henryf
huviline
Registreerunud 25.01.11
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.11 09:32
|
|
|
Audi A4 1.9 tdi 2006-2010 või A6 C6
Plaan siis uuem auto osta ja silma on jäänud 2007a a4 diislid. Plaan siis osta esiveoline ja manuaal kastiga, et võimalikult vähe peaks jupide peale
kalleid eurosid kulutama. Nii siit siis küsimused. Kumba eelsitada kas 1.9 tdi 85kw või 2.0 tdi 103kw? Mis selle mudeli head ja vead on ja kas
läbisõit hakkab 200k juures juba end välja ka näitama?
A6 al 2006 2.0tdi omanikud võite ka selle auto omadustest rääkida kuna seegi meelitab aga selles hinnaklassis läbisõidud suured suhteliselt ja olen
kuulnud kolinal kotti jooksvatest MMI süsteemist.
Lisan paar kuultust mis mul võrdlusesse jäid:
http://www.auto24.ee/used/941806
http://www.auto24.ee/used/926888
A6 meelitab selle pärast rohkem kuna olen ise üsna pikk ja a6 on ruumi kindlasti rohkem.
audi 90(minevik), audi v8 4,2Q(minevik), audi a6 Quattro(minevik), Nissan 300zx TT(minevik), vw passat b5.5 1.9 tdi (olevik), Audi a4 1.8T(olevik)
|
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 18.12.11 10:49
|
|
|
Ise eelistaks vana head 1,9-t aga olen ka üsna pikka kasvu (194cm) ja kui a4-s istme enda järgi paika panen, siis omal esiistmel on mugav olla, pole
häda midagi. Tagaiste aga muutub võrdlemisi kasutuks- esi ja tagaistme vahele jääb ca 5-7cm ruumi. Sinna ei mahuks isegi laps istuma ju
Ühesõnaga sellepärast eelistaks jälle a6-e.....
|
|
|
henryf
huviline
Registreerunud 25.01.11
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.11 11:17
|
|
|
Tegelt kui aus olla siis c4 a6 pole ka taga ruumi kui juhi tooli enda järgi paika panen, aga c6 A6 pole veel sees istunud, aga soovik rohkem infi
kummagi vastupidamise poole pealt ja hoolduse hinnaklassi. Ise eeldan, et 1,9 a4 esiveoline ja manu kastiga peaks üsna pommikindel olema kuna
tegemist on vist üsna sama autoga mis tuli 2001 välja
audi 90(minevik), audi v8 4,2Q(minevik), audi a6 Quattro(minevik), Nissan 300zx TT(minevik), vw passat b5.5 1.9 tdi (olevik), Audi a4 1.8T(olevik)
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 18.12.11 11:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: henryf
Tegelt kui aus olla siis c4 a6 pole ka taga ruumi kui juhi tooli enda järgi paika panen, aga c6 A6 pole veel sees istunud, aga soovik rohkem infi
kummagi vastupidamise poole pealt ja hoolduse hinnaklassi. Ise eeldan, et 1,9 a4 esiveoline ja manu kastiga peaks üsna pommikindel olema kuna
tegemist on vist üsna sama autoga mis tuli 2001 välja |
No B8 erineb ikka vist kõiges B6-st, näiteks veermik on juba B7-l teine, B8-l aga kõik!
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 18.12.11 16:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: henryf
Plaan siis uuem auto osta ja silma on jäänud 2007a a4 diislid. Plaan siis osta esiveoline ja manuaal kastiga, et võimalikult vähe peaks jupide peale
kalleid eurosid kulutama. Nii siit siis küsimused. Kumba eelsitada kas 1.9 tdi 85kw või 2.0 tdi 103kw? Mis selle mudeli head ja vead on ja kas
läbisõit hakkab 200k juures juba end välja ka näitama?
A6 al 2006 2.0tdi omanikud võite ka selle auto omadustest rääkida kuna seegi meelitab aga selles hinnaklassis läbisõidud suured suhteliselt ja olen
kuulnud kolinal kotti jooksvatest MMI süsteemist.
Lisan paar kuultust mis mul võrdlusesse jäid:
http://www.auto24.ee/used/941806
http://www.auto24.ee/used/926888
A6 meelitab selle pärast rohkem kuna olen ise üsna pikk ja a6 on ruumi kindlasti rohkem. |
Võta mõnipäev ühendust, annan Sulle proovida A6 C6 3,0tdi Avant Quattrot manuaalkastiga. Pakun, et muudad oma eelistusi . Nende autode juures on palju asju, mida esmapilgul ei oska vaadatagi.
55547002
Jann.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
henryf
huviline
Registreerunud 25.01.11
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.11 17:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: henryf
Plaan siis uuem auto osta ja silma on jäänud 2007a a4 diislid. Plaan siis osta esiveoline ja manuaal kastiga, et võimalikult vähe peaks jupide peale
kalleid eurosid kulutama. Nii siit siis küsimused. Kumba eelsitada kas 1.9 tdi 85kw või 2.0 tdi 103kw? Mis selle mudeli head ja vead on ja kas
läbisõit hakkab 200k juures juba end välja ka näitama?
A6 al 2006 2.0tdi omanikud võite ka selle auto omadustest rääkida kuna seegi meelitab aga selles hinnaklassis läbisõidud suured suhteliselt ja olen
kuulnud kolinal kotti jooksvatest MMI süsteemist.
Lisan paar kuultust mis mul võrdlusesse jäid:
http://www.auto24.ee/used/941806
http://www.auto24.ee/used/926888
A6 meelitab selle pärast rohkem kuna olen ise üsna pikk ja a6 on ruumi kindlasti rohkem. |
Võta mõnipäev ühendust, annan Sulle proovida A6 C6 3,0tdi Avant Quattrot manuaalkastiga. Pakun, et muudad oma eelistusi . Nende autode juures on palju asju, mida esmapilgul ei oska vaadatagi.
55547002
Jann. |
No see on väga tore, et on nii vastutulelike inimesi ka olemas Kui
võimalus siis tulen kindlasti uudistama aga mida sa selle all silmas pead, et on palju asju mida ei oska vaadatagi? On need ikka head või halvad
asjad?
audi 90(minevik), audi v8 4,2Q(minevik), audi a6 Quattro(minevik), Nissan 300zx TT(minevik), vw passat b5.5 1.9 tdi (olevik), Audi a4 1.8T(olevik)
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 18.12.11 18:40
|
|
|
Selle A6-e puhul , mida näitasid, oleks kohe märksõnadeks kliima ja navi (on olemas ka paremaid variante), esi ning tagatuled, püsika kangi ei näe ka,
kuigi on kirjas jne... .
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|