Lehekülgi: 1 2 |
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.11.11 00:33
|
|
|
Audi A6 2,5TDI V6 A/T - 2001 - ferdinand
Kuna sellise masinaga nagunii peab olema poole kohaga autoekspert-diagnostik-elektroonik siis otsustasin siiski üle pika aja huvilise auto teema
teha.
Tegelikult tekkis auto vahetusvajadus juba kevadel, mil eelmise masina õlikulu juba liiga metsikuks muutus. Peeglist oli läbi udu näha kuidas taga
sõitvatel autodel kojamehed täie kiirusega tööle hakkasid, ristmikult esimesena kiirendades jäid kõik väga kaugele maha.
Kinnisideeks sai, kõik siin muudkui neljarattavedu kiidavad, et uus auto peab olema ka "kõigi töötavate ratastega". Sestap võtsin kuulutustelehe
lahti ja piltide järgi oli kohe selge- Jeep Grand Cherokee on see õige masin. Päris mitu kuud jälgisin kuulutusi ning tegin erinevate autodega
proovisõite, no ei õnnestunud leida sellist mis natukenegi normaalsete sõiduomadustega oleks. Seepeale tekkiski mõte, et prooviks mõne muud marki
autoga ka sõita. Audi kohta olen nii palju halba lugenud, et see oli esialgu igasugusest arvestusest väljas, objektiivsuse huvides otsustasin siiski
audiga ka proovisõidu teha...
Neljaveolise MB hind jäi kõvasti eelarvest välja, siis ei olnudki valikus muud kui Jeep, Audi, Mitsibishi ja volkar.
Jeep tekitab merehaiguse, pajeroga maantekiiruseni jõudmisest kiiremini saabub pensioniiga, volkarite hüdrosidur lihtsalt ei meeldi. Seega ei jäänudki
teab mis palju valikuvõimalust...
Aga nüüd, teemani jõudes...
Proovisin sõita mitmete audidega, ning pean ütlema, et enamus proovitavatest olid üsna kehvas seisus. Peale 132kW mootori proovimist langes 110kW
variant kohe valikust välja, ma tegelikult ei saagi aru mis neil reaalselt vahet on?! Täpselt sama asi kogu rauaosa poolest ju?
Imelik tundub veel see, et 1 auto mida ma ostma suundusin oli see:
http://www.auto24.ee/used/798451
Pakkusin tollal hinnaks 3000.- kuid kui olin juba Tartu reisi autole järele planeerinud siis teatati, et selle hinnaga masin siiski kaubaks ei lähe.
Mul muidugi vedas ses suhtes, kuid imestama paneb asjaolu, et auto on
pigem kuudeviisi müügis, vahepeal pakuti seda ka 2800 eest. Mulle jäi küll mulje, et tegemist on vist mingi x skeemiga...
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.11.11 01:20
|
|
|
Käisin Võrumaal ühte masinat vaatamas, see tundus igati asjalik, broneerisin selle ning suht kiiresti sai ka kaup tehtud.
peale ostu nägi masin välja selline:
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.11.11 01:21
|
|
|
Ühte postitusse ei mahtunud see tekst ära?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.11.11 01:43
|
|
|
Vahel läbin (eesti oludes) "pikki" vahemaid, seepärast on minu jaoks ülimalt oluline auto usaldusväärsus. Ses mõttes oli minu eelmine auto nagu
ideaalsus ise, mitte kordagi ei olnud sellele tarvis mingit kaablit järgi ühendada, mitte ühtegi mootoriprobleemi mitme aasta jooksul, kusjuures
mootor oli sõitnud suure tõenäosusega u miljoni.
Usaldusväärsust silmas pidades otsustasin esimese asjana autol elementaarse hoolduse teha, st õlivahetus, rihmade jmt vahetus. Loomulikult pidin
esimese hooga istuli kukkuma, kui kõigi kulumaterjalide hinda kuulsin. Lõpuks " painutatuna" mahtus kõik siiski 300.- suurusjärku ära. Vahetamata
jäi termosiduri laager, see on saadaval vaid koos kaanega ja maksab 200.-, mu meelest täiesti ebamõistlik. Järgmisel korral ilmselt sellest ei pääse...
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.11.11 01:54
|
|
|
Peale rihmavahetust, aga järjekordselt "Lõunasse" sõites tunnetasin juba jüris, et auto käitub imelikult ning jõudu ei ole. Kahjuks hindasin
süvenemata selle paksust kütusest umbe jäänud filtri veaks ning andsin aga tuld, pideval maanteesõidul ei saa täpsemalt aru ka ja ma ausaltöeldes ei
osanud muud ka kahtlustada.
Kükita grilli keerasin sisse ning seal suri mootor välja. Otse loomulikult üritasin ma käivitada selle hetkeni kui ragin taga... Alles seejärel
tõstsin kapoti üles ning katsusin rihma... täiega lõtv oli.
Masin uuesti linna tagasi, olin täiesti kindel, et sellisele asjale järgneb põhjalikum mootoriremont, pead vähemalt maha, tõenäoliselt ka mõni kolb
katki jne.
Juba teel, spetsialistidega konsulteerides selgus, et asi ei ole sugugi hull.
Jatkuu...
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.11.11 10:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Neljaveolise MB hind jäi kõvasti eelarvest välja, siis ei olnudki valikus muud kui Jeep, Audi, Mitsibishi ja volkar. |
Aga miks mitte näiteks korraliku bemmi diisliga Range Rover?
Auto on manuaal või A/T?
Proovi palun siiski rohkem ühte postitusse mahutada, kui selliseks jupitamiseks silmnähtavat põhjust pole!
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.11.11 21:11
|
|
|
Unustasin jh "inglise" masinad mainimata, tõepoolest olid valikus nii Land Rover kui ka Range Rover, tegelikult on need sõiduomadustelt maasturitest
kõige mõistlikumad, kuid õnneks hetkel sobiv masin puudus. Kusjuures Range Roveri vedrustuse probleemid on pmst 1/1 audiga, vedrustus pea samasugune.
Arvata, et odavama otsa masinat ostes ma sellistest hädadest pääseksin on naiivne, õhkpatjade ostmiseks mul raha kindlasti ei jätku, ilmselt seetõttu
jäi see masin valikust välja. Iseenesest on see kõrguse reguleerimise süsteem väga super.
Kindlaks valikukriteeriumiks oli automaatkast, seetõttu jäi valikuvõimalus väga ahtaks. C4 on iseenesest väga töö- ja lollikindel masin, kuid just sel
põhjusel jäi ka see valikust välja. Kusjuures C4 ja C5 on enamvähem ühes hinnaklassis.
Ma ei saa aru, mis värk nende eraldi postitustega on? Tõstan mingi hetk
eraldi postitused kokku, kui neid liiga paljuks läheb, sihuke (Mario81) mõttetu põrkamine, eriti veel vastuolus foorumi keelereeglitega, on mu meelest
lihtsalt nõme. A olgu nagu on, eks keegi sai end natuke välja elada.
Naasen nüüd auto teema juurde.
Ma ei tea mitu joptvõimatti masinat osandades lendas, kindlasti lubasin enesele, et tegemist on päris viimase (olen seda lubanud ennegi, ntx 2,5 R5
rihma vahetades) audiga millega ma sõidan. Klapikambrikaante eemaldamisel oli pilt lootustandev, osad nookurid tundusid olevat terved. Paraku oli nii, et lahkamisel lagunesid kõik nookurid pudiks. Lõpuks
hõiskasin, et 1 nookur jäi siiski terveks, tõstsin selle rõõmsa näoga mootorist välja... paraku pudises seegi vähese mudimise tulemusel kildudeks, st
terve mootori peale ei olnud mitte ühtegi tervet nookurit.
Rihma "lõtvumise" põhjuseks oli murdunud pingutusrulliku polt. Kinnikeeramisel jälgisin küll ülima hoolikusega nõutud pingutusmomente, kuid aru ma
ei saa, kuidas selline asi juhtuda sai. Tavapärane on muidu mootoripoolse keerme hävimine. Kuna ma kasutasin keermeliimi (mida tegelikult ei tohiks
sellises kohas kasutada) siis ei julgenud ma enam sama keeret kasutada. Poldi jäänuse keerasin välja tööriistamarketist kunagi ammu ostetud murdunud
poltide väljakeeramise abinõud kasutades, isegi imestasin, et nii tõhusalt töötas, arvestades ülitugevat keermeliimi. Ilmselt just seetõttu, et
poldijäänus paiknes alumiiniumkaanes. Kuna keere alumiiniumkaanes oli enam kui kahtlane siis uurisin võimalusi selle taastamiseks. 1 võimalus on ava
täis keevitada ja uus keere teha. See aga eeldab kaane maha võtmist, mis omakorda tähendab karteripõhja eemaldamist jm lisatööd. 2 variandina pakub
Baltic Bolt keermeparanduskomplekte, kuna tegemist on mitte tavapärase keermesammuga, siis on selline asi vaid tellitav, maksab u 70.- . Ainus kohe
saadaolev, lõppkokkuvõttes vist ka kõige parem, võimalus oli enese insenerivõimed tööle rakendada. Kuna M11 keeret ühelgi moel ei eksisteeri, jäi
ainsaks võimaluseks keermestada M12. Alumiiniumkaane keermesse korduvalt suurt momenti nõudva poldi kinnitamine on nii või naa inseneritöö täielik
möödalaskmine, seetõttu otsustasin kaanesse kinnitada tikkpoldi.
Et sel võimalik oleks, keermestasin ka rihmarulliku poldi sisse M12 keerme, st selle masina puhul vähemalt 1 probleem tulevikus vähem.
Ning lõppkokkuvõttes oli siiski hea, et rihm end lõdvaks lasi, enamus mootori tõukuritest olid lõpuni ära elanud ning oleks vahetamist vajanud
nagunii. Kui pinguti polt poleks katki läinud, oleks varem või hiljem foorumis 1 masin äralennanud nookurite probleemiga rohkem.
Nüüd sai ülaosa remont tehtud ning võib loodetavasti jupimat aega muretult sõita, kuigi mingi aeg ilmselt puht huvi pärast kisun ühe kaane maha ja
vaatan mis seal all toimunud on.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 26.11.11 21:21
|
|
|
Minuarust on see väga hea, et teema on eraldi postitustes. Silmale kergem lugeda.
Kirjuta edasi ka samas vaimus, hea lugeda.
Muidu hea auto valisid, c5 väga hea juhitavus
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.11.11 21:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Minuarust on see väga hea, et teema on eraldi postitustes. Silmale kergem lugeda.
|
Ma ise lähtusin ka sellest loogikast, kuid meil kehtib siiski demokraatia, st ei saa vaid enda arvamusest lähtuda.
Ma vist olen 1 vähestest, kes on oma V6tdi mootoriga autoga 100% rahul- tõepoolest väga suurepärane masin, selle raha eest maksimum mis on üldse saada
võimalik. Täiega suurepäraste sõiduomadustega masin, ma lausa naudin iga hetke selle roolis. Kahju, et tehniliselt nii mööda on...
Esimese asjana oli harjumatu, et tühikäigupöörded nii kõrged on, algul oli koguaeg selline tunne, et gaas jäi peale. Praeguseks olen ära harjunud.
Tõsine probleem oli esimesel hetkel see, et normaalsuuruses universaaliga harjununa tekkis asjade-olendite mahutamisega probleem. Kohe meenus
saporoo˛ets kuhu ka suuremad kohvrid sisse ei mahtunud. Koer ei ole
igatahes "uue" autoga rahul, lapsevanker mahub ka pagasnikusse üsna napilt, st normaalseks pereautoks sobib ikka vaid MB või Volvo.
Endalegi üllatuseks ei olnud ostetud masina sildadega ühtegi probleemi. Väike tagasilöök oli küll sillaregulliga, kuid selle võib liigitada ka töömehe
tahtmatuse/viitsimatuse valdkonda. Kui nüüd keegi tahab rääkida seda tüüpi masinate nõrgast esisillast, siis soovitan oma jutuga puu otsa igaveseks
elama minna, meie peres on ka teine samasuguse esisillaga auto, millel pole aasta jooksul ühtegi silladetaili vahetatud.
Tüüpvigadest ma täielikult siiski ei pääsenud, otse loomulikult oli poolpime spidploki paneel. Vahetasin selle küll ära, kuid ilmselt oli töö
ebakvaliteetne või vahetatud paneel vigane- kui kellelgi on kogemusi e-bay'st tellimisega siis oleksin huvitatud ühest lcd paneelist.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.11.11 23:00
|
|
|
Otse loomulikult mulle sihuke äravajunud masin ei meeldinud, esimese asjana, kui selgus, et autol on tehasest sportvedrustus, sai hakatud autole
"originaal"vedrustust otsima. Loomulikult sai sobivat kõrgust proovitud:
Edit: tõsimeelsetele, huumorisooneta foorumikasutajatele täpsustan, et rataste alla ei ole siiski asetatud kalibreerimisliistud, tegemist on IT- bussi
http://www.itbuss.ee/est/itbuss Kristiine bussi kõrguse balanseerimisseibidega.
Ning ka see (originaalvedrude ja amortide leidmine) osutus parajaks pähkliks. Sportvedrustust C5'le on pakkumises s.taks, tavavedrustust aga mitte.
Ostsin Tartu meeste käest komplekti vedrusid ja amorte, paigaldades selgus, et "punased" amordid on "mustadega" täpselt ühepikkused. Vedrudele
tegin vahele veel mõned vineerseibid ning lõpptulemus sai selline:
Autot olen isegi sihtotstarbeliselt natuke kasutanud, ning muljed on seni vaid positiivsed. Loomulikult teadvustan enesele, et tegemist ei ole
maasturiga, ning see tähendab vaid seda, et abi saabub kaugemalt...
Eraldi postitusse tahaksin ma mahutada kogu kütusekasutuse teema, kuid kuna siin foorumis kord on nii ranged reeglid, et kõik peab olema üks
segapudru, siis jätkan.
Tegelikult mõtlesin siiski ringi ja avalikult "kütuse"kasutusest ei pajata. Kui kellelgi on konkretsem huvi, siis kontakteerume privas või
emailitsi.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 26.11.11 23:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Tegelikult mõtlesin siiski ringi ja avalikult "kütuse"kasutusest ei pajata. |
Kütusekulust võid ikka pajatada.
Vägagi põnev teema tundub tulevat. 2.5 V6 TDI kohta vist polegi kuigi põhjalikke kasutajate teemasid foorumis.
Mis eelmine auto oli?
Peab ikka väga meeldima see diisel ja hind pidi ka ikka odav olema, et mured ära kannatada ja elada teadmisega, et varsti võib veel midagi juhtuda.
Ära pahaks pane, kuid olles sellist omanud tean, et sõita on mõnus ja ka
praegu on käinud peast läbi uitmõtteid, et kui odavalt saaks ja kohe teada-tuntud probleemid lahendaks, siis ju isegi võiks, aga ei ole ühtegi nii
odavat silma jäänud, et mõtted vähegi konkreetsemaks muutuks.
|
|
|
tfu
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 2.5TDI 2003, VW Vento 1.8 1994
|
postitati 27.11.11 06:26
|
|
|
Tõesti huvitav lugemine ja palju lihtsam mitmest postitusest juttu lugeda kui oleks üks suur tekst.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
andryz001
huviline
Registreerunud 02.08.09
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Renault Megane 2021 / Royal Enfield Scram 2024
|
postitati 27.11.11 11:58
|
|
|
Tsitaat: | Tegelikult mõtlesin siiski ringi ja avalikult "kütuse"kasutusest ei pajata. Kui kellelgi on konkretsem huvi, siis
kontakteerume privas või emailitsi. |
Pajata ikka, kuulaks huviga.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 27.11.11 12:10
|
|
|
Ülemäära ökonoomne see auto ei ole. Puhta maanteesõiduga kompuutri järgi 9l/100km, ainult linnasõit 12-15, tegelik kulu on õige pisut väiksem.
Tegelikult pole ma ühegi masinaga oluliselt väiksemat kütusekulu saanud, st pole ka midagi väga hullu. Neid kes siin suure auto kuluks 6 liitirt
ütlevad ma lihtsalt ei usu. Diagnoositi ka õhulugeja viga, kuid kuni auto
ilusti käib ma ilmselt seda vahetama ei tõtta.
Eelmine masin oli E290 MB, muidu nagu ei saa arugi, et oluliselt suurem oleks olnud a kui konkreetselt hakkad kola mahutama siis on vahe märgatav.
Kuna ma pidevalt igasugu suuri asju vean siis on mahutavus muidugi oluline. Kips ja prussid lähevad nagunii katusele ja katuseruumis ju vahet
pole. MB'l meeldis eriti tagasilla kõrguse reguleerimise süsteem,
selline asi võiks audil ka olla.
Õli peab hästi maitsestama jh, eriti hästi sõidab friikala õliga, küüslauguleiva oma on natuke kehvem. Huvitav on see, et audil ei ole seda friikartuli aroomi üleval, ilmselt katalüsaator võtab selle enesele, st suure
tõenäosusega peab varsti arvestama ka kati umbe jäämisega.
Talvine kasutus on natuke probleemiks jh, kuid õli ja suvine diiselkütus hanguvad enamvähem ühel temperatuuril, pigem püsib õli isegi natuke madalama
temperatuurini voolavana. Hädas olen külmadega olnud küll, sest alati saabub ju talv ootamatult. Olen vestelnud ka kütusekeemikutega, üldjuhul
vaadatakse suurte silmadega ja arvatakse, et ma ajan mingit segast jama.
Praegu on mul käsil uuring lisaainetena kasutamisest hangumise vältimiseks, eks mõte ongi sama nagu talvise diisli puhul.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 27.11.11 12:18
|
|
|
Ise pidanud sama aasta ja mootoriga manuaal Passatit ühe aasta.
Sigahea masin oli oma 110 tuhande (100% õige) läbisõidu kohta, keskmine kütusekulu oli ~7,5.
Peale korralise rihmavahetuse ja õlivahetuste ei nõudnud masin sentigi
|
|
|
|
M2ikret
huviline
Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi
|
postitati 27.11.11 12:19
|
|
|
Endla sama masin 132 kw ne ja samuti quattro.Kütusekulu lugesin kuskilt välja ,et linnas 12,9 maanteel 6,6
Ja ega nii ongi Endal vähe laiemad pastlad ka all ja talvel see 13-14
pole probleem sõita.
Edu masinaga!!!
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 27.11.11 21:06
|
|
|
Kui nüüd näpuga seadustes (kütusekäitlemist ja keskkonda puudutavaid) järge ajada siis saaks pahatahtlik ametnik sellise asja eest eduka menetluse
teha igal juhul. Õnneks on eesti ametnikud piisvalt motiveerimata, miilits ja prokurörid ei suuda (loe: ei viitsi) ka märksa tõsisemate asjade puhul
vettpidavalt asja kohtusse viia. Seepärast ma vähemalt praegu veel muretsemiseks põhjust ei leia. Ka läänemaailma korrakaitseorganid on teemaga just
keskkonna vaatevinklist tegelenud (TTÜ noored käisid kunagi volkari bussiga euroopas ringreisil ja tekitasid olulise keskkonnareostuse mahavalgunud
"kütuse" näol) ja pole midagi karistamisväärset leidnud.
Ülevaatusel käin ma ka täiesti ametlikult, kui varasematel aastatel vahetasin seks puhuks kütuse "normaalse" vastu siis viimastel kordadel ei ole ma
seda enam viitsinud teha. Ainsa diiselautol mõõdetava parameetri (tahmasus) põhjal on õli põletamisprotsessiga kõik korras.
Tollimehed otsivad rohkem värvitud kütust ja seda ma ei kasuta.
Masina vigadest veel: Turvapatjade tuli põles. Veaks oli mooduli mälu viga. Sobivat moodulit kasutatuna eestist ei õnnestunudki leida, masinale on
tehasest paigaldatud lisaks külgmistele turvapatjadele veel turvakardinad, sellel aga teise tähisega juhtmoodul. Probleemi lahendas aju mälu
ülekirjutamine. Samas nüüd loen siin foorumi selleteemalisi postitusi ja olen ses suhtes natuke rahutu, et mine tea, kas turvavarustus ikka on
masinal töökorras või mitte?! Kõikpaneelid-detailid on igatahes tehaseoriginaalid, mingit nahaga katmise või peitmise probleemi ei tundu olevat. Eks
see ongi selline asi, et teada ja kontrollida seda ei saagi. Loodetavasti.
Tulede kõrguse reguleerimine ei töötanud, mõlemad andurid olid vigased. Peale vahetamist toimis kuidagi imelikult, ühte tuld justkui ei liigutanud,
põhjalikumalt ei jõudnudki süveneda, enne käis taas esiots laiali ning peale seda töötab. Ilmselt migi juhtmeühendus oli kehv.
Külmalt käivitamisel esimesel hetkel gaasile ei reageeri, mootor hakkab normaalselt tööle alles peale u kilomeetri läbimist, enne seda pöördeid ei
kogu. Kusjuures tööle hakkab mitte vaikselt kogudes vaid suht järsult. Lugedes siin erinevat infot, ongi see mittepiisava kütuse pealetuleku puhul
normaalne, st õli kasutamise tagajärg. Prooviks katsetasin ka diiselkütusega- hommikul mootor justkui kargas käima ja kõik oli kohe peale käivitumist
korras. Installeerisin autole BMW'lt pärit etteandepumba, kuid selle rõhk läks vist kõrgsurvepumba jaoks liiga suureks ning ma ei julge pumba tervise
huvides seda kasutada. Kas keegi oskab ütelda, kas lisa etteandepumpadega autodel on ka mingisugune kütusesurve reguleerimise süsteem või tulebki
etteandepumba surve otse kõrgsurvepumpa?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 06.01.12 23:03
|
|
|
Jälle natuke kirumist. Täna, seoses emhi prognoosiga otsustasin ikkagi ka lõpuks talverehvid autole alla panna. Kohe esimese ratta vahetusel selgus,
et vasakpoolse ülemise hoova välimine liigend loksus. Mõtlesin, et tühja kh, vahetan kohe ära, tühiasi. Tutkit! Selgus, et juba armsaks saanud audi
inseneride kollektiiv on projekteerinud silla selliselt, et ülemise esimese hoova polti muidu kätte ei saa, kui on tarvis ülemine kandur kere küljest
lahti lasta... Mersu puhul mõtlesin, et ülemise õõtsa vahetus on perverssus ruudus, kuid audil sellist asja ei oleks esimese hooga oodanud... Annab
ikka projekteerida selliseid lahendusi mehhaanikatudengid lõputööd nii
vigaste sõlmedega ei kaitseks... tehaseinseneride jaoks pole probleem.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 07.01.12 07:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Jälle natuke kirumist. Täna, seoses emhi prognoosiga otsustasin ikkagi ka lõpuks talverehvid autole alla panna. Kohe esimese ratta vahetusel selgus,
et vasakpoolse ülemise hoova välimine liigend loksus. Mõtlesin, et tühja kh, vahetan kohe ära, tühiasi. Tutkit! Selgus, et juba armsaks saanud audi
inseneride kollektiiv on projekteerinud silla selliselt, et ülemise esimese hoova polti muidu kätte ei saa, kui on tarvis ülemine kandur kere küljest
lahti lasta... Mersu puhul mõtlesin, et ülemise õõtsa vahetus on perverssus ruudus, kuid audil sellist asja ei oleks esimese hooga oodanud... Annab
ikka projekteerida selliseid lahendusi mehhaanikatudengid lõputööd nii
vigaste sõlmedega ei kaitseks... tehaseinseneride jaoks pole probleem.
|
No ja lased siis natuke sealt ülevalt lahti ja vahetatud ongi Kütusekulu
on ikka ulme suur sul! Vaata ega kompuuter ei valeta, kontrolli ikka paak täis-tühjaks-täis meetodil ka, kuigi jah tavaliselt kompuuter näitab ikka
väiksemat kulu, sel juhul läheneb 4,2 bens q aut kulule omanike jutu järgi!
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 09.01.12 21:13
|
|
|
Kompuutri ekraan on juba pikemat aega pilditu, st seda mida too näitab ma ei teagi. Kulu on tõepoolest suur, eriti nüüd nende tõsisemate
talveilmadega, kohati hakkab vist juba sinna 20 kanti kiskuma. Selge on see, et masinal on midagi viga, hankisin ka diagnostikakaabli, kuid lihtsalt
ei ole aega olnud asjaga tegeleda. Eks lähiajal hakkan asjasse põhjalikumalt süvenema. Tundub muidugi, et sellele VP44'le õli ka ikkagi eriti hästi
ei meeldi, peab ikka mingi vanematüübilise masina vaatama järgmiseks. Samas sõidab superhästi.
Täna jälle poolel teel Tartust hakkas see krdi kollane spiraali tuli vilkuma. Kas see vilkuv spiraal viitab ainult paagipauna tühjenemisele või võib
sellel vilkumisel rohkem põhjuseid olla? Tõenäoliselt on asi ikkagi vigases paagipumbas? Kas keegi oskab viidata mingile vahetusjuhendile või
isetegemise õpetusele?
"Raputasin" natuke autot, vilkumine lõppes ja sain siiski koju ära sõita, jõudsin järeldusele, et ei taha seda pidevat õudust ja ebakindlust, tuleb
hakata kiiremas korras normaalset autot otsima.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 09.01.12 21:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Täna jälle poolel teel Tartust hakkas see krdi kollane spiraali tuli vilkuma. Kas see vilkuv spiraal viitab ainult paagipauna tühjenemisele või võib
sellel vilkumisel rohkem põhjuseid olla? |
Küünalde tuli vilgub reeglina, kui on tegemist mingi veaga mootori juhtimises. Kaabeldamise teel saad teada, millega tegu.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
OOOO
huviline
Registreerunud 15.09.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.12 23:03
|
|
|
Keskmine diislimees räägib, et käib ainult Statoilis, et jumala eest mitte kehva kütet saada.
Sina aga valad rahulikult mingit õli paaki ja räägid, et pagana ebakindel värk, mootor ei taha töötada ja muud sada häda.
Inimesed on erinevad.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|