Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mootoris lõtk Audi 80 B3 (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2125)
rednarevlis
huviline



Registreerunud 21.07.11
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.11 09:51 Tsiteeri
Mootoris lõtk Audi 80 B3



Tervist, sääne probleem siis, et audi 80 B3 90a. 1,6 51kw, ja mootoris on tunda sidur lahti lastes või gaasi pedaal lahti lastes suurt lõtku ja raputamist, just siis kui vedu taga. Olen vahetanud ära mootori ja käigukasti padjad, kuid pole siiani aidanud. On ehk kellelgi sarnast probleemi esinenud ja oskaks aidata ? Tõesti ei oska enam midagi peale hakata, oleks väga tänulik kui keegi aidata oskaks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.11 12:57 Tsiteeri


Mootoris sul vaevalt lõtk on! Siis peaks juba ka hääles hihrmus kolin sees olema. Pigem on ülekande osa väsinud ning sealt need lõtkud tulevadki. Kui oled padjad üle vaadanud, siis kontrolli ka veotelgede otsasid(PS! vaata ka sisemised üle) - kui need on kulunud, siis annavad ka päris korraliku lõtku sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 20.11.11 14:51 Tsiteeri


Et vahetasid mootori ja uues on ka lõtk sees?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meli666
huviline



Registreerunud 30.09.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4-B5 1,9 81 kw

postitati 20.11.11 15:38 Tsiteeri


Minu B3 on ka selline lõtk sees. Samuti mootori- ja käigukastipadjad ning poolraami ja muud puksid vahetatud.
Targemad rääkisid, et viga võib olla peaülekande koonushammasratastes või diferentsiaalis. See pidigi olema nõrk koht sellel autol.
Samas, mina nagu kahtlustaks mingit siduri jama hoopiski. Kui panna seisva autoga esimene käik sisse ja edasi tagasi loksutada, siis midagi klõksub hooratta kandist. Oleks nagu selline tunne, et siduriketta südamik lahti või leevendusvedrud katki. Kes vahetanud siduriketast, see võiks öelda, kas saab seal üldse südamik lahti tulla või on seal üldse leevendusvedrusid?
Eriti hullult nõksab siis, kui korraks gaas maha ja siis jälle põhja.
(See teema võiks olla mootori ja ülekande all)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 20.11.11 17:01 Tsiteeri


See on normaalne, mu 2.0 66kw B4'l teeb sedasi juba 7 aastat lõtk gaasi vabastades ja uuesti andes on normaalne. Liigub ka salongis käigukang sel hetkel, kuigi padjad kõik korras. Ärge remontige korras asja ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rednarevlis
huviline



Registreerunud 21.07.11
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.11 17:15 Tsiteeri


Mootorit pole vahetanud, padjad ainult, ja välimine veovõlliots paremal pool on uus. Eks üritan üle vaadata kui aega leian aga tänud mõtte liikuma panemise eest!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rednarevlis
huviline



Registreerunud 21.07.11
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal


postitati 21.11.11 18:21 Tsiteeri


Normaalne see küll pole, ühtlase kiirusega on peaaegu võimatu sõita, hakkab nn. nökerdama. Käigukang samuti liigub salongis nagu eespool mainitud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 22.11.11 06:22 Tsiteeri


Nõkerdama hakkab mootor sul ilmselt sellepärast, et saab lisaõhku. Kontrolli üle õhufiltri kopsiku ja sisselaske vaheline kummipuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rednarevlis
huviline



Registreerunud 21.07.11
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.11 16:34 Tsiteeri


karpa üle käidud risti rästi, ei usu et sealt viga ilmneb ja see karpa alune kummi padi on äsja vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 22.11.11 16:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: j2mis
See on normaalne, mu 2.0 66kw B4'l teeb sedasi juba 7 aastat lõtk gaasi vabastades ja uuesti andes on normaalne. Liigub ka salongis käigukang sel hetkel, kuigi padjad kõik korras. Ärge remontige korras asja ;)

Uuel autol ju ei liigu nii! Ära ütle, et asi on korras, lihtsalt mõttetult kalliks läheb remont:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 22.11.11 21:09 Tsiteeri


Mis seal siis veel lõtkuda saab ? Mul on kõik padjad vahetatud, nii raami omad, kui mootori padjad ja ka käigukastipadjad. Krt ülekandest ju ei saa selline lõtk tulla :( Kisub suisa käigukangi salongis, ma oma autol pole seda nõkerdamist enam peale selle kopsikuvahelise kummpipadja vahetust täheldanud. Aga jah lõtk on kõige paremini tunda 2-3 kolmanda käiguga kiirendamisel ja gaasi vabastamisel . Tekib nagu täitsa tühi koht vahele :S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 23.11.11 05:12 Tsiteeri


Oleneb ka millised padjad asemele said. Kuuldavasti mõned odavamad mootoripadjad on halvemad kui enam mitte päris korras originaalid. Käigukastipatju ei tasu ka kõige odavamaid junne panna ning silla ja kere vaheliste patjade vahetus on üsna suur töö, tasuks juba korralikud panna, et enam ei peaks vahetama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 23.11.11 06:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: j2mis
Mis seal siis veel lõtkuda saab ? Mul on kõik padjad vahetatud, nii raami omad, kui mootori padjad ja ka käigukastipadjad. Krt ülekandest ju ei saa selline lõtk tulla :( Kisub suisa käigukangi salongis, ma oma autol pole seda nõkerdamist enam peale selle kopsikuvahelise kummpipadja vahetust täheldanud. Aga jah lõtk on kõige paremini tunda 2-3 kolmanda käiguga kiirendamisel ja gaasi vabastamisel . Tekib nagu täitsa tühi koht vahele :S


Difri kulumine, veovõllide kulumine, käigukastis on hunnik hammasrattaid, mis kõik kokku võib anda korraliku lõtku. Lõtku tunde võib tekitada ka jukerdav tühikäik, kui lülitus tühikäigule toimub jõnksuga ja ka sealt tagasi jõnksuga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 23.11.11 07:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: j2mis
Krt ülekandest ju ei saa selline lõtk tulla :( Kisub suisa käigukangi salongis, ma oma autol pole seda nõkerdamist enam peale selle kopsikuvahelise kummpipadja vahetust täheldanud. Aga jah lõtk on kõige paremini tunda 2-3 kolmanda käiguga kiirendamisel ja gaasi vabastamisel . Tekib nagu täitsa tühi koht vahele :S

Saab küll. Mul on lõtk 5. käigu ülekandes. Muude käikudega ei ole midagi tunda. 4. käiguga ei liigu gaasi andmisel ja vabastamisel kang millimeetritki, aga 5. käiguga liigub kang suisa üle cm ja on tunda suurt lõtku. Mootori- ja kastipadjad on vahetatud. Viimased kogunisti tugevamate vastu, samuti on ka tagasild korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.4% - SQL: 63.6%]