Timmo24
huviline
Registreerunud 15.11.11
Asukoht: Tartumaa. Rõngu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.11.11 18:53
|
|
|
Audi 100 2.8 quattro - 1993 - Timmo24
Tervist foorumikaaslased panen siis oma liikuri ka siia ülesse!
Soetatud sai kuna talv tulekul ja elan maal siis vaja nelikveolist sõidukit ja audi on alati südamelähedane olnud...nagu öeldakse...uskudes
rõngastesse
Tegemist on siis Audi100 C4 kere peal 2.8 quattro 128kw manuaalkäigukasti ja sedaan kerega!
Värvus on must(värvikood on veel täpsustamisel)
Lisade poolest on: 4.el.aknad, el.peeglid, el.kat.luuk, webasto(salongi eelsoojendus) ja kusjuures veel tehase originaal, kliimaautomaatik, tumedad
puitimitatsioonliistud salongis, püsikiirusehoidja, el-istmed, sportistmed samuti s.t istme esimene padi saab liigutada ettepoole, kompuuter,
kohtvalgustid, istmesoojendused, käetugi ees laekaga( kunagi on olnud sees ka autotelefon...pistik olemas ja kõlar samuti), taga käetugi laekaga ja
esmaabikarp sees nagu originaalis, reg. rool kahes suunas, välistemp. näidik, kesklukk, kulmud ees, toonklaas, tuulesuunajad küljeklaasidel,
teisaldatav veokonks, taga A6tuled, tagaaknasirm, küljelaiendid, tagaaknakardin, diffri lukk nagu ikka nelikveolise C4ja puhul on omane, udutuled ees
ja taga, taskud esiistmete seljatugedes, hooldusraamat, ise eestis teine omanik! Kohtvalgustid. Pikad kellad. 15`` suverehvid valuvelgedel ja samas
mõõdus talverehvid plekkidel!
Vahetatud osad: Käsipiduriklotsid+tross, mootori ülemise otsa tihendid, küünlajuhtmed(USA-omad)+küünlad, kütusefilter, üks katalisaatoritest ja
sumbuti tihendid! Süütelukupõhi, veermikus kõik väsinud detailid!
Üv. 08 2012.
Pilte saab lähipäevil ja ise olen autol eemaldanud kulunud käigukanginahkkatte ja asendanud korraliku samuti mingi nn. tuuningkäigukanginupu asendanud
originaaliga! Istmekatted jälle mingi Lätituuning...Racing oli veel peale kirjutatatud need said kauge kaarega eemaldatud! Jalamatid samuti mingid
leekidega...said siis eemaldatud ja otsin originaale asemele! Stereo kohapealt oli Algselt seel Denveri DVD 4-40w stereo see sai maha müüdud ja
asemele sai siis Pioneer DEH-7900UB...tagaaknalaual veel mingid ovaalid 4ribalised+ subwoofri valmidus ja võim ning woofer sees! Sedapuhku siis Sharki
võimendi 2600w max power ja Ground Zero Subwoofer koos kastiga! Peal korralik Exide aku 85aH.
|
|
|
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
postitati 15.11.11 20:22
|
|
|
Kirjelduse järgi tundub vägagi korralik masin olevat, aga jääme pilte ootama. Mul on Audide kohta veel üks ütlus: Once an Audi, always an Audi.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 15.11.11 20:34
|
|
|
Noh, kirjelduse järgi nagu 2.8 mootoriga 100q ikka. Ilma piltideta ei saa küll kuidagi väita, et tegu vägagi korraliku autoga on. Küljelaiendid ja
tagaklaasisirm on küll kahtlased asjad...mingi pornotuuning? Loodan,et mitte.
Parandan sind veel- difri lukk on kõikidel C4-del jah, kuid 100-l on ta salongist sisse lülitatav, A6-l juba seevastu aga elektrooniline.
Muidu kooslus on hea- quattro ja manuaal. Lisasid on kah normaalselt (aga olgem ausad- omal ajal oli ta pmst tippmudel ju, kui S välja arvata ). Edu ja paksu rahakotti (eriti kütuse kohapealt). Ja pilte tee käbe.
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 15.11.11 20:37
|
|
|
A6-el on juba nn. veojõukontroll, kurvis hakatakse kiiremini ringi käivat ratast maha pidurdama. Difrilukuga C4 aga seda muret ei ole.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Timmo24
huviline
Registreerunud 15.11.11
Asukoht: Tartumaa. Rõngu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.11 21:40
|
|
|
Pildid!
Kauauoodatud pildid siis kuna masinal ilmnes paar viga peale soetamist siis oli maru kiire ja ei saanud veebis nii tihti käia! Vahetatud sai siis
siduripeasilinder(pedaali all), tagumine simmerling, uus tosool(punane) Vana oli maru hägune ja ilmselt mitu aastat vahetamata! Juhipoolse udutule
pirn samuti vahetatud H3...ja korda sai tehtud esimesed piduriklotsiandurid...vahetatud pistikud ja muu juurde kuuluv...nüüd vähemalt ei loobi
veateadet, et ABS ei tööta ja piduriklotsituli põleb!
Vahetamist tahaksid veel esimesed pidurikettad või treimist ja piduriklotsid!(Need sain kaasa). Aga vahetan siis juba kogu kupatuse kuna vanad kettad
klotside järgi kulunud ja sooned sees! Tulevikus võiks veel vahetada sidurikomplekti(ketas, korv survelaaeger). Selle sai küll kaasa...sidur ei
libise, aga võtab suht ülevalt, et ainult vahetamise rõõm! Tegu siis veel Sachi sportkettaga tuttava andmetel
Aga pilte ka siis:
http://img6.auto24.ee/auto24/560/798/25243798.jpg" border="0" alt="http://http://img6.auto24.ee/auto24/560/798/25243798.jpg"/>
Ja tuli veel meelde, et esimeste uste sees olevad originaal Nokia komponendid asendatud vähe paremate 3ribaliste denveritega
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 23.11.11 21:46
|
|
|
Nägin seda autot suvel korduvalt Tõrva ja Karksi-Nuia kandis liikumas, kui tööd parasjagu tegin. Tagumine paneel tundus taga sõites huvitav, mõtlesin
tükk aega, millega tegu. Tundus kuidagi teistmoodi kui tavaline S4 paneel.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Timmo24
huviline
Registreerunud 15.11.11
Asukoht: Tartumaa. Rõngu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.11 21:51
|
|
|
Jah Tõrva lähedalt ta toodud saigi täpsemalt Taageperast kuna elan maal ja nelivedu kulub ära ja Audid on alati sümpatiseerinud siis mõtlesin, et miks
mitte ligi võtta tundus päris lisaderohke ja mugav ning vaikne ka ja nii ta soetatud sai! Eks siin oli üksjagu nn. porri ka tehtud minu silmis, mis
sai kohe eemaldatud! Näiteks mingid nn. tuuning...racing istmekatted, samat laadi käigukanginupp ja kate, kulmud ees(muidu oleks vb. veel jätnud, aga
lahti olid ja ei tahtnud, et ära kaovad). Karbikatted on maitse asi, aga tagaluugil need leegil ei meeldi...samas tagastangelisa on päris viisakas ja
tagaaknasirm(quattro kirjaga ka mulle üldiselt meeldib). Küttekulu ka kompuutri andmetel midagi väga tapvat pole keskmine 10 ja maanteel saab 7koma
midagi hakkama. Kuna omal sõitmist niipalju pole siis ei põe ka selle pärast! Töökoht samas ligidal ja Audi quattrot ammu igatsenud!
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 23.11.11 21:56
|
|
|
Tõsi, oli ka minu silmis natuke overrated ja sellist liigset kraami küljes, mis kohe mitte ei sobi ühe maitseka Audi külge. Aga tore kuulda ja tõdeda,
et auto muutub sinu kätes paremuse poole. Talvel hakkad tõelist rõõmu alles tundma nelikveost aga eks ole ka ettevaatlik, quttro ei andesta
Edu!
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Timmo24
huviline
Registreerunud 15.11.11
Asukoht: Tartumaa. Rõngu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.11 22:22
|
|
|
Jah väike nelikveo kogemus on olemas, aga nelivedu kui läheb siis ei tohi gaasi järgi anda ja temaga on võimalik palju kiiremini kurve läbida kui
tagaveoga! Ja nelivedu läheb külg ees tagavedu p...e ees
Ja minu tulevikuplaanid selle autoga on säilitada võimalikult originaalilähedasena või kui tuunida siis ainult õigete S-line detailidega...mingit nn.
Läti tuuningut tegema ei hakka! Sai siis proovitud ka täna ühe suht sileda
põllupeal quattro no ikka quattro ja diffrilukk töötab laitmatult...differ ei unda Tõi kohe muige suule
|
|
|
karlson
huviline
Registreerunud 01.11.05
Asukoht: Tartu-Elva.
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,8 Quattro.
|
postitati 23.11.11 22:46
|
|
|
Nägin Elvas seda autot kapott üleval.Ei teadnud et klubiline,siis oleks juurde astunud.
Kogun Eesti esitajate CD plaate!
|
|
|
|
Timmo24
huviline
Registreerunud 15.11.11
Asukoht: Tartumaa. Rõngu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.11 21:20
|
|
|
Selge siis oli autol siduripeasilindriga probleeme jah, aga sai ladu24.ee tellitud 5euri eest remondikomplekt ja vahetatud ja käib nagu muiste
jälle
|
|
|
Timmo24
huviline
Registreerunud 15.11.11
Asukoht: Tartumaa. Rõngu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.11 15:52
|
|
|
Nii autoga on vahepeal paar viga juurde tulnud, et ilmselt plokikaanetihend läbi, aga nüüd kumb pool kuna V6-mootoritest on see esimene siis igasugune
abi on teretulnud kuidas seda kindlaks teha!
Nimelt lugu järgmine vahetasin tosooli(roosa) ja peale tosooli vahetust sai õhutatud(auto nina üleval). Enne tosooli vahetust oli auto minu käest max.
nädala aega ja ei oska öelda, kas ta siis ka tosooli sõi! Igatahes oli seal sees roheline tosool ja oli lisatud eelmise omaniku poolt ka kontsentraati
ilmselt kuna pagassis oli kontsentraadi pudel!
Probleemi juurde siis: Sööb tosooli nädalas liiter juurde kallata pole mingi näitaja! Ja temp. näidiku põhjal võib ka midagi kahtlast öelda! Ehk
kohapeal käies tekitab survet ja ei lähe soojaks...sõites, aga kui pöörded on pea 3000rpm siis läheb temp. üle 90c isegi 110 ja siis hakkab järsku
langema...langeb sinna 70 ja peale natuke ja hakkab alles sooja puhuma! Külmalt ajab valget suitsu ka päris ohtrasti, aga kuna ilmselt katalisaatorid
korras siis maitstes magus ta pole...järeldades seda, et tosool on magus! Siis jookseb ilmselt jahutusvedelik väljalaskesse? Kui auto seisab siis õli
nagu häguseks ei lähe ja vedelaks ka mitte...vähemalt siiani pole täheldanud! Ja viimasel ajal ei taha autoga üldse liikuda...ootan palgapäeva siis
tegemisse...ilmselt mõlema poole plokikaanetihendid vahetusse! Mõistlik oleks ka rihmad+muu juurde kuuluv kohe vahetada, aga eks selgub kuidas
finantsseis lubab! Või võib probleem olla veepumbas? Samas ei usu, et see oleks reaalne kui tosooli kaob ja niipalju kui olen lugenud siis
plokikaanetihendite viga on Audi V6 2.6 110kw ja 2.8puhul täiesti tavaline haigus! Ei usu ka, et temp. anduris asi! Kui paned külmalt käima siis käib
mingiaeg ja temp. läheb ka üle 90 ja siis hakkab alles sõites või pöörete peale langema, et ilmselt siis ta jõuab selle mulli eest ära lüüa!
Vaja oleks veel muidugi nipet-näpet teha näiteks vahetada esimesed pidurikettad või treida ja klotsid(need olemas).
Aga põhiprobleem ikka selles jahutusvedeliku kadumises, et olen avatud igasugusele nõule!
|
|
|
Timmo24
huviline
Registreerunud 15.11.11
Asukoht: Tartumaa. Rõngu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.11 22:54
|
|
|
Niih...vahepeal siis auto saanud mootori remonti...täpsemalt siis jahutusevedliku kadumise tõttu sai vasak plokikaan maha võetud ja oh imet...esimese
silindri vahel mõra sees ja eelmine omanik oli väidetavalt teinud ära mootori ülemise otsa remondi, mille käigus, aga nukkvõlli asend oli ühe asendi
võrra vale ja samuti hammasrihm ühe hamba võrra...oli puudu ka teatud polte...seepärast auto ka tõrkus ja ei käinud nii edasi kui peab. Sai siis sõbra
käest teine plokikaan sebitud ja lihvitud ning uued tihendid(plokikaane, üks tegemine siis ka sisselaskekollektori oma...sai veel eelnevalt
kuumakindla tihendimaterjaliga õrnalt kokku tehtud...kuna need tihendid kipuvad paigaldades tihti purunema, siis klapikambrikaanetihend ja veepump ka
vahetatud kuna lekkis...). Uus tosool ja nädalavahetusel läheb sisse ka uus õli...Comma 10w 40. Nüüd on ikka õiget 2.8minekut tunda enne nagu tõrkus
kuna esimese silindri klapi vahelt lasi jahutusvedelikku ka läbi ja imelikud täkked olid vanal plokikaanel! Mootoririhma vahetama ei pidanud kuna
sealt vaatas vastu korralik Boschi rihm, mis oli hiljuti vahetatud, aga ühe hamba võrra valesti kokku pandud! Nüüd vaja veel paar vaakumvoolikut
nädalavahetusel üle vaadata, mis õhulugeja all paiknevad kuna jälle keegi tark on sinna kruvi lihtsalt sisse lasknud... Kütusekulu keskmine hetkel
10.2.
Ahjaa sai ka need hirmsad leekidega jalamatid minema visatud ja sain Fixusest 25euriga Audi originaal kummist jalamatid...firma oli vist Betex või
midagi taolist igatahes etemad kõvasti kui vanad!
Meenus ka, et armatuuris sai lastud nullida piduriklotsi ja ABS-veateatetuled...eelnevalt olid piduriklotsi anduri pistikud katki sain need uued
autoga kaasa ja sai mingiaeg vahetatud...tänu sellele ei töödanud enne ka ABS.
Nüüd hea kohe vaadata kui kompu näitab OK-tuld
|
|
|
Timmo24
huviline
Registreerunud 15.11.11
Asukoht: Tartumaa. Rõngu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.11 23:02
|
|
|
Eemaldasin ka tagaluugilt need...nn pling-pling leegid ja juhipoolse karbilaiendi pealt need junnid...kundepoolse sain kaasa seda küljes polnud...eks paistab kas võtan mõlemad laiendid ära või panen
kõrvalistujapoolse külge...üks tuulesuunaja ka puudu kõrvalistujapoolsel esiuksel...sain juppe kõvasti kaasa ka...eks pean vaatama kas selle
samuti...ahjaa auto veereb nüüd 15```plekkidel+ Masteri naastrehvid...sai ka ilukilbid ostetud...varsti uusi pilte...originaalilukilbid ka olemas, aga
natuke vanaduse poolt räsitud
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 15.12.11 06:29
|
|
|
Selle woofri auk seal tagaistme käetoes on mingi mootorsaega lõigatud või? Ja need juhtmed woofri juurde samuti, nagu visatud, no ma ei saa aru, kes
sellist tööd küll teostab, halb hakkab vaadates, loodan, et ülejäänud masinaga seonduvad tööd ja hooldused ei ole samuti kinnisilmi tehtud
|
|
|
Timmo24
huviline
Registreerunud 15.11.11
Asukoht: Tartumaa. Rõngu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.12.11 17:49
|
|
|
See woofer on juba eemaldatud ja panin enda muusika sisse samuti juhtmed vedasin korralikult ukseäärest liistude alt! See eelmise omaniku töö...tõsi
on korralikult porri tehtud selle masinaga.
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 18.12.11 13:13
|
|
|
Nägin autot auto24.s müügis,miks neljaveolise enne lund siis maha müüd?
|
|
|
Timmo24
huviline
Registreerunud 15.11.11
Asukoht: Tartumaa. Rõngu
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.11 18:22
|
|
|
Otsest müügisoovi pole, aga kuna tuli hea pakkumine vähe uuema nelikveolise näol siis sai ka müüki pandud kui ära ei lähe jääb endale või kui mingit
head vahetuspakkumist ei tule!
|
|
|