raulk89
huviline
Registreerunud 09.07.08
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.9 TDI 81kw -00
|
postitati 28.10.11 00:34
|
|
|
Korralikud pidurikettad/klotsid..?
Vaja vahetada pidurisüsteemi välja. Oskab keegi pakkuda korralike klotside ja ketaste tootjaid, mis peavad vastu..
Kuskilt lugesin, et klotse ja kettaid on selliseid ka, mis just kuluvad kiiremini (seejuures pidurdusvõime on selle võrra parem), aga mind huvitaks
just vastupidavuse poolest..
A4 2000
Tänud..
|
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 28.10.11 01:49
|
|
|
Üldjuhul on alati silma hakanud, et Audimehed viskavad Zimmermani kettaid ja Ferodo klotse alla
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 28.10.11 04:43
|
|
|
DELFI
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 28.10.11 05:39
|
|
|
brembo ja ferodo
|
|
|
|
raulk89
huviline
Registreerunud 09.07.08
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.9 TDI 81kw -00
|
postitati 28.10.11 09:38
|
|
|
Oskab keegi AP ketaste kohta midagi öelda..
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 28.10.11 09:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
brembo ja ferodo | Just see on parim kooslus ja kestev
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 28.10.11 10:50
|
|
|
Brembo on väga ok.. samas ap ate ferodo on sama kvaliteediga.. ei ole mina veel näind, et midagi juhtuks.
|
|
|
|
jorgen
huviline
Registreerunud 04.01.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 1992 2.8
|
postitati 12.05.17 04:52
|
|
|
Vana teema aga.....
Mitmes piduriketaste-klotside teemas on silma jäänud, et lõviosa pannakse brembo või zimmermanni kettaid ning siis sinna otsa tavaliselt ferodo
klotsid. Miks mitte kasutada siis juba sama brändi klotse? Kui pannakse ferodo klotsid, siis miks ei soovitata/paigaldata ka kohe ferodo kettaid? Kas
on mingi kindel põhjus, miks ferodo kettad välistatakse või pole neid siis lihtsalt saada antud komplektina?
Selline huvitav probleem siis
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 12.05.17 05:54
|
|
|
Kindla peale minek on valida originaalketas koos klotsiga: Nüüd ka väga hea Pakkumine
Toomas
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 12.05.17 09:43
|
|
|
Ma loen ja mõtlen valjult kaasa.
Mida tähendab pidurite puhul vastupidavus? Lõviosa eestlastest ei suuda aastas 30 000 läbi sõita. ja arvestades meie sitta suusailma, oleks vaja
piduritele teha korralik hooldus enne suve ja enne talve.
Ehk siis kaks korda aastas. Täna turul olevatest B-osadest sõidab 100% minu kogemusele toetudes vähemalt 45-60 000. Ja seda normaalse auto kasutamise
korral. Pidurite kestvuse esimene reegel on see, et piduri komponendid on korras, puhtad, määritud ja regulaarselt hooldatud ja kontrollitud. Kahjuks
ei suuda/ei taha minu kogemustele toetudes vähemalt 50% remondi valdkonnas tegelevatest härradest sellise elementaarse asjaga hakkama saada. Mul on
mitmeid kogemusi kus esindusest tulnud autol pean kõik uuesti üle tegema ise, kuna muidu hukkan lihtsalt pidurid ära.
Kui klots ei mahu, käiame. Kui kolb ei liigu, savi, ajame kaitsekummi alt õli või määret sisse ja läheb libedamaks küll. Pidurivedeliku vahetamiseks
piisab poolest liitrist vedelikust etc. Klienti tuleb ju hoida.
Need mehed kes viskavad lihtsalt tunniga 4 uut ketast ja klotsid külge, need saavad kui tahes kvaliteetsest firma toodangust lahti kiiremini kui
garantiiaeg möödub.
Samuti on vaja pidurid vaikselt sisse sõita, samamoodi nagu kõik muud uued asjad mis peavad omavahel harmoonia saavutama. Kui kohe tutikate asjadega
200 pealt nulli tõmmata, siis ei ole ilmselgelt kasutajal kõik kupli all korras.
Minule sattus ca 15-17 aastat tagasi komplekt kus olid "lifetime warranty" klotsid. Isa FWD 200 sai tutikad klotsid ja kettad esisilda, tulemuseks
45 tuhhiga kettal ribid väljas, korralikud valuveljed tuksis, käänmik ja muud detailid olid kaetud paksu abrasiivi kihiga mida tuli haamriga maha
peksta. Klotsid olid endiselt nagu tutikad. Kahjuks ei mäleta brändi.
Ja kui persoon seab teadlikult oma isikliku liikuri pidurikomponentide kestvuse olulisemaks kui teiste inimeste elu ja turvalisuse, siis palun, siirdu
istmikku!
|
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 12.05.17 10:37
|
|
|
Korralik Bosch i komplekt kettaid, klotse ja mure murtud. Milleks vaja midagi komplekteerida ja mõelda.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 12.05.17 17:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Kindla peale minek on valida originaalketas koos klotsiga: Nüüd ka väga hea Pakkumine |
-25% küll, aga näiteks B7 3.0tdi klotsiring läks eelmise kampaania ajal 180€.
Alt tulid esinduses 94k km tagasi pandud esimesed kettad millel oli 0 vibra, aga randid siseküljele kulunud. Alla läksid fremax kettad ja 21k km
sõitnud ning mingi loperdamine õrnalt juba on. Ehk siis kirvem asi peab ikka kordades paremini vastu.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 12.05.17 20:06
|
|
|
Nagu juba eelpool mainitud kooslused (ketas Brembo ja klots Ferodo), mida ise paljudel oma autodel siiani kasutasin, siis praegusel mõtlesin kasutada
kooslust Zimmermann ja Ferodo (samal ajal sai taha ATE klotsid...kettad olid liiga head, et neid veel vahetada). Hetkel pole põhjust kahetseda.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 13.05.17 11:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Kindla peale minek on valida originaalketas koos klotsiga: Nüüd ka väga hea Pakkumine |
Mis suurusjärku terve ring kettaid-klotse jääb A4 B6 2.5TDI Q puhul (taga: 1KP ja ees: 1LT)?
|
|
|
|
jorgen
huviline
Registreerunud 04.01.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 1992 2.8
|
postitati 13.05.17 13:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Nagu juba eelpool mainitud kooslused (ketas Brembo ja klots Ferodo), mida ise paljudel oma autodel siiani kasutasin, siis praegusel mõtlesin kasutada
kooslust Zimmermann ja Ferodo (samal ajal sai taha ATE klotsid...kettad olid liiga head, et neid veel vahetada). |
Ma küsin siis puhtast uudishimust uuesti, et miks eelistada zimmermanni ketast ferodo kettale või ferodo klotsi zimmermanni klotsile? Miks ei taheta
eelistada sama tootja komplekti?
Miks seda teemat ajan on see, et ise uute pidurite otsingutel ja sõelale jäid ferodo kettad ja klotsid. Sellele konkreetsele autole zimmermanni üldse
ei pakuta ja brembo tootevalikust pakutakse ainult klotse.
Ehk küsimus siis kas ferodo kettad on siis nii s***d, et neid ei tasu üldse osta?
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 13.05.17 18:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Kindla peale minek on valida originaalketas koos klotsiga: Nüüd ka väga hea Pakkumine |
Mis suurusjärku terve ring kettaid-klotse jääb A4 B6 2.5TDI Q puhul (taga: 1KP ja ees: 1LT)? |
Terve ring originaali siis tuleb kokku 450€ (2x95+95+2x55+55). Kui kasutada ka edaspidi originaalklotsi ja supportid on korras, siis tagab see
olenevalt sõidustiilist aga kuni ligi 100000 km ketaste eluea
Toomas
|
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 13.05.17 19:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Ma loen ja mõtlen valjult kaasa.
Mida tähendab pidurite puhul vastupidavus? Lõviosa eestlastest ei suuda aastas 30 000 läbi sõita. ja arvestades meie sitta suusailma, oleks vaja
piduritele teha korralik hooldus enne suve ja enne talve.
Ehk siis kaks korda aastas. Täna turul olevatest B-osadest sõidab 100% minu kogemusele toetudes vähemalt 45-60 000. Ja seda normaalse auto kasutamise
korral. Pidurite kestvuse esimene reegel on see, et piduri komponendid on korras, puhtad, määritud ja regulaarselt hooldatud ja kontrollitud. Kahjuks
ei suuda/ei taha minu kogemustele toetudes vähemalt 50% remondi valdkonnas tegelevatest härradest sellise elementaarse asjaga hakkama saada. Mul on
mitmeid kogemusi kus esindusest tulnud autol pean kõik uuesti üle tegema ise, kuna muidu hukkan lihtsalt pidurid ära.
Kui klots ei mahu, käiame. Kui kolb ei liigu, savi, ajame kaitsekummi alt õli või määret sisse ja läheb libedamaks küll. Pidurivedeliku vahetamiseks
piisab poolest liitrist vedelikust etc. Klienti tuleb ju hoida.
Need mehed kes viskavad lihtsalt tunniga 4 uut ketast ja klotsid külge, need saavad kui tahes kvaliteetsest firma toodangust lahti kiiremini kui
garantiiaeg möödub.
Samuti on vaja pidurid vaikselt sisse sõita, samamoodi nagu kõik muud uued asjad mis peavad omavahel harmoonia saavutama. Kui kohe tutikate asjadega
200 pealt nulli tõmmata, siis ei ole ilmselgelt kasutajal kõik kupli all korras.
Minule sattus ca 15-17 aastat tagasi komplekt kus olid "lifetime warranty" klotsid. Isa FWD 200 sai tutikad klotsid ja kettad esisilda, tulemuseks
45 tuhhiga kettal ribid väljas, korralikud valuveljed tuksis, käänmik ja muud detailid olid kaetud paksu abrasiivi kihiga mida tuli haamriga maha
peksta. Klotsid olid endiselt nagu tutikad. Kahjuks ei mäleta brändi.
Ja kui persoon seab teadlikult oma isikliku liikuri pidurikomponentide kestvuse olulisemaks kui teiste inimeste elu ja turvalisuse, siis palun, siirdu
istmikku! |
+1 minu poolt. Ise käin korra aastas pidurid üle - st klotside tugi-liugpinnad, liugurid jms. Vastasel juhul hakkavad vanematel Audidel (näit B4)
klotsid juhtpindadel kinni kiiluma ja pedaal muutub "pehmeks". Ja kasutades B klotse ning kettaid, saab korras piduritega kuival asfaldil ABS-i
tööle (rehvid Continental, mitte hiinakad) ka ilma Ferodo, Zimmermanni ja muu taoliseta. Ilmselt Ferodo, Zimmermann ja Brembo vajavad (oletan) korras
pidurite korral väiksemat jalajõudu See on väärtus omaette.
Aga oma tsiklitel kasutan originaal - Brembo klotse. Miks - see juba pikem jutt.
Terv.
|
|
|
rv30
klubiliige
Registreerunud 05.09.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi TT 8N
|
|