ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 28.10.11 21:01
|
|
|
A6 C5 veojõukontrolli väljalülitamine
Kuidas saab avariisituatsioonis välja lülitada veojõukontrolli? Probleem tekib olukorras, kus on tarvis pikemalt kasutada tagavararatast mis on
originaalmõõdust oluliselt väiksem, ntx paarikilometrine sõit rehviremonti tundub üsna vaevarikas.
Lugesin sellelaadseid teemasid, kuid selgust ikkagi ei saanud. Kas peab eemaldama mingi kaitsme (missuguse) või on mingi muu nipu?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.10.11 07:26
|
|
|
Minu C5-l oli armatuuris nupp "ASR", mis veojõukontrolli välja lülitas. ABS/EDL-i see muidugi välja ei lülita. Üks võimalus on ABS-i kaitse välja
kiskuda või ASR/EDL/ABS mooduli tagant juhe ära kiskuda. Mõistlik oleks muidugi õiges mõõdus tagavararatas muretseda.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 29.10.11 19:44
|
|
|
Veojõukontrolli saab välja lülitada küll, kuid pidurid ragistavad ikka edasi. Võimalik, et pikemal sõidul see tegevus lakkab, pole vajadust proovida
olnud.
Kas ABS'i kaitse on eraldi tähistatud v missugune see kaitse on?
Õiges mõõdus tagavararatas ei mahu pagasnikupõhja pessa.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 30.10.11 07:23
|
|
|
Pane siis esiratta katki mineku korral varuratas taha ja tagant saad siis katkise asemele õiges mõõdus ratta!
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 30.10.11 13:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Kas ABS'i kaitse on eraldi tähistatud v missugune see kaitse on? |
Kaitse nagu kaitse ikka ja selle suudad sa silmadega kaitsme karbilt või luugilt ikka tuvastada, millises pesas ABS tähis juures on (pole vahet, mis
keeles sel luugil sul info on). Seda kõike soovitan küll ainult viimases hädas kasutada, eriti veel siis kui automaat või tip kast masinal on.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 30.10.11 18:49
|
|
|
Tnx, ausaltöeldes ma ei ole kaitsmeploki kaant maha kiskunud, kuid kui seal tähised kirjas siis probleem puudub. Kisun kohe kaane maha ja vaatan
järgi. Eks selline info ongi vajalik rohkem hädaolukorras kasutamiseks, tegelikult loodan, et üldse tarvis pole.
Rattaid ringi tõsta ka ei saa kuna süsteem kontrollib ja pidurdab ka tagarataste pöörlemist.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.10.11 19:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Rattaid ringi tõsta ka ei saa kuna süsteem kontrollib ja pidurdab ka tagarataste pöörlemist. |
Kui on esiveoline ja ASR-ga masin (ilma ESP-ta) siis tagarataste pöörlemiskiirust küll kontrollitakse aga ei näpita. EDL toimetab eesotsas.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 30.10.11 19:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Kui on esiveoline ja ASR-ga masin (ilma ESP-ta) siis tagarataste pöörlemiskiirust küll kontrollitakse aga ei näpita. EDL toimetab eesotsas.
|
Minu viga, algandmed puudulikud, quattroga tegu. Üllatav oligi mu jaoks just see, et väljalülitatud ESP puhul ragistab ikka sama innukalt edasi. A
teadmine, et ABS'i kaitsme eemaldamine hädaolukorras päästab ongi piisav.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|