RevoP
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 28.07.11
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.11.11 15:01
|
|
|
c4 esiistmed
Tere!
Küsimus selle,et kas audi 100c4 esiistmed mahuksid audi 90 b3 ele?
Tänan.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 25.11.11 15:21
|
|
|
Lihtne vastus: Ei
Vähe keerulisem vastus: on mahutatavad.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 26.11.11 09:32
|
|
|
Ma vaatasin just nädal tagasi otsa istmetele, mis olid mingi poolidioodist keevitaja pärast ära rikutud istmepõhjade ringi keevitamisel. Samas keevis
oli ise kah selline, et kui 100kg mees peaks korralikumalt autos kõhuauru laskma ja sealjuures enda tagumenti kergelt jalgade abil korrigeerima, siis
on iste jalgadelt maas. Mahtumise poolest pole vast hullu, aga jalad tuleb õige kaldega keevitada, et seljatugi ei hakkaks vastu küljeposti jooksma
(vanasõna ütleb kah, et 10 korda mõõda 1 kord lõika).
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 26.11.11 09:42
|
|
|
Lihtsam variant oleks nagu alusraamid ehk tagumised käpad ümber vahetada, kuna vahet vist pole, kas on c4 tavaiste või sportiste (mõlemat istet alt
uurinud ja mingeid erisusi küll ei täheldanud). Alusraami võtad siis praeguselt b3-e istmelt. Ainuke asi see, et kui kõrvalistuja istmel on kõrguse
reguleerimise võimalus, siis peab ka alusraam olema vastav.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 26.11.11 09:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Alusraami võtad siis praeguselt b3-e istmelt. |
Selle tegevuse käigus oligi istmele augud sisse põletatud minu eelnevas jutus, mis puudutas raami sobitamist teise raami külge. Ma hetkel ei eelda, et
kasutaja soovib b3 potipõhjasid vahetada c4 potipõhjade vaid mingi asisemate asjade vastu ja sel juhul on leiutamine juba vajalik, mitte ei lao
lihtsalt kogu polsterdust kunstlikult b3 raamile ümber.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 26.11.11 09:53
|
|
|
Ei pea miskit leiutama, kui mutrivõtmed ja haamer kodus olemas. B3/B4 on esimesed istmed ning nende alusraamid täpselt samad ning kui sai enda B4-le
paigaldatud c4 sportistmed, tuli ainult paar polti(või olid nad nüüd lihtsalt sellised suured splindid ei mäleta ka nüüd enam nii täpselt) lahti
keerata alt, siis veidi haamriga koputada ning alusraam ehk käpad tulid alt lahti. Edasi läks siis b kere alusraam c4 sportistmele külge ja valmis ta
oligi. Ah jaa, turvavöö pistik tuli ka ümber pista, aga see juba väga lihtne, kuna selleks vaja ainult üks polt lahti keerata.
Tõestuseks ka üks pilt, kus b kere raam on c4 sportistme all:

|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 26.11.11 10:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Tõestuseks ka üks pilt, kus b kere raam on c4 sportistme all:
|
Mina vaatasin otsa keevisele, mis oli tehtud pehme polstri juures istme metallpõhjale, ehk siis kodanik polnud viitsinud polsterdust eemaldada, istmes
haigutas auk, mis oli pealispolstrini väljas - ja pidavat hea küll olema . Mul hetkel garages jalad ülespoole nii b2, b3 ja saaks ka idee poolest c4'lt istme välja tõsta. Kõrguseregulaator on b3 puhul c4'ja istmega
ilmselt "must have" ja see võib tõesti ainsaks põhjuseks olla, mis midagi kuskil üldse keevitama mindi (ei pannud kurjam istmes vihaga auku vahtides
seda osa üldse tähele).
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 26.11.11 10:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Tõestuseks ka üks pilt, kus b kere raam on c4 sportistme all:
|
Mina vaatasin otsa keevisele, mis oli tehtud pehme polstri juures istme metallpõhjale, ehk siis kodanik polnud viitsinud polsterdust eemaldada, istmes
haigutas auk, mis oli pealispolstrini väljas - ja pidavat hea küll olema . |
Ega jah, neid leiutisi ikka tehakse Teades kui vedel see metallpõhi on
(tegin ühest b4-ja istmest maale arvutitooli, aga suutsin selle paari nädalaga lääpa istuda), siis selline iste pole ka eriti turvaline liikluses.
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Mul hetkel garages jalad ülespoole nii b2, b3 ja saaks ka idee poolest c4'lt istme välja tõsta. Kõrguseregulaator on b3 puhul c4'ja istmega ilmselt
"must have" ja see võib tõesti ainsaks põhjuseks olla, mis midagi kuskil üldse keevitama mindi (ei pannud kurjam istmes vihaga auku vahtides seda
osa üldse tähele). |
Vast seepärast minnaksegi lihtsama vastupanu teed, aga kui ikka otsida siis saab odava hinnaga kõrguseregulliga doonoristme kätte.
|
|
|
RevoP
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 28.07.11
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.11.11 11:06
|
|
|
Tänan teid info eest!
|
|
|