raivo33
huviline
Registreerunud 15.05.09
Asukoht: Muhu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.11 22:57
|
|
|
Audi 100 2,8 quattro 128kw - 1992 - raivo33(Müüdud)
Sai siis ka soetatud omale Audi 100 qattro.Kuna eelmine omanik on teda väga hästi hoidnud siis muresid masinaga ei ole olnud .Ja saab sõidurõõmu
nautida.Kaasas ka ajalugu kelle oma olnd saksas ja siin eestis ,ning mis masinaga tehtud ja vahetatud on.
Erilisi lisasud ei ole .Mida vähem sel vanemal masinal neid elektroonika pudinaid on seda vähem ka peavalu.
Lisadest ja mida siis masinast leida võib .
2xelekti aknad
el katuse luuk
automaat kast
õlirõhu ja tmperatuuri näidikud
ABS
ASR
AIRBAG
puit tekoor
procon-ten turvasüsteem
difri lukusti.
Mngi stereo mis läheb vahetuse.
Läbisõit 338000 aga mootor tõõteb väga hästi.
Kuna ei oska veel siia pilte panna siis lisan esi jalgu lingi kus mõned ähmased pildid .Loodan,et saan lähiajal parema pildi tegemis masina siis eht
tuleb ka kvaliteetsemat pildi materjaali.Ise arvan,et välimus eriti ei muutu kuna proovin hoida teda originaalina .Mitte hakata külge toppima igasugu
tuuning vidinaid.Kui siis ehk tulevad tulevikus ilusamad veljed .
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=2254340
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 02.12.11 05:00
|
|
|
ASR kohta tean enda auto teema näitel nii palju:
Tsitaat: | Algselt postitas: Audi100C2
Esiteks, kas selline tuluke nagu ASR on üldse mingisuguse eesmärgiga ka minu 100 armatuuris? Veojõukontroll peaks ta olema, aga mina sellise asja
rakendumist pole küll kunagi täheldanud. ABS-il on sisse-välja lülitamise võimalus olemas, loogiliselt peaks siis ASR-il ka olema või kuidas?
...
Tuli meelde, et ühes manuaalis oli ASR nupp keskkonsoolis sealsamas kus ABS nupp. Lugedes saadaolevat infot tundub loogiline, et nii ASR-i kui ABS-i
saab korraga sellisel juhul sealtkaudu välja lülitada, eeldades, et mõlemad siiski autol olemas on. Võin muidugi ka eksida.
|
Kasutaja KsenoonE teadis ka veel seda, et C4 A6 peal olevat see ASR ka reaalselt toiminud, 100'l aga veel mitte.
Jõudu masinaga!
|
|
|
raivo33
huviline
Registreerunud 15.05.09
Asukoht: Muhu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.12.11 15:03
|
|
|
Tänud.Nüüd teab vähemalt mis ta on.Mul aga sellel masinal abs-i eraldi välja lülitada ei saa ja see asr tähis asub väikeste kellade üleval.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 02.12.11 15:27
|
|
|
Kas selle ASRi jaoks on mingi tuluke mis kellades süttib või on keskkonsoolis nupp?
Asi lihtsalt selles, et nelivedulisel C4-l pole kunagi olnud, oli ainult esivedulisel C4 A6 mudelil.
PS: pealkirjas sõnal on quattro üks täht puudu
Et oleks raskem!
|
|
|
|
raivo33
huviline
Registreerunud 15.05.09
Asukoht: Muhu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.11 00:07
|
|
|
ASRI tuluke asub väikeste kellade peal .Samas reas on ka mootor tuluke ja veel turvavõõde tähis.ASRI välja lülitus nuppu eraldi keskkonsoolis pole
.Tulukesel endal kiri all aus nagu absil.Kui tuluke põlema hakkab nagu abs siis peaks olema väljas .Mul aga ei ole kumbagi ,et saaksin absi välja
lülitada .ABS aus hakkab ainult siis põlema ,kui kasutan diffri lukku.Aga ,kui ületan 40 km tunnis siis lükkab diffri automaatselt välja ja absi
peale.ASRon aga kogu aeg kustus ja eraldi välja lülitada ei saa. Viga sai ka ära parandatud pealkirjas .
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 03.12.11 02:45
|
|
|
Ma kontrolliks üle, ega sinna pesasse pole mingit valet märgutuld sattunud, check engine või airbag näiteks, mis ka täpselt samamoodi käitub. Pesase
mineva lambi ümber on kindlat värvi teip, samasuguse värviga kolmnurk on ka pesa kohal.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
raivo33
huviline
Registreerunud 15.05.09
Asukoht: Muhu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.11 21:16
|
|
|
AIRBAG nendega samal real .Kui masina käivitan siis korraks airbagi tuli põleb ja kustub nagu peab .Aga eks ma lasen revalis mõnel targemal asjad üle
vaadata kas ka kõik asjad toimivad .Praegu aga tõõtab masin laitmatult .Kuna enne olnud monovedu 2,8 siis ei tohiks ka remondiga probleeme olla .Täna
sai ka õli ära vahetatud koos mootori pesuga Xado ainega ja sama firma poolsünt läks ka masinasse ja hakkas veelgi vaiksemalt tööle mõnusamalt nurruma
.
|
|
|
raivo33
huviline
Registreerunud 15.05.09
Asukoht: Muhu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.11 20:23
|
|
|
Sain ka lõpuks täpsema seletuse selle asri kohta .Päris veojõu kontroll ta pole .ASR on veojõu regulaator, mida võidakse kasutada koos ABS süsteemiga
(Anti-SlideRegulator);
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 06.12.11 13:09
|
|
|
No tervist Raivo!
Masin tundub ikka väga korralik ja seest eriti puhas.
Kuidas lood lumega seal Muhus on ?
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 06.12.11 15:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raivo33
Sain ka lõpuks täpsema seletuse selle asri kohta .Päris veojõu kontroll ta pole .ASR on veojõu regulaator, mida võidakse kasutada koos ABS süsteemiga
(Anti-SlideRegulator); | Selgitus on hea, aga ma ikkagi ei usu, et 1992a autol selline süsteem olemas on. EDL tuli kõige varasemalt
kasutusele 1993a ajal, ning ASR ilmus esiveolisele veelgi hiljem. Nelivedulisele C4 kerele ASRi ei jõudnudki.
Lihtne kontroll (nüüd juba veidi lobjakat selleks on): mõnes libedamas kohas lase esimese käiguga nt 4000 pöörde pealt sidur lahti, kui kõik rattad
tuimalt ringi hakkavad kerima, siis pole seal midagi. Kui on EDL, siis peaks ABS paaniliselt kõristades proovima rataste libisemist pidurdada. Kui ei
eksi, siis ASRi korral piiratakse ka mootori jõudu et libisemist ohjata.
Asi ei ole selles, et ma lihtsalt nokikis vaid pigem selles, et teha kindlaks mis tuli see on mis ASRi augus vedeleb.
Edit: tegu on automaadiga, pidur ja gaas korraga alla, ning kui mootor jõuab 2000 pöördeni siis pidur äkki lahti, peaks sama tulemuse andma.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 06.12.11 17:12
|
|
|
Huvitav, kust nelikveoline auto üldse mootorivõimsuse piiramiseks infot saab?
|
|
|
raivo33
huviline
Registreerunud 15.05.09
Asukoht: Muhu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.11 19:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
No tervist Raivo!
Masin tundub ikka väga korralik ja seest eriti puhas.
Kuidas lood lumega seal Muhus on ? |
Terv. No korralik ikka .Täna tuli lume lõrtsi ja hommik oli ikka väga libe
.Lund veel siia saare pole veel jõudnud.
Ei oska ka veel ise vastata kas see ASR ka tõõtab.Kui see ka ei tõõta pole ka hullu lust on quattroga sellegi poolest sõita võrreldes ennem olnud c4
esiveolisega.
Aitäh soovituse eest Zoig selle katse teen homme läbi ja vaatan Kuidas käitub ja annan teda .
|
|
|
raivo33
huviline
Registreerunud 15.05.09
Asukoht: Muhu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.11 11:01
|
|
|
No nii sai siis tiba katsetatud ja ABS küll paaniliselt ei rakendunud.2000põõrde pealt startis kohalt reipalt ,kuid ratast ringi ei võta.Tahtsin ka
lasta masinat lahtisel kruusal külg libisemisse kiirusel 50-60 vahemikus siis nagu hakkaks ühe poole rattad masinat sirgemks tirima .
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 11.12.11 13:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raivo33
No nii sai siis tiba katsetatud ja ABS küll paaniliselt ei rakendunud.2000põõrde pealt startis kohalt reipalt ,kuid ratast ringi ei võta.Tahtsin ka
lasta masinat lahtisel kruusal külg libisemisse kiirusel 50-60 vahemikus siis nagu hakkaks ühe poole rattad masinat sirgemks tirima .
|
ESP nüüd sajal vaevalt on
|
|
|
raivo33
huviline
Registreerunud 15.05.09
Asukoht: Muhu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.11 15:28
|
|
|
Vaevalt jah nii vanal autol selliseid lisasid .Aga sõita on temaga ikka mõnus .Las see ASR-I tuluke olla .Eks mingi aeg ,kui Reval autose läheb
Kuressaarde lasen väikese diagnosti teha jas siis uurivad mis ja kus sellel masinal on ja mida pole .See ju kõige tähtsam,et ise masinaga rahul olen
.
|
|
|
raivo33
huviline
Registreerunud 15.05.09
Asukoht: Muhu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.02.12 21:24
|
|
|
No nii kuna veel ei olegi oma masina kallal pidanud midagi tegema siis täna sai välja vahetatud termostaat.Aega võttis töö tunni jagu .Uskumatud on
ikka siin Saaremaal remondi töökojad .Käisin ja küsisin kaua sellise tööga aega läheb?Sain vastuseks sellel tuleb ju hullu moodi lamutada kuna on
hammasrihma taga ja läheb oma jagu.Mina tegin seda tööd esmakordselt v6-el ja tunniga ,ning hoidsin jälle kenakese summa kokku tööpealt .
|
|
|
raivo33
huviline
Registreerunud 15.05.09
Asukoht: Muhu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.02.12 19:39
|
|
|
No nii sai siis täna oma masin maha müüdud.
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 19.02.12 19:47
|
|
|
Nende V6.te termostaati ei taheta eriti vahetada tõesti,mul tuttav ka tegi ja vandus,et suur lammutamine.Aga tubli,et ise hakkama said.Kui saladus
pole,siis palju sa oma masina eest raha said?
|
|
|
raivo33
huviline
Registreerunud 15.05.09
Asukoht: Muhu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.02.12 11:52
|
|
|
Algul oli hind 1500 aga kuna teine masin oli suht sootsalt saada siis lasin 1300 peale ja kohe oli ostja olemas .Kuna naine liigub palju masinaga siis
pidi kole tihti tankla vahet käima .Ja sai talle 97a vectra universaal 1,8 muretsetud .Tulevikus aga plaan audi uuesti osta siis juba uuem ja diisel
.
Pole tegelikult midagi vahetus keeruline .Motol katted maha soonrihm ära .Rihma pinguti maha ,hammasrihma katted ära ,ning kaks poldikest
paistavadki.Mina eemaldasin ka roolivõimu pumba rulli siis natuke ruumi rohkem.Kui juba need kaks polti käes siis keerad vaikselt hammas rihma ja
aitasin lapiku ümara otsaga väikese eebliga nii palju,et kaane serv tuleks üle termostaadi otsa ja käes ta oligi ja sama moodi kõik tagasi.Uut tosooli
natuke peale õhutuse ajal ja asi olgi korras .C4 jal on see hea asi,et ees rohkem ruumi .
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 21.02.12 15:48
|
|
|
Opel on õige masin
|
|
|
|
raivo33
huviline
Registreerunud 15.05.09
Asukoht: Muhu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.02.12 17:28
|
|
|
Jupid on ikka ime odavad.Aga sinu jutu juurde samuti
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 21.02.12 18:25
|
|
|
Müüsin enda C4 V6 ka maha kuna bensiini võttis palju ja üleüldse nõudis palju lisakulutusi.Opelit ei soetanud,küll aga ühe öko japsi .Audi on siiamaani südames,nädalavahetusel sain sõbra Audi A4 quattroga sõita
ja meeleolu oli ülev.Kunagi kui rahaline olukord paraneb,siis soetan kindlasti Audi tagasi.Seega saan täiesti aru,miks hea masina maha müüsid.Vähemalt
said normaalset raha ka autoeest.
|
|
|
raivo33
huviline
Registreerunud 15.05.09
Asukoht: Muhu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.02.12 18:36
|
|
|
Vaatasin ka japse aga kõik vajasid või oleks vajanud peale esimest sadat km korraliku hoolet ja tublisid lisakulusid .Sellepärast võtsin vectra kuna
naabrimees üks ninamees opelaasis ja saan kõik vajaliku odava hinna eest ja saksast .Ja see masin oli ainuke millel klappis kokku hinnd ja kvaliteet
ehk korras olek .Puudus ka rooste 97a .Aga naine piilub juba siin millist audit sotada tulevikus.
|
|
|