iff2
huviline
Registreerunud 30.05.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 b6 2,5TDI
|
|
Vanquish
huviline
Registreerunud 01.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.11 23:23
|
|
|
6500-se kohta niipalju:
1) kliima ei puhu külma
2) egr on õline
3) pöördesse ei lähe ka nii, nagu peaks
|
|
|
iff2
huviline
Registreerunud 30.05.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 b6 2,5TDI
|
postitati 19.12.11 19:18
|
|
|
Tänud Vanquish. Auto Tupikus on nüüd 500 Eur tõusnud hind, mingeid selgitusi pole ka lisatud, Eestis arvel ka pole.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.12.11 19:30
|
|
|
Ma pole ühtegi 96 kW-st näinud mille EGR poleks pisut õline.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Kannekas
huviline
Registreerunud 05.08.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 2004 TDI 96kW
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.12.11 20:07
|
|
|
Ära püsika pärast väga põe, selle lisamine maksab olenevalt masina moodulist 50-300eur.
|
|
|
Kannekas
huviline
Registreerunud 05.08.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 2004 TDI 96kW
|
postitati 20.12.11 20:09
|
|
|
Selged pildid. Tänud!
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ
|
postitati 20.12.11 21:21
|
|
|
Kas manuaalkasiga autod oled sihilikult ritta seadnud, automaat ei huvita? Tuleviku peale mõeldes on kindlasti kunagi lihtsam realiseerida autot
millel on automaatkast. Arvesades, et inimesed lähevad iga päevaga järjest mugavamaks, keegi üleliigseid liigutusi teha ei taha, soovitaks ka sedapidi
mõelda.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.11 21:24
|
|
|
1,9 diislit aetakse öko pärast taga, eriti veel 6käigulist. Automaat pole nii öko 
|
|
|
|
Kannekas
huviline
Registreerunud 05.08.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 2004 TDI 96kW
|
postitati 20.12.11 21:25
|
|
|
Tõsi ta on, kuigi palju autom. rohkem rüüpab?
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 20.12.11 21:34
|
|
|
Kuulge,5.2-5.6 keskmine ei ole just palju automaadi kohta.
Ja terve EGR on puhas.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.11 23:25
|
|
|
Automaat B6-l on multitronic. Kütet võtab manuaaliga samasse auku, autoweek'i arvates isegi kübeke vähem. Kui kast töötab, siis on tegemist hea
kooslusega. Minu hinnangul muidugi parem kooslus oleks 1.9TDiQ.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
iff2
huviline
Registreerunud 30.05.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 b6 2,5TDI
|
postitati 21.12.11 14:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Automaat B6-l on multitronic. Kütet võtab manuaaliga samasse auku, autoweek'i arvates isegi kübeke vähem. Kui kast töötab, siis on tegemist hea
kooslusega. Minu hinnangul muidugi parem kooslus oleks 1.9TDiQ. |
Selle mootoriga Quattro saadaval ainult manuaalina.
Multitronicu kütusekulu jääb samasse auku manuaaliga, tänu tema ehitusele.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.12.11 14:34
|
|
|
Naljakas on lugeda, kuidas aetakse taga Multritronicu kütusekulu, aga keegi ei arvesta seda, et kui see üks kord katki läheb, siis on väljaminekud a
la 1500-2000 EUR-i, mis tähendab, et 2L/100km rohkem tarbiva autoga võrreldes tuleks selle kulutuse tasa tegemiseks 50-70 000km sõita.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 21.12.11 14:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Naljakas on lugeda, kuidas aetakse taga Multritronicu kütusekulu, aga keegi ei arvesta seda, et kui see üks kord katki läheb, siis on väljaminekud a
la 1500-2000 EUR-i, mis tähendab, et 2L/100km rohkem tarbiva autoga võrreldes tuleks selle kulutuse tasa tegemiseks 50-70 000km sõita.
|
Kui inimese jaoks pole automaatkast oluline, siis on tõesti mõistlikum ja odavam võtta manuaal! Automaatkast vajab tihemini remonti ja kui isegi mitte
seda, siis on tavaliselt remont kallim, remonti vajavad siis mõlemad, nii tip kui multi. Muideks 50-70tuh peaks vähemalt diislit eelistava inimese
puhul olema 1-2a läbisõit, seega pole nagu probleemi tasuvusajaga, ülejäänud 100tuh km jooksul, mis vastu peab teenib ju taskusse. Palju muideks tipi
remont odavam on? Vot ei olegi, tihti kallim, kui siit foorumist lugeda, millest me siis jahume?
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ
|
postitati 21.12.11 14:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Naljakas on lugeda, kuidas aetakse taga Multritronicu kütusekulu, aga keegi ei arvesta seda, et kui see üks kord katki läheb, siis on väljaminekud a
la 1500-2000 EUR-i, mis tähendab, et 2L/100km rohkem tarbiva autoga võrreldes tuleks selle kulutuse tasa tegemiseks 50-70 000km sõita.
|
Mina isiklikult ei osta autot remontimiseks vaid sõitmiseks. Kui sinu loogikat kasutada siis võiks auto üldse ostmata jätta. Katki võivad ju muud
asjad ka minna. Näiteks turbo vms. Vanasti räägiti sama juttu elektriakende kohta, et ära jumala pärast osta, mõtle kui katki lähevad, mis siis
saab?
Tuleb autot korrapäraselt hooldada, nagu tootja ette näeb ja on muresid oluliselt vähem.
|
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.11 15:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Naljakas on lugeda, kuidas aetakse taga Multritronicu kütusekulu, aga keegi ei arvesta seda, et kui see üks kord katki läheb, siis on väljaminekud a
la 1500-2000 EUR-i, mis tähendab, et 2L/100km rohkem tarbiva autoga võrreldes tuleks selle kulutuse tasa tegemiseks 50-70 000km sõita.
|
Samas olgem ausad - kahemassilised hoorattad on ka minev kaup tänapäeva autodel ja ka need maksavad päris palju + sidurikomplekt.
|
|
|
Kannekas
huviline
Registreerunud 05.08.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 2004 TDI 96kW
|
postitati 22.12.11 07:12
|
|
|
Härrased, mis vahe on 74kW ja 96kW mootoritel?
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 22.12.11 13:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kannekas
Härrased, mis vahe on 74kW ja 96kW mootoritel? |
Esimese asjana tuleb pähe, et 22kw.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.12.11 21:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Automaatkast vajab tihemini remonti ja kui isegi mitte seda, siis on tavaliselt remont kallim, remonti vajavad siis mõlemad, nii tip kui multi.
|
Kas isiklik kogemus või külapoe juures parmupoisid rääkisid? Ise olen väga palju automaate pidanud, remondikogemus puudub. Viimasel C5-l oli
Tiptronic, esimene õlivahetus kastis 270tkm pealt, 350 kandis müüsin masina, kast toimetas kui siid. Praegusel masinal kahjuks manuaal vahel ja ma ei
taha mõeldagi, kui see kahemassiline hooratas koos siduriga peaks vastu taevast lendama. Selle raha eest saad kaks tiptronicut remontida ja õlleraha
jääb veel üle.
Krt jubedaks OT plämaks kisub.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 22.12.11 21:17
|
|
|
Jah, Amadeus, isiklikud kogemused, manuaalil olen ainult siduriketast ja survelaagrit vahetanud, automaatidega on suti kallimad tegevused olnud Tiptronicute probleeme on foorum täis, eks neid ole muidugi palju ka.
|
|
|
Kannekas
huviline
Registreerunud 05.08.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 2004 TDI 96kW
|
|