Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi Webasto remont ja kasutamine (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 11540)
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 03.12.11 00:13 Tsiteeri
Audi Webasto remont ja kasutamine



Pisut ebatavaline kuulutus: raha ja tahtmist on, et asi korda saada - aga ei leia kedagi kes üritaks, keegi ei soovita ka kedagi.

Otsin inimest, kes mu autol webasto korda teeks. Tehasest tuli webastoga, minu käes töötanud pole. Viga võib olla nii ahju juures kui elektroonikas. Releedes võib ka viga olla mis pagassis asuvad. Rahaga ei koonerda, eesmärk on tööle saada. Eeelmine omanik pole elektriga just väga osav olnud - vaikselt olen korda lasknud teha maki juhtmed ja signa, mis olid pehmelt öeldud pornolt tehtud. Eesmärk auto 100% korda saada. Mootor on tehtud, veermik on tehtud, makk ja signa ka. Webasto vaid veel pinnuks silmas. Kui keegi arvab, et saab hakkama siis boonuseks 100 euri lisaks tööle ja kuluvahenditele. Või tee oma pakkumine! Ja kui keegi tahab töövarju, siis olen käsi - annan õllepurke ette ja aitan vastavalt juhendamisele :cool:

PS! Kui võtad auto ette aga tööle ei saa, siis aeg ja vahendid saavad tasutud.

Kui vaja juppe muretseda, siis löön ka ise kaasa. Anna lihtsalt teada.

Hannes


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
fireplay
huviline

Avatar


Registreerunud 03.02.09
Asukoht: Jõgeva,Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Q

postitati 03.12.11 01:07 Tsiteeri


Elektroonika poolelt olen nõus aitama,aga asud Tallinnas?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 03.12.11 02:02 Tsiteeri


Kusjuures ongi meil täpselt selline seis, just täna oli selleteemaline arutelu:D. Loominguliselt mõtlevaid inimesi 0.
Inimesi kes oskavad kaabli järgi ühendada ja midagi ütelda 100. 49 neist ütlevad ühte ja teised 49 risti vastupidist. Ning need 2 spetsialisti, kes oskaks konkreetse vea kindlaks teha, on kahjuks jäänud koolitamata...


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 03.12.11 08:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: fireplay
Elektroonika poolelt olen nõus aitama,aga asud Tallinnas?:(


Tänud pakkumast. Pole küll Tallinnast aga sinnakant ikka vahel asja on, niiet tuleks läbi. Eelmise omaniku sõnul olevat küünal vms. ka läbi. Aga tema jutt eriti vett pole pidanud siiani, niiet ei saa kindel olla-pidi miski veateate ka jätma. Ehk Tallinnas on keegi kellel masinal töötav asi peal. Siis saaks releesid proovida.

Kui keegi riistvaraga saaks aidata, siis meeskonnaga saaks ehk veale jälile:D

Hannes


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 03.12.11 09:24 Tsiteeri


http://www.autoekspert.ee
Äkki oskavad nemad Sind aidata :)


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 03.12.11 11:04 Tsiteeri


Mis ta sul teeb üldse? Vent tööle hakkab aga süttimist ei toimu või ei tee piuksugi?


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
uugam
huviline



Registreerunud 04.12.11
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.11 07:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hannespoiss
Pisut ebatavaline kuulutus: raha ja tahtmist on, et asi korda saada - aga ei leia kedagi kes üritaks, keegi ei soovita ka kedagi.

Otsin inimest, kes mu autol webasto korda teeks. Tehasest tuli webastoga, minu käes töötanud pole. Viga võib olla nii ahju juures kui elektroonikas. Releedes võib ka viga olla mis pagassis asuvad. Rahaga ei koonerda, eesmärk on tööle saada. Eeelmine omanik pole elektriga just väga osav olnud - vaikselt olen korda lasknud teha maki juhtmed ja signa, mis olid pehmelt öeldud pornolt tehtud. Eesmärk auto 100% korda saada. Mootor on tehtud, veermik on tehtud, makk ja signa ka. Webasto vaid veel pinnuks silmas. Kui keegi arvab, et saab hakkama siis boonuseks 100 euri lisaks tööle ja kuluvahenditele. Või tee oma pakkumine! Ja kui keegi tahab töövarju, siis olen käsi - annan õllepurke ette ja aitan vastavalt juhendamisele :cool:

PS! Kui võtad auto ette aga tööle ei saa, siis aeg ja vahendid saavad tasutud.

Kui vaja juppe muretseda, siis löön ka ise kaasa. Anna lihtsalt teada.

Hannes



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uugam
huviline



Registreerunud 04.12.11
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.11 07:12 Tsiteeri


Tallinnas männikul on üks asjalik diagnostik kes tuvastab sul vea ja laki tänaval on elektrik kes suudab sind aidata kui juht plokil midagi viga.mina sain oma webasto nende meeste abiga korda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
miilits22
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw

postitati 04.12.11 08:36 Tsiteeri


Ehk jagad mingeid kontakte, et saaka ühendust. Endal ka webastoga muresi ning netist suht kesine info saada. Diagnosti hetke seisuga saan uuel nädalal saksa autos teha,aga kindlasti oleks alternatiive ja odavamaid variante.:cool:


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 04.12.11 09:08 Tsiteeri


Tere!

Tänud abi eest, olemas nüüd paar kohta mida külastada. Hetkel võib teema pausile panna:) Üritan jõuludeks ühele poole saada.

Hannes


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 04.12.11 09:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hannespoiss
Tere!

Tänud abi eest, olemas nüüd paar kohta mida külastada. Hetkel võib teema pausile panna:) Üritan jõuludeks ühele poole saada.

Hannes

Räägi siis juppide hinnast ka kui korda saad. Enda masinal lõpetas ka ahi töölepingu mõned päevad tagasi. Vent töötab kuid põlemist enam ei toimu. Mis ahi sul peal on muidu minuomal on originaal kunagi asendatud DW50 webasto ahjuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
miilits22
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw

postitati 04.12.11 12:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: Hannespoiss
Tere!

Tänud abi eest, olemas nüüd paar kohta mida külastada. Hetkel võib teema pausile panna:) Üritan jõuludeks ühele poole saada.

Hannes

Räägi siis juppide hinnast ka kui korda saad. Enda masinal lõpetas ka ahi töölepingu mõned päevad tagasi. Vent töötab kuid põlemist enam ei toimu. Mis ahi sul peal on muidu minuomal on originaal kunagi asendatud DW50 webasto ahjuga.
Ma pole ise küll teab mis tark nende ahjudega, aga nagu mul enda oma kohta vastati, siis webastol mingi selline värk, et kui 3-l katsel ei lähe tööle asi, siis webasto paneb ise ennast lukku. Siis abiks diagnost. Enda omal vent töötab, küünal töötab, kütusemoodul töötab aga tsirkulatsiooni pump läbi. Sai proovitud ühe teise pumbaga, aga tööle ei hakanud just sellepärast, et lukku läinud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 04.12.11 12:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: Hannespoiss
Tere!

Tänud abi eest, olemas nüüd paar kohta mida külastada. Hetkel võib teema pausile panna:) Üritan jõuludeks ühele poole saada.

Hannes

Räägi siis juppide hinnast ka kui korda saad. Enda masinal lõpetas ka ahi töölepingu mõned päevad tagasi. Vent töötab kuid põlemist enam ei toimu. Mis ahi sul peal on muidu minuomal on originaal kunagi asendatud DW50 webasto ahjuga.
Ma pole ise küll teab mis tark nende ahjudega, aga nagu mul enda oma kohta vastati, siis webastol mingi selline värk, et kui 3-l katsel ei lähe tööle asi, siis webasto paneb ise ennast lukku. Siis abiks diagnost. Enda omal vent töötab, küünal töötab, kütusemoodul töötab aga tsirkulatsiooni pump läbi. Sai proovitud ühe teise pumbaga, aga tööle ei hakanud just sellepärast, et lukku läinud.

Läheb lukku jah aga vanad juhtplokid unustavad vea kui akuklemm maha võtta. veepump ei tohiks käivitumist mõjuda ahi lülitub lihtsalt välja ülekuumenemise tõttu. Minu dw50 ahjul on diagnostika juhe küljes kuid webasto testriga ma temaga ühendust ei suutnud luua.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
miilits22
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw

postitati 04.12.11 12:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: Hannespoiss
Tere!

Tänud abi eest, olemas nüüd paar kohta mida külastada. Hetkel võib teema pausile panna:) Üritan jõuludeks ühele poole saada.

Hannes

Räägi siis juppide hinnast ka kui korda saad. Enda masinal lõpetas ka ahi töölepingu mõned päevad tagasi. Vent töötab kuid põlemist enam ei toimu. Mis ahi sul peal on muidu minuomal on originaal kunagi asendatud DW50 webasto ahjuga.
Ma pole ise küll teab mis tark nende ahjudega, aga nagu mul enda oma kohta vastati, siis webastol mingi selline värk, et kui 3-l katsel ei lähe tööle asi, siis webasto paneb ise ennast lukku. Siis abiks diagnost. Enda omal vent töötab, küünal töötab, kütusemoodul töötab aga tsirkulatsiooni pump läbi. Sai proovitud ühe teise pumbaga, aga tööle ei hakanud just sellepärast, et lukku läinud.

Läheb lukku jah aga vanad juhtplokid unustavad vea kui akuklemm maha võtta. veepump ei tohiks käivitumist mõjuda ahi lülitub lihtsalt välja ülekuumenemise tõttu. Minu dw50 ahjul on diagnostika juhe küljes kuid webasto testriga ma temaga ühendust ei suutnud luua.
minul küll pole vana juhtplokk mingit viga unustanud.asi seisab kasti sees garaazi põrandal :), aga lukus ikka.hetkel saab järgmise nädala jooksul diagnosti teha ja siis ehk saab uut infot, mis asjaga edasi teha.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 04.12.11 14:50 Tsiteeri


Minu masinal peaks olema bbw46. Kindel ma aga olla ei saa, kuna autoga tuli kaasa selle webasto remondijuhend ja oma silmaga pole tüüpi otsinud.

EDIT: Minu masinal peaks ikka olema dbw46, kuna see diislile, bbw46 siis bensuka oma. Nii tuli sellest remondijuhendist välja


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 04.12.11 18:00 Tsiteeri


Võtsin ahju maha ja tundub, et veepump on otsad andnud. Tundub, et ta piisavalt tark ja ei lähe käima ka kui pumba ahel katkestuses on. Originaal pumba leidmine on vist ulme arvatavasti asendan välise pumbaga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pontu
huviline



Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.

postitati 04.12.11 21:31 Tsiteeri


Kui sinu autol on bbw46 selline soojendus seade nagu sa väidad, siis peaks sellest abi olema. http://www.telusplanet.net/public/gary2a/rack/bbw46/bbw46.pdf
Siin on toodud veakoodid ka ja kui natukenegi oskad skeemi lugeda, siis saad testriga käia üle kõik elemendid üksikult. Lk. 17 plokk A2, A pistiku, pin5 ühendad läbi 8A kaitsme toitega on su ahi käsitsi käivitatud. Kui kell on küljes võid selle küljest ühendada, et vältida kella vead. Jõudu parandamisel.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 21.01.12 16:23 Tsiteeri


Sellese teemasse siis niipalju, et Webasto ahi võeti maha ja peale läks Ebersprächer. Töötab siis endiselt lisaakult ja audi kellaga(Töö teostas ja ahju muretses MT-autohooldus)

Oleks tore, kui mõni klubiline siia lisaks kuidas audi kellaga ahju progemine käib? Olen googeldanud nii, et silmad punased aga pole juhendit leidnud. On küll olemas venekeelne ja saksakeelne juhend, aga jutt liiga tehniline ja google translate on paras naljanumber:D Lihtsustamiseks lisan küsimused, kes teab see vastab:

1. Koheselt käima läheb leegiga nuppu vajutades. Samast kohast ka seiskub. Kas ahi tuleb seisma panna enne käivitamist?
2. Kas see ahi ka sõidu ajal töötab, et rutem 90 kraadi saavutada?
3. Kuidas nuppude number 1 ja 2 alla käivitumisaegu programmeerida? Hoia soovitud klahvi all ja nooltega pane aeg paika.
4. Kuidas sisse/välja lülitada programmeeritud ajal käivitamist?

Oleks eestikeelsete ja arusaadavate vastuste eest väga tänulik.


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 22.01.12 11:58 Tsiteeri


Leidsin sellise jutu:
Vastus küsimusele nr 1:
Also don't start the car when running the heater, rather turn the heater off and then start the car. The reason is that engine ignition current draw will make the heater safety feature to cut the power to heater so its flame dies and after engine runs, heater starts again and flame reignition smokes the flame sensor window. Once sensor window gets blacked out, it doesn't start anymore and have to be cleaned and normally it means you have to take it to shop.

Vastab see tõele?


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 22.01.12 13:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hannespoiss
Leidsin sellise jutu:
Vastus küsimusele nr 1:
Also don't start the car when running the heater, rather turn the heater off and then start the car. The reason is that engine ignition current draw will make the heater safety feature to cut the power to heater so its flame dies and after engine runs, heater starts again and flame reignition smokes the flame sensor window. Once sensor window gets blacked out, it doesn't start anymore and have to be cleaned and normally it means you have to take it to shop.

Vastab see tõele?

Ei kuna sul on lisaaku ja see ei puutu käivitusse. Mina toimin nii, et mingi 15 minti käib kellapealt siis lähen autosse panen auto käima ja sõidan minema. Mingeid nuppe ei näpi ahi lülitub end ise välja kui miski 70 kraadi sees on või kellapealt 30 minti otsa saab. Vägasuure külmaga hoian ahju koguaeg töös nii püsib mootori temp 90 peal vähemalt. originaal kella seadistamise kohta ei oska miskit öelda kuna mul se kell vilgub ainult ja on pandud lisaks webasto kell mida kasutan. Sakslased on arvanud, et nii on parem. Sul vana ahi alles ikka ve? Tolle võiks juppideks müüa saab keegi ehk oma korda. Mis su ahjul ültse viga oli?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 22.01.12 13:47 Tsiteeri


Ma ei tea ise mis viga oli. Plaan on selline, et uurin kalliks kordategemine läheks. Kui on vastuvõetava hinnaga siis teen korda ja müün maha. Kui hind pole vastuvõetav, alles siis müün varuosadeks. Mõlemal juhul saan vähemalt teada mis täpselt viga on.


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 05.09.12 19:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Renz0
http://www.autoekspert.ee
Äkki oskavad nemad Sind aidata :)


Tere,
ilmad hakkavad jälle jahedaks muutuma ja mõtted liiguvad sooja auto poole.
Mure siis selles,et tahaks Webasto korda saada,mis on ilmselt kellegi eelmise omaniku
poolt paigaldatud ja minu käes töötanud pole.Ütlen kohe ära,et Autoekspert loobus sellest tööst kuna pidavat nii vana olema,et ei saa stendi panna ja juhtmed olla ka läbi lõigatud.Autoks on C4 A6 diisel ja kui uskuda Webasto raamatut(1994a) siis on tegemist ThermoTop S seadmega Typ DW50.Lisa akut tal ka pole,pult on Telestart T6 ja justkui toimiks.
Kas leidub Tallinna piirkonnas keegi spets,kes jagaks matsu ja oleks nii tehniliselt kui ka
diagnostis suuteline selle ära tegema.Või on see tõesti nii vana mudel,et pole mõtet remontida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 05.09.12 20:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arvi
Tsitaat:
Algselt postitas: Renz0
http://www.autoekspert.ee
Äkki oskavad nemad Sind aidata :)


Tere,
ilmad hakkavad jälle jahedaks muutuma ja mõtted liiguvad sooja auto poole.
Mure siis selles,et tahaks Webasto korda saada,mis on ilmselt kellegi eelmise omaniku
poolt paigaldatud ja minu käes töötanud pole.Ütlen kohe ära,et Autoekspert loobus sellest tööst kuna pidavat nii vana olema,et ei saa stendi panna ja juhtmed olla ka läbi lõigatud.Autoks on C4 A6 diisel ja kui uskuda Webasto raamatut(1994a) siis on tegemist ThermoTop S seadmega Typ DW50.Lisa akut tal ka pole,pult on Telestart T6 ja justkui toimiks.
Kas leidub Tallinna piirkonnas keegi spets,kes jagaks matsu ja oleks nii tehniliselt kui ka
diagnostis suuteline selle ära tegema.Või on see tõesti nii vana mudel,et pole mõtet remontida?

Mul on sama ahi peal. Tollel on veepump, kütusepaak ja kütusepump kõik ahjus sees. Kütust saab siis mootori tagaivoolust mis läbi ahju anuma jookseb ja selle täidab. Sul aju arvatavasti maha mädanenud. Juppe saab kõiki proovida akupealt töötavad 12 v pealt. Leegiandur on ka sel selle peab mingi kindel takistus olema. Kui lammutama hakkad siis iga kruvi katsu meelitada sest nad nii kinni et kipuvad puru minema. Kui ise ei oska teah siis on mõistlik uus ahi paigaldada. Minuomal olid veepumba harjad läbi panin ahjuvälise pumba ja käib siiani.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jrgen99
huviline

Avatar


Registreerunud 02.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5TDi Avant quattro 1997

postitati 29.10.12 16:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hannespoiss
Sellese teemasse siis niipalju, et Webasto ahi võeti maha ja peale läks Ebersprächer. Töötab siis endiselt lisaakult ja audi kellaga(Töö teostas ja ahju muretses MT-autohooldus)

Oleks tore, kui mõni klubiline siia lisaks kuidas audi kellaga ahju progemine käib? Olen googeldanud nii, et silmad punased aga pole juhendit leidnud. On küll olemas venekeelne ja saksakeelne juhend, aga jutt liiga tehniline ja google translate on paras naljanumber:D Lihtsustamiseks lisan küsimused, kes teab see vastab:

1. Koheselt käima läheb leegiga nuppu vajutades. Samast kohast ka seiskub. Kas ahi tuleb seisma panna enne käivitamist?
2. Kas see ahi ka sõidu ajal töötab, et rutem 90 kraadi saavutada?
3. Kuidas nuppude number 1 ja 2 alla käivitumisaegu programmeerida? Hoia soovitud klahvi all ja nooltega pane aeg paika.
4. Kuidas sisse/välja lülitada programmeeritud ajal käivitamist?

Oleks eestikeelsete ja arusaadavate vastuste eest väga tänulik.




Küsimus mida teeb see piklik nupp mis funktsioon sellel. See webasto kella kõrval kohe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 19.12.12 23:17 Tsiteeri


See piklik nupp on selleks, et allasendis jahutab ja väljasasendis soojendab.

Minu ahju saaga pole ikka veel läbi. Käis siis ebersprächeri ahi stendis - kõik sellega korras - olevata autopoolne viga. Elektrik pusis, olevat juhtmetega mingi jama olnud. 200.- euri ja kasu "0". Töötab küll pisut kauem kui enne, aga seda siis kui tuju on. Ahi on korras, vool tuleb peale - viimane mis saab vigane olla on kütusepump. Oma pea ütleb, et kui jäi uue ahju paigaldusel vana webasto pump siis ehk see ei sobi ebersprächeriga kokku? Kus C4-jal originaalis see pump üldse asub, et saaks kontrollida? Krt kas remondikohad ise ei võiks selle peale tulla. Ja kui proovid ise pisut juhendada siis samahästi kui ei kuulagi. Minul on igatahes remondikohtadest kõriauguni - üritan ise asja tööle saada. Pole küll veel aimugi kuidas ja millest pihta hakata - aga tühja joosta ja maksta ka enam ei viitsi. Eelsoojendi pole ju mingi raketiteadus - tööpõhimõte ju lihtne. igatahes neile, kes mõtlevad vanema tüübi ahju remontida siis soovitan soojalt uus osta - tuleb odavam:cool:

PS! Kas keegi teab millist pumpa stendis kasutatakse? Auto enda oma arvatavasti mitte?


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.8% - SQL: 46.2%]