Lehekülgi: 1 2 |
huljes
huviline
Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q
|
postitati 27.10.11 18:33
|
|
|
A4 B5 Quattro ostuabi - OSTETUD
Plaan, siis soetada järgmisel kuulutusel olev auto(hetkel minu poolt bronnitud)
http://www.auto24.ee/used/912337
Kuna auto saksast tulnud, siis ehk saab keegi aidata VIN numbri kontrollimisel?
VIN: WAUZZZ8DZWA124398
Netis olevatest vin deekodritest olen proovinud juba ca 30 järgi, ei toimi neist ükski nii nagu võiks.
Samuti saatsin meili audi.ee le, ehk saab sealt infot.
Igasugune muu info tere tulnud!
Parimat
|
|
|
huljes
huviline
Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q
|
postitati 28.10.11 13:23
|
|
|
Samuti küsiksin, et kas keegi esmaspäeval/teisipäeva hommikul Raadil platsil viitsiks käia koos minu, arvuti ja juhtmega, et veateated üle vaadata?
Vaev ei jää tasumatta.
Vajalikud kontaktid kõik profiili all!
Parimat
|
|
|
huljes
huviline
Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q
|
postitati 29.10.11 06:16
|
|
|
Samuti küsiksin, et kus oleks Tartus võimalik teha ostueelselt kontrolli nt esmaspäeval.
Just huvitab, et keegi aitaks kontrollida kas mootor ning veoosa töötab nii nagu peab. Silla jubinad ning pidurid hävinevad paratamatult seisval autol
sama kiiresti kui eestis sõites. Proovisõidul tundus hea vaikne, värinaid, mürasid käiguosast ja mootorist ei olnud.
Samuti kui keegi viitsib seda kuulutust korra vaadata, siis seal märgitud tulede alla ka esimesed udutuled, kas need ei peaks mitte stanges all võrede
sees olema või olen mina loll?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 29.10.11 06:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: huljes
Samuti kui keegi viitsib seda kuulutust korra vaadata, siis seal märgitud tulede alla ka esimesed udutuled, kas need ei peaks mitte stanges all võrede
sees olema või olen mina loll? |
Ei pea, sest tegu on H7+H7+H1 lambiga.
Stange tulede korral on ka pea tuled teised reeglina.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.10.11 07:12
|
|
|
VIN-ga käi kõigepealt ära margiesinduses ja vaata, kas auto on üldse Saksa turule müüdud ja kas hooldustes on käinud. Praegu on hästi moodne
Itaalia/Prantsusmaa vms. -> Leedu - > Saksamaa - > Eesti skeem. Kusjuures Saksamaal võetakse masin isegi korra arvele. Jube hea on kuulutusse
kirjutada 1 omanik ja otse saksamaalt, näidatakse isegi kaugelt Saksa passi. Fotode järgi on auto pikalt seisnud - tagumine piduriketas roostes.
Lakkumise ja lintsimisega on mõnusalt vaeva nähtud, tõenäoliselt kapotialune läigib kah nagu uuel masinal. Kapoti all uuri õlilekkeid, teatavasti 30V
mootorid on suhteliselt halva õlipidavusega ja nende likvideerimine alati pole odav. Tüüpiline lekkekoht on kõrvalistuja poolse kaane tagumine ots ja
juhipoolse esimene. Viimasel juhul tilgub õli hammasrihma vahele. Lekkima hakkab seal nukkade aluse "jebenni - nime kahjuks ei mäleta" metalltihend.
Muidu auto paistab fotode järgi kobe. Ostueelset kontrolli saad teha Tartus Audi margiesinduses, Tartu - MT autohooldus, Teguri Autoasi jne. Ilmselt
kohalesõiduks vaja sul treila tellida või ajutised numbrid võtta 
|
|
|
huljes
huviline
Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q
|
postitati 29.10.11 07:55
|
|
|
Esmaspäev lähen siis küsin müüjalt ka hooldusraamatu ja teh. passi(ise olen katsunud, näinud)
Omanikke siiski teh passile kantud saksas 2 ja nii see ka seal oli.
Õli lekkeid soovitati mul otsida jah, kuna üldjuhul(nagu ka sellel) on kapotialune korralikult lakutud. Väidetavalt on auto ka eestis kontrolli
läbinud, pabereid selle kohta ei ole näinud - ühesõnaga tuttavatuttavatuttav tegi ning raha ei küsinud ning pabereid ei andnud poliitka!
Proov numbreid pakkus müüja, et pikemale ringile minna, neljapäev kahjuks selleks aega ei olnud ning seetõttu saigi see masin bronnitud! Loodan, et
miskeid paanilisi vigu ei leia, kuna käsiraha makstud ning masin kompotina vägagi sümpaatne!
Millele põhja all peaks tähelepanu pöörama? Ees mootorikaitse(plastik) ning seda eemaldamatta ei näe suurt midagi, kud tagadifri juures märkasin, et
sealt on õli immitsenud - pestud ei olnud põhja alust, see tõttu ei oska ka lekke suurust hinnata!
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 29.10.11 08:05
|
|
|
Tagadiffri simmeri lekkimine on selline tavaline nähtus, pole ka kulukas toiming, et hiljem likvideerida.
Kui aga lekib diffri otsasimmer, siis on kulukam, sest simmerling on kallis.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 29.10.11 08:14
|
|
|
Hind on võrdlemisi kirves, kuid samas kena täislisadega auto ja mina võtaks pigem selle isegi siis, kui ühtteist nokitsemist on, kui et mingi
ülikonnariidest istmete ja vändaga akendega äsja tehasest välja sõitnud elementaarmootoriga plangu.
Müügipiltide jaoks lakkumine on normaalse automüüja jaoks elementaarne.
See on muide ka reaalselt '98 mudeliaasta auto, mitte vaid sel aastal arvele võetud.
|
|
|
|
huljes
huviline
Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q
|
postitati 29.10.11 08:29
|
|
|
Kuidas ma vahet teen kumb simmer on kumb? Peab vist sitaste riietega minema autot vahtima, saab põhja alla parema pilgu.
Lisad olidki need mis panid seda autot vaatama ning ei ole ilusat automaat kastiga rikutud!
Nokitsemine mind ei heiduta, läbikäidud rada, peaasi, et poole auto hinna suurust remonti ei pea kohe teostama hakkama, vana auto, ikka pudeneb.
Selle 98a mudeli kohta: Mis teema siiski nende lisades mainitud udukatega on? Et siis esitulega koos nagu ma aru saan?
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 29.10.11 09:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: huljes
peaasi, et poole auto hinna suurust remonti ei pea kohe teostama hakkama |
Eks hoolduste/remontidega paari aasta jooksul läheb ikka paar tonni eurosid sisse kui tahta kõik korras hoida. See ei ole ju enam esimeses nooruses
auto (13 a) ega mingi "tavaline" auto, vaid Audi ja pealegi nelikvedu ning paljude lisadega. 
Kliimat tasub ka kindlasti kontrolida, kas ka kont töötab (kui väljas väga külm pole ja süsteem laseb ikka tööle panna). Ja üldse kõikvõimalikud lisad
järgi kontrollida- et peeglite soojendus ja tagaklaasi soojendus töötaks, kõik el. aknad, vaadata et armatuuris üleliigseid tulukesi ei põle (ja samas
kui süüde sisse keerata, siis ikka näit. ABS ja Airbag tuled ikka töökorras oleks), katuseluuk liiguks, esitulede pesurid ja tulede kõrguse
reguleerimine töötaks...
Loodetavasti ei heiduta sind teadmine, et arvatavasti on läbisõidunäitu väiksemaks muudetud, nagu enamusel Eestis autoplatsidel müüdavatel kasutatud
autodel.
|
|
|
iuq
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Tallinn/Harjumaa/Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi; Subaru; Isuzu; Ford; Yamaha ja veel mõni
|
postitati 29.10.11 10:23
|
|
|
Udutuled on põhitulede sees!
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 29.10.11 10:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: huljes
Kuidas ma vahet teen kumb simmer on kumb? |
Seda on näha, kus poolt on niiske.
Otsasimmer asub gardaanipoolses otsas, teised peamiselt lekkivad on veovölli poolsetel külgedel.
Need pisiasjad ja nendest ei tasu lasta ennast heidutada, kui ikka üldine korras, siis soetust väärt isend.
Edu!
Udutuli on jah pöhitules nagu ka mainitud, H1 pirn.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
huljes
huviline
Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q
|
postitati 29.10.11 12:09
|
|
|
Läbisõidu näidu kerimine ikka heidutab, selle kontrollimine ja tõestamine suht keeruline?
Kuidas näiteks tulede pesureid kontrollida? El aknad ja peeglid toimisid ilusti, soendusi peale istme omade ei kontrollinud. Kliima peab kindlasti üle
kontrollima, samuti ei jäänud pärast käivitamist armatuuris põlema üleliigseid tulesid!
Remondi koha pealt pidasin silmas siiski esimest paari kuud, jooksvad hooldused ning kuluosad ikka maksavad, samuti nende vahetus, see iga autoga, kui
ei sobiks, siis käiksin jala
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Tsitaat: | Algselt postitas: huljes
peaasi, et poole auto hinna suurust remonti ei pea kohe teostama hakkama |
Eks hoolduste/remontidega paari aasta jooksul läheb ikka paar tonni eurosid sisse kui tahta kõik korras hoida. See ei ole ju enam esimeses nooruses
auto (13 a) ega mingi "tavaline" auto, vaid Audi ja pealegi nelikvedu ning paljude lisadega. 
Kliimat tasub ka kindlasti kontrolida, kas ka kont töötab (kui väljas väga külm pole ja süsteem laseb ikka tööle panna). Ja üldse kõikvõimalikud lisad
järgi kontrollida- et peeglite soojendus ja tagaklaasi soojendus töötaks, kõik el. aknad, vaadata et armatuuris üleliigseid tulukesi ei põle (ja samas
kui süüde sisse keerata, siis ikka näit. ABS ja Airbag tuled ikka töökorras oleks), katuseluuk liiguks, esitulede pesurid ja tulede kõrguse
reguleerimine töötaks...
Loodetavasti ei heiduta sind teadmine, et arvatavasti on läbisõidunäitu väiksemaks muudetud, nagu enamusel Eestis autoplatsidel müüdavatel kasutatud
autodel. |
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 29.10.11 12:45
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: huljes
Kliima peab kindlasti üle kontrollima
| |
Alati tasub võimalikult põhjalikult kõik lisa vidinad üle kontrollida, sest hiljem on see sinu jaoks lisa kulu. Samuti avastatud mitte töötavate
lisade pealt on potentsiaalne võimalus hinnas tingimiseks.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.10.11 13:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: huljes
Läbisõidu näidu kerimine ikka heidutab, selle kontrollimine ja tõestamine suht keeruline?
Kuidas näiteks tulede pesureid kontrollida? El aknad ja peeglid toimisid ilusti, soendusi peale istme omade ei kontrollinud. Kliima peab kindlasti üle
kontrollima, samuti ei jäänud pärast käivitamist armatuuris põlema üleliigseid tulesid! |
Käi VIN-ga esinduses ära ja vaata millisel kuupäeval millise odo juures on hoolduses, remondis vms. käinud. Kui asi kahtlane tundub, siis küsi müüalt
saksa passi koopiat. Seal endised omanikud kirjas, võtad viimasega ühendust.
Tulepesurid töötavad siis, kui salongist lähituled sisse lülitada ja paar sekundit tuuleklaasile vett pritsida. Peeglisoojendused on tal niikuinii
läbipõlenud see on asja juures huinamuina, originaalklaasid on suht odavad.
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 29.10.11 16:49
|
|
|
Mis värk nende roolidega on? Minu arust, võin vabalt ka eksida, ei ole see päris õige kuju(-stusega) rool. A4´jal ikka natukene teistsugune see S´i
rool?
Vabalt võib tegu olla minu kiiksuga
Edit: see keskosa just/ airbagi kate.
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 29.10.11 19:09
|
|
|
Platsiauto hinnale liita veel arvelevõtt, tüv ja kindlustus kogusummas ~250€.
Kas A4 on mingil põhjusel kindel soov?
Miks mitte 10* mugavam A6 c5?
Leidsin enam-vähem samade kriteeriumitega sellise rivi Audisid:
1000€ odavam sedaan A4
1000€ odavam universaal A4
Odavam universaal C5
1.8TQ universaal A6 C5
Või üldse A4 1.9TDiQ
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
huljes
huviline
Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q
|
postitati 30.10.11 05:30
|
|
|
Registeerimise ja asjadega olen kursis.
A4 ei ole elukindel soov, kuid mainitud mudel meeldis väga.
Kindlasti ei taha diislit ning A4ja puhul sedaani.
Teised lingitud mudelid kõik riidest sisuga.
Eks homme on see tõehetk, kui platsile uuesti lähen ja kõik mis oskan(ka siit saadud vihjete abiga) üle kontrollin ning lõpliku otsuse teen, kas asi
seda hinda väärt on!
Ning üks pisiasi jäi mainimatta, autoga hakkab igapäevaselt mu naine sõitma, ise eestis vähe seetõttu usun, et ka A4 talle mugavam valik.
|
|
|
huljes
huviline
Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q
|
postitati 30.10.11 05:32
|
|
|
Peaks tegu olema jah sport rooliga, võin sõbra audisse küll pilgu visata võrdluseks aga minu meelest erinev jah!
Tsitaat: | Algselt postitas: JanariA4
Mis värk nende roolidega on? Minu arust, võin vabalt ka eksida, ei ole see päris õige kuju(-stusega) rool. A4´jal ikka natukene teistsugune see S´i
rool?
Vabalt võib tegu olla minu kiiksuga
Edit: see keskosa just/ airbagi kate. |
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 30.10.11 07:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: huljes
Ning üks pisiasi jäi mainimatta, autoga hakkab igapäevaselt mu naine sõitma, ise eestis vähe seetõttu usun, et ka A4 talle mugavam valik.
|
Kas siis see manuaalkast on sinu peale surutud või on naine selle fänn? Mugavusest rääkides ikka aut kast üle prahi
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.10.11 07:33
|
|
|
Läbisõiduga on suht lihtne, 90% müügis olevatest autodest on natuke alla 200 tuhande sõitnud Vahet pole mis aasta. Keskmine aasta läbisõit 20-30 tuhat km. Korruta aastatega saad enamvähem õige tulemuse.
|
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 30.10.11 09:25
|
|
|
Kardad, et ls on originaalist suurem, siis mine ja osta uus auto.
Sellises vanuses auto puhul tuleks esmalt vaadata kere ja salongi korrasolu. Kui mootor ja kast toimivad korralikult, osta ära ja ignoreeri pisivigu(
kolin esisillas, mittetoimiv AC jms. need on kõik tehtavad ja suhteliselt normaalse raha eest.
Milleks loopida kodaniku ostuabi teemasse 7-8a Eestis sõitnund laipasid?
Juhul, kui ka auto ei ole toodetud Saksa turule, vaid nt. Prantsusmaale, mis seal vahet on?
Juhul, kui auto on toodud läbi Leedu, kas sellest muutub miskit?
Ei. Kui auto on ilus ja mõistlikus korras, ei ole reaalset vahet, kas originaalpäritolu on Eesti/Saksa/Leedu või kasvõi Rumeenia 
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 30.10.11 09:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kiireaudi
Kardad, et ls on originaalist suurem, siis mine ja osta uus auto.
Sellises vanuses auto puhul tuleks esmalt vaadata kere ja salongi korrasolu. Kui mootor ja kast toimivad korralikult, osta ära ja ignoreeri pisivigu(
kolin esisillas, mittetoimiv AC jms. need on kõik tehtavad ja suhteliselt normaalse raha eest.
Milleks loopida kodaniku ostuabi teemasse 7-8a Eestis sõitnund laipasid?
Juhul, kui ka auto ei ole toodetud Saksa turule, vaid nt. Prantsusmaale, mis seal vahet on?
Juhul, kui auto on toodud läbi Leedu, kas sellest muutub miskit?
Ei. Kui auto on ilus ja mõistlikus korras, ei ole reaalset vahet, kas originaalpäritolu on Eesti/Saksa/Leedu või kasvõi Rumeenia |
Natukene meenutab müügimehe juttu.
Iga väikese asjapärast loomulikult ei maksa ostmata jätta, aga suurtemate hädadega pead juba tõsisemalt kalkureerima PS! AC mitte öötamine pole väike
asi.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 30.10.11 09:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Miks mitte 10* mugavam A6 c5? |
Maitse asi - kas hindad parasjagu rohkem mugavust või vahetumat sõidutunnet. Kahte korraga paraku ei saa. Kuna hetkel on kindel huvi manuaalkast, siis
ma eeldan, et sõidutunne on parajasti olulisem.
Kiireka jutt sulatõsi - korralik tehasekonditsioonis kere on olulisim. Kõik muu on suht pudi-padi.
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 30.10.11 09:53
|
|
|
Kiirekale küsimus, miks peaks keegi ostma 7-8 aastat Eestis sõitnud laipasid? Samuti ei pea ostma 7-8a Saksas sõitnud laipasid, seega vast vahet pole?
Pigem tasuks eelistada Eestis sõitnud korralikku autot, mis on dokumenteeritud ajalooga. Neid Saksa "ajalugusid" me teame kõik.
Ühesõnaga, nagu ka ise ütlesid, tuleb osta korralik isend, vahet pole kas Eestis, Saksas või Leedus sõitnud. Üldjuhul need platsiautod hakkavad varsti
juba kolisema, isegi kui paberite järgi kõik äsja remonditud.
Teemaalgataja, 1000€ eest saad omale 5 nahksisu osta.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |