Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 B5 1.8 92kW 1995 ei käivitu töösooja mootoriga (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 731)
heix75
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C4 '95 2.6 V6 ABC 110kW autom.

postitati 17.12.11 09:06 Tsiteeri
A4 B5 1.8 92kW 1995 ei käivitu töösooja mootoriga



Teisel autol selline mure, et külmalt käivitub ilma igasuguste probleemideta poolest pöördest. Kui sõita mootor soojaks, siis on mootori käivitamisega tükk tegemist. Keerates võtit saab mitu korda proovida, enne kui hakkab n.ö "lubama" ja lõpuks alates u. kümnest mootoripöördest ka käivitub. Kui maha jahtub paari tunniga, siis käivitub poolest pöördest jälle.
Vahetatud sai ka kütusefilter. Ei ole aku viga.

Kas see viitab pigem Halli andurile või saab veel mõni komponent selliseid probleeme põhjustada?

On Halli andur ise vahetatav ja palju võiks maksta samale autole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 17.12.11 12:39 Tsiteeri


Diag aparaat taha ja andmete õigsust kontrollida.
Pigem tempi andur või väntvõlli kiiruse andu.r


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 17.12.11 12:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heix75
Teisel autol selline mure, et külmalt käivitub ilma igasuguste probleemideta poolest pöördest. Kui sõita mootor soojaks, siis on mootori käivitamisega tükk tegemist. Keerates võtit saab mitu korda proovida, enne kui hakkab n.ö "lubama" ja lõpuks alates u. kümnest mootoripöördest ka käivitub. Kui maha jahtub paari tunniga, siis käivitub poolest pöördest jälle.
Vahetatud sai ka kütusefilter. Ei ole aku viga.

Kas see viitab pigem Halli andurile või saab veel mõni komponent selliseid probleeme põhjustada?

On Halli andur ise vahetatav ja palju võiks maksta samale autole?


2,0 a4-l oli sarnane probleem, kui vändaasendiandur läbi oli, õigemini hiljem selgus peale anduri vahetust, et vigane oli ainult autopoolne pistik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.0% - SQL: 71.0%]