rednarevlis
huviline
Registreerunud 21.07.11
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.11 09:51
|
|
|
Mootoris lõtk Audi 80 B3
Tervist, sääne probleem siis, et audi 80 B3 90a. 1,6 51kw, ja mootoris on tunda sidur lahti lastes või gaasi pedaal lahti lastes suurt lõtku ja
raputamist, just siis kui vedu taga. Olen vahetanud ära mootori ja käigukasti padjad, kuid pole siiani aidanud. On ehk kellelgi sarnast probleemi
esinenud ja oskaks aidata ? Tõesti ei oska enam midagi peale hakata, oleks väga tänulik kui keegi aidata oskaks.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.11 12:57
|
|
|
Mootoris sul vaevalt lõtk on! Siis peaks juba ka hääles hihrmus kolin sees olema. Pigem on ülekande osa väsinud ning sealt need lõtkud tulevadki. Kui
oled padjad üle vaadanud, siis kontrolli ka veotelgede otsasid(PS! vaata ka sisemised üle) - kui need on kulunud, siis annavad ka päris korraliku
lõtku sisse.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 20.11.11 14:51
|
|
|
Et vahetasid mootori ja uues on ka lõtk sees?
|
|
|
|
meli666
huviline
Registreerunud 30.09.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4-B5 1,9 81 kw
|
postitati 20.11.11 15:38
|
|
|
Minu B3 on ka selline lõtk sees. Samuti mootori- ja käigukastipadjad ning poolraami ja muud puksid vahetatud.
Targemad rääkisid, et viga võib olla peaülekande koonushammasratastes või diferentsiaalis. See pidigi olema nõrk koht sellel autol.
Samas, mina nagu kahtlustaks mingit siduri jama hoopiski. Kui panna seisva autoga esimene käik sisse ja edasi tagasi loksutada, siis midagi klõksub
hooratta kandist. Oleks nagu selline tunne, et siduriketta südamik lahti või leevendusvedrud katki. Kes vahetanud siduriketast, see võiks öelda, kas
saab seal üldse südamik lahti tulla või on seal üldse leevendusvedrusid?
Eriti hullult nõksab siis, kui korraks gaas maha ja siis jälle põhja.
(See teema võiks olla mootori ja ülekande all)
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 20.11.11 17:01
|
|
|
See on normaalne, mu 2.0 66kw B4'l teeb sedasi juba 7 aastat lõtk gaasi vabastades ja uuesti andes on normaalne. Liigub ka salongis käigukang sel
hetkel, kuigi padjad kõik korras. Ärge remontige korras asja
|
|
|
rednarevlis
huviline
Registreerunud 21.07.11
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.11 17:15
|
|
|
Mootorit pole vahetanud, padjad ainult, ja välimine veovõlliots paremal pool on uus. Eks üritan üle vaadata kui aega leian aga tänud mõtte liikuma
panemise eest!
|
|
|
rednarevlis
huviline
Registreerunud 21.07.11
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.11.11 18:21
|
|
|
Normaalne see küll pole, ühtlase kiirusega on peaaegu võimatu sõita, hakkab nn. nökerdama. Käigukang samuti liigub salongis nagu eespool mainitud.
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 22.11.11 06:22
|
|
|
Nõkerdama hakkab mootor sul ilmselt sellepärast, et saab lisaõhku. Kontrolli üle õhufiltri kopsiku ja sisselaske vaheline kummipuks.
|
|
|
rednarevlis
huviline
Registreerunud 21.07.11
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.11 16:34
|
|
|
karpa üle käidud risti rästi, ei usu et sealt viga ilmneb ja see karpa alune kummi padi on äsja vahetatud.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 22.11.11 16:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: j2mis
See on normaalne, mu 2.0 66kw B4'l teeb sedasi juba 7 aastat lõtk gaasi vabastades ja uuesti andes on normaalne. Liigub ka salongis käigukang sel
hetkel, kuigi padjad kõik korras. Ärge remontige korras asja
|
Uuel autol ju ei liigu nii! Ära ütle, et asi on korras, lihtsalt mõttetult kalliks läheb remont
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 22.11.11 21:09
|
|
|
Mis seal siis veel lõtkuda saab ? Mul on kõik padjad vahetatud, nii raami omad, kui mootori padjad ja ka käigukastipadjad. Krt ülekandest ju ei saa
selline lõtk tulla Kisub suisa käigukangi salongis, ma oma autol pole seda
nõkerdamist enam peale selle kopsikuvahelise kummpipadja vahetust täheldanud. Aga jah lõtk on kõige paremini tunda 2-3 kolmanda käiguga kiirendamisel
ja gaasi vabastamisel . Tekib nagu täitsa tühi koht vahele :S
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 23.11.11 05:12
|
|
|
Oleneb ka millised padjad asemele said. Kuuldavasti mõned odavamad mootoripadjad on halvemad kui enam mitte päris korras originaalid. Käigukastipatju
ei tasu ka kõige odavamaid junne panna ning silla ja kere vaheliste patjade vahetus on üsna suur töö, tasuks juba korralikud panna, et enam ei peaks
vahetama.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.11.11 06:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: j2mis
Mis seal siis veel lõtkuda saab ? Mul on kõik padjad vahetatud, nii raami omad, kui mootori padjad ja ka käigukastipadjad. Krt ülekandest ju ei saa
selline lõtk tulla Kisub suisa käigukangi salongis, ma oma autol pole seda
nõkerdamist enam peale selle kopsikuvahelise kummpipadja vahetust täheldanud. Aga jah lõtk on kõige paremini tunda 2-3 kolmanda käiguga kiirendamisel
ja gaasi vabastamisel . Tekib nagu täitsa tühi koht vahele :S |
Difri kulumine, veovõllide kulumine, käigukastis on hunnik hammasrattaid, mis kõik kokku võib anda korraliku lõtku. Lõtku tunde võib tekitada ka
jukerdav tühikäik, kui lülitus tühikäigule toimub jõnksuga ja ka sealt tagasi jõnksuga!
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 23.11.11 07:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: j2mis
Krt ülekandest ju ei saa selline lõtk tulla Kisub suisa käigukangi salongis,
ma oma autol pole seda nõkerdamist enam peale selle kopsikuvahelise kummpipadja vahetust täheldanud. Aga jah lõtk on kõige paremini tunda 2-3 kolmanda
käiguga kiirendamisel ja gaasi vabastamisel . Tekib nagu täitsa tühi koht vahele :S |
Saab küll. Mul on lõtk 5. käigu ülekandes. Muude käikudega ei ole midagi tunda. 4. käiguga ei liigu gaasi andmisel ja vabastamisel kang
millimeetritki, aga 5. käiguga liigub kang suisa üle cm ja on tunda suurt lõtku. Mootori- ja kastipadjad on vahetatud. Viimased kogunisti tugevamate
vastu, samuti on ka tagasild korras.
|
|
|