zegan
huviline
Registreerunud 13.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.11 20:56
|
|
|
Aku pinge madal
Tere!
Lugu algas kõik sellest kui ostsin endale auto Audi A6 Avant 2,6 110kW 1995.a. Kõik oli algselt korras, kui lasin esimesed piduri voolikud ära
vahetada siis peale seda hakkas vilkuma punane tuli (!), mis siiamaani vilgub. Siis ei tööta el.akana tõstukid koheselt kui auto tööle panen. Vahest
peab ikka päris pikalt sõitma, et tööle hakkavad. Nuppudes tuled põlevad aga kui vajutad siis kaob tuli ära ja läheb põlema natukese aja pärast.
Punase tule vilkumise ja el.klaasi kasutamisest olen loobunud aga nüüd on nii, et aku tuli läheb põlema õrnalt ja pinge on all 12V ja kui gaasi rohkem
annan läheb pinge üle 12V ja tuli kustub ka ära ja kõik oleks nagu korras. Aga jah suht tihti just peale uut käivitamist on selline jama korduv.
Sellised probleemid tõin välja, äkki on neil miskit ühist????
Kust abi võiks leida või, kust viga võiks otsida???
Suured tänud, kes viitsib nõu anda.
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 08.11.11 21:11
|
|
|
Näib, et laadimisepinge jääb madalaks. Ehk vaataks esmalt genekarihma pingutuse üle, siis ilmselt harjad. Piduriga seotud vilkumised samast seeriast
justkui ei ole, kirjelduse järgi on tegemist klotside kulumise indikaatoriga. Võib olla tõene, samuti ka lihtsalt kaablite veast tulenev valehäire.
Voolikute vahetamise järgselt oleks otstarbekas ka piduriõli taset silmas pidada.
|
|
|
|
zegan
huviline
Registreerunud 13.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.11 21:21
|
|
|
Pidurivedelik on ülevadatud, klotsid samuti.
Laadimispinge jääb madalaks??? Kuidas ma seda kontrollida saaksin???
|
|
|
heix75
huviline
Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C4 '95 2.6 V6 ABC 110kW autom.
|
postitati 08.11.11 21:44
|
|
|
Mure ikka laadimises ja/või otsi andvas akus.
Omal täpselt sama mure külmemate ilmadega, kus eelneval päeval mõned lühemad otsad tehtud ja aku pole korralikult laadida saanud.
Kui aku üsna tühi hommikul, siis viskab ka korraks punase pidurite hoiatustule põlema, küll aga kaob see mõne sekundi pärast ära kui mootor töötab.
Ilmselt laadimise(generaatori) kontroll ja/või akuvahetus lahendab probleemi.
Viga peaks tekkima ABS süsteemist, mis madala pinge korral lihtsalt veakoodi näitab. Sellest ka punane hoiatus.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 09.11.11 09:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zegan
Pidurivedelik on ülevadatud, klotsid samuti.
Laadimispinge jääb madalaks??? Kuidas ma seda kontrollida saaksin??? |
Laadimispinget saad kontrollida multimeetriga. Paned auto käima tuled põlema ja mõõdad akuklemmidelt pinget, mis võiks jääda 13.6 - 14,2V vahele.
Elektriakende tüüpvead on purunenud juhtmed ja külmjooted el.akende moodulis.
|
|
|
|
meelis11
huviline
Registreerunud 09.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9TDI, 81kW
|
postitati 09.11.11 14:06
|
|
|
Lisaks mõõda ära aku klemmidelt pinge enne kui auto käima paned. Korras ja täislaetud akul peaks see olema ikka üle 12V ...12.2-12.6V vahel
Kui testrit pole, siis võid selle osta näiteks oomipoest, ei maksa palju raha, mina ostsin krooniajal 85EEK eest. Võid võtta kõige odavama, kärab
küll.
|
|
|
zegan
huviline
Registreerunud 13.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.11 16:23
|
|
|
Teen siis vastavad testimistööd lähiüäevadel ära.
Viga peaks tekkima ABS süsteemist, mis madala pinge korral lihtsalt veakoodi näitab. Aga kuidas sellest üldse lahti võiks saada.
|
|
|
Neegrikunn
huviline
Registreerunud 23.11.09
Asukoht: Jõgeva/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1.8TQ B5 99`
|
postitati 10.11.11 14:10
|
|
|
Kui laadimisega kõik korras ja aku on tugev, siis ta lihtsalt ei viska sul käivitamisel enam seda punast hüüumärki. Käivitamise hetkel on abs ajusse
jõudev pinge lihtsalt nõnda väike, et saad veateate, generaator korralikult laadima hakkab siis pinge taastub ja veateade kaob. Endal oli sama
probleem, pärast aku vahetamist asi lahenes.
Ütles algaja ja keeras rooli edasi.
|
|
|
|
zegan
huviline
Registreerunud 13.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.11 16:29
|
|
|
Kas akulaadimine ei aita või on see lootusetu, äkki ostan uue aku ja see tühjeneb väga kiiresti mingi muu põhjuse pärast. Nagu näiteks el.akende
lühise tagajärel. Siis läheb aku ost mõttetuks.
On kellegil ideid, kust võiks peale hakata?
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 10.11.11 16:47
|
|
|
Mõõda esimese asjana laadimispinge ära, võibolla kaovad sul igasugused anomaaliad generaatori pingeregulaator komplekti vahetusega (harjad lihtsalt
nii kulunud, et ei ulatu enam vastu). Uus regulaator maksab poes kommiraha.
|
|
|
Neegrikunn
huviline
Registreerunud 23.11.09
Asukoht: Jõgeva/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1.8TQ B5 99`
|
postitati 10.11.11 17:37
|
|
|
Akut võid proovida korralikult täis laadida küll jah. Mingi aja tagant tulekski akut ju laadida, eriti kui lühikesi otsi sõita.
Ütles algaja ja keeras rooli edasi.
|
|
|
|
zegan
huviline
Registreerunud 13.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.11 21:19
|
|
|
Kuskohas see pingeregulaator asub, et saaksin seda ülevaadata?
|
|
|
napst3r
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
Auto: 100C4 2.8q
|
postitati 11.11.11 11:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zegan
Kuskohas see pingeregulaator asub, et saaksin seda ülevaadata? |
Mõõda laadimispinge ära kui ise ei saa hakkama, siis palu mõnel sõbral või mõnel pädevamal isikul seda teha.
Ja pingeregulaator asub geneka küljes-seda siis geneka tagumises otsas.
|
|
|