vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.11 22:24
|
|
|
audi A6 C5 klaasid udused
Mis võib viga olla kui sooja mootoriga lõõb klaasid uduseks.
Uduseks lõõb siis kui mootor soe ja jätad korraks auto seisma.
Kui uuesti käivitad ja puhur tõõle hakkab siis lõõb aknad kohe uduseks ja vaikselt hakkab uuesti puhtaks lõõma.
Pole vahet kas on siseringlus või välisõhu peal.
Salongi radikas vahetatud, matid kuivad.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 04.12.11 23:57
|
|
|
Salongi õhufilter umbes. Asub kapoti all paremas nurgas akna all.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.12.11 06:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vibro
Mis võib viga olla kui sooja mootoriga lõõb klaasid uduseks.
Uduseks lõõb siis kui mootor soe ja jätad korraks auto seisma.
Kui uuesti käivitad ja puhur tõõle hakkab siis lõõb aknad kohe uduseks ja vaikselt hakkab uuesti puhtaks lõõma.
Pole vahet kas on siseringlus või välisõhu peal.
Salongi radikas vahetatud, matid kuivad. |
Kliima paneelil on võlunupuke esiklaasi kujuga. Mõni sekund ja klaasid puhtad.
Mul näiteks uus söefilter ja vihmaga on sama teema vahest. Filter lihtsalt niiske, ma pakun.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
green19
huviline
Registreerunud 22.03.09
Asukoht: Tartu/Soome
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 4.2Q, MB Vito
|
|
vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.11 09:19
|
|
|
Tegelt tahtsingi õelda, et filter vahetatud aga ütlesin kogemata et radikas vahetatud.
Radikas ei leki ja tosooli ei kao.
Ja uduseks lõõb korraks ikka, pole vahet kas on ''auto'' peal või selle esiklaasi nupu peal.
On mainitud mingeid vee ärajooksu kanaleid, et äkki need umbes ja vihmavesi jookseb valesse kohta aga keegi võiks mainida kus need täpsemalt asuvad.
|
|
|
green19
huviline
Registreerunud 22.03.09
Asukoht: Tartu/Soome
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 4.2Q, MB Vito
|
postitati 05.12.11 09:35
|
|
|
Need asuvad sul aku all(sellekohta on teemasid), aga mul on need üldse eemaldatud sealt ja ikka on vahest udune.
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 05.12.11 10:00
|
|
|
Kusjuures minul sama problee, aga ma ei ütleks, et see sooja mootoriga oleks. Täna hommikul oli just selline ebameeldiv ajaviitmine taas. Autoks B5 A4
ja minuteada söefiltriga ka (vahetatud suvel v kevade, ning hiljem korra puhastatud)
Käivitan külma auto puhaste klaasidega, seejärel hakkab esiklaas järjest rohkem nö uduseks minema, kuni on päris hull juba, seejärel hakkab vaikselt
jälle nägemine taastuma... esialgu nagu tanki piludest, kuni siis lõpuks terve klaas. Viimane on saavutatud loomulikult kogu õhu klaasi peale
suunamisega läbi kliima.
Väga ebamugav ja ebameeldiv ütleks ma. PEaks autosse ka selle Metyleni niisusimaja panema äkki? Või tõesti kuumapuhuriga kütma asja korralikult seest
mõni päev? Samal ajal aknad veidi irvakil?
|
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 05.12.11 10:23
|
|
|
Jälgige kondi tulukest ka...
Praegu kui temp on täpselt sellel maal kus hommikuti ei lase konti järgi panna, aga nii kui mootor natuke käib läheb kont järgi. Ehk siis mootor õhkab
natuke anduri peale.
Kui kont järgi siis kuivatab salongi ja kondi radikas(salongi oma) võtab kõik salongi niiskuse endasse ja läheb jässe. Hommikul kui külm on siis kont
järgi ei lähe ja kõik see ollus mis eelmine sõit oli imatud kondi radika külge aurustub salongi.
|
|
|
green19
huviline
Registreerunud 22.03.09
Asukoht: Tartu/Soome
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 4.2Q, MB Vito
|
postitati 05.12.11 10:28
|
|
|
Kõige parem varjant minuarvates on veel see, et kui leiad koha soojas garaazis.
Teed uksed lahti ja viskad matid kh välja.
Päris pääsu nagunii ei ole ilmselt-juhul kui ei plaani autoga soojale maale elama minna
|
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 05.12.11 10:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rass
....
Käivitan külma auto puhaste klaasidega, seejärel hakkab esiklaas järjest rohkem nö uduseks minema, kuni on päris hull juba, seejärel hakkab vaikselt
jälle nägemine taastuma.... |
Mul sama aparaat ja identselt sama lugu. Istud autosse ning klaasid lähevad järjest udusemaks. Samuti on sõites vihmase või niiske ilmaga. Kui soe
väljas ja kliima tagant ära võtta, läheb paar kolm minutit aega kuniks klaasid on jälle udused.
Omal jalgealused katsudes kuivad, radikas ei leki, jah vedelikku ei kao, uus filter ka vahel. Kui ikka. Arvatavasti on siiski see paks põhjapolster
siiski märg.
Peab ajama garaa˛i ja vent sisse. Ja seda protseduuri vist kuu aega iga nv tegema. Huvitav oli see, et suvel sai õues kuivatud autot kõik uksed laiali
ja matid väljas, kuid kasu polnud nagu miskit.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.12.11 13:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: anduke88
Tsitaat: | Algselt postitas: rass
....
Käivitan külma auto puhaste klaasidega, seejärel hakkab esiklaas järjest rohkem nö uduseks minema, kuni on päris hull juba, seejärel hakkab vaikselt
jälle nägemine taastuma.... |
Mul sama aparaat ja identselt sama lugu. Istud autosse ning klaasid lähevad järjest udusemaks. Samuti on sõites vihmase või niiske ilmaga. Kui soe
väljas ja kliima tagant ära võtta, läheb paar kolm minutit aega kuniks klaasid on jälle udused.
Omal jalgealused katsudes kuivad, radikas ei leki, jah vedelikku ei kao, uus filter ka vahel. Kui ikka. Arvatavasti on siiski see paks põhjapolster
siiski märg.
Peab ajama garaa˛i ja vent sisse. Ja seda protseduuri vist kuu aega iga nv tegema. Huvitav oli see, et suvel sai õues kuivatud autot kõik uksed laiali
ja matid väljas, kuid kasu polnud nagu miskit. |
Klaasid teeb uduseks minu meelest siiski niiske soe õhk, mis tuleb ventikast. Põhjamatt võib kellegi autol vettinud olla küll, kuid mitte minu omal.
Järgmisena proovin igatahes söefiltri asemel tavalist. Seda kinnitab ka fakt, et kui piukem ots sõita, kuivatab filtri ära ja probleem kadunud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|