Minu eelmisel masinal oli ka umbes samsugune kulu lõpus. Tartusse sõites hakkas Tallinnas tossulont hajuma kui mäosse jõudsin. Ise veel mõtlesin, et
summutist väljuvast saaks hakata uudset, ilma ühendusteta tahmatoru tootma, vaja lihtsalt seest tühjaks puurida.
Vahetasin turbo, ei aidanud, ostsin valmis ka klapisääretihendid, kuid loogika ütles, et klapisääretihendites ei saa viga olla. Selle masina läbisõit
oli ilmselgelt ka tohutusuur ma ise arvan, et vähemalt 800000 km. Peale kolvirõngaste vahetust ärkas masin taas uuele elule, minu andmetel hakkab
peatselt sõidutama Odessas välisturiste hotelli, sadama ja lennujaama vahet.
Rõhu järgi karteris saab tegelikult üsna hästi mootori üldist seisukorda diagnoosida, suure õlikulu puhul ei tarvitsegi ilmtingimata kompressioon kehv
olla.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|