Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: audi 100 2,8 - 1992 - erx1100 (MÜÜDUD) (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 4829)
erx1100
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal

Auto: c7 s-line 3.0 bitdi 265kw ABT .c6 s-line 3.0tdi 171kw quattro

postitati 30.10.11 10:44 Tsiteeri
audi 100 2,8 - 1992 - erx1100 (MÜÜDUD)



audi 100 c4
mootor: 2.8 v6 128 KW
vedav sild: esivedu
käigukast: automaat

Midagi erilist lisadest ei ole, suht tüüpilised lisad.

2xel.aknad ja katuseluuk + kliima.
elektrilised peeglid.
kesklukk.

natukene iluvigasid ja mõni üksik veake veel mis ei takista sõitmist :)

sai tehtud väike hooldus ka : rihma vahetus , rullid , veepemp , termostaat , väntvõlli esmine simmer , õli filter , täissünt õli ,rooliotsad ja uus tosool


pildid: http://nagi.ee/photos/erx1100/19783635/in-set/332835/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SilverSepp
huviline



Registreerunud 02.10.11
Asukoht: Rakvere rajoon
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C4 2,6 ATM

postitati 30.10.11 12:35 Tsiteeri


Kena audi! Palju linnas benssu neelab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Remo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi

postitati 30.10.11 12:54 Tsiteeri


Vaatan, et uus termostaat Wahleri toodang, see peaks natukene aega töötama küll.
Enda autol vahetasin sama termostaadi 25.02.11 ja tänaseks on see varred andnud, isegi kaua vastu pidanud:D
Aga muidu kena Audi. Edu ja muretut veeremist!


Got ARB and nitrous?
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
erx1100
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal

Auto: c7 s-line 3.0 bitdi 265kw ABT .c6 s-line 3.0tdi 171kw quattro

postitati 30.10.11 13:13 Tsiteeri


linnas kuskil rahuliku sõiduga 8-10l aga maanteel 6.9-8.9l .
polnud poes paremat termostaati tegin öhekorraga kõik ära et pärast ei peaks uuesti rihmasid maha võtma eks seda näha ole kui see termostaat vastu peab :)
tänud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AndreasS
huviline

Avatar


Registreerunud 14.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 97' 1,8 Atm

postitati 30.10.11 14:48 Tsiteeri


Väga ilus ja puhas mootoriruum :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 30.10.11 15:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erx1100
linnas kuskil rahuliku sõiduga 8-10l aga maanteel 6.9-8.9l .


Mis selleks maanteel tegema peab, et linnakulust 1l rohkem võtaks ja mis selleks tegema peab, et linnas 8l saada jne. Vaata õigekiri ka üle, muidu aga edu uue masinaga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 30.10.11 17:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Mis selleks maanteel tegema peab, et linnakulust 1l rohkem võtaks ja mis selleks tegema peab, et linnas 8l saada jne.


Ohtralt möödasõite :D

Tegelikult tundub päris hoitud masin, edu! Muidu mõtlesin, et neid 2.8´si kuidagi väheks jäänud, aga hea näha et foorumisse ka ikka mõni jõuab. Nii uunikum ju veel ei ole :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erx1100
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal

Auto: c7 s-line 3.0 bitdi 265kw ABT .c6 s-line 3.0tdi 171kw quattro

postitati 30.10.11 18:06 Tsiteeri


tänud . olen ise ka rahul masinaga .
ega neid 2.8 on küll väheks jäänud . selle aasta kohta on väga korralik masin ja selle hinnaga mis ma selle sain polnud kuskilt korraliku võtta :P
eks see küttekulu tuleb sellest ka kuidas vajutada :D
Unustasin mainimata et tulepesurid on ka ja töötavad :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erx1100
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal

Auto: c7 s-line 3.0 bitdi 265kw ABT .c6 s-line 3.0tdi 171kw quattro

postitati 03.11.11 19:18 Tsiteeri


sai nati investeeritud ostsin täis piduriketta ringi , klotisd , tagumised liugurid ja pidurivedeliku + veel silla stendis sai ära käidud . pidurid on üli head ei anna võrreldagi mis enne oli :)
Täna hakkasin vaatama miks taga kõllid plärisevad ja tuli välja et kõlari membraan oli puruks . siis tuli külastada täna veel õhtul poodi et uued kõlli osta :) sai siis ostetud ALPINE omad mida hakkan homme paigaldama ;)

mõned pildid ka lisaks: http://nagi.ee/photos/erx1100/19815617/in-set/332835/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 03.11.11 20:29 Tsiteeri


Mis raha kõlarite eest küsiti?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 03.11.11 20:31 Tsiteeri


See et väntvõlli esimese simmeri ära vahetasid oli üsna tark tegu. Mul on tegemata jäänud ja nüüd tuleb ekstra-jebimine sellepärast :D

Kas peeglid on ka soojendusega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erx1100
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal

Auto: c7 s-line 3.0 bitdi 265kw ABT .c6 s-line 3.0tdi 171kw quattro

postitati 03.11.11 22:00 Tsiteeri


kõlarid olid 85 euri
jep peeglid on soojendustega :)
Selle esimese väntvõlli simmeri teema oli ml see , et ligastas õli kuskilt läbi esialgu mõtlesin et roolivõimu pump läbi :) aga kui katte ma võtsin ja puhtaks tegin siis sai nati uuritud ja tuli välja et se ei olnud roolivõim pump vaid väntvõlli simmer . rihmavahetuse ajal sai kõik lahti võetud ja tuli välja et väntõlli simmer oli halvasti paigaltatud nii et mingi paar milli oli simmer sees ja sain simmeri näpudega kätte :)
Enne unustasin mainimata et neljast tagasupordi liugurist sain tervelt kätte vaid ühe.
Plaanis veel millalgi värviparandused esialgu ära teha ja mingi aeg üleni ülevärvida ja uus kivikaitse põhja alla , luuptuled ette koos HID kitiga , elektrilised aknad taha paigaldad et oleks 4xel.aknad , toonklaasid , uuema tüübi kelladeplokk ja täis alpine süsteem paigaldada ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AndreasS
huviline

Avatar


Registreerunud 14.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 97' 1,8 Atm

postitati 04.11.11 15:03 Tsiteeri


Kas need liugurid läksid päris pooleks või said ikka viisakalt kätte? Ma ükskord keerasin ühel Passatil selle sisse pooleks. Mitu tundi mässasin, kuumutasin ja puurisin enne kui kätte sain. Ja millega Sa neid liugureid määrisid? Õige pidurivaseliin tundub üsna põrandaalune kaup olema. Vähemalt pealinnas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erx1100
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal

Auto: c7 s-line 3.0 bitdi 265kw ABT .c6 s-line 3.0tdi 171kw quattro

postitati 05.11.11 00:08 Tsiteeri


kolm liugurit läksit pooleks ja pidin mutrid otsa keevitama , et soliitselt kätte saada . ma tegin tavalise vasemäärdega kokku sellisega http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad/olid/maarded/?productID=3155 . ajasin liuguri pesad täpse puuriga üle , et tahm ilusti sealt seest välja tuleks :) ja töötab nagu mõte nüüd ;)
mingi määre oli kaasas ka liuguritega aga ei hakkanud uurima mis määre täpsemalt oli .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erx1100
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal

Auto: c7 s-line 3.0 bitdi 265kw ABT .c6 s-line 3.0tdi 171kw quattro

postitati 08.11.11 21:15 Tsiteeri


sai siis reedel kõlarid ära öhendatud ;) proovimis käigus selgus et ei mängi nii nagu peab .arvatavasti on maki taga mingi jama kokku keeratud kuna heli vaikne isegi loudiga enne ei saanud aru kuna kõllid olid tagant puruks .. neljapäeval või reedel maki välja võtma ja uurima mis jama seal kokku keeratud on :)
uued kõllid sai siis pandud originaal katete sisse jäi kõige viisakam nii :) plaan veel võim ka vahele panna :)
natukene pilte ka juures http://nagi.ee/photos/erx1100/19842519/in-set/332835/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erx1100
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal

Auto: c7 s-line 3.0 bitdi 265kw ABT .c6 s-line 3.0tdi 171kw quattro

postitati 29.11.11 15:55 Tsiteeri


Sai siis vahepeal natukene nokitsetud. sai vahetatu esimesed amordid, küündlad ,küündla juhtmed , ohutulede nupp ja natukene valgustust :) . viimane kolks mis oli ,oli amordist. esimesed amordid oli täiesti läbi . küündla juhtmed olid läbi süüdtepoolide juurest , selle pärast ei käinud õieti ja hea et katid ellujäid .nüüd on ikka kõvasti erksam kui enne oli ja käib ühtlaselt :) . Ohutulede nupp sai selle pärast ära vahetatud ,kuna kliima jäi järgi . vajutasin ohutulede nupu alla kiliima jäi vait ja ohutuled ei hakanud vilkuma vaid sest hakkas pinisema .
nati pilte: http://nagi.ee/photos/erx1100/19932985/

Kui kellegil pika kellaplokki pakkuda siis võib teada anda

Väike küsimus ka. Näiteks kui on manuaali kellaplokk, kas ma saan enda kellaploki käikude tuled sinna ümber tõsta ?
, kas S6 või S4 kellaplokk sobib ka kokku 2,8 automaadiga ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erx1100
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal

Auto: c7 s-line 3.0 bitdi 265kw ABT .c6 s-line 3.0tdi 171kw quattro

postitati 13.02.12 20:12 Tsiteeri


kas kellegil on pakkuda pikkasid kellasid millel on olemas kompuuter ? :) ja kas keegi on kursis kas mingi uue tüübi rool läheb näiteks selline http://img3.auto24.ee/auto24/products/770/843/9547843.jpg ja mis tuleb ümber teha ?:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erx1100
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal

Auto: c7 s-line 3.0 bitdi 265kw ABT .c6 s-line 3.0tdi 171kw quattro

postitati 22.05.12 20:10 Tsiteeri


Pole pikalt midagi lisanud teema alla. Sai siis vähe nokitsetud vahepeal ;) .
Sai tehtud ära õlivahetus ja uued küündlad . See kord sai boschi küündlad peale tagasi kuna ngk ei pidanud vastu .
Siis sai ostetud uued taga kõlarid see kord hertz 6x9 läbi võimendi . Mõni pilt http://nagi.ee/photos/erx1100/20746251/in-set/332835/ http://nagi.ee/photos/erx1100/20746249/in-set/332835/ http://nagi.ee/photos/erx1100/20746247/in-set/332835/
Siis sai ostetud s4 tuled ette http://nagi.ee/photos/erx1100/20746243/in-set/332835/ ;) Suured tänud indr tulede ja liistude eest :)
Lähi ajal plaanis soetada teine rool viisakam ;) .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 22.05.12 20:16 Tsiteeri


Erx, palun ürita järgida järgmist:

Tsitaat:

1. Lause algab suure tähega.
2. Lause lõpeb punkti, küsimärgi või hüüumärgiga.
3. Kirjavahemärgi (peamiselt punkti ja koma) ees ei käi tühikut (näide ,kuidas ei tohi olla). Erandiks on mõttekriips.
4. Kirjavahemärgi järel on alati tühik (näide, kuidas peab olema). Erandiks on lõigu või jutu lõpp.





Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erx1100
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal

Auto: c7 s-line 3.0 bitdi 265kw ABT .c6 s-line 3.0tdi 171kw quattro

postitati 22.05.12 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Erx, palun ürita järgida järgmist:

Tsitaat:

1. Lause algab suure tähega.
2. Lause lõpeb punkti, küsimärgi või hüüumärgiga.
3. Kirjavahemärgi (peamiselt punkti ja koma) ees ei käi tühikut (näide ,kuidas ei tohi olla). Erandiks on mõttekriips.
4. Kirjavahemärgi järel on alati tühik (näide, kuidas peab olema). Erandiks on lõigu või jutu lõpp.




Selge .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 22.05.12 20:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erx1100
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Erx, palun ürita järgida järgmist:

Tsitaat:

1. Lause algab suure tähega.
2. Lause lõpeb punkti, küsimärgi või hüüumärgiga.
3. Kirjavahemärgi (peamiselt punkti ja koma) ees ei käi tühikut (näide ,kuidas ei tohi olla). Erandiks on mõttekriips.
4. Kirjavahemärgi järel on alati tühik (näide, kuidas peab olema). Erandiks on lõigu või jutu lõpp.




Selge .

Pullivend või lihtsalt ei saa aru:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erx1100
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal

Auto: c7 s-line 3.0 bitdi 265kw ABT .c6 s-line 3.0tdi 171kw quattro

postitati 22.05.12 20:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: erx1100
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Erx, palun ürita järgida järgmist:

Tsitaat:

1. Lause algab suure tähega.
2. Lause lõpeb punkti, küsimärgi või hüüumärgiga.
3. Kirjavahemärgi (peamiselt punkti ja koma) ees ei käi tühikut (näide ,kuidas ei tohi olla). Erandiks on mõttekriips.
4. Kirjavahemärgi järel on alati tühik (näide, kuidas peab olema). Erandiks on lõigu või jutu lõpp.




Selge .

Pullivend või lihtsalt ei saa aru:D


Lihtsalt kõigil ei ole õige kiri hea!!! Minu meelest pole nagu norimis asi vms ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 22.05.12 20:47 Tsiteeri


Õigekiri on pigem hea selleks, et teistel oleks inimlooma kombel seda normaalne lugeda. Segane ja ühte klompi kirjutatud tekstist on raske välja lugeda, mis autor tegelikult öelda soovis ning põhjustab mõttetuid arusaamatusi. :)

Edu!

Palju masinal "reaalne" nähtav läbisõit on ning kuidas mootor tuksub? Probleeme? Või siis lihtsalt kalla ja talla masin olnud? :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erx1100
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal

Auto: c7 s-line 3.0 bitdi 265kw ABT .c6 s-line 3.0tdi 171kw quattro

postitati 22.05.12 20:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nug8
Õigekiri on pigem hea selleks, et teistel oleks inimlooma kombel seda normaalne lugeda. Segane ja ühte klompi kirjutatud tekstist on raske välja lugeda, mis autor tegelikult öelda soovis ning põhjustab mõttetuid arusaamatusi. :)

Edu!


Seda muidugi. Proovin siis järgmine kord koreksemalt !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 22.05.12 20:54 Tsiteeri


OK, ma mõtlesin, et teemaalgataja teeb nalja, aga ei teegi:cool: Ega aru saab enamasti ikka, isegi kui väga valesti kirjutada, aga siis tekib küsimus, et kuhu maale asi lasta, siin nõutakse väga elementarset õigekirja. Kirjutan hetkel magistritööd ja võin öelda, et kui sul lauseehituse jms kallal norima hakata, siis ei jääks su esialgsest jutust midagi alles:P
See selleks, see kõik on arusaadav, ei puutu kokku, ei harju kasutama aga..... kui sulle kirjutatakse täpselt ette, kuidas peab olema ja sa ei vaevu, ei suuda või ei oska seda läbigi lugeda ja kasutada, eksid kohe reegleid tsiteerivas postituses, siis no ma ei tea, ma tõesti pidasin seda naljaks. Nagu koer külale, nii ka küla koerale, ära siis pahaks pane, kui ka sinu postitusi edaspidi nii pealiskaudselt loetakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.6% - SQL: 62.4%]