Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi coupe b3 2.0- 1990- timo93 (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2206)
timo93
huviline



Registreerunud 09.11.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi coupe b3

postitati 02.12.11 18:13 Tsiteeri
Audi coupe b3 2.0- 1990- timo93



Nonii, leidsin siis hiljuti endale esimese auto ning teema teen siia selleks, et foorumi kasutajad oskavad arvatavasti paremat nõu anda kui ma ise oskan välja mõelda. Kuna see on mu esimene auto siis ma veel suhteliselt võhik ka sellel alal.
Autoks on siis nagu eespool nimetatud coupe, b3 kerega ja 83kw iseasi palju neid kw alles on. autost üks pilt ka, pole veel ise jõudnud teha, aga siin üks kunagi ammu tehtud pilt- http://fotoalbum.ee/photos/timo93/91984062

Vigadest siis... Praegu kõige suurem probleem on see, et külmalt ei taha üldse kohe käima jääda. Käivitades läheb korra käima ja siis sureb suht kohe ka välja. 2, 3 korda teen nii siis juba jääb käima kui natuke gaasi peal hoida, sooja mootoriga käivitub ilust. Vahetasin temperatuuri anduri ära(see mis annab infot ajule). Aga see kahjuks ei muutnud midagi. Nüüd hiljuti avastasin, et mingil vidinal on pistik tagant võetud, panin pistiku järgi ja siis ei tahtnud isegi mitte sooja mootoriga käima jääda. Loodan, et keegi oskab aidata mind. selline vidin siis- http://fotoalbum.ee/photos/timo93/91984038 ja kaugemalt asub see siin- http://fotoalbum.ee/photos/timo93/91984034/

Iluvigu on ka. Arvatavasti mingi väikse paugu ette otsa saanud, kapott on kõver ja üritatud sprayga midagi ilusamaks teha ja juhipoolne poritiib samamoodi. Stange on samuti paras puder seal ees. Loodame et kestab vähemalt talve ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.11 18:18 Tsiteeri


külmkäivitusmootor võib äkki tuksis olla.

Edit: teen ka pildi nähtavaks:)

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/367/468/091984062d9bbf.jpg

See vidin on õhukulu lugeja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
timo93
huviline



Registreerunud 09.11.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi coupe b3

postitati 02.12.11 18:27 Tsiteeri


Noo külmkäivitus pihustit kontrollisin, vool tuleb peale ja pihusti laseb ka kütust sisse. Aga need kaks pilti mis ma sinna toppisin, kas see vidin ei mõjuta külmalt käivitamist? ja mis asi see üldse on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.11 18:40 Tsiteeri


See vidin on õhukulu lugeja ja eks ta ikka veits mõjutab aga kontrolli yle ka õhulõdvik üle ega seal pragusid ega auke ei ole sees.

E: Kui ta sul käima läheb kas siis pöörded on normaalsed ja ei kõigu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
timo93
huviline



Registreerunud 09.11.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi coupe b3

postitati 02.12.11 18:48 Tsiteeri


Pöörded on natukene kõrged tõesti, mingi 1100 umbes, aga ei kõigu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 02.12.11 23:47 Tsiteeri


Mis asi on külmkäivitusmootor? On olemas külmkäivitus pihusti ja tühikäigumootor (klapp). Pildil on tegu üldises mõttes pritsepeaga, õhulugeja asub selle sees, kus on siiber, mida liigutab mootorisse minev õhk, vastavalt sellele ka seadistab aju kütuse koguse ja segu. Otseselt ringiga ümber tõmmatud detail ei ole õhulugeja, küll aga seda mõjutav tegur.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
timo93
huviline



Registreerunud 09.11.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi coupe b3

postitati 04.12.11 11:29 Tsiteeri


aga, millest siis ikkagi võib tulla see, et külmalt käima ei jää?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 04.12.11 12:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: timo93
aga, millest siis ikkagi võib tulla see, et külmalt käima ei jää?

Kas tühikäigumootor ise töötab (vool tuleb peale)? Tegelikult võiksid pistikust takistuse ära mõõta igaks juhuks, saab veenduda asja toimimises. Kui vool peale tuleb, võib probleem olla tühikäigu mootoris, kui see aga ka töötab siis on probleem kuskil mujal. Vaakumvoolik võib ka kuskilt mitte nähtavast kohast lahti /katki olla, samuti võib lahti olla kuskil mõni massijuhe, näiteks süütepooli oma. Tutatval nii juhtus, auto läks käima, suri tühikäigul välja ning oli unustanud ühe juhtme ühendamata (mass). Põhirõhk oleks siiski tühikäigumootoril ja vaakumvoolikutel.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
timo93
huviline



Registreerunud 09.11.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi coupe b3

postitati 05.12.11 09:32 Tsiteeri


No aga kui mootor on soe siis auto läheb ilusti käima. Kui vaakumvoolikud läbi lasevad siis ei tohiks see ka sooja mootoriga käima minna väga hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 05.12.11 14:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: timo93
No aga kui mootor on soe siis auto läheb ilusti käima. Kui vaakumvoolikud läbi lasevad siis ei tohiks see ka sooja mootoriga käima minna väga hästi.

Mul igatahes oli kord "kuubikul" nii, et unustasin ühe vaakumvooliku lahti sisselaske kollektori lõdviku küljest, külmalt käis auto ilusti, soojalt hakkas puterdama, st selline asi siiski mõjutab aga oleneb, milline voolik võib lahti/katki olla. Kui soojalt käima läheb, siis tõenäoliselt ongi viga tühikäigumootoris, mis külmalt hoiab natuke rohkem pöördeid ja kui soojaks läheb, muutuvad pöörded madalamaks.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
timo93
huviline



Registreerunud 09.11.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi coupe b3

postitati 07.12.11 21:30 Tsiteeri


Nonii, leidsin ühe vana omaniku üles kes sellest autost natukenegi teab. Rääkis siis seda et selle suure kummist lõdviku vahetas ära ning käis töökodade vahet aga ei midagi, ei suudetud sealgi välja nuputada mis sellel viga on. Ainuke asi mis praegu siis teoreetiliselt võib käima jäämist mõjutada on see tundmatu must vidin pritsungi pea küljes. Teine võimalus, et pritsungi pea on omadega läbi kuna niipalju kui ma kuulnud olen siis see mehhaaniline pritse pidi olema üks paras naljanumber.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
timo93
huviline



Registreerunud 09.11.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi coupe b3

postitati 08.12.11 09:48 Tsiteeri


Keegi Tartust või siitkandist teab kedagi kudlsete kätega, kes jagab nendest mootoritest ja pritsungitest midagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
timo93
huviline



Registreerunud 09.11.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi coupe b3

postitati 09.12.11 15:27 Tsiteeri


Nonii, mida rohkem ma selle autoga sõidan seda rohkem vigu välja tuleb:S Täna siis sõitsin koju ja kiirendades kui pöörded 3 tuhande peale jõuavad hakkab pooma nagu ei saaks kütust kätte enam. ja lõpuks siis sureb välja. Keegi oskab aidata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
chris125
huviline



Registreerunud 01.09.09
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 B3 quattro '87

postitati 09.12.11 15:36 Tsiteeri


Keera kütust peale või siis nöögib ikkagi õhukulu lugeja.
Küünlad mis ilmega on? Tahmased või heledad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.0% - SQL: 75.0%]