Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2,5TDI V6 A/T - 2001 - ferdinand (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 12546)
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 26.11.11 00:33 Tsiteeri
Audi A6 2,5TDI V6 A/T - 2001 - ferdinand



Kuna sellise masinaga nagunii peab olema poole kohaga autoekspert-diagnostik-elektroonik siis otsustasin siiski üle pika aja huvilise auto teema teha.

Tegelikult tekkis auto vahetusvajadus juba kevadel, mil eelmise masina õlikulu juba liiga metsikuks muutus. Peeglist oli läbi udu näha kuidas taga sõitvatel autodel kojamehed täie kiirusega tööle hakkasid, ristmikult esimesena kiirendades jäid kõik väga kaugele maha.:D

Kinnisideeks sai, kõik siin muudkui neljarattavedu kiidavad, et uus auto peab olema ka "kõigi töötavate ratastega". Sestap võtsin kuulutustelehe lahti ja piltide järgi oli kohe selge- Jeep Grand Cherokee on see õige masin. Päris mitu kuud jälgisin kuulutusi ning tegin erinevate autodega proovisõite, no ei õnnestunud leida sellist mis natukenegi normaalsete sõiduomadustega oleks. Seepeale tekkiski mõte, et prooviks mõne muud marki autoga ka sõita. Audi kohta olen nii palju halba lugenud, et see oli esialgu igasugusest arvestusest väljas, objektiivsuse huvides otsustasin siiski audiga ka proovisõidu teha...

Neljaveolise MB hind jäi kõvasti eelarvest välja, siis ei olnudki valikus muud kui Jeep, Audi, Mitsibishi ja volkar.
Jeep tekitab merehaiguse, pajeroga maantekiiruseni jõudmisest kiiremini saabub pensioniiga, volkarite hüdrosidur lihtsalt ei meeldi. Seega ei jäänudki teab mis palju valikuvõimalust...

Aga nüüd, teemani jõudes...
Proovisin sõita mitmete audidega, ning pean ütlema, et enamus proovitavatest olid üsna kehvas seisus. Peale 132kW mootori proovimist langes 110kW variant kohe valikust välja, ma tegelikult ei saagi aru mis neil reaalselt vahet on?! Täpselt sama asi kogu rauaosa poolest ju?

Imelik tundub veel see, et 1 auto mida ma ostma suundusin oli see:
http://www.auto24.ee/used/798451
Pakkusin tollal hinnaks 3000.- kuid kui olin juba Tartu reisi autole järele planeerinud siis teatati, et selle hinnaga masin siiski kaubaks ei lähe. :D Mul muidugi vedas ses suhtes, kuid imestama paneb asjaolu, et auto on pigem kuudeviisi müügis, vahepeal pakuti seda ka 2800 eest. Mulle jäi küll mulje, et tegemist on vist mingi x skeemiga...


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 26.11.11 01:20 Tsiteeri


Käisin Võrumaal ühte masinat vaatamas, see tundus igati asjalik, broneerisin selle ning suht kiiresti sai ka kaup tehtud.
peale ostu nägi masin välja selline:
http://www.hot.ee/huimenja/audi1.jpg


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.11.11 01:21 Tsiteeri


Ühte postitusse ei mahtunud see tekst ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 26.11.11 01:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mario81
Ühte postitusse ei mahtunud see tekst ära?

Kuna "terasemad" kodanikud paluvad kogu auto teema ühte postitusse kokku pakkida, siis teatan, et see oli alles algus, tegelikult tegin teema selleks, et hakata pajatama V6 tdi probleemidest.:D Et liiga laialivalguvaks ei läheks, seetõttu tegin ühe teema.;)


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 26.11.11 01:43 Tsiteeri


Vahel läbin (eesti oludes) "pikki" vahemaid, seepärast on minu jaoks ülimalt oluline auto usaldusväärsus. Ses mõttes oli minu eelmine auto nagu ideaalsus ise, mitte kordagi ei olnud sellele tarvis mingit kaablit järgi ühendada, mitte ühtegi mootoriprobleemi mitme aasta jooksul, kusjuures mootor oli sõitnud suure tõenäosusega u miljoni. :D

Usaldusväärsust silmas pidades otsustasin esimese asjana autol elementaarse hoolduse teha, st õlivahetus, rihmade jmt vahetus. Loomulikult pidin esimese hooga istuli kukkuma, kui kõigi kulumaterjalide hinda kuulsin. Lõpuks " painutatuna" mahtus kõik siiski 300.- suurusjärku ära. Vahetamata jäi termosiduri laager, see on saadaval vaid koos kaanega ja maksab 200.-, mu meelest täiesti ebamõistlik.:D Järgmisel korral ilmselt sellest ei pääse...

http://www.hot.ee/huimenja/audi2.jpg


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 26.11.11 01:54 Tsiteeri


Peale rihmavahetust, aga järjekordselt "Lõunasse" sõites tunnetasin juba jüris, et auto käitub imelikult ning jõudu ei ole. Kahjuks hindasin süvenemata selle paksust kütusest umbe jäänud filtri veaks ning andsin aga tuld, pideval maanteesõidul ei saa täpsemalt aru ka ja ma ausaltöeldes ei osanud muud ka kahtlustada.
Kükita grilli keerasin sisse ning seal suri mootor välja. Otse loomulikult üritasin ma käivitada selle hetkeni kui ragin taga... Alles seejärel tõstsin kapoti üles ning katsusin rihma... täiega lõtv oli.:D
Masin uuesti linna tagasi, olin täiesti kindel, et sellisele asjale järgneb põhjalikum mootoriremont, pead vähemalt maha, tõenäoliselt ka mõni kolb katki jne.

Juba teel, spetsialistidega konsulteerides selgus, et asi ei ole sugugi hull.:D

Jatkuu...


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 26.11.11 10:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Neljaveolise MB hind jäi kõvasti eelarvest välja, siis ei olnudki valikus muud kui Jeep, Audi, Mitsibishi ja volkar.

Aga miks mitte näiteks korraliku bemmi diisliga Range Rover? :)

Auto on manuaal või A/T?

Proovi palun siiski rohkem ühte postitusse mahutada, kui selliseks jupitamiseks silmnähtavat põhjust pole!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 26.11.11 21:11 Tsiteeri


Unustasin jh "inglise" masinad mainimata, tõepoolest olid valikus nii Land Rover kui ka Range Rover, tegelikult on need sõiduomadustelt maasturitest kõige mõistlikumad, kuid õnneks hetkel sobiv masin puudus. Kusjuures Range Roveri vedrustuse probleemid on pmst 1/1 audiga, vedrustus pea samasugune. Arvata, et odavama otsa masinat ostes ma sellistest hädadest pääseksin on naiivne, õhkpatjade ostmiseks mul raha kindlasti ei jätku, ilmselt seetõttu jäi see masin valikust välja. Iseenesest on see kõrguse reguleerimise süsteem väga super.

Kindlaks valikukriteeriumiks oli automaatkast, seetõttu jäi valikuvõimalus väga ahtaks. C4 on iseenesest väga töö- ja lollikindel masin, kuid just sel põhjusel jäi ka see valikust välja. Kusjuures C4 ja C5 on enamvähem ühes hinnaklassis.

Ma ei saa aru, mis värk nende eraldi postitustega on?:D Tõstan mingi hetk eraldi postitused kokku, kui neid liiga paljuks läheb, sihuke (Mario81) mõttetu põrkamine, eriti veel vastuolus foorumi keelereeglitega, on mu meelest lihtsalt nõme. A olgu nagu on, eks keegi sai end natuke välja elada.:D

Naasen nüüd auto teema juurde.:D

Ma ei tea mitu joptvõimatti masinat osandades lendas, kindlasti lubasin enesele, et tegemist on päris viimase (olen seda lubanud ennegi, ntx 2,5 R5 rihma vahetades) audiga millega ma sõidan. Klapikambrikaante eemaldamisel oli pilt lootustandev, osad nookurid tundusid olevat terved.:D Paraku oli nii, et lahkamisel lagunesid kõik nookurid pudiks. Lõpuks hõiskasin, et 1 nookur jäi siiski terveks, tõstsin selle rõõmsa näoga mootorist välja... paraku pudises seegi vähese mudimise tulemusel kildudeks, st terve mootori peale ei olnud mitte ühtegi tervet nookurit.
Rihma "lõtvumise" põhjuseks oli murdunud pingutusrulliku polt. Kinnikeeramisel jälgisin küll ülima hoolikusega nõutud pingutusmomente, kuid aru ma ei saa, kuidas selline asi juhtuda sai. Tavapärane on muidu mootoripoolse keerme hävimine. Kuna ma kasutasin keermeliimi (mida tegelikult ei tohiks sellises kohas kasutada) siis ei julgenud ma enam sama keeret kasutada. Poldi jäänuse keerasin välja tööriistamarketist kunagi ammu ostetud murdunud poltide väljakeeramise abinõud kasutades, isegi imestasin, et nii tõhusalt töötas, arvestades ülitugevat keermeliimi. Ilmselt just seetõttu, et poldijäänus paiknes alumiiniumkaanes. Kuna keere alumiiniumkaanes oli enam kui kahtlane siis uurisin võimalusi selle taastamiseks. 1 võimalus on ava täis keevitada ja uus keere teha. See aga eeldab kaane maha võtmist, mis omakorda tähendab karteripõhja eemaldamist jm lisatööd. 2 variandina pakub Baltic Bolt keermeparanduskomplekte, kuna tegemist on mitte tavapärase keermesammuga, siis on selline asi vaid tellitav, maksab u 70.- . Ainus kohe saadaolev, lõppkokkuvõttes vist ka kõige parem, võimalus oli enese insenerivõimed tööle rakendada. Kuna M11 keeret ühelgi moel ei eksisteeri, jäi ainsaks võimaluseks keermestada M12. Alumiiniumkaane keermesse korduvalt suurt momenti nõudva poldi kinnitamine on nii või naa inseneritöö täielik möödalaskmine, seetõttu otsustasin kaanesse kinnitada tikkpoldi.
http://www.hot.ee/huimenja/audi3.jpg
Et sel võimalik oleks, keermestasin ka rihmarulliku poldi sisse M12 keerme, st selle masina puhul vähemalt 1 probleem tulevikus vähem.

Ning lõppkokkuvõttes oli siiski hea, et rihm end lõdvaks lasi, enamus mootori tõukuritest olid lõpuni ära elanud ning oleks vahetamist vajanud nagunii. Kui pinguti polt poleks katki läinud, oleks varem või hiljem foorumis 1 masin äralennanud nookurite probleemiga rohkem.:D
Nüüd sai ülaosa remont tehtud ning võib loodetavasti jupimat aega muretult sõita, kuigi mingi aeg ilmselt puht huvi pärast kisun ühe kaane maha ja vaatan mis seal all toimunud on.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 26.11.11 21:21 Tsiteeri


Minuarust on see väga hea, et teema on eraldi postitustes. Silmale kergem lugeda.

Kirjuta edasi ka samas vaimus, hea lugeda.

Muidu hea auto valisid, c5 väga hea juhitavus


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 26.11.11 21:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Minuarust on see väga hea, et teema on eraldi postitustes. Silmale kergem lugeda.


Ma ise lähtusin ka sellest loogikast, kuid meil kehtib siiski demokraatia, st ei saa vaid enda arvamusest lähtuda.:D

Ma vist olen 1 vähestest, kes on oma V6tdi mootoriga autoga 100% rahul- tõepoolest väga suurepärane masin, selle raha eest maksimum mis on üldse saada võimalik. Täiega suurepäraste sõiduomadustega masin, ma lausa naudin iga hetke selle roolis. Kahju, et tehniliselt nii mööda on...

Esimese asjana oli harjumatu, et tühikäigupöörded nii kõrged on, algul oli koguaeg selline tunne, et gaas jäi peale. Praeguseks olen ära harjunud.

Tõsine probleem oli esimesel hetkel see, et normaalsuuruses universaaliga harjununa tekkis asjade-olendite mahutamisega probleem. Kohe meenus saporoo˛ets kuhu ka suuremad kohvrid sisse ei mahtunud.:D Koer ei ole igatahes "uue" autoga rahul, lapsevanker mahub ka pagasnikusse üsna napilt, st normaalseks pereautoks sobib ikka vaid MB või Volvo.

Endalegi üllatuseks ei olnud ostetud masina sildadega ühtegi probleemi. Väike tagasilöök oli küll sillaregulliga, kuid selle võib liigitada ka töömehe tahtmatuse/viitsimatuse valdkonda. Kui nüüd keegi tahab rääkida seda tüüpi masinate nõrgast esisillast, siis soovitan oma jutuga puu otsa igaveseks elama minna, meie peres on ka teine samasuguse esisillaga auto, millel pole aasta jooksul ühtegi silladetaili vahetatud.

Tüüpvigadest ma täielikult siiski ei pääsenud, otse loomulikult oli poolpime spidploki paneel. Vahetasin selle küll ära, kuid ilmselt oli töö ebakvaliteetne või vahetatud paneel vigane- kui kellelgi on kogemusi e-bay'st tellimisega siis oleksin huvitatud ühest lcd paneelist.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 26.11.11 23:00 Tsiteeri


Otse loomulikult mulle sihuke äravajunud masin ei meeldinud, esimese asjana, kui selgus, et autol on tehasest sportvedrustus, sai hakatud autole "originaal"vedrustust otsima. Loomulikult sai sobivat kõrgust proovitud:
http://www.hot.ee/huimenja/audi4.jpg

Edit: tõsimeelsetele, huumorisooneta foorumikasutajatele täpsustan, et rataste alla ei ole siiski asetatud kalibreerimisliistud, tegemist on IT- bussi http://www.itbuss.ee/est/itbuss Kristiine bussi kõrguse balanseerimisseibidega.

Ning ka see (originaalvedrude ja amortide leidmine) osutus parajaks pähkliks. Sportvedrustust C5'le on pakkumises s.taks, tavavedrustust aga mitte. Ostsin Tartu meeste käest komplekti vedrusid ja amorte, paigaldades selgus, et "punased" amordid on "mustadega" täpselt ühepikkused. Vedrudele tegin vahele veel mõned vineerseibid ning lõpptulemus sai selline:
http://www.hot.ee/huimenja/audi6.jpg
Autot olen isegi sihtotstarbeliselt natuke kasutanud, ning muljed on seni vaid positiivsed. Loomulikult teadvustan enesele, et tegemist ei ole maasturiga, ning see tähendab vaid seda, et abi saabub kaugemalt...

Eraldi postitusse tahaksin ma mahutada kogu kütusekasutuse teema, kuid kuna siin foorumis kord on nii ranged reeglid, et kõik peab olema üks segapudru, siis jätkan.
http://www.hot.ee/huimenja/audi5.jpg

Tegelikult mõtlesin siiski ringi ja avalikult "kütuse"kasutusest ei pajata. Kui kellelgi on konkretsem huvi, siis kontakteerume privas või emailitsi.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 26.11.11 23:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Tegelikult mõtlesin siiski ringi ja avalikult "kütuse"kasutusest ei pajata.

Kütusekulust võid ikka pajatada. :P

Vägagi põnev teema tundub tulevat. 2.5 V6 TDI kohta vist polegi kuigi põhjalikke kasutajate teemasid foorumis.

Mis eelmine auto oli?

Peab ikka väga meeldima see diisel ja hind pidi ka ikka odav olema, et mured ära kannatada ja elada teadmisega, et varsti võib veel midagi juhtuda. :D Ära pahaks pane, kuid olles sellist omanud tean, et sõita on mõnus ja ka praegu on käinud peast läbi uitmõtteid, et kui odavalt saaks ja kohe teada-tuntud probleemid lahendaks, siis ju isegi võiks, aga ei ole ühtegi nii odavat silma jäänud, et mõtted vähegi konkreetsemaks muutuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tfu
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 2.5TDI 2003, VW Vento 1.8 1994

postitati 27.11.11 06:26 Tsiteeri


Tõesti huvitav lugemine ja palju lihtsam mitmest postitusest juttu lugeda kui oleks üks suur tekst.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 27.11.11 11:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Ma ei saa aru, mis värk nende eraldi postitustega on?:D Tõstan mingi hetk eraldi postitused kokku, kui neid liiga paljuks läheb, sihuke (Mario81) mõttetu põrkamine, eriti veel vastuolus foorumi keelereeglitega, on mu meelest lihtsalt nõme. A olgu nagu on, eks keegi sai end natuke välja elada.:D

Vastasin siia.

Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff
Peab ikka väga meeldima see diisel ja hind pidi ka ikka odav olema, et mured ära kannatada ja elada teadmisega, et varsti võib veel midagi juhtuda. :D

Ilmselgelt on diiselauto magusaim valik siis, kui sinna mitte tanklast kirvehinnaga kraami sisse osta. ;) Külmade lähenedes tasuks siiski linna pannkoogilõhnastamisega ettevaatlik olla ja sinna vedelikku veel mingeid külmakindlamaid lõhna- ja maitseaineid lisada. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andryz001
huviline



Registreerunud 02.08.09
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Renault Megane 2021 / Royal Enfield Scram 2024

postitati 27.11.11 11:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Tegelikult mõtlesin siiski ringi ja avalikult "kütuse"kasutusest ei pajata. Kui kellelgi on konkretsem huvi, siis kontakteerume privas või emailitsi.



Pajata ikka, kuulaks huviga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 27.11.11 12:10 Tsiteeri


Ülemäära ökonoomne see auto ei ole. Puhta maanteesõiduga kompuutri järgi 9l/100km, ainult linnasõit 12-15, tegelik kulu on õige pisut väiksem. Tegelikult pole ma ühegi masinaga oluliselt väiksemat kütusekulu saanud, st pole ka midagi väga hullu. Neid kes siin suure auto kuluks 6 liitirt ütlevad ma lihtsalt ei usu.:D Diagnoositi ka õhulugeja viga, kuid kuni auto ilusti käib ma ilmselt seda vahetama ei tõtta.

Eelmine masin oli E290 MB, muidu nagu ei saa arugi, et oluliselt suurem oleks olnud a kui konkreetselt hakkad kola mahutama siis on vahe märgatav. Kuna ma pidevalt igasugu suuri asju vean siis on mahutavus muidugi oluline. Kips ja prussid lähevad nagunii katusele ja katuseruumis ju vahet pole.:D MB'l meeldis eriti tagasilla kõrguse reguleerimise süsteem, selline asi võiks audil ka olla.

Õli peab hästi maitsestama jh, eriti hästi sõidab friikala õliga, küüslauguleiva oma on natuke kehvem.:D Huvitav on see, et audil ei ole seda friikartuli aroomi üleval, ilmselt katalüsaator võtab selle enesele, st suure tõenäosusega peab varsti arvestama ka kati umbe jäämisega.
Talvine kasutus on natuke probleemiks jh, kuid õli ja suvine diiselkütus hanguvad enamvähem ühel temperatuuril, pigem püsib õli isegi natuke madalama temperatuurini voolavana. Hädas olen külmadega olnud küll, sest alati saabub ju talv ootamatult. Olen vestelnud ka kütusekeemikutega, üldjuhul vaadatakse suurte silmadega ja arvatakse, et ma ajan mingit segast jama.:D Praegu on mul käsil uuring lisaainetena kasutamisest hangumise vältimiseks, eks mõte ongi sama nagu talvise diisli puhul.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 27.11.11 12:18 Tsiteeri


Ise pidanud sama aasta ja mootoriga manuaal Passatit ühe aasta.
Sigahea masin oli oma 110 tuhande (100% õige) läbisõidu kohta, keskmine kütusekulu oli ~7,5.
Peale korralise rihmavahetuse ja õlivahetuste ei nõudnud masin sentigi
:cool:


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 27.11.11 12:19 Tsiteeri


Endla sama masin 132 kw ne ja samuti quattro.Kütusekulu lugesin kuskilt välja ,et linnas 12,9 maanteel 6,6 :D
Ja ega nii ongi :D Endal vähe laiemad pastlad ka all ja talvel see 13-14 pole probleem sõita.
Edu masinaga!!!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 27.11.11 13:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Tegelikult mõtlesin siiski ringi ja avalikult "kütuse"kasutusest ei pajata. Kui kellelgi on konkretsem huvi, siis kontakteerume privas või emailitsi.

No ega see ju ometi keelatud tegevus pole!:D

http://f.postimees.ee/f/2010/05/26/374474t54h54f0.jpg
http://www.tallinnapostimees.ee/268078/kasutatud-toiduoli-vahetab-diislikutuse-valja/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 27.11.11 21:06 Tsiteeri


Kui nüüd näpuga seadustes (kütusekäitlemist ja keskkonda puudutavaid) järge ajada siis saaks pahatahtlik ametnik sellise asja eest eduka menetluse teha igal juhul. Õnneks on eesti ametnikud piisvalt motiveerimata, miilits ja prokurörid ei suuda (loe: ei viitsi) ka märksa tõsisemate asjade puhul vettpidavalt asja kohtusse viia. Seepärast ma vähemalt praegu veel muretsemiseks põhjust ei leia. Ka läänemaailma korrakaitseorganid on teemaga just keskkonna vaatevinklist tegelenud (TTÜ noored käisid kunagi volkari bussiga euroopas ringreisil ja tekitasid olulise keskkonnareostuse mahavalgunud "kütuse" näol) ja pole midagi karistamisväärset leidnud.
Ülevaatusel käin ma ka täiesti ametlikult, kui varasematel aastatel vahetasin seks puhuks kütuse "normaalse" vastu siis viimastel kordadel ei ole ma seda enam viitsinud teha. Ainsa diiselautol mõõdetava parameetri (tahmasus) põhjal on õli põletamisprotsessiga kõik korras.
Tollimehed otsivad rohkem värvitud kütust ja seda ma ei kasuta.;)

Masina vigadest veel: Turvapatjade tuli põles. Veaks oli mooduli mälu viga. Sobivat moodulit kasutatuna eestist ei õnnestunudki leida, masinale on tehasest paigaldatud lisaks külgmistele turvapatjadele veel turvakardinad, sellel aga teise tähisega juhtmoodul. Probleemi lahendas aju mälu ülekirjutamine. Samas nüüd loen siin foorumi selleteemalisi postitusi ja olen ses suhtes natuke rahutu, et mine tea, kas turvavarustus ikka on masinal töökorras või mitte?! Kõikpaneelid-detailid on igatahes tehaseoriginaalid, mingit nahaga katmise või peitmise probleemi ei tundu olevat. Eks see ongi selline asi, et teada ja kontrollida seda ei saagi. Loodetavasti.

Tulede kõrguse reguleerimine ei töötanud, mõlemad andurid olid vigased. Peale vahetamist toimis kuidagi imelikult, ühte tuld justkui ei liigutanud, põhjalikumalt ei jõudnudki süveneda, enne käis taas esiots laiali ning peale seda töötab. Ilmselt migi juhtmeühendus oli kehv.

Külmalt käivitamisel esimesel hetkel gaasile ei reageeri, mootor hakkab normaalselt tööle alles peale u kilomeetri läbimist, enne seda pöördeid ei kogu. Kusjuures tööle hakkab mitte vaikselt kogudes vaid suht järsult. Lugedes siin erinevat infot, ongi see mittepiisava kütuse pealetuleku puhul normaalne, st õli kasutamise tagajärg. Prooviks katsetasin ka diiselkütusega- hommikul mootor justkui kargas käima ja kõik oli kohe peale käivitumist korras. Installeerisin autole BMW'lt pärit etteandepumba, kuid selle rõhk läks vist kõrgsurvepumba jaoks liiga suureks ning ma ei julge pumba tervise huvides seda kasutada. Kas keegi oskab ütelda, kas lisa etteandepumpadega autodel on ka mingisugune kütusesurve reguleerimise süsteem või tulebki etteandepumba surve otse kõrgsurvepumpa?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 06.01.12 23:03 Tsiteeri


Jälle natuke kirumist. Täna, seoses emhi prognoosiga otsustasin ikkagi ka lõpuks talverehvid autole alla panna. Kohe esimese ratta vahetusel selgus, et vasakpoolse ülemise hoova välimine liigend loksus. Mõtlesin, et tühja kh, vahetan kohe ära, tühiasi. Tutkit! Selgus, et juba armsaks saanud audi inseneride kollektiiv on projekteerinud silla selliselt, et ülemise esimese hoova polti muidu kätte ei saa, kui on tarvis ülemine kandur kere küljest lahti lasta... Mersu puhul mõtlesin, et ülemise õõtsa vahetus on perverssus ruudus, kuid audil sellist asja ei oleks esimese hooga oodanud... Annab ikka projekteerida selliseid lahendusi :D mehhaanikatudengid lõputööd nii vigaste sõlmedega ei kaitseks... tehaseinseneride jaoks pole probleem.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 07.01.12 07:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Jälle natuke kirumist. Täna, seoses emhi prognoosiga otsustasin ikkagi ka lõpuks talverehvid autole alla panna. Kohe esimese ratta vahetusel selgus, et vasakpoolse ülemise hoova välimine liigend loksus. Mõtlesin, et tühja kh, vahetan kohe ära, tühiasi. Tutkit! Selgus, et juba armsaks saanud audi inseneride kollektiiv on projekteerinud silla selliselt, et ülemise esimese hoova polti muidu kätte ei saa, kui on tarvis ülemine kandur kere küljest lahti lasta... Mersu puhul mõtlesin, et ülemise õõtsa vahetus on perverssus ruudus, kuid audil sellist asja ei oleks esimese hooga oodanud... Annab ikka projekteerida selliseid lahendusi :D mehhaanikatudengid lõputööd nii vigaste sõlmedega ei kaitseks... tehaseinseneride jaoks pole probleem.:D


No ja lased siis natuke sealt ülevalt lahti ja vahetatud ongi:P Kütusekulu on ikka ulme suur sul! Vaata ega kompuuter ei valeta, kontrolli ikka paak täis-tühjaks-täis meetodil ka, kuigi jah tavaliselt kompuuter näitab ikka väiksemat kulu, sel juhul läheneb 4,2 bens q aut kulule omanike jutu järgi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 09.01.12 21:13 Tsiteeri


Kompuutri ekraan on juba pikemat aega pilditu, st seda mida too näitab ma ei teagi. Kulu on tõepoolest suur, eriti nüüd nende tõsisemate talveilmadega, kohati hakkab vist juba sinna 20 kanti kiskuma. Selge on see, et masinal on midagi viga, hankisin ka diagnostikakaabli, kuid lihtsalt ei ole aega olnud asjaga tegeleda. Eks lähiajal hakkan asjasse põhjalikumalt süvenema. Tundub muidugi, et sellele VP44'le õli ka ikkagi eriti hästi ei meeldi, peab ikka mingi vanematüübilise masina vaatama järgmiseks. Samas sõidab superhästi.


Täna jälle poolel teel Tartust hakkas see krdi kollane spiraali tuli vilkuma. Kas see vilkuv spiraal viitab ainult paagipauna tühjenemisele või võib sellel vilkumisel rohkem põhjuseid olla? Tõenäoliselt on asi ikkagi vigases paagipumbas? Kas keegi oskab viidata mingile vahetusjuhendile või isetegemise õpetusele?

"Raputasin" natuke autot, vilkumine lõppes ja sain siiski koju ära sõita, jõudsin järeldusele, et ei taha seda pidevat õudust ja ebakindlust, tuleb hakata kiiremas korras normaalset autot otsima.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 09.01.12 21:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Täna jälle poolel teel Tartust hakkas see krdi kollane spiraali tuli vilkuma. Kas see vilkuv spiraal viitab ainult paagipauna tühjenemisele või võib sellel vilkumisel rohkem põhjuseid olla?

Küünalde tuli vilgub reeglina, kui on tegemist mingi veaga mootori juhtimises. Kaabeldamise teel saad teada, millega tegu.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OOOO
huviline



Registreerunud 15.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.12 23:03 Tsiteeri


Keskmine diislimees räägib, et käib ainult Statoilis, et jumala eest mitte kehva kütet saada.
Sina aga valad rahulikult mingit õli paaki ja räägid, et pagana ebakindel värk, mootor ei taha töötada ja muud sada häda.

Inimesed on erinevad. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.7% - SQL: 53.3%]