Lehekülgi: 1 2 |
Tõnu80
huviline
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Uuearu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.11 17:52
|
|
|
Audi 80 1.8 - 1990 - Tõnu80
Tegemis siis Audi 80 b3-ga . 1.8 mootor 66 kw. Autol on must metallik värv seljas
Ära on vahetatud esimene ja tagumine stange ja lisatud karbilaiendid. Salongist on niipalju , et on pandud Audi 90ne lisa kellad ja Coupe rool.
Täiesti sõidukorras pill. Aga nagu vanade autode puhul ikka esineb mingeid vigu .
Teadaolevad vead :
Parempoolne veovõlli ots oleks vaja ära vahetada , sest häirib see kragin keeramise ajal. ( Ennast ise tegelt ei häirikski , sest selle vastu on vol.
nupp , aga teadmine et see võib otsad anda on natuke nadi )
Juhiuksel on mõningad väiksed kriimud peal sest kutsikas hüppas sinna peale ja nii need tekkisidki ( Näha on et auto on olnud enne sinine või siis on
ära vahetatud uksed) .
Anduritega on mingi jama. Hoiab pöördeid mingi 800 peal , ka külma mootoriga. Vahest hoiab veelgi vähem , aga juhtub ka nii et hoiab kuni 3000- ni.
Temperatuuri ei näita. Andur on korras aga kellaplokis endas see näidik ei tööta ( võite pakkuda , kui teil üle on )
Pagasiruumi mati alla koguneb vett. Ja sammuti ka tagatuledesse.( Auto kereküljes olevatesse ja ka luugipaneeli )
Üldiselt :
Peale metsseale otsasõitmist on pandud b4 tuled ja kapott.
Auto üldiselt käivitub normaalselt , sõidab ilusti A punktist B-sse.
On vaikne , ei kolise ega mölise.
Tagatuled on toonitud , sammuti ka taga klaasid.
Numbrituledesse ja parkidesse on pandud LEDid , sammuti ka salongi valgustisse ja kapotti all olevasse valgustisse.
Lisavarustus :
Lisavarustus autol puudub , peale selle et on pandud Audi 90-ne lisa kellad ( aku laadimise tase , õli temp. , õli rõhk) ja mehaaniline katuseluuk.
Helisüsteem :
Ette armatuuri on pandud mingisugused Hertzi kõlarid , sammuti on ka tviiterid Hertzi omad , taha aknalaua aknapeal on 250w Clarioni kolme ribalised
ovaalid ja pagasnikus 700w Kenwoodi supakas koos SPLx 500w võimuga.
Pilte leiate siit :
Pildid on ebaprofesionaarsed ja ei ole tehtud selle eesmärgiga et neid siia panna aga proovin ka teha natuke asjalikumaid pilte.
http://fotoalbum.ee/photos/T%C3%B5nu80/sets/1231737
|
|
|
Aht0
huviline
Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3Q
|
postitati 27.11.11 17:57
|
|
|
Mul on Audi 100, lahe pill on.
Viide sellele, et teema on igav. Vaata teiste huviliste teemasi ja võta eeskuju.
"Täissöönul pole isu ja nälginul toitu ning hädas on mõlemad." A. H. Tammsaare
|
|
|
|
Tõnu80
huviline
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Uuearu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.11 18:00
|
|
|
oleks tänulik kui ütleksid kus ma selle ära kustutada saaks ja kus ma pilte lisama peaks?
|
|
|
Aht0
huviline
Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3Q
|
postitati 27.11.11 18:08
|
|
|
Pildi lisamise õpetus.
Esimest postitust muuda, postituse üleval paremal selleks võimalus.
"Täissöönul pole isu ja nälginul toitu ning hädas on mõlemad." A. H. Tammsaare
|
|
|
|
Tõnu80
huviline
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Uuearu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.11 18:23
|
|
|
Tänud !
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.11 18:26
|
|
|
Pilte ei näita?
|
|
|
Tõnu80
huviline
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Uuearu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.11 18:29
|
|
|
Tegelen sellega
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
Tõnu80
huviline
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Uuearu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.11 18:45
|
|
|
Ütleme nii et autoga ei sõideta hetkel . Kui sõitma hakkab siis läheb veovõlli ots esimese asjana vahetusse.
Diagnosti pistikut mul ei ole , et arvuti sappa lükata :/
Auto on saadud isa käest. Isa soetas auto u. 5 aastat tagasi ja siiamaani on kulutused olnud minimaalsed. ( Mul oli ka kunagi nissan micra 1.0 millega sai põllul sõidetud ) .
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 27.11.11 19:17
|
|
|
Huvitav, et pistikut autol pole...aga vb pole ka, ei ole nii kursis B3 hingeeluga Võid ju samas kuskilt teenindusest uurida, kas on võimalik diagnostikat teha kuidagi.
|
|
|
|
Tõnu80
huviline
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Uuearu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.11 19:26
|
|
|
Eks ma pean ta jh ülemuse juurde viima.
|
|
|
chris125
huviline
Registreerunud 01.09.09
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 B3 quattro '87
|
postitati 27.11.11 19:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Mulle "meeldib" see suhtumine pooltelje otsa kohta- ennast tegelt ei häirikski see ragin, selle vastu on volume nupp
Sellise suhtumisega lõpetad paremal juhul ükspäev äärekivis või kraavis, halvemal juhul kõnniteel või mõne teise auto ninas. Aga vähemalt on sulle
kohale jõudnud, et see tuleb kohe ära vahetada, kui ragisema hakkab.
Pilte tahaks jah rohkem, kui see avatar
Ja andurite kala kohta üks soovitus- diagnostika. See peaks ära näitama, mis jama nende anduritega on.
Profiilis su vanuse järgi arvaks, et see Audi on sul esimene auto- hea valik esimeseks autoks igatahes see B3. |
Mis moodi see pooltelje purunemine ohtlik on? Ratas jääb ju alla ja pidurid alles, kaob kõigest vedu ja see siis ohtlik kui kuskil keset ristmikku
puruks läheb
Mul endal elus 2 korda sõidu pealt puru lennanud, terve tee kuule täis. Ehk jalakäiatele ohtlik et kukuvad .
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 27.11.11 19:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: chris125
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Mulle "meeldib" see suhtumine pooltelje otsa kohta- ennast tegelt ei häirikski see ragin, selle vastu on volume nupp
Sellise suhtumisega lõpetad paremal juhul ükspäev äärekivis või kraavis, halvemal juhul kõnniteel või mõne teise auto ninas. Aga vähemalt on sulle
kohale jõudnud, et see tuleb kohe ära vahetada, kui ragisema hakkab.
Pilte tahaks jah rohkem, kui see avatar
Ja andurite kala kohta üks soovitus- diagnostika. See peaks ära näitama, mis jama nende anduritega on.
Profiilis su vanuse järgi arvaks, et see Audi on sul esimene auto- hea valik esimeseks autoks igatahes see B3. |
Mis moodi see pooltelje purunemine ohtlik on? Ratas jääb ju alla ja pidurid alles, kaob kõigest vedu ja see siis ohtlik kui kuskil keset ristmikku
puruks läheb
Mul endal elus 2 korda sõidu pealt puru lennanud, terve tee kuule täis. Ehk jalakäiatele ohtlik et kukuvad . |
Kui pooltelje ots läheb näiteks pöörde pealt, siis on ka ratas alt lännu, jääb viltu auto alla ja vsjoo, kaob juhitavus ja mingi aja
pärast jääb auto lihtsalt seisma teeäärde. Been there, done that, kui B3 90 all lendas hiinahuinamuina poolteljeots. Huvitav, kuidas pooltelg puruneda
saaks...suht tugev metallikolakas teine
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 27.11.11 19:50
|
|
|
Sellisel B3 puudub VAG diagnostika pistik. On olemas pistikud, millega võimalik vilgukoode lugeda. Ja isegi kui oleks VAG-COM-i jaoks pistikud olemas,
ei oleks seals uuresti midagi välja lugeda.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Tõnu80
huviline
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Uuearu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.11 19:53
|
|
|
Ja ilmselt vilgukoodidega ei saa ka midagi täpset teada.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 27.11.11 19:55
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: Tõnu80
Ja ilmselt vilgukoodidega ei saa ka midagi täpset teada. |
Anduritega on mingi jama. Hoiab pöördeid mingi 800 peal , ka külma mootoriga. Vahest hoiab veelgi vähem , aga juhtub ka nii et hoiab kuni 3000-
ni. |
Kui sa selle testi läbi teed, on võimalik koodide järgi tuvastada mõni viga. Samamoodi annab diagnostika need numbrid, läbi virtuaalse tee, kuid
vilgukood ilma virtuaalse keskkonnata.
Kuidas sellest aru saada, hoiab pöördeid 800 peal? Tühikäigul teatavasti peavadki pöörded 800-850 rpm vahemikus olema. Ei saanud täpselt aru, kuidas
see asi käitub? Soovitan tähelepanu pöörata vaakumleketele, ega juhuslikult kuskilt mõni ühendus lahti pole või mõnel voolikul/lõdvikul auku sees.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Tõnu80
huviline
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Uuearu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.11 20:08
|
|
|
Kui õues on näiteks -30 kraadi siis ei ole 800 pööret normaalne. Ja pidevalt hoiab ka nt 600-650 pööret.
Aga kontrollin vaakumid üle.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 27.11.11 20:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tõnu80
Kui õues on näiteks -30 kraadi siis ei ole 800 pööret normaalne. Ja pidevalt hoiab ka nt 600-650 pööret.
Aga kontrollin vaakumid üle. |
Siis on tühikäik paigast ära, muud ei oska ma öelda. Samuti on kuskil võimalik vaakumleke. Soovitan soojalt kasutada ka otsingumootorit, kindlasti
sellest olnud varem juttu siin foorumis.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
rehepeks
huviline
Registreerunud 23.11.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.11 20:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Kui pooltelje ots läheb näiteks pöörde pealt, siis on ka ratas alt lännu, jääb viltu auto alla ja vsjoo, kaob juhitavus ja mingi aja
pärast jääb auto lihtsalt seisma teeäärde. Been there, done that, kui B3 90 all lendas hiinahuinamuina poolteljeots. Huvitav, kuidas pooltelg puruneda
saaks...suht tugev metallikolakas teine |
Läks pooltelje ots pöörde peal, vedu kadus ja oligi kõik. Keerasin pooltelje alt ära(välimise otsa kesta jätsin külge, et ratas all püsiks), et midagi
ära ei retsiks ja vedasin nööri otsast auto 60km kaugusele koju. Kui see otsa kest peaks mingi väega juppeks lendama siis võib küll huvitavaid elamusi
saada, aga selle juhtumine tundub suheliselt võimatu.
Ragisemine pigem vihjab sellele, et ots on kulunud ja tahab kuule välja visata mitte täiesti juppeks pudeneda.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 27.11.11 20:42
|
|
|
Teise mehe teemas mõttetu vaielda, aga jah, ragin viitab sellele, et on vaja välja vahetada, kuid kui seda raginat väga kaua eirata, siis võib nii
täitsa juhtuda, et ühel heal päeval lendab ta pilbasteks. Kergemal juhul kaob vaid vedu ära, sellega olen nõus.
|
|
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
|
Tõnu80
huviline
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Uuearu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.11 22:00
|
|
|
Kas keegi teab missugused esimesed istmed sobiksid b3.le. Millel oleks käetoed ja istmesoojendus.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 05.12.11 22:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tõnu80
Kas keegi teab missugused esimesed istmed sobiksid b3.le. Millel oleks käetoed ja istmesoojendus. |
S4/S6 C4.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Tõnu80
huviline
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Uuearu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.11 22:13
|
|
|
Kas need sobivad üks ühele või peab neid ümber tegema. Ja ilmselt kui osta siis müüja tahab ka tagumistest lahti saada . Kas tagumiste kohta oskad ka
midagi öelda
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 06.12.11 08:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tõnu80
Kas need sobivad üks ühele või peab neid ümber tegema. Ja ilmselt kui osta siis müüja tahab ka tagumistest lahti saada . Kas tagumiste kohta oskad ka
midagi öelda |
Pane otsingusse kasutaja jk. ning Huviliste autod, saad tema teemat lugedes palju inspiratsiooni. Tema tegi selle töö ära ja palju muudki...
Edu.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |