timo93
huviline
Registreerunud 09.11.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi coupe b3
|
postitati 02.12.11 18:13
|
|
|
Audi coupe b3 2.0- 1990- timo93
Nonii, leidsin siis hiljuti endale esimese auto ning teema teen siia selleks, et foorumi kasutajad oskavad arvatavasti paremat nõu anda kui ma ise
oskan välja mõelda. Kuna see on mu esimene auto siis ma veel suhteliselt võhik ka sellel alal.
Autoks on siis nagu eespool nimetatud coupe, b3 kerega ja 83kw iseasi palju neid kw alles on. autost üks pilt ka, pole veel ise jõudnud teha, aga siin
üks kunagi ammu tehtud pilt- http://fotoalbum.ee/photos/timo93/91984062
Vigadest siis... Praegu kõige suurem probleem on see, et külmalt ei taha üldse kohe käima jääda. Käivitades läheb korra käima ja siis sureb suht kohe
ka välja. 2, 3 korda teen nii siis juba jääb käima kui natuke gaasi peal hoida, sooja mootoriga käivitub ilust. Vahetasin temperatuuri anduri ära(see
mis annab infot ajule). Aga see kahjuks ei muutnud midagi. Nüüd hiljuti avastasin, et mingil vidinal on pistik tagant võetud, panin pistiku järgi ja
siis ei tahtnud isegi mitte sooja mootoriga käima jääda. Loodan, et keegi oskab aidata mind. selline vidin siis- http://fotoalbum.ee/photos/timo93/91984038 ja kaugemalt asub see siin- http://fotoalbum.ee/photos/timo93/91984034/
Iluvigu on ka. Arvatavasti mingi väikse paugu ette otsa saanud, kapott on kõver ja üritatud sprayga midagi ilusamaks teha ja juhipoolne poritiib
samamoodi. Stange on samuti paras puder seal ees. Loodame et kestab vähemalt talve ära.
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.12.11 18:18
|
|
|
külmkäivitusmootor võib äkki tuksis olla.
Edit: teen ka pildi nähtavaks
See vidin on õhukulu lugeja.
|
|
|
timo93
huviline
Registreerunud 09.11.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi coupe b3
|
postitati 02.12.11 18:27
|
|
|
Noo külmkäivitus pihustit kontrollisin, vool tuleb peale ja pihusti laseb ka kütust sisse. Aga need kaks pilti mis ma sinna toppisin, kas see vidin ei
mõjuta külmalt käivitamist? ja mis asi see üldse on.
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.12.11 18:40
|
|
|
See vidin on õhukulu lugeja ja eks ta ikka veits mõjutab aga kontrolli yle ka õhulõdvik üle ega seal pragusid ega auke ei ole sees.
E: Kui ta sul käima läheb kas siis pöörded on normaalsed ja ei kõigu?
|
|
|
timo93
huviline
Registreerunud 09.11.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi coupe b3
|
postitati 02.12.11 18:48
|
|
|
Pöörded on natukene kõrged tõesti, mingi 1100 umbes, aga ei kõigu.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 02.12.11 23:47
|
|
|
Mis asi on külmkäivitusmootor? On olemas külmkäivitus pihusti ja tühikäigumootor (klapp). Pildil on tegu üldises mõttes pritsepeaga, õhulugeja asub
selle sees, kus on siiber, mida liigutab mootorisse minev õhk, vastavalt sellele ka seadistab aju kütuse koguse ja segu. Otseselt ringiga ümber
tõmmatud detail ei ole õhulugeja, küll aga seda mõjutav tegur.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
timo93
huviline
Registreerunud 09.11.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi coupe b3
|
postitati 04.12.11 11:29
|
|
|
aga, millest siis ikkagi võib tulla see, et külmalt käima ei jää?
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 04.12.11 12:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: timo93
aga, millest siis ikkagi võib tulla see, et külmalt käima ei jää? |
Kas tühikäigumootor ise töötab (vool tuleb peale)? Tegelikult võiksid pistikust takistuse ära mõõta igaks juhuks, saab veenduda asja toimimises. Kui
vool peale tuleb, võib probleem olla tühikäigu mootoris, kui see aga ka töötab siis on probleem kuskil mujal. Vaakumvoolik võib ka kuskilt mitte
nähtavast kohast lahti /katki olla, samuti võib lahti olla kuskil mõni massijuhe, näiteks süütepooli oma. Tutatval nii juhtus, auto läks käima, suri
tühikäigul välja ning oli unustanud ühe juhtme ühendamata (mass). Põhirõhk oleks siiski tühikäigumootoril ja vaakumvoolikutel.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
timo93
huviline
Registreerunud 09.11.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi coupe b3
|
postitati 05.12.11 09:32
|
|
|
No aga kui mootor on soe siis auto läheb ilusti käima. Kui vaakumvoolikud läbi lasevad siis ei tohiks see ka sooja mootoriga käima minna väga hästi.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 05.12.11 14:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: timo93
No aga kui mootor on soe siis auto läheb ilusti käima. Kui vaakumvoolikud läbi lasevad siis ei tohiks see ka sooja mootoriga käima minna väga hästi.
|
Mul igatahes oli kord "kuubikul" nii, et unustasin ühe vaakumvooliku lahti sisselaske kollektori lõdviku küljest, külmalt käis auto ilusti, soojalt
hakkas puterdama, st selline asi siiski mõjutab aga oleneb, milline voolik võib lahti/katki olla. Kui soojalt käima läheb, siis tõenäoliselt ongi viga
tühikäigumootoris, mis külmalt hoiab natuke rohkem pöördeid ja kui soojaks läheb, muutuvad pöörded madalamaks.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
timo93
huviline
Registreerunud 09.11.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi coupe b3
|
postitati 07.12.11 21:30
|
|
|
Nonii, leidsin ühe vana omaniku üles kes sellest autost natukenegi teab. Rääkis siis seda et selle suure kummist lõdviku vahetas ära ning käis
töökodade vahet aga ei midagi, ei suudetud sealgi välja nuputada mis sellel viga on. Ainuke asi mis praegu siis teoreetiliselt võib käima jäämist
mõjutada on see tundmatu must vidin pritsungi pea küljes. Teine võimalus, et pritsungi pea on omadega läbi kuna niipalju kui ma kuulnud olen siis see
mehhaaniline pritse pidi olema üks paras naljanumber.
|
|
|
timo93
huviline
Registreerunud 09.11.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi coupe b3
|
postitati 08.12.11 09:48
|
|
|
Keegi Tartust või siitkandist teab kedagi kudlsete kätega, kes jagab nendest mootoritest ja pritsungitest midagi?
|
|
|
timo93
huviline
Registreerunud 09.11.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi coupe b3
|
postitati 09.12.11 15:27
|
|
|
Nonii, mida rohkem ma selle autoga sõidan seda rohkem vigu välja tuleb:S Täna siis sõitsin koju ja kiirendades kui pöörded 3 tuhande peale jõuavad
hakkab pooma nagu ei saaks kütust kätte enam. ja lõpuks siis sureb välja. Keegi oskab aidata?
|
|
|
chris125
huviline
Registreerunud 01.09.09
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 B3 quattro '87
|
postitati 09.12.11 15:36
|
|
|
Keera kütust peale või siis nöögib ikkagi õhukulu lugeja.
Küünlad mis ilmega on? Tahmased või heledad?
|
|
|