Lehekülgi: 1 2 |
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 03.12.11 00:13
|
|
|
Audi Webasto remont ja kasutamine
Pisut ebatavaline kuulutus: raha ja tahtmist on, et asi korda saada - aga ei leia kedagi kes üritaks, keegi ei soovita ka kedagi.
Otsin inimest, kes mu autol webasto korda teeks. Tehasest tuli webastoga, minu käes töötanud pole. Viga võib olla nii ahju juures kui elektroonikas.
Releedes võib ka viga olla mis pagassis asuvad. Rahaga ei koonerda, eesmärk on tööle saada. Eeelmine omanik pole elektriga just väga osav olnud -
vaikselt olen korda lasknud teha maki juhtmed ja signa, mis olid pehmelt öeldud pornolt tehtud. Eesmärk auto 100% korda saada. Mootor on tehtud,
veermik on tehtud, makk ja signa ka. Webasto vaid veel pinnuks silmas. Kui keegi arvab, et saab hakkama siis boonuseks 100 euri lisaks tööle ja
kuluvahenditele. Või tee oma pakkumine! Ja kui keegi tahab töövarju, siis olen käsi - annan õllepurke ette ja aitan vastavalt juhendamisele
PS! Kui võtad auto ette aga tööle ei saa, siis aeg ja vahendid saavad tasutud.
Kui vaja juppe muretseda, siis löön ka ise kaasa. Anna lihtsalt teada.
Hannes
Parem surra seistes kui elada põlvili
|
|
|
|
fireplay
huviline
Registreerunud 03.02.09
Asukoht: Jõgeva,Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Q
|
postitati 03.12.11 01:07
|
|
|
Elektroonika poolelt olen nõus aitama,aga asud Tallinnas?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 03.12.11 02:02
|
|
|
Kusjuures ongi meil täpselt selline seis, just täna oli selleteemaline arutelu. Loominguliselt mõtlevaid inimesi 0.
Inimesi kes oskavad kaabli järgi ühendada ja midagi ütelda 100. 49 neist ütlevad ühte ja teised 49 risti vastupidist. Ning need 2 spetsialisti, kes
oskaks konkreetse vea kindlaks teha, on kahjuks jäänud koolitamata...
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
|
Renz0
huviline
Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 03.12.11 11:04
|
|
|
Mis ta sul teeb üldse? Vent tööle hakkab aga süttimist ei toimu või ei tee piuksugi?
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
uugam
huviline
Registreerunud 04.12.11
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.11 07:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Hannespoiss
Pisut ebatavaline kuulutus: raha ja tahtmist on, et asi korda saada - aga ei leia kedagi kes üritaks, keegi ei soovita ka kedagi.
Otsin inimest, kes mu autol webasto korda teeks. Tehasest tuli webastoga, minu käes töötanud pole. Viga võib olla nii ahju juures kui elektroonikas.
Releedes võib ka viga olla mis pagassis asuvad. Rahaga ei koonerda, eesmärk on tööle saada. Eeelmine omanik pole elektriga just väga osav olnud -
vaikselt olen korda lasknud teha maki juhtmed ja signa, mis olid pehmelt öeldud pornolt tehtud. Eesmärk auto 100% korda saada. Mootor on tehtud,
veermik on tehtud, makk ja signa ka. Webasto vaid veel pinnuks silmas. Kui keegi arvab, et saab hakkama siis boonuseks 100 euri lisaks tööle ja
kuluvahenditele. Või tee oma pakkumine! Ja kui keegi tahab töövarju, siis olen käsi - annan õllepurke ette ja aitan vastavalt juhendamisele
PS! Kui võtad auto ette aga tööle ei saa, siis aeg ja vahendid saavad tasutud.
Kui vaja juppe muretseda, siis löön ka ise kaasa. Anna lihtsalt teada.
Hannes |
|
|
|
uugam
huviline
Registreerunud 04.12.11
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.11 07:12
|
|
|
Tallinnas männikul on üks asjalik diagnostik kes tuvastab sul vea ja laki tänaval on elektrik kes suudab sind aidata kui juht plokil midagi viga.mina
sain oma webasto nende meeste abiga korda
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 04.12.11 08:36
|
|
|
Ehk jagad mingeid kontakte, et saaka ühendust. Endal ka webastoga muresi ning netist suht kesine info saada. Diagnosti hetke seisuga saan uuel
nädalal saksa autos teha,aga kindlasti oleks alternatiive ja odavamaid variante.
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 04.12.11 09:08
|
|
|
Tere!
Tänud abi eest, olemas nüüd paar kohta mida külastada. Hetkel võib teema pausile panna Üritan jõuludeks ühele poole saada.
Hannes
Parem surra seistes kui elada põlvili
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 04.12.11 09:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Hannespoiss
Tere!
Tänud abi eest, olemas nüüd paar kohta mida külastada. Hetkel võib teema pausile panna Üritan jõuludeks ühele poole saada.
Hannes |
Räägi siis juppide hinnast ka kui korda saad. Enda masinal lõpetas ka ahi töölepingu mõned päevad tagasi. Vent töötab kuid põlemist enam ei toimu. Mis
ahi sul peal on muidu minuomal on originaal kunagi asendatud DW50 webasto ahjuga.
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 04.12.11 12:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: Hannespoiss
Tere!
Tänud abi eest, olemas nüüd paar kohta mida külastada. Hetkel võib teema pausile panna Üritan jõuludeks ühele poole saada.
Hannes |
Räägi siis juppide hinnast ka kui korda saad. Enda masinal lõpetas ka ahi töölepingu mõned päevad tagasi. Vent töötab kuid põlemist enam ei toimu. Mis
ahi sul peal on muidu minuomal on originaal kunagi asendatud DW50 webasto ahjuga. | Ma pole ise küll teab mis tark nende ahjudega,
aga nagu mul enda oma kohta vastati, siis webastol mingi selline värk, et kui 3-l katsel ei lähe tööle asi, siis webasto paneb ise ennast lukku. Siis
abiks diagnost. Enda omal vent töötab, küünal töötab, kütusemoodul töötab aga tsirkulatsiooni pump läbi. Sai proovitud ühe teise pumbaga, aga tööle ei
hakanud just sellepärast, et lukku läinud.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 04.12.11 12:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miilits22
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: Hannespoiss
Tere!
Tänud abi eest, olemas nüüd paar kohta mida külastada. Hetkel võib teema pausile panna Üritan jõuludeks ühele poole saada.
Hannes |
Räägi siis juppide hinnast ka kui korda saad. Enda masinal lõpetas ka ahi töölepingu mõned päevad tagasi. Vent töötab kuid põlemist enam ei toimu. Mis
ahi sul peal on muidu minuomal on originaal kunagi asendatud DW50 webasto ahjuga. | Ma pole ise küll teab mis tark nende ahjudega,
aga nagu mul enda oma kohta vastati, siis webastol mingi selline värk, et kui 3-l katsel ei lähe tööle asi, siis webasto paneb ise ennast lukku. Siis
abiks diagnost. Enda omal vent töötab, küünal töötab, kütusemoodul töötab aga tsirkulatsiooni pump läbi. Sai proovitud ühe teise pumbaga, aga tööle ei
hakanud just sellepärast, et lukku läinud. |
Läheb lukku jah aga vanad juhtplokid unustavad vea kui akuklemm maha võtta. veepump ei tohiks käivitumist mõjuda ahi lülitub lihtsalt välja
ülekuumenemise tõttu. Minu dw50 ahjul on diagnostika juhe küljes kuid webasto testriga ma temaga ühendust ei suutnud luua.
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 04.12.11 12:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: miilits22
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: Hannespoiss
Tere!
Tänud abi eest, olemas nüüd paar kohta mida külastada. Hetkel võib teema pausile panna Üritan jõuludeks ühele poole saada.
Hannes |
Räägi siis juppide hinnast ka kui korda saad. Enda masinal lõpetas ka ahi töölepingu mõned päevad tagasi. Vent töötab kuid põlemist enam ei toimu. Mis
ahi sul peal on muidu minuomal on originaal kunagi asendatud DW50 webasto ahjuga. | Ma pole ise küll teab mis tark nende ahjudega,
aga nagu mul enda oma kohta vastati, siis webastol mingi selline värk, et kui 3-l katsel ei lähe tööle asi, siis webasto paneb ise ennast lukku. Siis
abiks diagnost. Enda omal vent töötab, küünal töötab, kütusemoodul töötab aga tsirkulatsiooni pump läbi. Sai proovitud ühe teise pumbaga, aga tööle ei
hakanud just sellepärast, et lukku läinud. |
Läheb lukku jah aga vanad juhtplokid unustavad vea kui akuklemm maha võtta. veepump ei tohiks käivitumist mõjuda ahi lülitub lihtsalt välja
ülekuumenemise tõttu. Minu dw50 ahjul on diagnostika juhe küljes kuid webasto testriga ma temaga ühendust ei suutnud luua. | minul
küll pole vana juhtplokk mingit viga unustanud.asi seisab kasti sees garaazi põrandal , aga lukus ikka.hetkel saab järgmise nädala jooksul diagnosti teha ja siis ehk saab uut infot, mis asjaga edasi teha.
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 04.12.11 14:50
|
|
|
Minu masinal peaks olema bbw46. Kindel ma aga olla ei saa, kuna autoga tuli kaasa selle webasto remondijuhend ja oma silmaga pole tüüpi otsinud.
EDIT: Minu masinal peaks ikka olema dbw46, kuna see diislile, bbw46 siis bensuka oma. Nii tuli sellest remondijuhendist välja
Parem surra seistes kui elada põlvili
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 04.12.11 18:00
|
|
|
Võtsin ahju maha ja tundub, et veepump on otsad andnud. Tundub, et ta piisavalt tark ja ei lähe käima ka kui pumba ahel katkestuses on. Originaal
pumba leidmine on vist ulme arvatavasti asendan välise pumbaga
|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
postitati 04.12.11 21:31
|
|
|
Kui sinu autol on bbw46 selline soojendus seade nagu sa väidad, siis peaks sellest abi olema. http://www.telusplanet.net/public/gary2a/rack/bbw46/bbw46.pdf
Siin on toodud veakoodid ka ja kui natukenegi oskad skeemi lugeda, siis saad testriga käia üle kõik elemendid üksikult. Lk. 17 plokk A2, A pistiku,
pin5 ühendad läbi 8A kaitsme toitega on su ahi käsitsi käivitatud. Kui kell on küljes võid selle küljest ühendada, et vältida kella vead. Jõudu
parandamisel.
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 21.01.12 16:23
|
|
|
Sellese teemasse siis niipalju, et Webasto ahi võeti maha ja peale läks Ebersprächer. Töötab siis endiselt lisaakult ja audi kellaga(Töö teostas ja
ahju muretses MT-autohooldus)
Oleks tore, kui mõni klubiline siia lisaks kuidas audi kellaga ahju progemine käib? Olen googeldanud nii, et silmad punased aga pole juhendit leidnud.
On küll olemas venekeelne ja saksakeelne juhend, aga jutt liiga tehniline ja google translate on paras naljanumber Lihtsustamiseks lisan küsimused, kes teab see vastab:
1. Koheselt käima läheb leegiga nuppu vajutades. Samast kohast ka seiskub. Kas ahi tuleb seisma panna enne käivitamist?
2. Kas see ahi ka sõidu ajal töötab, et rutem 90 kraadi saavutada?
3. Kuidas nuppude number 1 ja 2 alla käivitumisaegu programmeerida? Hoia soovitud klahvi all ja nooltega pane aeg paika.
4. Kuidas sisse/välja lülitada programmeeritud ajal käivitamist?
Oleks eestikeelsete ja arusaadavate vastuste eest väga tänulik.
Parem surra seistes kui elada põlvili
|
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 22.01.12 11:58
|
|
|
Leidsin sellise jutu:
Vastus küsimusele nr 1:
Also don't start the car when running the heater, rather turn the heater off and then start the car. The reason is that engine ignition current draw
will make the heater safety feature to cut the power to heater so its flame dies and after engine runs, heater starts again and flame reignition
smokes the flame sensor window. Once sensor window gets blacked out, it doesn't start anymore and have to be cleaned and normally it means you have
to take it to shop.
Vastab see tõele?
Parem surra seistes kui elada põlvili
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 22.01.12 13:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Hannespoiss
Leidsin sellise jutu:
Vastus küsimusele nr 1:
Also don't start the car when running the heater, rather turn the heater off and then start the car. The reason is that engine ignition current draw
will make the heater safety feature to cut the power to heater so its flame dies and after engine runs, heater starts again and flame reignition
smokes the flame sensor window. Once sensor window gets blacked out, it doesn't start anymore and have to be cleaned and normally it means you have
to take it to shop.
Vastab see tõele? |
Ei kuna sul on lisaaku ja see ei puutu käivitusse. Mina toimin nii, et mingi 15 minti käib kellapealt siis lähen autosse panen auto käima ja sõidan
minema. Mingeid nuppe ei näpi ahi lülitub end ise välja kui miski 70 kraadi sees on või kellapealt 30 minti otsa saab. Vägasuure külmaga hoian ahju
koguaeg töös nii püsib mootori temp 90 peal vähemalt. originaal kella seadistamise kohta ei oska miskit öelda kuna mul se kell vilgub ainult ja on
pandud lisaks webasto kell mida kasutan. Sakslased on arvanud, et nii on parem. Sul vana ahi alles ikka ve? Tolle võiks juppideks müüa saab keegi ehk
oma korda. Mis su ahjul ültse viga oli?
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 22.01.12 13:47
|
|
|
Ma ei tea ise mis viga oli. Plaan on selline, et uurin kalliks kordategemine läheks. Kui on vastuvõetava hinnaga siis teen korda ja müün maha. Kui
hind pole vastuvõetav, alles siis müün varuosadeks. Mõlemal juhul saan vähemalt teada mis täpselt viga on.
Parem surra seistes kui elada põlvili
|
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 05.09.12 19:17
|
|
|
Tere,
ilmad hakkavad jälle jahedaks muutuma ja mõtted liiguvad sooja auto poole.
Mure siis selles,et tahaks Webasto korda saada,mis on ilmselt kellegi eelmise omaniku
poolt paigaldatud ja minu käes töötanud pole.Ütlen kohe ära,et Autoekspert loobus sellest tööst kuna pidavat nii vana olema,et ei saa stendi panna ja
juhtmed olla ka läbi lõigatud.Autoks on C4 A6 diisel ja kui uskuda Webasto raamatut(1994a) siis on tegemist ThermoTop S seadmega Typ DW50.Lisa akut
tal ka pole,pult on Telestart T6 ja justkui toimiks.
Kas leidub Tallinna piirkonnas keegi spets,kes jagaks matsu ja oleks nii tehniliselt kui ka
diagnostis suuteline selle ära tegema.Või on see tõesti nii vana mudel,et pole mõtet remontida?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 05.09.12 20:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arvi
Tere,
ilmad hakkavad jälle jahedaks muutuma ja mõtted liiguvad sooja auto poole.
Mure siis selles,et tahaks Webasto korda saada,mis on ilmselt kellegi eelmise omaniku
poolt paigaldatud ja minu käes töötanud pole.Ütlen kohe ära,et Autoekspert loobus sellest tööst kuna pidavat nii vana olema,et ei saa stendi panna ja
juhtmed olla ka läbi lõigatud.Autoks on C4 A6 diisel ja kui uskuda Webasto raamatut(1994a) siis on tegemist ThermoTop S seadmega Typ DW50.Lisa akut
tal ka pole,pult on Telestart T6 ja justkui toimiks.
Kas leidub Tallinna piirkonnas keegi spets,kes jagaks matsu ja oleks nii tehniliselt kui ka
diagnostis suuteline selle ära tegema.Või on see tõesti nii vana mudel,et pole mõtet remontida? |
Mul on sama ahi peal. Tollel on veepump, kütusepaak ja kütusepump kõik ahjus sees. Kütust saab siis mootori tagaivoolust mis läbi ahju anuma jookseb
ja selle täidab. Sul aju arvatavasti maha mädanenud. Juppe saab kõiki proovida akupealt töötavad 12 v pealt. Leegiandur on ka sel selle peab mingi
kindel takistus olema. Kui lammutama hakkad siis iga kruvi katsu meelitada sest nad nii kinni et kipuvad puru minema. Kui ise ei oska teah siis on
mõistlik uus ahi paigaldada. Minuomal olid veepumba harjad läbi panin ahjuvälise pumba ja käib siiani.
|
|
|
jrgen99
huviline
Registreerunud 02.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5TDi Avant quattro 1997
|
postitati 29.10.12 16:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Hannespoiss
Sellese teemasse siis niipalju, et Webasto ahi võeti maha ja peale läks Ebersprächer. Töötab siis endiselt lisaakult ja audi kellaga(Töö teostas ja
ahju muretses MT-autohooldus)
Oleks tore, kui mõni klubiline siia lisaks kuidas audi kellaga ahju progemine käib? Olen googeldanud nii, et silmad punased aga pole juhendit leidnud.
On küll olemas venekeelne ja saksakeelne juhend, aga jutt liiga tehniline ja google translate on paras naljanumber Lihtsustamiseks lisan küsimused, kes teab see vastab:
1. Koheselt käima läheb leegiga nuppu vajutades. Samast kohast ka seiskub. Kas ahi tuleb seisma panna enne käivitamist?
2. Kas see ahi ka sõidu ajal töötab, et rutem 90 kraadi saavutada?
3. Kuidas nuppude number 1 ja 2 alla käivitumisaegu programmeerida? Hoia soovitud klahvi all ja nooltega pane aeg paika.
4. Kuidas sisse/välja lülitada programmeeritud ajal käivitamist?
Oleks eestikeelsete ja arusaadavate vastuste eest väga tänulik. |
Küsimus mida teeb see piklik nupp mis funktsioon sellel. See webasto kella kõrval kohe.
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 19.12.12 23:17
|
|
|
See piklik nupp on selleks, et allasendis jahutab ja väljasasendis soojendab.
Minu ahju saaga pole ikka veel läbi. Käis siis ebersprächeri ahi stendis - kõik sellega korras - olevata autopoolne viga. Elektrik pusis, olevat
juhtmetega mingi jama olnud. 200.- euri ja kasu "0". Töötab küll pisut kauem kui enne, aga seda siis kui tuju on. Ahi on korras, vool tuleb peale -
viimane mis saab vigane olla on kütusepump. Oma pea ütleb, et kui jäi uue ahju paigaldusel vana webasto pump siis ehk see ei sobi ebersprächeriga
kokku? Kus C4-jal originaalis see pump üldse asub, et saaks kontrollida? Krt kas remondikohad ise ei võiks selle peale tulla. Ja kui proovid ise pisut
juhendada siis samahästi kui ei kuulagi. Minul on igatahes remondikohtadest kõriauguni - üritan ise asja tööle saada. Pole küll veel aimugi kuidas ja
millest pihta hakata - aga tühja joosta ja maksta ka enam ei viitsi. Eelsoojendi pole ju mingi raketiteadus - tööpõhimõte ju lihtne. igatahes neile,
kes mõtlevad vanema tüübi ahju remontida siis soovitan soojalt uus osta - tuleb odavam
PS! Kas keegi teab millist pumpa stendis kasutatakse? Auto enda oma arvatavasti mitte?
Parem surra seistes kui elada põlvili
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |