Lemboss
huviline
Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 V6
|
postitati 08.11.11 11:23
|
|
|
Ei puhu sooja!
Tere!
Probleem selles, et autos sooja õhku enam ei puhu, puhub ainult külma. Sama on ka siis kui sõita pikem ots, kus vesi ja õli saavutavad temperaturri 90
kraadi!
Proovisin, nii käsitsi sooja puhuma panna, kui läbi automaatika ja samuti kliima sisse lülitades.
Kõik süsteemis toimivad kenasti. Autoks audi a4 b5 kliimaga.
Palun abi ja ehk on kellelgi sarnast olukorda esinenud ?
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 08.11.11 11:41
|
|
|
OTSING abiks!!! Sellest on siin foorumis oksendamiseni räägitud juba!!!!
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 08.11.11 13:05
|
|
|
Salongi radikas pekkis.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
Lemboss
huviline
Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 V6
|
postitati 08.11.11 14:55
|
|
|
Tänud vastuse eest, aga Fugitive äkki oled nii kena ja aitad lolli kes otsingust ei leidnud ja saadad lingi õige kohaga ?
|
|
|
ristokkk
huviline
Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B8 VW
|
postitati 08.11.11 15:23
|
|
|
Link
Siin midagi mis võiks abiks olla.
Üldiselt ma vihkan kui hakatakse kriiskama et kasuta otsingut. Teatud probleemidega on väga raske mingeid võtmesõnu leiutada mis sind õigele teele
juhivad.
|
|
|
kask90
huviline
Registreerunud 16.01.09
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw
|
postitati 08.11.11 16:18
|
|
|
Tsitaat: | Üldiselt ma vihkan kui hakatakse kriiskama et kasuta otsingut. Teatud probleemidega on väga raske mingeid võtmesõnu leiutada
mis sind õigele teele juhivad. |
Nõustun sinuga!
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 08.11.11 16:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ristokkk
Link
Siin midagi mis võiks abiks olla.
Üldiselt ma vihkan kui hakatakse kriiskama et kasuta otsingut. Teatud probleemidega on väga raske mingeid võtmesõnu leiutada mis sind õigele teele
juhivad. |
Ei nõustu sinuga
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 08.11.11 18:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ristokkk
Üldiselt ma vihkan kui hakatakse kriiskama et kasuta otsingut. Teatud probleemidega on väga raske mingeid võtmesõnu leiutada mis sind õigele teele
juhivad. |
Kujuta nüüd endale ette mis juhtub siis, kui mitte keegi ei kasuta otsingut ja iga oma häda peale teeb uue teema?? Kui, näiteks, mina tean milles
probleem on antud juhul ja kirjutan siia oma vastuse, järgmine päev ilmub foorumisse veel üks "ei puhu sooja" teema - kirjutan sinna ka aga no krt,
kui ülehomme tuleb kolmas sama küsimusega teema siis sorry - ma enam ei viitsi. Lööd otsingusse "ei puhu sooja" või "ei tule sooja" ja võid endale
täiesti tasuta aasta lõpuni lugemismaterjali saada Austagem teineteist ja
kui keegi teist on laisk siis see ei tähenda, et teised peavad teie pärast oma näpuotsi vastu klaviatuuri kulutama!
|
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
|
ristokkk
huviline
Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B8 VW
|
postitati 08.11.11 22:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: exess
Tuleb teha endale selgeks otsingu nupu kasutamine,lihtne ja loogiline. Huvitaval kombel on see klubiliikmetel küll selge 
|
Sul on täiesti õigus, endal elu lihtsam kui oskad seda kasutada. Aga aitame neid kes ise ennast ei oska aidata, muidu kipuvad inimesed seda foorumit
vihkama 
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 09.11.11 07:49
|
|
|
Tõenäoliselt kliima klapid kinni (iga kevadine/sügisene probleem)
Tsiteerin enda postitust:
Algselt postitas: -ivar-

(SKEEM ON PISTIKU TAGANT KÜLJEST)
* eemalda kliimaplokk
* võta kõige suurem must pistik(kõige vasakpoolsem)
* vea akult juhe, et saaksid otse voolu peale lasta
* kui pistik on ees, siis alusta paremalt poolt nii, et + juhtme paned nr 2'te(ehk paremalt ülevalt teine auk) ja - juhtme paned selle alla ehk nr 10
auku(paremalt alumine teine auk)
* kui kuuled, et mootor kõriseb ja liigub ühele poole ära, siis vaheta poolused(- sinna, kus oli enne + ja + sinna, kus oli enne -)
* korda sama tegevust mingi 3-4 korda
* nüüd lase läbi ka teised mootorid(kokku 4tki)(ehk skeemilt 3/11;4/12;5/13)
* lao oma süsteem kokku tagasi
Ja ongi korras
EDIT:
Viide ka algallikale: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=72780&page=2
|
|
|
Lemboss
huviline
Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 V6
|
postitati 09.11.11 12:49
|
|
|
Suured tänud kõigile vastajatele! Olite suureks abiks!
Jah, nii palju kui palju on erinevaid inimesi on samapalju ka erinevaid arvamusi.... olen nõus, et otsingut tuleb kasutada, aga alati ei leia sealt,
eks keegi võib jälle vastu vaielda, et mina ju leidsin, aga kordan veelkord me oleme erinevad, kes leiab kohe, kes hiljem, kes ei saa üldse pihta!
Aga minu seisukoht on selline, et kui pole abistavat infot kirjutada siis parem mite üldse kirjutada kui hüüumärke loopida ette ja taha! Ise raiskad
enda aega ju!
Viga sai lahendatud, lasin ka klapid igaks juhuks särtsuga üle, aga probleem oli õhumullis mis oli süsteemis sees. Õnneks töötab nüüd korralikult ja
auto seest hea soe 
Tänan kõiki foorumi abistavaid inimesi.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 09.11.11 13:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lemboss
Suured tänud kõigile vastajatele! Olite suureks abiks!
Jah, nii palju kui palju on erinevaid inimesi on samapalju ka erinevaid arvamusi.... olen nõus, et otsingut tuleb kasutada, aga alati ei leia sealt,
eks keegi võib jälle vastu vaielda, et mina ju leidsin, aga kordan veelkord me oleme erinevad, kes leiab kohe, kes hiljem, kes ei saa üldse pihta!
Aga minu seisukoht on selline, et kui pole abistavat infot kirjutada siis parem mite üldse kirjutada kui hüüumärke loopida ette ja taha! Ise raiskad
enda aega ju!
Viga sai lahendatud, lasin ka klapid igaks juhuks särtsuga üle, aga probleem oli õhumullis mis oli süsteemis sees. Õnneks töötab nüüd korralikult ja
auto seest hea soe 
Tänan kõiki foorumi abistavaid inimesi. |
Aga kust see õhumull sinna sai? Kas kuskilt lekib midagi?
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 09.11.11 14:15
|
|
|
Täna hommikul tabas mind sama häda,kuid soe kadus ära mingi hetk,umbes peale 15km sõitu.Temperatuuri näidik elab ka armatuuris oma elu.Vahest temp.
ilusti keskel teinekord ei tõuse 60-st kõrgemale.Siit ka küsimus,kas temperatuuri anduriga seoses võib ära kaduda ka salongi soe?Autoks C5 2,4,mitte
B5 nagu teemaalgatajal.
-OOOO-
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 09.11.11 18:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: late
Täna hommikul tabas mind sama häda,kuid soe kadus ära mingi hetk,umbes peale 15km sõitu.Temperatuuri näidik elab ka armatuuris oma elu.Vahest temp.
ilusti keskel teinekord ei tõuse 60-st kõrgemale.Siit ka küsimus,kas temperatuuri anduriga seoses võib ära kaduda ka salongi soe?Autoks C5 2,4,mitte
B5 nagu teemaalgatajal. |
Täna oli ka ilm sutsu jahedam, kui muidu...vähemalt maal...seega, tundub, et siin vöib ka viga osaliselt ehk peituda termostaadis.
Kas seieri pendeldamine on kestnud nädal/kuu/aasta vöi enam?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 09.11.11 18:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: late
Täna hommikul tabas mind sama häda,kuid soe kadus ära mingi hetk,umbes peale 15km sõitu.Temperatuuri näidik elab ka armatuuris oma elu.Vahest temp.
ilusti keskel teinekord ei tõuse 60-st kõrgemale.Siit ka küsimus,kas temperatuuri anduriga seoses võib ära kaduda ka salongi soe?Autoks C5 2,4,mitte
B5 nagu teemaalgatajal. |
Täna oli ka ilm sutsu jahedam, kui muidu...vähemalt maal...seega, tundub, et siin vöib ka viga osaliselt ehk peituda termostaadis.
Kas seieri pendeldamine on kestnud nädal/kuu/aasta vöi enam? |
Soe sellest ära ei kao, natuke jääb küll jahedamaks, aga siiski päris kuuma tuleb ka mitte töötava avatud termostaadiga.
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 09.11.11 23:47
|
|
|
No kogu jama hakkas pihta ca nädal tagasi,kui aku maha võtsin,et äravoolu kanaleid puhastada.Pärast seda pöörded kergelt kõiguvad ja minek pole ka
enams see.Ennem toimis asi ilusti.
Kaabli panin täna taha ja veakoodideks olid:
18010/P1602/005634 - Power Supply B+ Terminal 30: Voltage too Low
17967/P1559/005465 - Throttle Body (J338): Fault in Basic Settings
17973/P1565/005477 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached
Rohkem teada ei saanud,sest pidevalt on No response kastike ees.
-OOOO-
|
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 10.11.11 05:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: late
No kogu jama hakkas pihta ca nädal tagasi,kui aku maha võtsin,et äravoolu kanaleid puhastada.Pärast seda pöörded kergelt kõiguvad ja minek pole ka
enams see.Ennem toimis asi ilusti.
|
Äravoolu kanaleid puhastasid omaalgatuslikult, või hakkas vesi juba tuppa pressima?
Kui vesi oli juba kõrvalistuja jalge all, siis vaata ajud üle... "C5 maasikas"
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 10.11.11 06:26
|
|
|
Gaasisiibri kalibreerimine on vaja ära teha!
Tsitaat: | Algselt postitas: late
No kogu jama hakkas pihta ca nädal tagasi,kui aku maha võtsin,et äravoolu kanaleid puhastada.Pärast seda pöörded kergelt kõiguvad ja minek pole ka
enams see.Ennem toimis asi ilusti.
Kaabli panin täna taha ja veakoodideks olid:
18010/P1602/005634 - Power Supply B+ Terminal 30: Voltage too Low
17967/P1559/005465 - Throttle Body (J338): Fault in Basic Settings
17973/P1565/005477 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached
Rohkem teada ei saanud,sest pidevalt on No response kastike ees. |
|
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 10.11.11 06:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Gaasisiibri kalibreerimine on vaja ära teha!
|
On selle kohta mõnda juhendit ka?
Otsingust suure hooga ei leidnud...
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 10.11.11 10:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -ivar-
Tsitaat: | Algselt postitas: late
No kogu jama hakkas pihta ca nädal tagasi,kui aku maha võtsin,et äravoolu kanaleid puhastada.Pärast seda pöörded kergelt kõiguvad ja minek pole ka
enams see.Ennem toimis asi ilusti.
|
Äravoolu kanaleid puhastasid omaalgatuslikult, või hakkas vesi juba tuppa pressima?
Kui vesi oli juba kõrvalistuja jalge all, siis vaata ajud üle... "C5 maasikas" |
See oli ikka omaalgatuslik.Klaasipesuvedelik jooksis tuppa ja lahti oli tulnud luugini jooksev pesuvedeliku toru.Kuid ajuni see mati all olev vedelik
ei jõudnudki,sest sain õigel ajal jaole.
Gaasisiibri kalibreerimisest Rossi kodulehlel õpetus täitsa olemas.
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html
Kuid see ju sooja saamist ei tohiks mõjutada?Kuigi eile täheldasin,et salongi puhur puhub ka kuidagi ebaühtlaselt,lainetades,kui nii võib
öelda.Proovin kalibreerimise ära teha ja siis vaatab edasi.
-OOOO-
|
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 13.11.11 10:00
|
|
|
VCDS-Lite'ga sain asja tööle.Kui kliima kinni,jookseb temp ilusti 90'ni,kuid nii kui kliima lahti teen,kukub temp. 80 kraadini ja isegi alla
selle,seega võib eeldada,et termostaat on kutu.Muid veakoode VCDS ei andunud.
Edit:Sain kliima testi ka tehtud ja koodid olid järgmised.
01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
31-00 - Open or Short to Ground
Kustutasin vead ära,kuid kliima rõhuanduri viga jäi alles.Süsteem tühi või siis andur tuksis.Oskab keegi esimest viga kommenteerida?
-OOOO-
|
|
|
|