martin333
huviline
Registreerunud 20.11.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8
|
postitati 21.11.11 17:34
|
|
|
Audi 100 C4-ja spidomeetri ploki välja võtmine
Tervist,
oleks siis küsimus, et kuidas C4-l spidomeetri ploki välja saaks võtta. See on siis tavaline, ilma kella-, õlirõhu- ega akulaadimise näitajata.
Kas ettevõtmine on keerukas, aeganõudev vms. Küsin siin, sest nädalavahetusel hakkan selle kallal toimetama ja siis tean rohkem asjast.
Pirn on läbi, mis hirmsalt segab, just 0-80km/h vahemikus on kõik tume.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 21.11.11 17:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martin333
Tervist,
oleks siis küsimus, et kuidas C4-l spidomeetri ploki välja saaks võtta. See on siis tavaline, ilma kella-, õlirõhu- ega akulaadimise näitajata.
Kas ettevõtmine on keerukas, aeganõudev vms. Küsin siin, sest nädalavahetusel hakkan selle kallal toimetama ja siis tean rohkem asjast.
Pirn on läbi, mis hirmsalt segab, just 0-80km/h vahemikus on kõik tume. |
Keerad kahe kruviga lahti selle liistu mis on spidoka alaserva ees ja võtad selle eest ära. Kruvid on näha siis kui vaatad seda liistu altpoolt. Parem
nurk on kinni veel ka mingi ora otsas, seega ära jõuga tõmba ning kui rahulikult hakkad vasakult poolt eemaldama siis ta tuleb juba ise ilusti sealt
ära. Edasi ilmuvad nähtavale kolm kruvi mis spidokat kinni hoiavad. Keerad siis need lahti ja ongi plokk lahti. Nüüd eemaldad tagant punase ja
rohelise pistiku ja kui on välistemperatuuri näidik siis ka kollase pistiku ning siis on spidokas sealt käes. Edasi siis vahetad pirini ära ja kokku
läheb see kõik siis tagurpidises järjekorras. Eks esimene kord läheb aega ikka veidi rohkem aga muidu saab mingi 10 minutiga täitsa hakkama (lahti ja
kokku tagasi).
E: Uue pirni näol siis ära liiga võimast pane, tavaliselt on nad 1,1-1,2W. Võimsamad pirnid hakkavad aga ajapikku taustade peale.
|
|
|
martin333
huviline
Registreerunud 20.11.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8
|
postitati 21.11.11 17:48
|
|
|
No tuhat tänu.
Õnneks on doonorauto ka olemas, siis sealt võtan igaks juhuks enne.
Väike pilt ka:

Lutsuga sai pilt tehtud, seepärast ka halb kvaliteet.
|
|
|
chromen
huviline
Registreerunud 19.09.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.11 19:27
|
|
|
See on äärmiselt lihtne, pole midagi muretseda. Nüüd kui ma nägin teie spido plokki siis mul tuli meelde, et mul pole kella plokis (ei tööta mingi
põhjuse pärast), ei tea kas seda on võimalik kuidagi ka korda teha või eraldi pole võimalik, et ainuke lahendus teine plokk?
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.11 19:33
|
|
|
Mõtekas oleks vahetada juba kõik valgustuse pirnid, saad ühtlase tausta.
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 24.11.11 04:06
|
|
|
Minumeelest ei kipu see blokk sealt rooli tagant suht veatult eemalduma, kui just ei ole liigutatava roolisamba võimalusega auto, millel lased rooli
alla ja tõmbad võimalikult enda poole. Kui ei, siis tuleb rool ikka ennem maha võtta. Muidu rikub kangutades veel midagi ära kas kellablokis või
armatuurlaua materjalis ja ebamugav on kah nokitseda kui ahistavalt vähe ruumi on, sest need pistikudki tulevad suht raskelt ja ebamugavalt ploki
küljest lahti kuna enamusel neist on lukustid peal mis tuleb ennem lahti nokerdada nii et toorest jõudu pole mõtet rakendada. Pirnid kellablokis on
samuti erineva valgustugevusega ja nad on markeeritud vastavate värvitoonidega (Oranz,sinine,roheline). Mina sain veel kunagi Forssist sõimata, kui
läksin värvide järgi neid pirne küsima muidugi Öeldi et kui kaupa
soovite siis tehke endale pirnide võimsused (watid) selgeks mitte ärge hakake siin värvidest jahuma. Ja veel - üldiselt tasub kellablokki tagasi
pannes jälgida, et mõni juhe kuidagi lollilt ei jääks, et hiljem sõidu ajal häirivaid naginaid kostuma ei hakkaks (enda nahal järgi proovitud). Pirne
välja soovitaks võtta väikese padrunvõtmega sest lapiku kruvikeerajaga ei kippunud mõni neist hästi sisse/välja tulema, sellepärast on pirni tagusel
kaks varianti (lapiku kruvika sälk ja poldi pea kuju) Enne lõpliku kokkuladumist käivita auto ja kontrolli, et sisse keeratud pirnid ikka ühendust
annaksid, sest teinekord võib juhtuda, et mõni pole õieti paika saanud ja siis hakkad jälle lahti kiskuma kogu kupatust.
XZN M16
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 24.11.11 05:24
|
|
|
Reguleeritavat roolisammast mul ei ole, aga tundus, et roolisamba kate (ülemine osa tuleb kergelt ära alt 2 kruvi lahti keerates) on soovitav ka lahti
võtta.
|
|
|
mac009
huviline
Registreerunud 17.12.05
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.11 14:22
|
|
|
Nii ongi. Üemine kate rooli tagant ära - 2 kruvi all pool. Siis on liistu all 2 kruvi - kummalgi pool rooli üks. Liist eest ja kellad on 3 kruviga
kinni, need lahti ja siis hakkad kellasid välja võtma. Kõrvalistuja poolt võtad ennem pistikud lahti- pistiukutel on stoprid mis saad hästi lahti
väikse kruvikeerajaga ülesse (mootori poole) liigutades. Siis juhi poolne pistik ja ongi käes. Lihtsam on muidugi kõike seda teha kui rool eest ära
aga saab ka ilma rooli eest võtmata. Kokkupanek vastupidises järjekorras.
Terv. Marko
|
|
|
chromen
huviline
Registreerunud 19.09.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.11 16:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra2005
Minumeelest ei kipu see blokk sealt rooli tagant suht veatult eemalduma, kui just ei ole liigutatava roolisamba võimalusega auto, millel lased rooli
alla ja tõmbad võimalikult enda poole. Kui ei, siis tuleb rool ikka ennem maha võtta. Muidu rikub kangutades veel midagi ära kas kellablokis või
armatuurlaua materjalis ja ebamugav on kah nokitseda kui ahistavalt vähe ruumi on, sest need pistikudki tulevad suht raskelt ja ebamugavalt ploki
küljest lahti kuna enamusel neist on lukustid peal mis tuleb ennem lahti nokerdada nii et toorest jõudu pole mõtet rakendada. Pirnid kellablokis on
samuti erineva valgustugevusega ja nad on markeeritud vastavate värvitoonidega (Oranz,sinine,roheline). Mina sain veel kunagi Forssist sõimata, kui
läksin värvide järgi neid pirne küsima muidugi Öeldi et kui kaupa
soovite siis tehke endale pirnide võimsused (watid) selgeks mitte ärge hakake siin värvidest jahuma. Ja veel - üldiselt tasub kellablokki tagasi
pannes jälgida, et mõni juhe kuidagi lollilt ei jääks, et hiljem sõidu ajal häirivaid naginaid kostuma ei hakkaks (enda nahal järgi proovitud). Pirne
välja soovitaks võtta väikese padrunvõtmega sest lapiku kruvikeerajaga ei kippunud mõni neist hästi sisse/välja tulema, sellepärast on pirni tagusel
kaks varianti (lapiku kruvika sälk ja poldi pea kuju) Enne lõpliku kokkuladumist käivita auto ja kontrolli, et sisse keeratud pirnid ikka ühendust
annaksid, sest teinekord võib juhtuda, et mõni pole õieti paika saanud ja siis hakkad jälle lahti kiskuma kogu kupatust. |
Olen täpselt sellel samal autol seda teinud ja rooli eemaldamine on liig.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 24.11.11 17:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: chromen
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra2005
Minumeelest ei kipu see blokk sealt rooli tagant suht veatult eemalduma, kui just ei ole liigutatava roolisamba võimalusega auto, millel lased rooli
alla ja tõmbad võimalikult enda poole. Kui ei, siis tuleb rool ikka ennem maha võtta. Muidu rikub kangutades veel midagi ära kas kellablokis või
armatuurlaua materjalis ja ebamugav on kah nokitseda kui ahistavalt vähe ruumi on, sest need pistikudki tulevad suht raskelt ja ebamugavalt ploki
küljest lahti kuna enamusel neist on lukustid peal mis tuleb ennem lahti nokerdada nii et toorest jõudu pole mõtet rakendada. Pirnid kellablokis on
samuti erineva valgustugevusega ja nad on markeeritud vastavate värvitoonidega (Oranz,sinine,roheline). Mina sain veel kunagi Forssist sõimata, kui
läksin värvide järgi neid pirne küsima muidugi Öeldi et kui kaupa
soovite siis tehke endale pirnide võimsused (watid) selgeks mitte ärge hakake siin värvidest jahuma. Ja veel - üldiselt tasub kellablokki tagasi
pannes jälgida, et mõni juhe kuidagi lollilt ei jääks, et hiljem sõidu ajal häirivaid naginaid kostuma ei hakkaks (enda nahal järgi proovitud). Pirne
välja soovitaks võtta väikese padrunvõtmega sest lapiku kruvikeerajaga ei kippunud mõni neist hästi sisse/välja tulema, sellepärast on pirni tagusel
kaks varianti (lapiku kruvika sälk ja poldi pea kuju) Enne lõpliku kokkuladumist käivita auto ja kontrolli, et sisse keeratud pirnid ikka ühendust
annaksid, sest teinekord võib juhtuda, et mõni pole õieti paika saanud ja siis hakkad jälle lahti kiskuma kogu kupatust. |
Olen täpselt sellel samal autol seda teinud ja rooli eemaldamine on liig. |
Just nii. Kui nutikust jagub saab vabalt selle sealt vahelt kätte ilma et peaks rooli maha võtma. Ise just nii C4-l kui ka B4-l spidokat korduvalt
eemaldanud.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 24.11.11 19:48
|
|
|
Nu egas ma hakkagi spetsialistidega vaidlema aga lihtsalt kuna enda masinal on samba muutmise võimalus ja ruumi niigi vähe isegi siis, siis eeldasin,
et mugavam on rool eemaldada, mis pole üldse keeruline tegevus ja mis minu meelest lisab selle töö juures ainult mugavust juurde 
XZN M16
|
|
|
|
martin333
huviline
Registreerunud 20.11.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8
|
postitati 25.11.11 20:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yks
Mõtekas oleks vahetada juba kõik valgustuse pirnid, saad ühtlase tausta. |
Eks vaatab jah. Pildi pealt tundub kuidagi ebaühtlane ja värvitu, osad numbrid kisuvad juba valge poole.
Aga tegelt ei ole nii, need mis põlevad on ikka oranzid. Õnneks teine spidokate plokk ka olemas, seal kõik pirnid töötavad (sealt saab võtta kui
vaja).
Alguses mõtlesingi, et vahetan lihtsalt plokid ringi, aga ei, sest praeguses on välistemperatuuri näidik olemas.
Homme teen auto kohta teema ka.
|
|
|