Lehekülgi: 1 2 3 |
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.11.11 08:21
|
|
|
Hoolduskulude võrdlus 1997 A4 vs A8
Tere
Kuivõrd plaan a4 b6 välja vahetada (väga hea auto, aga pea 4a tüütab ära vaikselt ) ja üldiselt ka liisingust lahti saada ja osta midagi natuke odavamat, siis jäi silmapiirile a4 b5 2,8 30v q aut ehk siis täispauk ja
suht janune masin, aga miks mitte Siis aga vaatasin ja mõtlesin, et miks
mitte ka a8 ära proovida, siit ka küsimus: Kui suures osas erineb sama mootori käigukasti ja veoskeemiga a4-ja tehnika a8-st?
Silmapiiril siis näiteks sellised:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=830145
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=914447
Enamik saab olema maanteesõitu! Äkki on keegi olnud sama valiku ees ja asja uurinud tehnika erinevuse osas
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 20.11.11 08:52
|
|
|
Kui valid sama tehnikaga, siis seal ju erinevusi pole, isegi k.kast on osade andmete kohaselt sama. (ZF 5HP19)
Erinevusi on ka veeremis, kuid ei midagi ulmelist, mis rahakotile augu sööb.
Küll on aga mnt-l 8-ga mugavam.
Kiirendus omadused on max 1 sekundilise vahedega A8 kahjuks, kus roll on massil, mis vörreldes A4-jaga on +- 200kg.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.11.11 09:04
|
|
|
Aga kas kast on sama, mis 4,2-stel, nendega tundub siin probleeme olevat olnud palju, mootori võim vist käib kastist üle, 2,8-l seda probleemi ei
tohiks olla?
A8-l näen ka ses osas eelist, et kapoti all on palju rohkem ruumi!
Kiirendusega on jah paraku nii nagu on, abikaasa nõuab automaati ja see teeb isegi a4-ja puhul selle mootoriga üks-null, multitronicut nendele paraku
ei pakuta, eriti veel nelikveoga
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 20.11.11 09:15
|
|
|
Sama kast kindlasti 4.2 pole ja need kastid lähevad sellepärast läbi minu arust et rahvas tallab siis kui pidamist pole ja lõpuks käik suur aga hoog
väike ja rattad hakkavad pidama ja ongi hapu. Aga silla osade remont on samakallis piduriklotsid on tagumised samad mis a4 esimesed on vb 10e
kallimad. Mudu mugavust kõvasti rohkem, ruumi rohkem. Ja mina ei näe tegelikult sellel 2.8-l erilist ilmet aind, 4.2 samamoodi 12l sajale nagu mul
1.8t ja 2.7tt lihtsalt yhte piinad rohkem teine läheb lihtsamini aga 2.8-l sa ei saa nii lihtsalt nelivedu.
Raske jalaga.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 20.11.11 09:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Aga kas kast on sama, mis 4,2-stel, nendega tundub siin probleeme olevat olnud palju, mootori võim vist käib kastist üle, 2,8-l seda probleemi ei
tohiks olla?
A8-l näen ka ses osas eelist, et kapoti all on palju rohkem ruumi! |
Sama aastakäigu A8-l kasutati 4.2 mootori puhul siiski ZF 5HP24A kasti.
ZF 5HP19 kast on 2.8 30v, 3.7, 2.5tdi
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.11 09:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Aga kas kast on sama, mis 4,2-stel, nendega tundub siin probleeme olevat olnud palju, mootori võim vist käib kastist üle, 2,8-l seda probleemi ei
tohiks olla? |
4.2 V8 mootori otsas peaks olema 4 käiguline kast, 3.7 V8 ja 2.8 30V otsas on 5 käiguline. Töökaaslane omas seda 4 käigulist ~4 aastat ja tema
jalaraskuse (loe: väga raske jalg) juures ta sellest kastist jagu ei saanud.
Kui A8-t kaed, siis selle masina võlu võiks seisneda V8 mootoris ja kaasatulevas nelikveos. Lingitud masin on 30V ja esiveoline, mis on kahtlemata
omanäoline kompott nagu A4 1.6 A8ga pead arvestama, et järelturul
(lammutustes) keredetailide (pamperid, esituled jne) saadavus on komplitseeritud, niiet kui nina maha sõidad, pead leppima A-tükkidega esindusest .
A4 puhul võiksid vaadata facelifti, saad vingemad lingid, moditud salongi ja paremad esituled. Lisaks on 30V automaat väga mannetu dünaamika ja
kütusekulu suhtega masin. Aga ega B5 peal automaadi otsa mõistlikumat mootorit pole.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 20.11.11 09:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Aga kas kast on sama, mis 4,2-stel, nendega tundub siin probleeme olevat olnud palju, mootori võim vist käib kastist üle, 2,8-l seda probleemi ei
tohiks olla? |
4.2 V8 mootori otsas peaks olema 4 käiguline kast, 3.7 V8 ja 2.8 30V otsas on 5 käiguline. |
Nörgema otsa kast (loe mootor) ZF 4HP18 (4 käiku), 4.2 ZF 4HP24 (4 käiku) 1994 aastast alates.
1995 lisandunud 3.7 otsas on ZF 5HP19 (5 käiku).
Tiptronic puhul nörgem ots ZF 5HP19 ja tugevam ots ZF 5HP24A, D2 kere.
D3 on juba ZF 6HP seeria.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.11.11 11:41
|
|
|
Oi jah kogemata esiveoline a8 tulnud, mõtlen vast ikka quattrot a8 puhul, aga ega siis tegelt mingit norm sisuga a8-t sellise mootoriga esialgu ei
tundu olevat müügis hinnavahemikus 2500-4000eur, kuigi ega esivedu ka välistatud pole, ongi liiter ökom No eks vaatan, hoian silmad lahti, tänud vastuste eest, sain enam vähem seda teada, mis tahtsin!
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 20.11.11 11:57
|
|
|
Mootori osas kompromissile minekust saan veel aru, aga veoskeemilt pooletoobist kaheksat ära küll võta.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.11.11 11:59
|
|
|
No ok, ma ka arvaks, et soliidse a8-ga rumalas kohas kinni jääda oleks narr, aga miskit sellist vana mootoriga on tehaseandmetel ka täitsa ok: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=947701
Aastaarv mind ei huvita, aga sellisega jääkski 1000-1500 euri remondifondi, mis tähendab, et auto ei pea ostes väga heas korras olema. Samas sisu,
värv ja varustus mulle sobiks sellisel
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 20.11.11 14:54
|
|
|
Koos 5V (30V) mootoriga tuli ka 5k A/T kast. Sellega on auto mõnevõrra ökonoomsem. Ka on uuem mootor juba pisut etema Bosch'i Motronicuga 12V mootori
Hitachi aju asemel.
Lisan veel kord, et neliveolise sõiduauto kiire nelivedu on mõeldud toimima kiirel maanteesõidul, mitte porist välja ukerdamiseks. Kes talvel maanteel
(rääkimata jäärajast) sõitnud, saab aru. Lisan etteruttavalt, et jah, hakkama saab ka vaid esi- või tagaveoga. Saab ka Daciaga.
Küllap su naine oleks nurisemata nõus ka A/T kastiga esiveolise Fiatiga sõitma ja pakun, et see 2.8 A4 või A8 on ikkagi sinu valik tema eest, seega
tuleb ilmselt ka aluseks võtta, et see esiveoline A8 istuks sulle, mitte su naisele. 
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.11.11 15:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Koos 5V (30V) mootoriga tuli ka 5k A/T kast. Sellega on auto mõnevõrra ökonoomsem.
Küllap su naine oleks nurisemata nõus ka A/T kastiga esiveolise Fiatiga sõitma ja pakun, et see 2.8 A4 või A8 on ikkagi sinu valik tema eest, seega
tuleb ilmselt ka aluseks võtta, et see esiveoline A8 istuks sulle, mitte su naisele. |
Kui auto värvimises oli, siis ta sõitis paar päeva mazda 3-mega, aastast 2008 ls mingi 60k ja selle käigukast, mootori lärm, 1,6bens võimekus jms oli
tema jaoks liig halb, seega vaevalt, et fiatiga nõus on Peale mazdat oli
paar päeva asenduseks GS300, olematu läbisõiduga ja ka sellel leidis ta puudusi, kuigi üldiselt oli rahul, kurtis, et liiga suur. See suurus on ka a8
puhul üks argumentidest, pole ju tegelikult seda vaja, mahume kenasti ka a4-ja ja hetkel tundub, et a4-ja poole ikka ka sihime, kui üldse audit... ka
üks griffin plus varustusega 9-5 on silmapiiril, aga sellest ei tohi siin foorumis kõva häälega rääkida
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 20.11.11 15:13
|
|
|
Sel juhul pakun, et A/T kastiga 2.8q A4 oleks igati mõistlik valik. Kui võimalik, siis ikkagi ka juba 30V mootoriga, kuid ka hea hinnaga heas korras
12V-d ei tasu kindlasti ära põlata. Praeguse 2.0 A/T-ga võrreldes toob sõiduproov igal juhul naeratuse näole. Kui esiveoline ka valik on, siis ma ei
näe ka mingit põhjust lisaks teiste markide vahel mitte kaaluda. Audi ostmine peamine argument on ikkagi lihtne, töökindel ja levinud nelivedu. Eks
nüansse ole veelgi, aga need on juba pisiasjad ja SAAB oleks sel juhul väga kõva alternatiiv.
PS. Nagu sa isegi ilmselt oma tööst tulenevalt tead, on kõik taustsüsteemi küsimus. Paremalt halvemale harjumine on alati raskem kui vastupidi, kuid
siiski võimalik. 
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 20.11.11 15:14
|
|
|
Olen tähele pannud, et naissoost isikutel on raske parkida A8ga ja siis nad hakkavad vinguma jne - seda jampsi pole vaja 
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.11.11 17:42
|
|
|
Ega see minu lingitud a4 mingi klubilise oma pole? Kui jutt tõele vastab, siis täitsa hea masin, esiotsa faceliftimiseks peaks vast natuke kulutama,
siis oleksin täitsa rahul!
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 20.11.11 17:47
|
|
|
Kui kütusekulu suht savi, siis kindlasti 4.2 Quattro koos viiese tiptronicuga.
|
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 20.11.11 17:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Ega see minu lingitud a4 mingi klubilise oma pole? Kui jutt tõele vastab, siis täitsa hea masin, esiotsa faceliftimiseks peaks vast natuke kulutama,
siis oleksin täitsa rahul! |
Sellest autost ei tea ma midagi rohkemat peale selle, et müügikuulutus on väga kaua üleval olnud. Ju on seal ka mingi põhjus.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.11.11 17:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Ega see minu lingitud a4 mingi klubilise oma pole? Kui jutt tõele vastab, siis täitsa hea masin, esiotsa faceliftimiseks peaks vast natuke kulutama,
siis oleksin täitsa rahul! |
Sellest autost ei tea ma midagi rohkemat peale selle, et müügikuulutus on väga kaua üleval olnud. Ju on seal ka mingi põhjus. |
Hind vist oli varem päris krõbe
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 20.11.11 17:52
|
|
|
Aga miks vanema auto vötad? B6 on vast mingi 2000+ aasta?
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.11.11 18:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Aga miks vanema auto vötad? B6 on vast mingi 2000+ aasta? |
Algselt oli selline plaan, et võtaks päris uue superbi või vähe kasutatud outbacki või c6 3,2 vms, aga seda ei suuda hetkel sulas välja osta, peaks
liisima, samas tahaks järgmisel suvel väheke rohkem raha mujale suunata jne jne, ühesõnaga lühike vastus sulle, tahaks lahti saada liisingust,
kohustuslikust kaskost jms, tunduvalt pingevabam on omada kahe kuu sissetuleku väärilist masinat b6 on jah 2002a, üleüldse vaataks, mis maailma majandus teeb, praegu paneks palju kõrvale ja kulutaks siis, kui
asjad maailmas stabiliseeruvad ja siis oleks mul juba eesmärgiks Q5, minu lemmikaudi juba paar aastat
Said päris pika vastuse oma küsimusele nüüd vist
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 20.11.11 18:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
...üleüldse vaataks, mis maailma majandus teeb, praegu paneks palju kõrvale ja kulutaks siis, kui asjad maailmas
stabiliseeruvad... |
Tead isegi, mida maailma majandus teeb, kui kõik nii mõtlevad. 
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.11.11 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
...üleüldse vaataks, mis maailma majandus teeb, praegu paneks palju kõrvale ja kulutaks siis, kui asjad maailmas
stabiliseeruvad... |
Tead isegi, mida maailma majandus teeb, kui kõik nii mõtlevad.
|
Tean, olen majanduse kõrgharidusega (muuhulgas) Ma loodan, et paljud nii
ei tee ja ka näen, et paljud nii ei tee
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 20.11.11 18:29
|
|
|
Tsitaat: |
...mahume kenasti ka a4-ja ja hetkel tundub, et a4-ja poole ikka ka sihime, kui üldse audit...
|
Oled ju enne b5 kerega isendit omanud, küll oli selleks avant, seega ....
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|