Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mure armatuuri tulede vilkumisega ja näidikute "tõmblemisega" (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 4356)
eerks23
huviline



Registreerunud 02.12.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.11 18:43 Tsiteeri
Mure armatuuri tulede vilkumisega ja näidikute "tõmblemisega"



Tere. Soetasin audi a4 avanti TD1.9 85KW. Külmamoootoriga armatuuris tuled vilguvad ja spido-, tahomeetri, kütuse temperatuuri näidikud "tõmblevad ja ka kilometraa˛i numbrid vilguvad. Lisaks veel salongis lähevad tuled heledamaks ja siis tumedamaks.
Saab umbes 20km ära sõita siis kõik normaalne, midagi ei vilgu ega "tõmble". Soojemate ilmadega taastub kiiremini.
Küsimus siis, mis võiks viga olla, kas kellegil on sellist viga olnud ja, kas keegi oskab aidata? Ette tänades!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 02.12.11 20:26 Tsiteeri


Kas öösel pimedas esitulede või mingi muude tulede erinevat käitumist pole täheldanud? Kui jah, siis tahab ilmselt generaator üle käimist, sõltuvalt siis masina aastast, kas dioodiplokk või pingeregulaator väsimas. Kui aga tegemist on ainult kelladeplokiga siis võib süüteluku põhja teatud ring kehvalt ühendust anda ja antud häda põhjustada. Põhjusi võib kahjuks veel mitmeid olla, kui arvestada selle ringi ahelat tervikuna.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DiaLAB
huviline



Registreerunud 04.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant

postitati 03.12.11 04:03 Tsiteeri


Kui tootja on näidikutel Marellli (Jaeger), siis on viga seal. Auto võiks toodetud olla siis 1998 aasta lõpp ja edasi. Külmalt ei tööta või töötab halvasti. Salongi soojenedes hakkab tööle. Kui on nii, siis saame aidata.


http://www.dialab.ee - Chiptuning, DPF off, Adblue off, EGR off, DTC off, etc.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eerks23
huviline



Registreerunud 02.12.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.12.11 08:42 Tsiteeri


Kuidas ma teada saaks, kas see on Marelli oma?
Auto ise 2000 aasta oma.Lähi ega kaugtuledega probleeme pole.
Kas viga võib olla pingestabilisaatoris?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 03.12.11 11:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eerks23
Lähi ega kaugtuledega probleeme pole.
Kas viga võib olla pingestabilisaatoris?

Kui muu elektroonika ja tuled ei mängi, siis selles viga pole.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 06.12.11 08:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eerks23
Kuidas ma teada saaks, kas see on Marelli oma?
Auto ise 2000 aasta oma.Lähi ega kaugtuledega probleeme pole.
Kas viga võib olla pingestabilisaatoris?


Teada saad nii, et võtad spidoka ploki välja ja taga on kirjas VDO või Jaeger. See vea kirjeldus viitab Jaegeri plokile, nagu DiaLab juba ütles. Ilmselt alguses valetas sul temperatuuri ja kütuse seier, sest mootori sisetakistus on aja jooksul muutunud, see omakorda ajab protsessori lolliks. Sõltub palju sul väikseid seiereid on (2 või 4) ja kas on vigased juba ka spido ja tahho mootori korpused + protsessori vahetus... odav see lõbu ei ole.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DiaLAB
huviline



Registreerunud 04.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant

postitati 06.12.11 18:32 Tsiteeri


Mootorite "sisetakistusega" pole seal küll mingisugust pistmist, veel vähem sellega, et mootorid protsessorile midagi teeks.

Mootoreid juhib esiteks täiesti eraldi interface kivi läbi data, seega protsessoriga pole need otse kuidagi ühendatud.

Co-protsessori probleem on väga lihtne, selle korpuse peale on kirjutatud protsessori tüüp number mille laiend on "CFU", mis manualist järgi vaadates tähendab töö temperatuuri 0C kuni + 70C.

Meie kliimas ei saagi see kuidagi töötada :D (see on prantsuse/itaalia kättemaks ilmselt).

Meie paneme aseduse, mille laiend on "VFU" -40C kuni +105C (kui mu mälu mind ei peta).

Mootorid väsivad lihtsalt ära aja jooksul, kuna nende sisse pandud "moos" kuivab lihtsalt ära.

Üks asi veel, kui on keegi juba "remontinud", siis on reeglina alati suurem arve, sest kõigepealt tuleb lisad ära likvideerida ja siis tegelda tegeliku probleemiga.
Ja asja saab remontida juhul, kui sellest midagi ka teatakse :)


http://www.dialab.ee - Chiptuning, DPF off, Adblue off, EGR off, DTC off, etc.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 07.12.11 11:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DiaLAB
Mootorite "sisetakistusega" pole seal küll mingisugust pistmist, veel vähem sellega, et mootorid protsessorile midagi teeks.

Mootoreid juhib esiteks täiesti eraldi interface kivi läbi data, seega protsessoriga pole need otse kuidagi ühendatud.

Co-protsessori probleem on väga lihtne, selle korpuse peale on kirjutatud protsessori tüüp number mille laiend on "CFU", mis manualist järgi vaadates tähendab töö temperatuuri 0C kuni + 70C.

Meie kliimas ei saagi see kuidagi töötada :D (see on prantsuse/itaalia kättemaks ilmselt).

Meie paneme aseduse, mille laiend on "VFU" -40C kuni +105C (kui mu mälu mind ei peta).

Mootorid väsivad lihtsalt ära aja jooksul, kuna nende sisse pandud "moos" kuivab lihtsalt ära.

Üks asi veel, kui on keegi juba "remontinud", siis on reeglina alati suurem arve, sest kõigepealt tuleb lisad ära likvideerida ja siis tegelda tegeliku probleemiga.
Ja asja saab remontida juhul, kui sellest midagi ka teatakse :)


1. Lihtsalt info ja harimise mõttes palun vaata lingil lehekülge 22. Sealt leiad midagi põnevat: http://www.etlweb.com/doc/mc68hc908az60.pdf Seega mingit "VFU" ja Prantsuse/Itaalia kättemaksu udu vähemalt mina ei usu. Seda enam, et Motorola on tootja ja samahästi kasutatakse seda MB SAM-is, ka Opeli ja Volvo peal.

2. Endiselt väidan, et mootorid rikuvad ajajooksul protsessori. Kui seierid pole veel kaua aega valetanud, siis piisab vaid seieri mootori vahetusest. Kui seierid on valetanud juba pikemalt (aasta-paar) siis suure tõenäosusega on vaja vahetada ka protsessor. Sellest veel samm edasi ja valgus vilgub ning spido ja tahho töö on ka häiritud.

Aga eks igaüks tugineb oma kogemusele, tõekspidamistele ja teine meistrimees on ikka lollim. Ühes aga nõustun 100% - eelnevalt "remonditud"asja ümber tegemine on oluliselt keerulisem ja aega nõudvam. Siiani pole lisatasu selle eest veel küsinud, kuid ilmselt peaks. Ka on raske sellisel juhul anda tööle garantii.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DiaLAB
huviline



Registreerunud 04.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant

postitati 07.12.11 12:04 Tsiteeri


Väita võib igasugu asju:

Võtab siis üks Audi armatuur lahti ja vaatab kuhu täpselt need mootori otsad lähevad.
Audi kellades on see L9143. Toda kivi juhitakse puhtalt digitaalsel kujul protsessori poolt (juhib 908, mis saab omakorda info 912 prose pealt).

CFU ja VFU vahe ongi see, et üks on mõeldud koduelektroonikasse, teine mujale.
Uuemad Volvo, MB, VAG autode moodulid on suisa MFU laiendiga (VFU on enamasti, kui on 908 seeria prose).


Kui ise oleks Motorola (Freescale) tehas, siis loomulikult kiidaks takka, et sobib kõikjale. Aga seda saasta mida see inseride vale arvestus protsessori tüübi valikul on tekitanud, on väga raske ka kõige parema PR firmaga kinni mätsida. Teistpidi autotootjad saavad müüa varuosa ja nii ilmselt veel väga kaua.


http://www.dialab.ee - Chiptuning, DPF off, Adblue off, EGR off, DTC off, etc.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eerks23
huviline



Registreerunud 02.12.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 07.12.11 12:11 Tsiteeri


Oskate öelda selle põhjuse, et miks siis sooja mootoriga või soojemate ilmadega kõik normaalne on?
Lisaks veel, kas keegi oskab remontida või kui palju see võib maksma minna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 07.12.11 12:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DiaLAB
Väita võib igasugu asju:

Võtab siis üks Audi armatuur lahti ja vaatab kuhu täpselt need mootori otsad lähevad.
Audi kellades on see L9143. Toda kivi juhitakse puhtalt digitaalsel kujul protsessori poolt (juhib 908, mis saab omakorda info 912 prose pealt).

CFU ja VFU vahe ongi see, et üks on mõeldud koduelektroonikasse, teine mujale.
Uuemad Volvo, MB, VAG autode moodulid on suisa MFU laiendiga (VFU on enamasti, kui on 908 seeria prose).


Kui ise oleks Motorola (Freescale) tehas, siis loomulikult kiidaks takka, et sobib kõikjale. Aga seda saasta mida see inseride vale arvestus protsessori tüübi valikul on tekitanud, on väga raske ka kõige parema PR firmaga kinni mätsida. Teistpidi autotootjad saavad müüa varuosa ja nii ilmselt veel väga kaua.


Sa ikka süvene enne veidi. Kas sa minu antud linki vaatasid ka? VAHET EI OLE, ET MIS LAEIEND LÕPUS ON, KÕIGIL KOLMEL VERSIOONIL ON MADALAIM TEMPERATUUR -40, VAHE ON MAX TEMPERATUURIS. Kui sa must-valgel kirjas olevat infot ei suuda lugeda ja mõista, siis on jama. Ehk siis miinus kraadid ja su laiendite teooria selles valguses on 100% väär. Kodutehnikas kasutamise jutt on ka üks suur bullsh.. sest see prose on disainitud ja toodetud spetsiaalselt autotööstusele.

Mis puudutab radade jälitamist, siis see on Audi kellade puhul asjatu vaev. Need prosed ei istu sul keset hoovi, et palun jälita mind. Vähe usutav, et sul täielik skeem olemas on või keskmisest kihist tehtud röntgenpilt.

Ära muretse, ma olen erinevaid kellasi küll ja enam lahti võtnud ja korda teinud. On olnud au ka sinu tööd üle teha...


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DiaLAB
huviline



Registreerunud 04.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant

postitati 07.12.11 12:59 Tsiteeri


Põhjus ongi selles et see prose ei sobi sinna selliste parameetritega. Soojalt töötab ja külmas mitte.
Prose vahetus on 100€.

To A-kaheksa: hea, et tead sellest valdkonnast piisavalt ja suudad identida kes on ennem Sind remontinud. Jõud-jaksu edaspidiseks!


http://www.dialab.ee - Chiptuning, DPF off, Adblue off, EGR off, DTC off, etc.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 07.12.11 13:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DiaLAB
Põhjus ongi selles et see prose ei sobi sinna selliste parameetritega. Soojalt töötab ja külmas mitte.
Prose vahetus on 100€.

To A-kaheksa: hea, et tead sellest valdkonnast piisavalt ja suudad identida kes on ennem Sind remontinud. Jõud-jaksu edaspidiseks!


CFU (Audil originaalis) - -40 kuni +85 kraadi C.
VFU (DiaLabi väitel sobib meie kliimasse paremini) - -40 kuni +105 kraadi C.
MFU -40 kuni +125 kraadi C.

DiaLab, mind kohe huvitaks su teaduslik seletus, et kuidas CFU parameetrid ei sobi ja VFU omad sobivad?

Päris nii ikka ei saa, et moonutad -40 kraadi 0 kraadiks ja ütled, et nii on.

CFU laiendiga prosed saavad hukka ca 10 aastat vanadel autodel. Et väita nagu sobiks VFU paremini ja kestaks kauem, siis peaks sinu paigaldatud olema juba rohkem kui 10 aastat tagasi ja ikka toimima. Ilma ei saa sa väidet kohe kuidagi tõestada. Ei teoreetiliselt, ega ka praktiliselt.

Mis puudutab identimist, siis seda ei pea tegema mina, vaid kliendid.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DiaLAB
huviline



Registreerunud 04.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant

postitati 07.12.11 13:49 Tsiteeri


Teaduslikult polegi vaja seletada. Lihtsalt elu ise teeb seda. Nagu antud teema algataja auto ja selle näidikud.

Kui panna sinna CFU laiendiga vana MC68HC908AZ60 (mille tootmine on ammu lõpetatud), siis on aegade möödudes see viga tagasi. Kuna seda kivi ei toodeta enam ammu, on olemas asenduses mille lõpus on A ja selle temperatuuri taluvusega on lood hoopis teised. Vabalt võib selle CFU probleemiks olla valmistamisel kasutatud materjal vms.


Kui väita, et seda kivi toodetakse kuskil veel tänasel päeval, siis saab see olla puhas China copy. Kõik need CFU'd ja VFU'd ja MFU'd mis kuskil müügil on, on laojäägid kunagisest tootmisest ja juurde neid keegi enam ei tooda (originaalis).

Asendus, mille parameetrid on tunduvalt paremad, on MC908AZ60A, aga probleem on selles, et tollele kivile ei sobi 1:1 vana versiooni tarkvara.

Täpselt samad prosed täpselt samade sümptomitega on ka MB Vito süütelukk, MB SAM, Volvo uksemoodulid, Renault, Citroen kellad.

Nii kui ilmad jahedaks lähevad, hakkab selle probleemiga kliente tekkima. Väide, et kella mootorid tekitavad seda, ei saa ju ometi kehtida Vito süütelukus ja Volvo uksemoodulis (seal neid mootoreid ju pole). Kuidas siis seletada nonde prosede samasuguseid sümptomeid???


http://www.dialab.ee - Chiptuning, DPF off, Adblue off, EGR off, DTC off, etc.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 07.12.11 14:12 Tsiteeri


Nõustun täielikult, et vea põhjus võib olla tootmisviga, kasutatud materjal. Samas pead ka sina nõustuma, et ühe, kahe ja kolme talve jooksul ei põhjusta pakane mingit häda. Pigem ikka alates 8-10 aastat vanadel autodel.

Audi Jaeger armatuuri remondi puhul peab aga inimene arvestama, et see protsessor on vaid üks mure paljudest. Lisaks võivad vahetus vajada väikeste seierite mootorid, spido ja tahho mootori korpused. Lisaks veel tüüpveana tuntud display. Tõde selgub alles siis kui armatuur on lahti võetud. DiaLabi poolt öeldud summa võib vabalt ka kordades kõrgem olla.

DiaLab, mida endaga toob kaasa uus prose ja see, et tarkvara 1:1 peale ei sobi? Milles see mitte sobimine väljendub? Küsin, kuna ise kasutan orig. protsessorit ja orig. tarkvara. Paraku hinnaga siinkohal ei kannata võistelda.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DiaLAB
huviline



Registreerunud 04.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant

postitati 07.12.11 14:22 Tsiteeri


2-3a on reaalne eluiga Eestis, nii on. Vito 2004 toodetud, prose süütelukus vahetasime 2007-2008 sügis vastu talve (näide elust enesest).

100€ on prose vahetus + muude asjade kontroll.

Originaal tarkvara on see, mis vanalt proselt välja loed ja uuele peale paned? Versioonide erinevus on päris suur ja erinevaid versioone on kümneid.
Leedust ostetud prose pole kindlasti originaal kella tarkvaraga, see et versioon sama on, ei tähenda et adaptiiv osa on õige.

8.58 versioon ilmselt sobiks uuele MC908AZ60A'le.

Jõudu jaksu, eks elu ja praktika annab kogemust :)


http://www.dialab.ee - Chiptuning, DPF off, Adblue off, EGR off, DTC off, etc.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eerks23
huviline



Registreerunud 02.12.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.12 21:01 Tsiteeri
Tänud!



Tsitaat:
Algselt postitas: eerks23
Tere. Soetasin audi a4 avanti TD1.9 85KW. Külmamoootoriga armatuuris tuled vilguvad ja spido-, tahomeetri, kütuse temperatuuri näidikud "tõmblevad ja ka kilometraa˛i numbrid vilguvad. Lisaks veel salongis lähevad tuled heledamaks ja siis tumedamaks.
Saab umbes 20km ära sõita siis kõik normaalne, midagi ei vilgu ega "tõmble". Soojemate ilmadega taastub kiiremini.
Küsimus siis, mis võiks viga olla, kas kellegil on sellist viga olnud ja, kas keegi oskab aidata? Ette tänades! [/quo
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Aitähh, kasutaja A-KAHEKSA. Armatuur sai korda enam vilkumist pole ja töötab korralikult! Näidikud ka ei tõmble enam, Töötab siiamaani juba 5 kuud vist kui ära parandasid. Soovitan teistelegi, teeb kvaliteetset tööd!


Kasutaja A- Kaheksa -----Probleem jäi ainult kütuse näidikuga, kas oleks võimalik tulla uuesti millalgi sinu poole ja keerad selle näidiku õigeks siis kõik ok.







TextTextText



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Uku!
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.0 83kw 1990, Audi Coupe 1.8E 82kw 1991, Audi A4 1.9tdi 85kw 2001 ja S8 2002

postitati 04.02.15 20:56 Tsiteeri


Tere siine rahavas.

Nüüd siis endal ka sama jama! Armatuuris tõmblevad tühikäigul näitukid ja tuled vilguvad terves keskkonsoolis! Aga kui autoka sõita siis pole nagu viga midagi. Miski ei tõmble ega vilgu. Nüüd siis lähi ajal hakkas ka seda tegema et lööb kütuse näiduki nulli ja kui ta seda teeb siis kaob ära näitukite tõmblemine ja tulete vilkumine. Muidu autol kõik muu toimib nii kuidas peab. Panen siia ka video linki oma auto tegemisest tühikäigul e. on nõu andmisel sellest kasu! Autoks Audi A4 avant 2001 B5 1.9tdi 85kw.

https://www.youtube.com/watch?v=yp8ozOcMKWk


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.2% - SQL: 62.8%]