Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Cobra1 otsib quattrot (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1812)
cobra1
bännitud topeltkonto



Registreerunud 10.12.11
Kasutaja on eemal


postitati 10.12.11 19:52 Tsiteeri
Cobra1 otsib quattrot



Mis arvate Audi 2.2 Quattrost? Ilma turbota varjandist? Liigub see lumes edasi ka? Kuidas teha kindlaks kas vahekast toimetab või mitte? Kumb see peamine vedu on? Esivedu? Ja lüliti nr üks lukustab vahekasti ja nr. 2 tagadiffri?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 10.12.11 20:53 Tsiteeri
Cobra1 otsib quattrot



Tsitaat:
Algselt postitas: cobra1
Mis arvate Audi 2.2 Quattrost? Ilma turbota varjandist? Liigub see lumes edasi ka? Kuidas teha kindlaks kas vahekast toimetab või mitte? Kumb see peamine vedu on? Esivedu? Ja lüliti nr üks lukustab vahekasti ja nr. 2 tagadiffri?

Mul pole küll 200 kunagi olnud, aga minu meelest oled sa asjast väga valesti aru saanud - eks targemad kommenteerivad:)
Edit: oot mis 2,2?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cobra1
bännitud topeltkonto



Registreerunud 10.12.11
Kasutaja on eemal


postitati 10.12.11 21:26 Tsiteeri
Cobra1 otsib quattrot



Audi 100 2.2l mootoriga :) 85a väljalase.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 10.12.11 22:18 Tsiteeri
Cobra1 otsib quattrot



Väga vale teema selliste küsimuste esitamiseks, aga vastan siiski - ehk moded tekitavad sellest osast eraldi teema.

Audi quattrol, välja arvatud A3/Q3/TT mudelid, millel mootor risti peal, ei ole maasturitele omast vahekasti ega peamist vedu, on keskdiferentsiaal - kas lukustatav lahtine või torsen. Esimene toimib nagu tavaline esi või tagaveo diferentsiaal ja soovi korral saad jäigalt lukku tõmmata ehk 50:50 alati ja kõval pinnasel pöörates tulevad pinged sisse. Torsen jaotab tavasituatsioonis veojõudu 50:50 suhtega, aga võimaldab sellel siiski muutuda vastavalt vajadusele - ligikaudu 30:70 ja suurem osa veojõust sinna, kus on parem pidamine või kui ratas õhus, siis 0:100 sellele rattale. Mõnes mõttes nagu piiratud libisemisega diferentsiaal. Mõlemal juhul on kõik täismehhaaniline. Osadel uuematel ja mõnel vanemal mudelil on veel nüansse, kuid selle üle pole antud hetkel mõtet pikalt arutleda.

Sinu valitud mudel on lahtise lukustatava keskdiferentsiaaliga. Toimimisest - differ nagu differ ikka, kas toimib või ei toimi. :D Kui töötab, siis veavad kõik rattad(hetkel valitsevate ilmastikutingimustega peaks sellest kohe aru saama) ja mingeid kõrvalisi helisi ei kostu. Kui ragiseb või kohalt ei liigu, siis järelikult ei tööta. Või on lukk konstantselt peal, kardaan eemaldatud ja kohitsetud esiveoks või vastupidi - esimesed poolteljed eemaldatud ja tehtud tagaveoks. :D Sellest aga peaks kohe sõites aru saama. Ka tungiga ratta õhku tõstmisega saab kontrollida. Tavaliselt kõik toimib - töökindel süsteem.

Lülitite asendi tähendusest saad aimu skeemil süttivate tulede järgi. Samas saab vaakumühendusi lüliti taga ümber tõsta ja panna nii ühte kui teistpidi toimima.

Ja muidugi liigub see lumes edasi, väga hästi isegi. Miks ei peaks?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sadguy
huviline

Avatar


Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia

postitati 10.12.11 22:59 Tsiteeri
Cobra1 otsib quattrot



Tsitaat:
Algselt postitas: cobra1
Mis arvate Audi 2.2 Quattrost? Ilma turbota varjandist? Liigub see lumes edasi ka? Kuidas teha kindlaks kas vahekast toimetab või mitte? Kumb see peamine vedu on? Esivedu? Ja lüliti nr üks lukustab vahekasti ja nr. 2 tagadiffri?

O.T. Aga miks sa endale uue kasutaja tegid? Isik tegelikult väga vana liige juba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cobra1
bännitud topeltkonto



Registreerunud 10.12.11
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.11 10:51 Tsiteeri


Sest tundmatu moderaator otsustas, et minu Eesti keel on väga lonkav ja kole. Blokeeris ära lihtsalt, kirjutasin vaid kuskile vigursõidu teemasse, käisin üritusel ära ja oligi aastast 2003 kasutaja lukus :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 11.12.11 12:15 Tsiteeri


U2U saatmise võimalust mõnele meeskonnaliikmele pole tavaliselt ära võetud ;). Ehk oleks mõistlik asi ikka ära klaarida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.6% - SQL: 74.4%]