Lehekülgi: 1 2 |
SimoM
huviline
Registreerunud 04.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 13.11.11 16:38
|
|
|
Remondikulud peale auto ostu!?
Tekkis huvi inimestelt küsida ja uurida kui palju keegi on investeerinud oma autosse peale ostu?
Mis on olnud kriitilised ning vältimatud väljaminekud koheselt peale ostu?
Muud kulutused mis "elutähtsad pole" kuid võiks siiski korras olla jne?
Palun kirjutada mis auto, mis hinnaga ostetud, palju peale ostu investeerinud, mida veel vaja korda teha?
Ning kui olete juba vead kõrvaldanud kas masin peale remonti on ennast ära tasunud?
Ning palju on auto hinnaks koos remondikuludega kujunenud?
Endal autoks Audi a6, 1997 a. 121 kw, manuaal, bensiin.
Ostuhind 3500.-
Proovisõidul veermik tundus ok olevat ning muid suuremaid vigu ei tähendanud...
Reaalsus: 1-2 kuud sõidetud, hakkab asi selgeks saama...
Investeeringud: ABS aju remont 120 eur. Tagaamordid (uued) 2 tk ca. 90 eur.
Veel vajab tegemist: esimesed amordid võiks varem või hiljem ära vahetada, pooltelg teeb häält vms. Esimesed koopaääred pole kõige paremas seisus.
Kindluse mõttes ilmselt rihmavahetus koos juurde kuuluvaga ning ilmselt mingit nipet- näpet veel...
Seega reaalne auto hind tuleks siis kuskil 4000 või veits peale...
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 13.11.11 16:51
|
|
|
Niipalju kui mäletan, oskan kirjutada (Audi 80, 90, A6 ja Mitsu Galanti kulutusi ei mäleta enam).
1996a Audi A4 2.6 quattro 110kw:
Ostuhinnaks oli 1800 eurot. Peale paarikuist sõitmist sai vahetatud ära rattalaagrid, 100 euri. Siis sai vahetada kliimablokk, 30 euri, tehtud
sillastend 20 euri, quattro märk kapotile 10 euri, märgid tagaluugile 5 euri, esivedru vahetus 15 euri, õlijahuti tihend 2 euri, uued küünlad 6tk 40
euri, genekarihma vahetus ca 10 euri, õlivahetusi ei ole siis siia kirjutanud, kuna ei ole need mitte remondikulud, vaid korralised hooldused. Kokku
siis läks remondile ca 235 euri. Iseenesest palju ei ole, samas ei olnud see auto mul ka kaua kahjuks, aprillis ostsin, oktoobris müüsin. Auto maha
müüsin, siis oli vaja veel vahetada summuti sukk, parempoolne välimine rooliots ja katuseluuk.
1994a Audi Coupe 2.0 85kw:
Ostuhinnaks oli 1700 eurot. Siiani siis pean remonti tegema oma lolluse tõttu- kapott 40 euri, parempoolne esituli 105 euri, suunatuli 18 euri. Siiani
õnneks ma muud pole pidanud temaga veel tegema, samas napp 1000km sõidetud ka alles ning auto on just läbinud ülevaatuse, palju juppe vahetas eelmine
omanik ära. Seega siiani on olnud kulutused ca 165 euri. Poleks seda matsu olnud, oleks kulutused nullis
|
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 13.11.11 17:25
|
|
|
Suht ümmargune teema ei tundu? Oleneb millise auto otsa satud, kui ostad auto turukeskmisest kõrgema hinnaga ja vastu jutustab omanik kõikidest nt
äsja hiljuti tehtud töödest, siis pakun, et saad peale ostu veerede palju muretud kilomeetreid. Vastupidi variandi puhul kui müüjal eelneve hoolduse
ja remondi kohapealt suu suht vett täis ja hind soodne ning proovisõit samuti tip-top tundub siis loomulikult hakkab mõneajapärast üllatusi esile
tulema. Eks ole ka erandeid. Uuest omanikust olene jälle palju kärutama hakkab ja mis klassi osadega ning kui hoolas hoolduse osas uus omnik ole. Jne
jne?
Enda audist rääkida siis sai ka suht soodne diil tehtud. Peale ühe tagumise rattalaagri ulumise proovisõdul miksi ei nagisend ei kolisenud. Peale
selle ja peagi ühe teise laagri vahetust olid suht muretud esimesed 5000 km ... järgnes uus esisild ja täisrihmamajandus varsti takkaotsa + 2000km
hiljem sai kõik pidurid totaalselt üle käidud. Summasid väga meenutada ei taha vana auto puhul, tõsi eks see 3/4 auto algest hinnast kipu juba olema.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 13.11.11 17:56
|
|
|
AUDI 100 Avant 92'a. Ostetud 2006 a suve hakul. Ülevaatuspunkt ostu eel vigu ei täheldanud. Mootor lendas laiali 2 nädala pärast. Kap.rem läks maksma
ca 16 Kilo eesti raha ja see oli hullu ale ja enda sebimise vili. Hiljem hakkas veel siit sealt minema. Auto enese hind oli 45 Kilo ostu hetkel
(Auto24 portaali kaudu sai otsitud ja Võrus järelgi veel käidud). Muidu oli 47 Kilo aga Lamda andur olevat läbi (oligi) ja selle eest sai 2 kilo alla.
Mootoris läks vahetusse suht palju kap-remondiga seonduvaid detaile kui kaasa arvata uus (kasutatud) väntvõll, kepsud, hooratas. Peale kap remondi
andis õlipump saba, peale seda esimesed amordid/vedrud, peale seda süütelukupõhi ja süütelukk ise. Peale seda ussitas tagaluuk läbi sedasi et auk tuli
sisse. Sinna läks pappi et see korda teha kuid isegi automaaler ei saanud asjast jagu ja pidas ca 1,5 a. Lõpuks viis see üldse uue luugi vahetuseni.
Salongi ventilaator andis saba. Peale jooksvate hoolduskulude võiks mainida, et sellised asjad nagu amordipüstakud sai välja vahetatud 700 eek tk
romulast, sest ühe vedru taldrik ussitas läbi ja teisel oli pikk lõhe ülevalt alla välja ... selles torus kus amort istub. Kütuse paak ussitas läbi ja
täispaagist jooksis koduhoovi ca 40 liitrit kütust üks talv. Sai uus (kasutatud) paak soetatud. Signaali pasun andis saba. Esimeste külmade tulekuga
selgus, et aku on samuti oma aja ära elanud ja ka sinna tuli veidi üle kilo investeerida. Raadio antenn oli õhtal. Veermikus sai pea kõik detailid
välja vahetatud. Alarm sai ostes veel paigaldatud. 2,5 kilo jne. Summuti eelviimast pütti on 2 x vahetatud. Algul tutika vastu mis ussitas 2 aastaga
läbi ja teise panin romula A varuosa mis kestab siiani. Üldiselt mul kõige valusam ostukogemus elus. C5 mis mul hetkel tagumiku all on, pole ikka
sedasi näkku pannud. Paremini hooldatud. Kõik sõltub ju eelmistest omanikest ja sellest mis nad selle autoga teinud või tegemata jätnud on. Üldiselt
ei taha eriti rahakulu mis tolle pilli peale on läinud, meelde tuletadagi aga masin on siiani elus ja minu käes ja sõidan ka sellega (tööautoks
rohkem) NB!!! Ostujärgsetel päevadel hooldust tegema hakates selgus, et autol puudus õhufilter ja filtrikorpus oli 10 läbimõõdus aukude näol
sõelapõhjaks lastud. Eks see aitas kah kaasa kindlasti auto laiali minekule. Võiks mainida siis juba ka uue autoga seotud remondikulud peale ostu.
A6 C5 Avant '98a. ostetud 2010 a suve hakul. Vahetatud soojendusega küljepeeglite klaasid. Tehtud mõlemale esimesle EL aknale remont enda poolt kuna
aknad ei liikunud enam. Viskasin välja terve armatuurlaua kuna miski keemia oli müügi eel sisepesu tehes tõenäoliselt kattenaha alt arvatavasti
poroloni keema ajanud ja nahk koorus igalt poolt plastiku küljest üles ja kuna ostujärgsel perjoodil olid üle 30 kraadised ilmad siis kuumus lükkas
lumepalli veelrohkem veerema. Hooldus rihmade ja rullikute vahetuse näol mingi 350 Eur. Kõik mahlad jne. Uued küünlad, klapikaambri kaane tihend.
Esimesed/tagumised pidurikettad+klotsid. Tagumised amordid. Esimesed stabika kondid. Mõlemad ülemised esimesed õõtshoovad + parempoolne rooliots.
Omast initsatiivist vahetasin välja veel numbrilauda taguse plastiku (automaalril lastud tuunida) viskasin pool elektrilise istmete komplekti välja,
vahetades selle täis elektriliste sportistmete vastu. Veel andis kliima pumba vabajooksu laager otsad aga hetkel pole nagu isu sellega tegeleda ja
sestap sai lihtsalt rihm eemaldatud ja pump ilusamaid ilmasid ootama jäätud, et eks siis tegeleb sellega. Ja thats all. Muus mõttes töötab auto nagu
loom.
Olgu siinkohal täheldatud et paljud remondid teen ma oma masinatel ise nii et suur osa remondi firmadele maksmiseks mõeldud raha jääb sedasi enda
tasku. Lihtsalt hindan olukorda kas saan oma tööriistadega ja enda pädevust arvestades hakkama või viin teenindusse.
XZN M16
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.11 18:27
|
|
|
Eks see joppamise asi ole, naise eelmisele 98` 1.8TQ B5 A4-le kulus kahe aasta ja nelja kuuga ~2600.- eurot remondile ja hooldusele. Kuna oli suuremat
autot vaja, siis sai ostetud teada ajalooga 99` 1.8TQ C5 A6 Avant. Paraku on sellega natukene halvemini läinud, aasta ajaga on kulunud 2000.- eurot.
Samas ega ette pole midagi heita, auto sisse ei näe ja tegemist ikkagi vanade autodega.
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 13.11.11 19:50
|
|
|
Päris täpselt kõike ei mäleta aga .....
Audi V8 3,6 aut. 1991a 180000 läbisõiduks märgitud
Ostuhind aastal 2005 oli 27000.-+regamine ja aastane kindlustus7000 eeki
Edasi pisike hooldus , st õli +lamdaandur ca3000eeki
Järgmiseks rihmavahetus 13700 +uued süüteküünlad , paisupaak ja kork 2150eeki.
Esiamordid +vahetus 2700 eeki
Lamdaandur ( seekord revalist ) 2400eeki
Rooliotsad ja esimeste lääbade sisemised puksid ca 1000 eeki
Järgmine suurem üritus oli piduriketaste+klotside ost Helsinki Audi esindusest ca 600 euri
Järgnevalt jagasin oma raha Audihooldusele kaanteremondi eest ja summa oli sedakorda 33000eek
Siis tekkis tahtmine auto ilusaks saada ja sedakorda kergendasin rahakotti 27000 krooni võrra ( ilusti läikis )
Uus kasutatud kast + vahetus 13500eeki
Taas esimesed amordid + tagumine tugivarras ca 3500 eeki
Roolivõimupump ( poleks vaja olnud vahetada) + pumba ja lati vaheline voolik , koos töörahaga 4700eeki
Vasaku esitiiva värvimine 1500eeki
Uus rihmavahetus 13000eeki
Jälle kastivahetus , seekord ka turbiin 10000eeki
Veermikuremont + õlilekked+ 4g andur ca 420 euri
Kõikide nende asjade vahele mahub ka 12 õlivahetust, ehk siis ca 24000 eeki
Hetkel ilutseb odomeetril 327000
Kindlasti jäi loetelust välja palju ca 100 eeki maksvaid pisiasju. tagasihoidliku kalkulatsiooni tulemusena olen sisse pannud 205800+ eeki
Kütust olen ostnud umbes 18850 liitrit
Selle postituse võib ka liita teemaga " Kas on mõtet osta V8 igapäevasõiduks "
|
|
|
|
SimoM
huviline
Registreerunud 04.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 13.11.11 20:19
|
|
|
Lugedes neid postitusi siis sülitan 3 korda üle õla ja jään lootma, et kui teadaolevad vead kõrvaldan siis sellega pikemaks ajaks asi piirdub...
Naine kodus juba kirub, et kurat raha läheb ainult auto peale, aga jah tundub, et mul siiamaani läinud suht pisikesed summad
Samas mainiks ära, et mul taadil 80 b4, 2.0 66kw. Ja see on end igati õigustanud. Tal 6-7 aasta jooksul remondile kulunud vb. mingi 300- 400 euri.
Pmst. hooldus+ mõningad vidinad mis liigub see kulub.
|
|
|
m0cc
huviline
Registreerunud 27.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: W213, 5008
|
postitati 13.11.11 20:40
|
|
|
Audi 100 C4 2,0 - 4 aasta jooksul: Amordiring (200euri), plokikaane "hooldustööd"+rihmad õlid jne koos tööga 480euri, siduri peasilinder ~25euri,
tavahooldus (õlivahetused jne) ~150-200euri. Nüüd vaja veel benapump vahetada mis on otsakorral omadega.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 13.11.11 20:55
|
|
|
Audi A8 3.7 Q
Vahetada olen lasknud õlid, jahutusvedeliku, pidurikettad ja klotsid, pidurivoolikud, veovõlli tolmukatted, pidursupporti vedrukesed, uus stange ja
mõned liistud koos värvimisega ja tegin ülevaatuse, nipet näpet asju siis rasvaselt kokku ca 800€..Kui siia lisada rehvid ja veljed siis üle tuhande
400 euro.
Auto olnud käes mingi 4 kuud
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 13.11.11 20:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SimoM
Ning kui olete juba vead kõrvaldanud kas masin peale remonti on ennast ära tasunud?
|
Sellest küsimusest ei saa hästi aru. Tasuvusest saaks rääkida siis kui oleks ostnud auto edasi müümise eesmärgil. Näit. et ostsin väikest remonti
vajava auto 2000-ga ja siis kulutasin remondi peale 300 ning müüsin auto 2500-ga ära. Vanema auto puhul on üsna tavaline kui oled remondi/hoolduste
peale kokkuvõttes kulutanud rohkem raha kui pärast selle auto müügist saad. No. näit oletame et saan oma 100 eest 1000 eur heal juhul, aga oleks ju
imelik arvata, et auto omamise aja (4,5 a) jooksul remondi peale oleksin vähem kulutanud kui 1000 eur, ikka rohkem. Kui kõik auto hooldusega ja
remondiga (sh. õlivahetused, rehvid. Kütuse kulu, ülevaatuse ja kindlustuse maksumust siin ei arvesta) kokku arvutada) seotud summad kokku arvutada,
siis 3000 kanti tuleb. Üldiselt ei nuta, sest mis oleks alternatiiviks? Uus garantiiga auto liisinguga? Ok, oletame, et remondi peale ei kulu midagi,
aga kui palju ma oleksin uut autot omades 50 kuu juuksul liisingut ja kaskot maksnud...
Üldiselt- Audi pole mõeldud inimeste jaoks, kes peavad iga rahakotist väljunud 100-lise või vahel isegi 500-lise (euro ikka) pärast pisaraid
valama.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 13.11.11 21:47
|
|
|
Natuke puudulik teemapüstitus.
Kas auto on liikumis vahend, punktist A punkti B või on see üks rämedalt kallis hobi/lõbu.
Iga inimese arusaam korras autost on erinev, mõnele piisab kui uksed lukku käivad
Ja keegi targem on öelnud, et saad rahulikumalt magada, kui koguaeg ei arvesta auto peale minevat aega ja raha.
|
|
|
|
SimoM
huviline
Registreerunud 04.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 13.11.11 22:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Tsitaat: | Algselt postitas: SimoM
Ning kui olete juba vead kõrvaldanud kas masin peale remonti on ennast ära tasunud?
|
Sellest küsimusest ei saa hästi aru. Tasuvusest saaks rääkida siis kui oleks ostnud auto edasi müümise eesmärgil. Näit. et ostsin väikest remonti
vajava auto 2000-ga ja siis kulutasin remondi peale 300 ning müüsin auto 2500-ga ära. Vanema auto puhul on üsna tavaline kui oled remondi/hoolduste
peale kokkuvõttes kulutanud rohkem raha kui pärast selle auto müügist saad. No. näit oletame et saan oma 100 eest 1000 eur heal juhul, aga oleks ju
imelik arvata, et auto omamise aja (4,5 a) jooksul remondi peale oleksin vähem kulutanud kui 1000 eur, ikka rohkem. Kui kõik auto hooldusega ja
remondiga (sh. õlivahetused, rehvid. Kütuse kulu, ülevaatuse ja kindlustuse maksumust siin ei arvesta) kokku arvutada) seotud summad kokku arvutada,
siis 3000 kanti tuleb. Üldiselt ei nuta, sest mis oleks alternatiiviks? Uus garantiiga auto liisinguga? Ok, oletame, et remondi peale ei kulu midagi,
aga kui palju ma oleksin uut autot omades 50 kuu juuksul liisingut ja kaskot maksnud...
Üldiselt- Audi pole mõeldud inimeste jaoks, kes peavad iga rahakotist väljunud 100-lise või vahel isegi 500-lise (euro ikka) pärast pisaraid
valama. |
Mõtlesin selle all pigem seda, et kas pole sama viga ootamatult vara tagasi tulnud jne. Ja kui olete masina korda teinud kas ta on end õigustanud ning
kaua probleemivabalt teeninud?
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 14.11.11 05:10
|
|
|
Siiani õnneks vahetatud asju pole pidanud uuesti vahetama, aga eks sillas vist mõned jubinad tuleb varsti teistkordselt vahetada. Sellegipoolest jagub
ka veel asju, mis alles originaalid ja mis varsti vajavad vahetamist.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 14.11.11 08:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SimoM
Tekkis huvi inimestelt küsida ja uurida kui palju keegi on investeerinud oma autosse peale ostu? |
Ma soovitan ka lõpetada selle tegevuse iseloomustamiseks sõna "investeering" kasutades enese petmise. Kulu on siiski kulu. Amortisatsioonist
tekkinud normaalse olukorra võla likvideerimine ei ole investeering.
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 14.11.11 10:19
|
|
|
Ei tea kulu, sest pole kunagi kirja pannud. Nii on hea kuna ei mäleta, kas oled juba ühe või kahekorselt auto turuhinna autosse "sisestanud". Muidu ma vist ei sõidaks vana autoga, sest võiks ju kohe uue liisida ja
liisingut ja kaskot tampida.
|
|
|
|
SimoM
huviline
Registreerunud 04.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 14.11.11 15:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: SimoM
Tekkis huvi inimestelt küsida ja uurida kui palju keegi on investeerinud oma autosse peale ostu? |
Ma soovitan ka lõpetada selle tegevuse iseloomustamiseks sõna "investeering" kasutades enese petmise. Kulu on siiski kulu. Amortisatsioonist
tekkinud normaalse olukorra võla likvideerimine ei ole investeering. |
Mina arvan, et iga autosse pandud summa on investeering kaasaarvatud ka kulujupid. Võin ju "ilma" amortide jms. ka sõita, aga kaua seda ei tea kuni
ükskord õnnetus käes... Seega ma investeerin raha enda ning kaasliiklejate ohutusse...
Aga "tähte pole mõtet närida" ilmselt saame põhimõttest aru ühtemoodi
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 14.11.11 16:37
|
|
|
Investeering peaks heal juhul end tagasi teenima, aga kui just taksot ei sõida, siis kuluvad osad peale poeriiulilt auto alla keeramist mingi aja
vältel taas. Kogu auto kaotab väärtust ajaga.
EDIT: Kuigi olen ka sinuga nõus.
|
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 14.11.11 17:42
|
|
|
Autoks A4 B5 2,8 128kw. v.a 10/94. Sai soetatud Augusti lõpus 2011. Auto hind oli 1600€. Nüüd omanud seda isendit u. 2 kuud ja alla ladunud täpselt
2000€. Proovisõidul peale vigase signaploki ja surnud aku paistis kõik justkui normaalne. Tegelikult tuli välja, et plokikaaned kõverad ja rihmad
rullid vahetamata. Lasin siis rullid ja rihmad ära vahetada + kaaned lihvida ja kõiksugu tihendid ja möllud. ( kui juba nina oli lahti võetud ) Tööd
tehti Audi Pärnu´s. Veel alla laduda u. 400-500€ ja peaks ideaalne masin olema. ( st. kõik vead eemaldatud. ) Need tööd mis tehtud on ennast ka ära
tasunud.
Seega auto kulud koos ostuga = 3600€ ( jookvaid kulusid nagu õlivahetus ja kütust ei arvesta )
|
|
|
|
raido23
huviline
Registreerunud 18.10.10
Asukoht: Vinni/Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 Avant
|
postitati 14.11.11 18:14
|
|
|
ostetud sai siis b4 94a.2,0 66kw umbes aasta tagasi ja 25000.- ehk siis 1600euriga;koheselt tuli teha akuvahetus o.- talvekummid 250eeki,sel aastal
olen ladunud esisilda umbes 250euri,kärukonks 60euri lisaks täna seisupiduri trossidele 18euri ja uued sonari 4tk lamelltalvekummi 200
euri,õlivahetusi ja bensiini pole arvestanud.
vaja veel teha esiamortide vahetus ja tagastange remont,esitiibade ülevärvimine ja pahteldus..
vaikne ja mugav auto.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 14.11.11 18:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SimoM
Tekkis huvi inimestelt küsida ja uurida kui palju keegi on investeerinud oma autosse peale ostu? |
Investeeringuks vöiks ehk nimetada vb helitehnika vms soetust.
Pöhimötteliselt äkki näituseautod omavad investeeringut, ülejäänud aja seisavad varjualuses ja saavad vidinaid juurde.
Vöistlusmasinad kuuluvad ka ehk investeeringu alla, sest järeleaitamine parima tulemuse saamiseks on ka ju invest.
Muud on investeeringuks veider nimetada, nagu Black ka mainis.
Minul on kulunud 1016.41 Euri + talverehvid.
Öli ja kütust samuti ei arvestanud ning lisatud pole ka 1x küünlad, 6x ölifilter, 3x öhufilter ja 2x salongiöhu filter.
On seda palju vöi vähe - igaühe enda otsustada.
Numbrid hetkel seisuga aastast 2009 kuni tänaseni.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
maido123
huviline
Registreerunud 23.01.11
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3,7 2002a quattro
|
postitati 20.11.11 09:03
|
|
|
Autoks A8 3,7 q 191kw 2002a ja maksumus 6500.-
Soetatud sai 2010 dets. Kulud autole on suht normaalsed, vahetada olen lasknud külgkiirendusanduri, piduriklotsid, õlid, jahutusvedeliku, aku, rehvid.
Nipet-näpet asju veel, kliima täitmine, sildade regull, ülevaatus, erinevad pirnid, filtrid.
Palju maksumus kokku on, pole arvutanud, ise arvan +-1000.- On seda palju või vähe, ei tea, aga ega need viimasteks väljaminekuteks ka ei jää ,
niiet edu endale ja teistele
|
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
postitati 02.04.12 08:34
|
|
|
Audi 80, 1,8l 66kw ''87. Maksumus - 480 eurot, Ostetud 2010. aastal
Selleajaga siis ette tulnud kulutused:
Esiklaasi: 62.-
Esituled + suunad: 70.-
Tagumised piduri silindrid: 15.-
Tuletoru: 12.-
Pingeregulaator 2x : 8.-
sillaraami puksid 4x, õõtshoova puksid mõlemad pooled,
amordi tugilaagrid ja stabilisaatori varda puksid 4x : 188.-
Uued esimesed amordid ja vedrud : 137.-
Esiratta laagreid oled vahetanud hulgim, panen viimased, kuna lasin paigaldada garantiiga. 68.- + tööraha 50-.
Pooltelje otsad: 62.-
Tagumiste pidurite vedrusüsteem: 15.-
Esipidurite remont/taastamine: hinda ei mäleta
Salongiventilaator: 15.-
Esimene paren käändmik/püstak: 20.-
Sarniire olen vahetanud ka oma jagu tänu koduteele, hinda ei hakka kokku lööma.
Veepump: 25.-
Tagaratta laagrikese/pukk 2x : 24.-
Edit. Lisan ka siis kokku arvutatud summa: Auto ost 480eurot + remont umbes 771 eurot. Rehve sisse ei arvesta kuna see juba tavapärane kulu
Need on siis peamised tööd, ,muidu on veel omajagu nokitsemist olnud. Sain peal ostu sõita 3 kuud ja peale seda hakkas remont pihta. Kuid selle
remondi tulemusel olen läbinud riikliku ülevaatuse 2 korda probleemideta.
Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
|
|
|
|
huljes
huviline
Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q
|
postitati 02.04.12 14:47
|
|
|
B4jaga lood keerulisemad, kuna see läbi elanud 2 avariid, mille likvideerimine on maksnud ca 12000
Auto ostetud 2009 ja hinnaks oli koos regamise ja ülevaatusega 15000
Remondile kulunud:
Esisilla remont 3x, keskmiselt 2500.-(krooni) kord
Tagasilla(amordid, vedrud, supordid) remont koos tööga 440.- EUR
Rihmavahetus 1x 100.-EUR
Õlivahetusi jms ei mäleta ning muu pudi padi peale vast 100.- EUR kokku
Rehvid jms 350 EUR
Sõidetud hetkeks ca 52000 km
Lõpptulemuseks:
Auto ost 1000 eur
Remont 52tkm peale 1940.-EUR
Õlivahetused jm vedelikud ca 1000.-
Mina tulemusega rahul, hästi teeninud.
A4jaga lihtne, asjad kõik teada veel:
Auto ca 3750 koos regamisega, ülevaatusega
Taga amordid ja vedrud 270.-
Esimene rattalaager ning sumpa klambri keevitamine koos tööga 64.-
Õlivahetus, esimesed pidurikettad ja klotsid, õhufilter, kambrikaane tihend 1, kojamehed kõik uued ca 200.-
Kõik peale laagri ise vahetatud, hetkel veel rahul. Sõidetud ca 5000tkm
|
|
|
Desteny
huviline
Registreerunud 05.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS6 '15
|
postitati 02.04.12 15:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SimoM
Tekkis huvi inimestelt küsida ja uurida kui palju keegi on investeerinud oma autosse peale ostu?
Mis on olnud kriitilised ning vältimatud väljaminekud koheselt peale ostu?
Muud kulutused mis "elutähtsad pole" kuid võiks siiski korras olla jne?
Palun kirjutada mis auto, mis hinnaga ostetud, palju peale ostu investeerinud, mida veel vaja korda teha?
Ning kui olete juba vead kõrvaldanud kas masin peale remonti on ennast ära tasunud?
Ning palju on auto hinnaks koos remondikuludega kujunenud?
Endal autoks Audi a6, 1997 a. 121 kw, manuaal, bensiin.
Ostuhind 3500.-
Proovisõidul veermik tundus ok olevat ning muid suuremaid vigu ei tähendanud...
Reaalsus: 1-2 kuud sõidetud, hakkab asi selgeks saama...
Investeeringud: ABS aju remont 120 eur. Tagaamordid (uued) 2 tk ca. 90 eur.
Veel vajab tegemist: esimesed amordid võiks varem või hiljem ära vahetada, pooltelg teeb häält vms. Esimesed koopaääred pole kõige paremas seisus.
Kindluse mõttes ilmselt rihmavahetus koos juurde kuuluvaga ning ilmselt mingit nipet- näpet veel...
Seega reaalne auto hind tuleks siis kuskil 4000 või veits peale...
|
Aga rihmad, rullid, õlid, filtrid, keemiline, poleerimine, vahatamine? See on juba kuskil 800 eurone investeering...
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|