Lehekülgi: 1 2 3 .. 38 |
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.11 11:09
|
|
|
Audi A4 2.6 "RS4" - 1997 - NOS
Tervitus kõigile.
Viimaks mõtlesin et paneks ka siis teema üles.
Seekordseks (17.liikuriks) esiveoline 1997a. A4 2,6V6 110kw
Isend sai ostetud 2011 märtsis teadaolevalt omanikult Viljandis.
Ostuhetkel olid halvas korras ning järjest halvenesid pidurid, roolivõim esisild.
Kuna masinal oli juba S4 esistange ja S4 esivõre, otsustasin sama liini ka jätkata.
Esimeseks said siis need vead kohe kõrvaldatud, järgmisteeks muudatuseks tulid aja jooksul:
*Facelift esituled
*Xenon 6500K Kit
*tumedad LED suunad
*Alumiinium katuseraamid
*Facelift bensupaagikork
*Facelift keskkonsool koos käetoe, käigukangi, käsipidurikangi ja muu sinna juurde kuuluvaga
*Audi originaal Concert makk
*Audi originaal 6CD-Box
*VAG-Comi abiga, automaatne salongi valgustuspakett
*VAG-Comi abiga, automaatne ustelukustus 15kmh
*Salongiliistud kaetud Carbon kleepsuga
*Esivõre kaetud Carbon kleepsuga
*Nahaga kaetud uksepolstrid
*Nahaga kaetud käetugi
*Nahaga kaetud esiaknapiilarid
*Sport sumbutipütt
*Kompuutriga kellaploki paigaldus (palja jamamist)
*Kroomrõngad kellaplokile
*Facelift laelambid (3tk)
Kevadet jäävad hetkel veel ootama:
*RS4 replica 18"veljed
*B6 Sportistmed
*Kapoti katmine Carbon kleepsuga
*Katuseplostri katmine musta veluur-riidega
Pisut ka pilte olemisest-tegemistest
Sellises olukorras sain kätte:
Siit edasi siis minu käes oleku muudatused:
PS! sooviks kuskilt leida facelift kastusepolstrit.
Järgmisel nädalal peaks saama lõpuks külge bensuka kompuutriga kellad
Kevadel ka vist plaanis kliima ehitus, saab olema raske kuid elame-näeme.
Edasised muudatused hakkavad teemasse järgnema
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 18.12.11 11:15
|
|
|
Väga hea näeb see aparaat ikka irl välja, eile sai nähtud ja pole midagi halba öelda. Carbon salongis oli ka ikka väga mõnus.
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.11 11:26
|
|
|
Tänan, carbon-imitatsioon siiski! Aga ilus ja vastupidav on sellegipoolest
..ja eks ta kevadel hakkab veel parem välja nägema, velg muudab ikka väga palju
|
|
|
androt
huviline
Registreerunud 19.09.09
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.11 11:28
|
|
|
Väga kõva töö ikka tehtud. Ainukese asjana jääb varsti alles aastakäik, muu saab kõik uuendatud Need VAG-COM operatsioonid on tõeliselt huvitavad, kas taolisi asju saab teha kõigi mudelite puhul?
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.11 11:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: androt
Väga kõva töö ikka tehtud. Ainukese asjana jääb varsti alles aastakäik, muu saab kõik uuendatud Need VAG-COM operatsioonid on tõeliselt huvitavad, kas taolisi asju saab teha kõigi mudelite puhul?
|
Neid peaks saama küll.
1 asi mis mul kahjuks ei õnnestunud, kui keegi teab võiks aidata on see et auto käivitamisel kellaploki näidikud teeksid self-testi, ehk seierid põhja
ja tagasi algasendisse
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 18.12.11 15:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: NOS
1 asi mis mul kahjuks ei õnnestunud, kui keegi teab võiks aidata on see et auto käivitamisel kellaploki näidikud teeksid self-testi, ehk seierid põhja
ja tagasi algasendisse |
Liiga palju uuema aja audisid piilunud
Mis asi see *Facelift bensupaagikork on?
Teiseks päriks, et sul pole ju kliimaautomaatikat (leo: raadio kujulist plokki) vaid tavalised nn pliidinupud, et ehk räägid lähemalt kuidas selle
facelift keskkonsooli lisasid? Piltidelt vaadates kuidagi poolikuks jäänud, just see käigukangi ümbrus.
Viitsid veel kirjutada kui suur ja vaevaline selle facelift kellaploki lisamine oli, just tehase(?) immmo pärast või ostutus raskeks paari
lisajuhtmete lisamine. Arvatavasti immo oli see lisa mis töö raskeks tegi? Kuna endal sama töö ees ootamas.
Muidu väga kena masin ainult kiidusõnad. S4 stiilis päris kaugele mindud, aga eks kaugelt hakka paljudele kohe silma S-ile omane madaldus, mis
esimestel piltidel nagu oleks?
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.11 16:04
|
|
|
FL bensukork - no igathes erines ta minu vanast ja pärines 2000a A4
pealt, seal nimelt ka sees sälk, et saaks korgi luugipeale asetada.
Kellaploki vahetusel see immotuluke jäigi vilkuma. Kõige lihtsaim lahendus oli panna must teip tulukesele alla.
Uuringud näitasid ka et peaks olema kuidagi võimalik nn "immobilizer adaption" VAG-COMi kaudu siis.
Uus kliimaplokk (raadiosuurune) on mul olemas ja ootab kogu ülejäänud kliimakompotti, mis saab olema vist suht raske ettevõtmine, kuna kogu
kliimatorustik, pump, radikas tuleb ära vahetada juurde panna.
Kellaploki vahetuse käigus sai ka proovitud 2000a Facelift plokki, millel digitaalne kell, osad juhtmed pistikutes asuvad teistel kohtadel,
tahhomeetrit tööle ei saanud, kõik muu töötas Kuna tollel kasutuses juba CAN-BUS mitte enam VAG-COM, siis arvasin et tahhot nii lihtsalt tööle ei
saagi. Lisaks oli tollel plokil ka ainult pool-kompuuter.
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 18.12.11 16:20
|
|
|
Facelift bensukork - selge siis
Peale kellaploki vahetust said auto ikka käima, ainult see immo (võtmeke) tuluke jäi põlema? Kuna ise kaabliga suurt seadistada ei oska ei julge seda
ettevõtmist ka ette võtta
Kliima ehitamine...küsiks ühe küsimuse veel, kas kergem polnud juba valmis ja faceliftitud ised osta?
Mul vimasel ajal endale selline küsimus endale pääs keerlema hakanud
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.11 16:27
|
|
|
Mul jah läks masin ilusti käima.
Muidugi oleks lihtsam kliimaga toorik, kuid niipalju peaks juppe ringi tõstma hakkama ning lisaks on enda masin ka väga heas korras, ja täpselt teada
mis ja kuna vahetatud. Kui keegi oleks nõus vahetama Facelift audi vastu, nii et ma mõned jupid saaks enda omad jätta/ümber tõsta siis oleks nõus
küll. :p
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 18.12.11 16:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: NOS
FL bensukork - no igathes erines ta minu vanast ja pärines 2000a A4
pealt, seal nimelt ka sees sälk, et saaks korgi luugipeale asetada.
Kellaploki vahetusel see immotuluke jäigi vilkuma. Kõige lihtsaim lahendus oli panna must teip tulukesele alla.
Uuringud näitasid ka et peaks olema kuidagi võimalik nn "immobilizer adaption" VAG-COMi kaudu siis.
Uus kliimaplokk (raadiosuurune) on mul olemas ja ootab kogu ülejäänud kliimakompotti, mis saab olema vist suht raske ettevõtmine, kuna kogu
kliimatorustik, pump, radikas tuleb ära vahetada juurde panna.
Kellaploki vahetuse käigus sai ka proovitud 2000a Facelift plokki, millel digitaalne kell, osad juhtmed pistikutes asuvad teistel kohtadel,
tahhomeetrit tööle ei saanud, kõik muu töötas Kuna tollel kasutuses juba CAN-BUS mitte enam VAG-COM, siis arvasin et tahhot nii lihtsalt tööle ei
saagi. Lisaks oli tollel plokil ka ainult pool-kompuuter. |
94a Coupel, 95a C4 Avant ja 96a A4 sedaan- kõigil oli see sälk sees seal bensukorgil
Muidu igati äge auto, aga mis silma riivas, on see S4 kleeps salongis kindalaeka kohal. Aga eks see on maitse asi rohkem
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 18.12.11 16:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: NOS
FL bensukork - no igathes erines ta minu vanast ja pärines 2000a A4
pealt, seal nimelt ka sees sälk, et saaks korgi luugipeale asetada.
|
Minu eelmisel 1996 ja praegusel 1996/97 aasta isendil samuti kork selline, mille saab kinnitada luugile ... ei usu, et tegu koheselt facelift
toodanguga.
Masin ilus töesti.
Edu!
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 18.12.11 16:57
|
|
|
Väga sile tükk see masin, aga no sumpsiga pead midagi ette võtma, kas veidi ülespoole või need kandid ära kaotama. Jätab veidi odava tuuningu mulje.
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.11 16:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nug8
Väga sile tükk see masin, aga no sumpsiga pead midagi ette võtma, kas veidi ülespoole või need kandid ära kaotama. Jätab veidi odava tuuningu mulje.
|
Eks kevadel vaatab, kuidas nad rs-stangest välja sirutuvad
|
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 18.12.11 17:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: NOS
Tsitaat: | Algselt postitas: nug8
Väga sile tükk see masin, aga no sumpsiga pead midagi ette võtma, kas veidi ülespoole või need kandid ära kaotama. Jätab veidi odava tuuningu mulje.
|
Eks kevadel vaatab, kuidas nad rs-stangest välja sirutuvad
|
Siis küll, võtan oma jutu tagasi
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 18.12.11 17:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: NOS
FL bensukork - no igathes erines ta minu vanast ja pärines 2000a A4
pealt, seal nimelt ka sees sälk, et saaks korgi luugipeale asetada.
|
Minu eelmisel 1996 ja praegusel 1996/97 aasta isendil samuti kork selline, mille saab kinnitada luugile ... ei usu, et tegu koheselt facelift
toodanguga.
Masin ilus töesti.
Edu! |
Isegi mu 92.aasta B4-jal on selline kork millel on sälk sees, et saaks teda luugi külge kinnitada ning kõigele lisaks saab seda lukku ka keerata . Seega on tegu ikkagi üsna tavalise korgiga, ei tea mis odav variant see ilma
sälguta oli. Need carbon kilega tehtud liistud näevad täitsa kobedad välja ja petavad algul päris korralikult ära. Samas need vag-comi abiga sätitud
lisad on ka head.
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.11 18:11
|
|
|
Panen homme mõlemast pildid
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 22.12.11 10:14
|
|
|
Päris kena Audi on küll, nii mõnigi detail on selline, mida tahaks oma A4'legi külge kruvida (kompuga kellad, S'i Rool, S4 stange, FL käigukangi
nupp, käetugi). See bensukorgi lugu jah suht imelik, mu 96 a. A4 2.6'l on ka need 2 sälku täitsa olemas, mis loodud selleks et korki luugile
kinnitada tankimise ajaks..
Ootan ja vaatan kuidas see kliima paigaldamine väljanägema hakkab, ehk võtan ka selle töö ette kui väga jube ja kulukas pole..
Igal juhul edu ja jaksu V6ga.
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.12.11 17:05
|
|
|
Vahepeal juhtunust,
oma diislikellad sain müüdud uuele õnnelikule.
Eile sain kätte uued, bensukale, 2000a FL kellad, millel siis juba valge tabloovalgustus ja erk-punased seierid + Digikell.
Üllatuseks ja heameeleks läks tahho samade pistikute asetusega tööle. Ümber pidin tõstma mõned otsad, ABS, Airbag, parem suund jne.
Väga super tulemus igatahes.
Homme plaanis kaabliküljes ka mootor õigeks sättida ja miilid kilomeetriteks seadistada jms.
Paremat ei oskaks loota, hetkel siis jääb vaid uue display saabumist oodata, kuna vana ikka suht "katki".
Vast saan peagi mõne pildi ka.
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.12.11 17:36
|
|
|
Moblaga tehtud pilt hetkel kellaseisust
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 25.12.11 18:21
|
|
|
Väga hea nägi välja see spido. Tänud kompu ja kangi eest muidugi veel
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.11 12:01
|
|
|
Veel 1 pilt kelladest
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.11 13:59
|
|
|
Mul ka Itaalia toodang kusjuures Vast on siis vastupidavad ka. Eks
1.aprillist alates näeb.
Ilus must katus, peaks vist ka proovima :p
Kellaplokile display juba peaks liikuma siiapoole, samuti uus flip-võtme korpus :p
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.11 14:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: NOS
moblaga tehtud pilt hetkel kellaseisust
|
Jah.vedeliku ja öli temperatuurid körged ei tundu?
Kui pixlid ka korras , siis asjalik tabloo |
Mu masinal õlitemperatuuri andur puudub, nool on sätitud ilupärast keskele
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 38 |