Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Auto ostu eelne ARK ülevaatuspunktis teostatud kontroll on suht mõttetu. Arvamused selles valdkonnas. (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 8666)
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 23.11.11 18:29 Tsiteeri
Auto ostu eelne ARK ülevaatuspunktis teostatud kontroll on suht mõttetu. Arvamused selles valdkonnas.



Alustasin seda teemat eeskätt hetkel Pealtnägijat vaadates ning kuulates, et ka Eestis kiidetakse heaks masinaid mis on absoluutselt maanteele saatmiseks kasutamiskõlbmatud. Ise oman sarnast kogemust oma vana A100 ostmisel. Olles selle enne ostu 2006 aastal viinud omaniku nõusolekul ülevaatuspunkti, avastati seal ainult vigane lamda ja parema numbritule rike. Sellest, et õõtsad on suht õhtal/ mootor on paari nädala pärast kottis (saaled läbi ja mootor hõre) /jahutusvedeliku leket veepumbas/vigast signaalpasunat/murdunud esivedru/ töö lepingut lõpetamas mõlemat esiamorti ja veel paljusid asju nad ei tuvastanud. Ma olen siin foorumis juba aastaid kilde selle masina enda nimele registreerimisest ja selle romu totaalsest restaiureerimisest erinevate postituste vahele pidevalt lisanud, aga korraliku õppetunni sain siis kui peale ülevaatust kahe nädala pärast samal masinal selle aasta kevadel sarniir kinnitav polt ära kadus ja pooltelg välja jooksis. Õnneks parklas kus kiirus oli väike ja valuvelg ning tiib said suht väheseid kahjusid, Minu arusaam asjast on see, et pole auto ostu eel mõtet usaldada ei ülevaatuspunkte ja veel vähem müügimeest. Ennem kui vähegi kannatab, siis otsida enda kõrvale autosid tundev tegelane, kes suudab asju, mida sa märgata ei suudaks, sulle näidata. Samuti tuleks siinkohal ära mainida ka, et kellel endal vähegi mutrivõti peos püsib ja auto kanali peale ajamis võimalus on, hoidku ise silm peal nii palju kui võimalik põhja all toimuvale.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 23.11.11 18:55 Tsiteeri


Mul on ülevaatustega selline kogemus, et ühel aastal öeldi, et parempoolne õõtshoova liigend (šarniir) justkui veidi loksuks. Ei hakanud õnneks vahetama. Järgmisel aastal teises kohas ei öeldud midagi. Ülejärgmisel aastal uuesti esimese kohas käies avastati, et vasakpoolne šarniir on omadega läbi ja vajab kohe vahetust, parema kohta ei öeldud midagi...
Eks ausalt öeldes see liigendite töökorra diagnoosimine ilma lahti võtmata ongi suhteliselt kahtlase väärtusega tegevus, avastab ainult siis kui korralikult loksub. Kui ikka šarniiri või roolivardaotsa kinnitus lahti võtta ja saad käsitsi liigutada seda, siis saab paremini aimu, peaks liikuma suhteliselt raskelt. Kui küll ei loksu, aga näpuga kergelt liigutades liigub nagu tallesaba, siis tasub juba vahetada.
Saalede seisukord ja mootori hõdredus/tihedus jms. ülevaatuse punkte ei huvita, vaadatakse heitgaase (keskkonda reostav). Amortide seisukorda vist ei vaadata üldse, ise kunagi läbisin ülevaatuse õlist tühjaks jooksnud esiamordiga.
Otse loomulikult ei tasu auto seisukorra kontrollimiseks minna nö. kohustuslikku tehnoülevaatust tegevasse kohta, vaid mõnda autoremondifirmasse ja lasta neil detailselt kõikvõimalikud vead (sh. ka lisavarustuse hulgast) üles kirjutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 23.11.11 19:17 Tsiteeri


Kõik saab alguse sellest, et inimeseloom ihaldab head asja odava hinnaga, olles ise mittevastav vastavale standardile.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 23.11.11 19:33 Tsiteeri


Nagu Pealtnägija saatest järeldub, pole vahet, kas ostad odava või kalli masina platsilt ... põske võid sa anyway saada :) Üldiselt tasub ülevaatust teostada siiski vastava automargiga (antud juhul AUDI) tegelevas fiormas. Forss või Reval.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 23.11.11 19:36 Tsiteeri


Kui endal jääb ostueelsest tarkusest puudu, siis saab kirikus ka peksa ja tänapäeval veel iseenda raha eest ;)

Mis puutub vigaste asjade/sõlmede leidmisse, siis ei suuda/ei taha ka esindus neid igakord leida.
Endal peab suu peas olema ja oma õiguste eest seisma.
Olen kolmel korral pidanud erinevate masinate esindustega "võimlema" ja kõik korrad on lõpuks lahenenud minu kasuks.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 23.11.11 19:45 Tsiteeri


On olnud ka juhtumeid kus saadetakse klient minema veaga, et piduritorud on roostes ja halvas seisus, aga kui natuke näpuga katsuda siis oleks aru saada, et asi ei ole ikka nii hull.
Ja kohe vastu näide sellest kuidas tuli auto mis oli just ülevaatuselt tulnud ja veermiku kontrollides selgus, et rooliots on eluohtlik siis mõtled küll, et mis kurat. Kuidas neid ülevaatuseid tehakse. Kinnistesilmadega vist.


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 23.11.11 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Nagu Pealtnägija saatest järeldub, pole vahet, kas ostad odava või kalli masina platsilt ... põske võid sa anyway saada :) Üldiselt tasub ülevaatust teostada siiski vastava automargiga (antud juhul AUDI) tegelevas fiormas. Forss või Reval.


Vaata, mina küll nii ei arva. Mul läheb sitt keema, kui ma esindustes neid lipsude, valgete särkide ja viltukantud kingadega tüüpe näen, kellel suured numbrid juba hommikul tõustes silme ees keerlevad. Erand ei olnud ka see tüüp Volvo esindusest, kes üle 5K eur. arve kokku suutis lüüa. Sorry..
AINUS õige lahendus on tuttavad inimesed eluliselt vajalikelt elualadelt, kes oma eriala valdavad tegelikult ka. Kõik muu on pulli kaka.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 23.11.11 19:46 Tsiteeri


Ülevaatuspunktis kangutades pole suhteliselt paljut võimalik tuvastada. Eriti veel siis viimasel piiril asju, mis mingil moel ei loksu ega kolise, aga 2000-3000km pärast kukuvad küljest ära. Samuti pole võimalik tuvastada, et käigukasti või difrisse on pandud tavotti ja saepuru sisse, et võõrhelisid kõrvaldada rääkimata siis kohekohe väsivatest mootoridetailidest, mis töötab ühtlaselt ja heitgaasid on korras. See kui kere on meeletu paugu saanud, põhi on mastiksi all ja kere värvitud ning kere ise on totaalselt kõver ja masina tagasild tahab esisillast mööda sõita - no kuidas seda tavasilm suudaks tuvastada ja isegi ülevaatuspunkt?

Pealtnägijat nägin ka ise ja rohkemat ei ütle mitte midagi kui "bad luck". Antud kodanik on ilmselt tulevikus targem ja pöördub esinduse poole, mis on ka konkreetse margi osas palju tähelepanelikum kui suvaline ülevaatuspunkti jorss, kes näeb päevast päeva erinevaid masinaid ja ei tea süviti neist ühtegi. Õnnetuseks ma küll ei kuulnud, kas antud teenuse eest ka ülevaatuspunktis maksti või saadi see paber tasuta. Üks asi on kindel - kui s*talt ennast see sõber tunneks, kes oma kullipilguga näiteks konkreetsest masinast üle käies poleks samuti mitte ühtegi erilist viga tuvastanud ja pärast see 5k eurine pakkumine auto taastamiseks oleks esitatud? Mina ei tahaks see sõber küll olla :).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.11 20:22 Tsiteeri


Tohhotillae, kas teil mõni PÄRIS probleem ka on?

Kps ütles kõik mis öelda on suvalise üv punkti kohta. Kui sul seal ikka head sõpra ei tööta, siis keegi ei süvenegi asjasse, peaasi et pidur ja heitgaas normis oleks ja tulekustutil õige numbriga kleps.

Tahad vigadeta autot, siis selleks on esindused, lähed ja kirjeldad, lipsus vennike täidab su soovid.
Tahad taskukohast autot, siis otsi tuttav, kes valdab ka tehnikat, mitte ctrl+alt-del.

Kui sul on taskus 4000 jevrorubla, siis ära osta 3990 maksvat autot.
Osta 2000 maksev, see allesjääv 2000 pane remonti ja saadki täiesti normaalse auto, mille kohta ei pea kord nädalas viierealise pealkirjaga teemat tegema ja vanduma, et müüja oli ilge m*nn.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 23.11.11 20:33 Tsiteeri


:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 23.11.11 21:00 Tsiteeri


Siinkohal pean 100´ga vastassuunas sõitma.:D

Mina tahtsin uuemat autot, valisin suht uue aastaarvuga isendi välja ühe teise margiesinduse salongist. Lasin igaks juhuks, auto margiesindusse vedada. Rõhutasin veel meilitsi, et palun kontrollige kindlasti turvavarustust ja selle korrasolekut. Avariisi jne..
Vastus lakooniline nagu ikka. Mõni puks pehme ja jahutusvedelikku võiks juurde kallata 0,5 liitrit.
Maksin suht palju raha ostueelse kontrolli eest.

Hiljem osalesin selle sama autoga avariis. Laupkokkupõrge. Juhi turvavöö ei töötanud, und no airbags at all...
See on meie esinduste "taste".
Isegi eksperdil (sõltumatu) jäi suu ammuli, kui sellist asja nägi..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.11 21:03 Tsiteeri


Janar, ma mõtlesin siinkohal siiski täiesti uut autot, mitte "leedu" uut.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 23.11.11 21:30 Tsiteeri


Kui osta auto kuskilt väikelinnast siis ei olegi võimalik margiesindusse minna, sest neid lihtsalt pole. Ja ükski müüja ei ole nõus autot saatma 100 km kaugusele ostueelsele ülevaatusele. Ise kahjuks taolise reha otsa astnud ja liialt inimesi usaldanud. Sai ka kunagi ühest väikelinnast auto ostetud. Välisel vaatlusel auto mulle meeldis ja tahtsin enne ostu teha ostueelse ülevaatuse(ostsin auto autoaiast) Kuna võõras linn ja ÜV asukohad olid teadmata siis läksime kõige ligemasse, mis müüja ette näitas. Logistati ja väristati ja mõõdeti isegi heitkaase. Õeldi et mingeid vigu pole. Mingit paberit ei saanud ja olin selle kohapealt ise ka loll ja kogematu, et seda nõuda. OK, läks kaubaks. Hiljem ülevaatusele minnes oli nii palju vigu, et ei tohtinud üldse sõitagi- vigased või katki olid pidurid, sarniirid, pidurivoolik, heitkaasid(tahmasus olid lubatust suurem) ja veel palju erinevaid pisivigu. Aga ÜV oleks kinlasti märganud ju lekkivat pidurivoolikut, kõrget tahmasust ja katkiseid sarniire? Olen 101 % kindel, et oli kokku mäng ja muidugi ise ka süüdi, et ei osanud selle peale mõelda, et nii võidakse teha:mad: Eks järgmine kord targem:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 23.11.11 21:37 Tsiteeri


Noh, kui ikka raha soov kokku hoida, siis kannatab sealt väikelinnast siiski kuhugi suuremasse linna minna margiesindusse või mõne teadjama mehe juurde. Arkid ei ole kunagi hiilanud oma täpsusega, kogetud ka omal nahal.

Kuid üldiselt teema ei ole minu arvates väärt midagi. Igast autosid puudutavast pealtnägijaklipist siia teemat teha ja arutelu püüda on minuarust mõtetu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 23.11.11 21:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JanariA4
Siinkohal pean 100´ga vastassuunas sõitma.:D

Mina tahtsin uuemat autot, valisin suht uue aastaarvuga isendi välja ühe teise margiesinduse salongist. Lasin igaks juhuks, auto margiesindusse vedada. Rõhutasin veel meilitsi, et palun kontrollige kindlasti turvavarustust ja selle korrasolekut. Avariisi jne..
Vastus lakooniline nagu ikka. Mõni puks pehme ja jahutusvedelikku võiks juurde kallata 0,5 liitrit.
Maksin suht palju raha ostueelse kontrolli eest.

Hiljem osalesin selle sama autoga avariis. Laupkokkupõrge. Juhi turvavöö ei töötanud, und no airbags at all...
See on meie esinduste "taste".
Isegi eksperdil (sõltumatu) jäi suu ammuli, kui sellist asja nägi..

Kuidas esindus peaks sinuarust airbagide olemasolu kontrollima? Selleks on vaja pool autot laiali lammutada. Kas sina oled nõus seda kinni maksma ja kas müüa oleks sellega nõus? Olen avastanud päris mitu sellist leedu tuuningut seljuures arvuti ei näita midagi sest kõik on takistitega" korda" tehtud ja välisel vaatlusel on töö tavaliselt väga hästi tehtud. Tavaliselt on turvaseadmed ilusti kinni ja kokku pakitud peal on uus nahk või riie ja midagi pole aru saada. Takistid on ka osavalt peidetud ja kinni teibitud niiet jätab täitsa originaali mulje.
Enne ei saa midagi aru kui korraliku avarii autoga teed või mõni lohakalt paigaldatud takisti veakoodi annab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 23.11.11 21:47 Tsiteeri


Kui ikka ise mitte midagi asjast ei jaga, on keeruline. Mina olen korduvalt kasutanud vööras linnas ülevaatus punkte. Kus sa mujal ikka auto alla näed, heitgaase mõõta ja pukse logistama saad. Ülevaatajaga tuleb kiirelt sina peale saada ja seejärel tunnelisse hüpata. Heitgaase näeb ka kehvema nägemisega inimene kompuutri pealt, kui veab siis trükitakse ka paber selle kohta. Tehke mõned lihtsad numbrid endale ennem lihtsalt selgeks, siis pole ka karta, et teid lohku tömmatakse. Keegi ei sunni ostma mitte korras autot ja kui endal teadmisi väheks jääb, siis mõni sõber aitab ikka jõu ja nõuga.

Edit: Proovisõite saab alati teha ka mõõda kehvemaid teid. Linnad kus on veel munakivi teid, eriti super. Kõik loginad kolinad tulevad välja, ka need mida omanik ise ei teadnud.


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.11 21:57 Tsiteeri


No see on ju täiesti reaalne, et sellel lasnagorski ülevaatus punktil on mingi oma diil müügiplatsiga. Suure tõenäosusega on sarnane diil ka autoturu putkadel Kannu pubi taga oleva ÜV'ga. Olles oma silmaga näinud ja teades, kuidas seal ülevaatuse "äri" käib/käis, siis absoluutselt ei imesta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 23.11.11 22:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Janar, ma mõtlesin siinkohal siiski täiesti uut autot, mitte "leedu" uut.


Saan aru, kuid sama moodi pakuvad need lipsustatud viltu tallatud kingakandadega mehikesed sulle super puper ostueelset ülevaatust.
See, mis ma öelda tahan on see, et esinduste peale loota on naiivne. See on nii "suvaline" töö, et see määratakse reeglina praktikandile. Sinu käest kasseeritakse rahumeeli raha.

Ära müü teenust, mida sa ei suuda müüa. Thats the point.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 23.11.11 22:05 Tsiteeri


Automees6.
Ära siis müü teenust, mida sa müüa ei saa / suuda / taha.
Spetsialisti sõnade järgi oli antud autol mitu "pointi", mida ka esinduse spetsialist OLEKS pidanud märkama.
Turvavöö ei ole peidetud. Kontrolli ja näed, kas töötab või mitte.

Lihtsalt autot uurides ja arvutiga korra 65 euri eest vigu tsekata on nii "meielik", kas pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 23.11.11 22:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JanariA4
Automees6.
Ära siis müü teenust, mida sa müüa ei saa / suuda / taha.
Spetsialisti sõnade järgi oli antud autol mitu "pointi", mida ka esinduse spetsialist OLEKS pidanud märkama.
Turvavöö ei ole peidetud. Kontrolli ja näed, kas töötab või mitte.

Lihtsalt autot uurides ja arvutiga korra 65 euri eest vigu tsekata on nii "meielik", kas pole.

Mina õnneks ei müü mingit teenust. Mismõttes turvavöö ei tööta ei lukustu kui järsku tõmmata? Sellise asja peaks igaüks küll ise avastama. Ja kui se tõesti kontrolli aeg katki oli siis on se juba töömehe tegematta töö.
Kasutatud autot ostes peaks ise ka natuke rohkem huvi tundma ja sellesama 65 euri maksva kontrolli saaks ise ära teha. Kui ültse ei oska siis ikka leidub mõni autohuviline tuttav või sõber kes aitab. Mulle käib lihtsalt pinda se töökodade süüdistamine niikui mingi jama on kuigi selleks enamasti alust ei ole.
Kasutatud auto ost ongi paras loterii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 24.11.11 05:57 Tsiteeri


Üldiselt ARK-i ülevaatuspunkt on küll viimane koht, kuhu mõistlik inimene oma auto ostueelsesse kontrolli viiks. Mida nad seal teevad? Täpselt nagu Tarmo ütles- vaatavad, et pidurid-gaasid oleks paigas ja tulekustutil õige kleeps peal. Paremal juhul vilgutavad veel tulesid ja annavad törtsu signaali. Siis panevad jalaga vopsu vastu rehvi ja ütlevad, et korras auto on, köhi pappi nüüd.
Üldiselt on jah nii, et kasutatud auto ostmine on loterii ja alati ei leia ka esindus kõiki vigu üles. Ise olen enda autodega käinud kontrollis suht pisteliselt. Kunagi Audi 80 ja 90 ostudega ei kaasnenud mingeid kontrolle- testisõit vaid, selle käigus vigu nagu ei tuvastanud. 80-ga läks hästi, oli väga hea masin, 90- mitte nii väga :P Juhtub. Audi A6 ostes käisin samuti vaid proovisõidul, logistasin kohapeal rattaid ja rooli, tundus tihe ja korras- ja nii oligi, väga hea oli. Mitsu Galanti viisin Tartus LK Auto teenindusse (sõber töötas seal tol ajal), logistati läbi, leiti, et üks sarniir on läbi. Tegelikkuses oli veelgi vigu, kuid ei hakanud mina seda firmat või sõpra sõimama/mustama, auto (mootori või elektrisüsteemi) sisse ei näe ju keegi. Ja nagu automees6 ütles, siis tänapäeval tehakse nt Leedus matsupannud autod nii korda, et esmapilgul või enne korralikku avariid ei avastagi, et midagi on lapitud-teibitud. Kui Audi A4 ostsin, jällegi kobistasin ise läbi, hiljem üks sõber, kes tegeleb autoremondiga, vaatas ka põgusalt üle. Coupe ostul usaldasin lihtsalt müüjat, keda tunnen väga hästi.
Mis on jutu mõte- selle asemel, et maksta kuskil Igori garaazis roppu pappi ja pärast kiruda, et oi kui s*tt mees oli ja müüa oli m*nn, võiks tõesti kas maksta natuke rohkem auto eest (osta nt pädevast kohast korras auto- nii raske kui seda ka uskuda pole, on võimalik küll sedasi) või minna mõne pädeva sõbra/tuttavaga autot uurima. Enda kogemusele tuginedes pole ühegi auto kontrolli eest maksnud rohkem, kui pudel Vana Tallinna :P (see läks siis sõbrale, kes Galanti läbi logistas).
Sama lugu on ka esindusse minekuga- mis on esinduse (või üldse äri) mõte? Kasumit teenida. Tänasel päeval kahjuks eriti ei valita, kuidas seda kasumit teenida, peaasi, et pappi voolab. Ja mis oleks veel lihtsam, kui ullikesele kliendile öelda, et su auto on korras, maksa nt 100 euri. Kahe kuu pärast on see klient tagasi autoga remondis ja maksab 1000 euri remondi eest. Selliseid juhtumeid on enam kui küll tutvusringkonnas kahjuks.
Ja leppida võiks ka sellega, et tahad ideaalses korras autot- osta salongist tutikas auto. Kasutatud auto ost ON loterii ja üldiselt on vähe neid, kel joppab tõesti ideaalses korras autoga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 24.11.11 06:28 Tsiteeri


See Pealtnägijast siia teemade rebimine on ikka nii labane.

Mille jaoks on TÜV? Ikka selleks, et teostada auto kontroll ja anda vastav paber. Mõelge/vaadake, mida nad seal iga kord teevad(osad kohad teevad natuke rohkem, osad vähem, osad paremini, osad halvemini) ja siis otsustage, kas nad on pädevad või mitte.

Ja siis mõelge, mida tehakse esinduses. Reeglina vahetatakse seal vana katkiläinud/kohe minev jupp uue vastu.

Ja nüüd kui te olete natuke liigutanud neid halle olluseid, siis mõelge, mida te tahate kontrollida ja kuhu te minema peate. Ja mida te ise oskate defekteerida. Ja need asjad, mida te ei lase ei defekteerida, ega ise kah ei oska vaadata, siis nende katkiminek on järelikult teie riisikol. Nii lihtne ongi.

Aga siin viriseda, et keegi on teie elu nii metsa sisse juhtinud ja kõik on lollid? Ise olete ju sinna reha otsa roninud, keegi ei käse autot osta, bussid liiguvad. Ja rongid ja laevad ja taksod. Kõik ei pea autodega sõitma. Jääks neid vingujaid kah vähemaks. Oleks teistel kah elu lillem(vähem haisu - rohkem ruumi teel)!


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 24.11.11 09:09 Tsiteeri


Tegelikult suur osa vanemate autode omanikest ju tahavad, et autoga saaks probleemivabalt ülevaatuselt läbi.:D
Kui ülevaatajad äkki täpselt ettekirjutatud kontrollimetoodikat hakkaksid järgima (kes tehnilise juuraga natuke tutvust on teinud see teab millest ma räägin:D) võiks päevapealt vähemalt pooled sõidukid liiklusest kõrvaldada. Ülevaatajatel on tegelikult suht rangelt ette kirjutatud mida ja mil moel nad peaksid kontrollima, nad lihtsalt ei tee seda, kuna ettenähtult sõiduki kontrollimine oleks väga töömahukas ja võtaks väga palju aega.

Mis puudutab auto tehnilise seisukorra teadasaamist siis kõige kindlam on kasutada ikka teadaolevalt pädevate, igapäevaselt teemaga tegelevate, soovitavalt konkreetse margi või mudelitega kokku puutuvate inimeste kogemustepagasit. Ülevaatus on eestis formaalsus ja auto tehnilisest seisukorrast räägib see üsna vähe.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 24.11.11 13:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:

Kasutatud autot ostes peaks ise ka natuke rohkem huvi tundma ja sellesama 65 euri maksva kontrolli saaks ise ära teha.


Lihtne arvuti sappa viskamine maksab 60 ja + euri mäletamist mööda. Lisaks ikka muu kontroll.
Need kes ütlevad, et see ongi normaalne ütleks niipalju: kui sul on (nagu normaalsel inimesel ikka: sõbralik eeldus/ õigus eeldada) õigustatud eeldus usaldada oma-ala spetsialiste ja teed kõik selleks, et sinu soetatav liiklusvahend vastaks kõikidele standartitele ja ei oleks "põrsas kotis"- ning sinu usaldust kuritarvitatakse räigelt. Seda võib emotsioonidele tuginemata liigitada ametialaseks lohakuseks.
Antud õnnetus oleks võinud lõppeda traagilisemalt. Kui sinuga või sinu lähedasega sinu kõrval juhtub sellise asja tagajärjel midagi halba, siis mõtled elus asju ümber.
Kas mitte ei peaks kõik vastutama oma tegemiste ja tegemata jätmiste eest? Või ongi meil selline cowboy ühiskond?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 24.11.11 13:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Tegelikult suur osa vanemate autode omanikest ju tahavad, et autoga saaks probleemivabalt ülevaatuselt läbi.:D
Kui ülevaatajad äkki täpselt ettekirjutatud kontrollimetoodikat hakkaksid järgima (kes tehnilise juuraga natuke tutvust on teinud see teab millest ma räägin:D) võiks päevapealt vähemalt pooled sõidukid liiklusest kõrvaldada. Ülevaatajatel on tegelikult suht rangelt ette kirjutatud mida ja mil moel nad peaksid kontrollima, nad lihtsalt ei tee seda, kuna ettenähtult sõiduki kontrollimine oleks väga töömahukas ja võtaks väga palju aega.

Olekski õige, kui pooled läbi ei saaks. Ja veame kihla, et ei ole jutt ainult vanadest autodest. Kui nüüd võtta autojuht ja autopede, siis autopede teeb oma auto ka siis korda, kui ei ole TÜV aeg käes, autojuht aga teebki nipet-näpet ära ainult siis kui tuleb ae mingile suvalisele jorsile 35€ selle eest köhida, et ta ütleks su perses auto kohta-korras. Või müüb auto enne ÜV-d maha ja ostab uue, millel samuti midagi ei tee. Hea meel oleks kui saaks teada, et minu autol (veel parem kui naabri uuel mersul) on CO liiga kõrge ja tuleks vahetada see või see või see. Tuleb teha, kui see vana 200 mulle meeldib. Milleks üldse see ÜV meil on ei, saa ma aru, kui muul ajal ülejäänud aasta ei kontrolli keegi kas mul autol mõni puks koliseb või on amort minemas! Seda ütleb ikka ülevaatuse onu mulle 35€ ja määrab korduse. :D


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.9% - SQL: 49.1%]