Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Ei puhu sooja! (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 2989)
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 08.11.11 11:23 Tsiteeri
Ei puhu sooja!



Tere!

Probleem selles, et autos sooja õhku enam ei puhu, puhub ainult külma. Sama on ka siis kui sõita pikem ots, kus vesi ja õli saavutavad temperaturri 90 kraadi!

Proovisin, nii käsitsi sooja puhuma panna, kui läbi automaatika ja samuti kliima sisse lülitades.

Kõik süsteemis toimivad kenasti. Autoks audi a4 b5 kliimaga.

Palun abi ja ehk on kellelgi sarnast olukorda esinenud ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 08.11.11 11:41 Tsiteeri


OTSING abiks!!! Sellest on siin foorumis oksendamiseni räägitud juba!!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 08.11.11 13:05 Tsiteeri


Salongi radikas pekkis.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 08.11.11 14:55 Tsiteeri


Tänud vastuse eest, aga Fugitive äkki oled nii kena ja aitad lolli kes otsingust ei leidnud ja saadad lingi õige kohaga ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 08.11.11 15:23 Tsiteeri


Link
Siin midagi mis võiks abiks olla.

Üldiselt ma vihkan kui hakatakse kriiskama et kasuta otsingut. Teatud probleemidega on väga raske mingeid võtmesõnu leiutada mis sind õigele teele juhivad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kask90
huviline



Registreerunud 16.01.09
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw

postitati 08.11.11 16:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Üldiselt ma vihkan kui hakatakse kriiskama et kasuta otsingut. Teatud probleemidega on väga raske mingeid võtmesõnu leiutada mis sind õigele teele juhivad.


Nõustun sinuga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 08.11.11 16:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ristokkk
Link
Siin midagi mis võiks abiks olla.

Üldiselt ma vihkan kui hakatakse kriiskama et kasuta otsingut. Teatud probleemidega on väga raske mingeid võtmesõnu leiutada mis sind õigele teele juhivad.


Ei nõustu sinuga:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 08.11.11 18:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ristokkk
Üldiselt ma vihkan kui hakatakse kriiskama et kasuta otsingut. Teatud probleemidega on väga raske mingeid võtmesõnu leiutada mis sind õigele teele juhivad.


Kujuta nüüd endale ette mis juhtub siis, kui mitte keegi ei kasuta otsingut ja iga oma häda peale teeb uue teema?? Kui, näiteks, mina tean milles probleem on antud juhul ja kirjutan siia oma vastuse, järgmine päev ilmub foorumisse veel üks "ei puhu sooja" teema - kirjutan sinna ka aga no krt, kui ülehomme tuleb kolmas sama küsimusega teema siis sorry - ma enam ei viitsi. Lööd otsingusse "ei puhu sooja" või "ei tule sooja" ja võid endale täiesti tasuta aasta lõpuni lugemismaterjali saada :P Austagem teineteist ja kui keegi teist on laisk siis see ei tähenda, et teised peavad teie pärast oma näpuotsi vastu klaviatuuri kulutama!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 08.11.11 19:19 Tsiteeri


Tuleb teha endale selgeks otsingu nupu kasutamine,lihtne ja loogiline. Huvitaval kombel on see klubiliikmetel küll selge :D
Ilmselgelt jeblavad sul klapid,mis lausa lunivad särtsu saamist:)
Kas sul mõlemad voolikud,mis salongi tulevad,on kuumad?


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 08.11.11 22:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: exess
Tuleb teha endale selgeks otsingu nupu kasutamine,lihtne ja loogiline. Huvitaval kombel on see klubiliikmetel küll selge :D

Sul on täiesti õigus, endal elu lihtsam kui oskad seda kasutada. Aga aitame neid kes ise ennast ei oska aidata, muidu kipuvad inimesed seda foorumit vihkama :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 09.11.11 07:49 Tsiteeri


Tõenäoliselt kliima klapid kinni (iga kevadine/sügisene probleem)

Tsiteerin enda postitust:
Algselt postitas: -ivar-

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAP-3Bw0j_oVIf_FL7VOATd9T9GcMykOzyqR_x50GQfbHHFdlcHoHfzr2yAhoEAtgNNf-gWW5OCvc-XAWQvouDnYAm1T1UBna970rK4N
VM0kh0mX43fuWWmpG.jpg
(SKEEM ON PISTIKU TAGANT KÜLJEST)
* eemalda kliimaplokk
* võta kõige suurem must pistik(kõige vasakpoolsem)
* vea akult juhe, et saaksid otse voolu peale lasta
* kui pistik on ees, siis alusta paremalt poolt nii, et + juhtme paned nr 2'te(ehk paremalt ülevalt teine auk) ja - juhtme paned selle alla ehk nr 10 auku(paremalt alumine teine auk)
* kui kuuled, et mootor kõriseb ja liigub ühele poole ära, siis vaheta poolused(- sinna, kus oli enne + ja + sinna, kus oli enne -)
* korda sama tegevust mingi 3-4 korda
* nüüd lase läbi ka teised mootorid(kokku 4tki)(ehk skeemilt 3/11;4/12;5/13)
* lao oma süsteem kokku tagasi
Ja ongi korras

EDIT:
Viide ka algallikale: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=72780&page=2


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 09.11.11 12:49 Tsiteeri


Suured tänud kõigile vastajatele! Olite suureks abiks!

Jah, nii palju kui palju on erinevaid inimesi on samapalju ka erinevaid arvamusi.... olen nõus, et otsingut tuleb kasutada, aga alati ei leia sealt, eks keegi võib jälle vastu vaielda, et mina ju leidsin, aga kordan veelkord me oleme erinevad, kes leiab kohe, kes hiljem, kes ei saa üldse pihta!

Aga minu seisukoht on selline, et kui pole abistavat infot kirjutada siis parem mite üldse kirjutada kui hüüumärke loopida ette ja taha! Ise raiskad enda aega ju!

Viga sai lahendatud, lasin ka klapid igaks juhuks särtsuga üle, aga probleem oli õhumullis mis oli süsteemis sees. Õnneks töötab nüüd korralikult ja auto seest hea soe :)

Tänan kõiki foorumi abistavaid inimesi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 09.11.11 13:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lemboss
Suured tänud kõigile vastajatele! Olite suureks abiks!

Jah, nii palju kui palju on erinevaid inimesi on samapalju ka erinevaid arvamusi.... olen nõus, et otsingut tuleb kasutada, aga alati ei leia sealt, eks keegi võib jälle vastu vaielda, et mina ju leidsin, aga kordan veelkord me oleme erinevad, kes leiab kohe, kes hiljem, kes ei saa üldse pihta!

Aga minu seisukoht on selline, et kui pole abistavat infot kirjutada siis parem mite üldse kirjutada kui hüüumärke loopida ette ja taha! Ise raiskad enda aega ju!

Viga sai lahendatud, lasin ka klapid igaks juhuks särtsuga üle, aga probleem oli õhumullis mis oli süsteemis sees. Õnneks töötab nüüd korralikult ja auto seest hea soe :)

Tänan kõiki foorumi abistavaid inimesi.


Aga kust see õhumull sinna sai? Kas kuskilt lekib midagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 09.11.11 14:15 Tsiteeri


Täna hommikul tabas mind sama häda,kuid soe kadus ära mingi hetk,umbes peale 15km sõitu.Temperatuuri näidik elab ka armatuuris oma elu.Vahest temp. ilusti keskel teinekord ei tõuse 60-st kõrgemale.Siit ka küsimus,kas temperatuuri anduriga seoses võib ära kaduda ka salongi soe?Autoks C5 2,4,mitte B5 nagu teemaalgatajal.


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 09.11.11 18:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: late
Täna hommikul tabas mind sama häda,kuid soe kadus ära mingi hetk,umbes peale 15km sõitu.Temperatuuri näidik elab ka armatuuris oma elu.Vahest temp. ilusti keskel teinekord ei tõuse 60-st kõrgemale.Siit ka küsimus,kas temperatuuri anduriga seoses võib ära kaduda ka salongi soe?Autoks C5 2,4,mitte B5 nagu teemaalgatajal.


Täna oli ka ilm sutsu jahedam, kui muidu...vähemalt maal...seega, tundub, et siin vöib ka viga osaliselt ehk peituda termostaadis.
Kas seieri pendeldamine on kestnud nädal/kuu/aasta vöi enam?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 09.11.11 18:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: late
Täna hommikul tabas mind sama häda,kuid soe kadus ära mingi hetk,umbes peale 15km sõitu.Temperatuuri näidik elab ka armatuuris oma elu.Vahest temp. ilusti keskel teinekord ei tõuse 60-st kõrgemale.Siit ka küsimus,kas temperatuuri anduriga seoses võib ära kaduda ka salongi soe?Autoks C5 2,4,mitte B5 nagu teemaalgatajal.


Täna oli ka ilm sutsu jahedam, kui muidu...vähemalt maal...seega, tundub, et siin vöib ka viga osaliselt ehk peituda termostaadis.
Kas seieri pendeldamine on kestnud nädal/kuu/aasta vöi enam?


Soe sellest ära ei kao, natuke jääb küll jahedamaks, aga siiski päris kuuma tuleb ka mitte töötava avatud termostaadiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 09.11.11 23:47 Tsiteeri


No kogu jama hakkas pihta ca nädal tagasi,kui aku maha võtsin,et äravoolu kanaleid puhastada.Pärast seda pöörded kergelt kõiguvad ja minek pole ka enams see.Ennem toimis asi ilusti.

Kaabli panin täna taha ja veakoodideks olid:

18010/P1602/005634 - Power Supply B+ Terminal 30: Voltage too Low
17967/P1559/005465 - Throttle Body (J338): Fault in Basic Settings
17973/P1565/005477 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached

Rohkem teada ei saanud,sest pidevalt on No response kastike ees.


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 10.11.11 05:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: late
No kogu jama hakkas pihta ca nädal tagasi,kui aku maha võtsin,et äravoolu kanaleid puhastada.Pärast seda pöörded kergelt kõiguvad ja minek pole ka enams see.Ennem toimis asi ilusti.



Äravoolu kanaleid puhastasid omaalgatuslikult, või hakkas vesi juba tuppa pressima?

Kui vesi oli juba kõrvalistuja jalge all, siis vaata ajud üle... "C5 maasikas"


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 10.11.11 06:26 Tsiteeri


Gaasisiibri kalibreerimine on vaja ära teha!

Tsitaat:
Algselt postitas: late
No kogu jama hakkas pihta ca nädal tagasi,kui aku maha võtsin,et äravoolu kanaleid puhastada.Pärast seda pöörded kergelt kõiguvad ja minek pole ka enams see.Ennem toimis asi ilusti.

Kaabli panin täna taha ja veakoodideks olid:

18010/P1602/005634 - Power Supply B+ Terminal 30: Voltage too Low
17967/P1559/005465 - Throttle Body (J338): Fault in Basic Settings
17973/P1565/005477 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached

Rohkem teada ei saanud,sest pidevalt on No response kastike ees.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 10.11.11 06:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Gaasisiibri kalibreerimine on vaja ära teha!



On selle kohta mõnda juhendit ka?
Otsingust suure hooga ei leidnud...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 10.11.11 10:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-
Tsitaat:
Algselt postitas: late
No kogu jama hakkas pihta ca nädal tagasi,kui aku maha võtsin,et äravoolu kanaleid puhastada.Pärast seda pöörded kergelt kõiguvad ja minek pole ka enams see.Ennem toimis asi ilusti.



Äravoolu kanaleid puhastasid omaalgatuslikult, või hakkas vesi juba tuppa pressima?

Kui vesi oli juba kõrvalistuja jalge all, siis vaata ajud üle... "C5 maasikas"


See oli ikka omaalgatuslik.Klaasipesuvedelik jooksis tuppa ja lahti oli tulnud luugini jooksev pesuvedeliku toru.Kuid ajuni see mati all olev vedelik ei jõudnudki,sest sain õigel ajal jaole.

Gaasisiibri kalibreerimisest Rossi kodulehlel õpetus täitsa olemas.
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html

Kuid see ju sooja saamist ei tohiks mõjutada?Kuigi eile täheldasin,et salongi puhur puhub ka kuidagi ebaühtlaselt,lainetades,kui nii võib öelda.Proovin kalibreerimise ära teha ja siis vaatab edasi.


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 13.11.11 10:00 Tsiteeri


VCDS-Lite'ga sain asja tööle.Kui kliima kinni,jookseb temp ilusti 90'ni,kuid nii kui kliima lahti teen,kukub temp. 80 kraadini ja isegi alla selle,seega võib eeldada,et termostaat on kutu.Muid veakoode VCDS ei andunud.

Edit:Sain kliima testi ka tehtud ja koodid olid järgmised.

01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00792 - A/C Pressure Switch (F129)
31-00 - Open or Short to Ground

Kustutasin vead ära,kuid kliima rõhuanduri viga jäi alles.Süsteem tühi või siis andur tuksis.Oskab keegi esimest viga kommenteerida?


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.2% - SQL: 60.8%]