Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: A4 Avant Quattro 2.5TDI - 1999 - teitur (Vastuseid: 72 | Vaatamisi: 17785)
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 25.10.11 16:48 Tsiteeri
A4 Avant Quattro 2.5TDI - 1999 - teitur



Uus masin veeres hoovi:P

http://i302.photobucket.com/albums/nn114/teidla91/Autod/IMG_7305.jpg

http://i302.photobucket.com/albums/nn114/teidla91/Autod/IMG_7334.jpg

http://i302.photobucket.com/albums/nn114/teidla91/Autod/IMG_7349.jpg

http://i302.photobucket.com/albums/nn114/teidla91/Autod/IMG_7339.jpg

Tegu siis 1999. aasta A4 Avant quattroga, mootoriks kahjuks 2.5TDI ja käigukast on viiene automaat.
Muidu väga muhe pill aga loodan, et hitler väga karmilt selle mootoriga kätte ei maksa:D

Varustusest:

4x Elektriaken
Sportistmed
Must nahksisu
Toonklaas
Sportvedrustus
Bose sound
S- rool
Katusereelingud
16" valuvelg
Defa soojendus
Puitliistud


Tulevikus võiks paigaldada kompuutri, püsikiirushoidja ja originaal concert maki peab vist asendama mõne aftermarketi omaga, kuna sellel on tüüpiline volüümi viga.

Kuna mul puudub antud auto kasutusjuhend siis paarile küsimusele saan ehk vastused teie abiga:)

Mis nupuga on tegu? Asub juhipoolse ukseposti peal.
http://i302.photobucket.com/albums/nn114/teidla91/Autod/IMG_7356.jpg

Süüte sisse keeramisel kõlab kolm ühtlase pikkusega piiksu. Kas tegu on vihjega mingile veale?


Loodan, et masin teenib ausalt:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 25.10.11 16:54 Tsiteeri


Nupp on mahuandurite väljalülitamiseks. 3 piiksu peaks koos mingi punase hoiatustulega käima vaata kas süüte sissekeeramisel kõik vajalikud tuled süttivad ja seejärel kustuvad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 25.10.11 17:36 Tsiteeri


Et siis kui nupu tuli põleb on välja lülitatud? Või vastupidi?

Armatuuris üks tuli vist ei läinud põlema süüdet keerates, selle vaatan üle.

Vigadest ka siis natuke:

Termostaat läbi, praeguse ilmaga saavutab 70-80 kraadi. Läheb lähipäevil vahetusse, katsun ise hakkama saada.

Mootor suitseb sinist suitsu, soovitati karterituulutuse filter vahetada. Hinnaks 72€ :o Kuna 132kw mootoril pidi olema juba lollikindel filter, siis üritan hoopis selle kuskilt hankida.

Kolmandaks ei lähe mootori põõrded alati üle 3000. Eile õhtul näiteks kiirendas umbes 90kmh, põõrded tõusid kuni 3000ndeni ja siis rohkem edasi ei läinud. Kohapeal proovisin ja P käiguga ka läksid kuni 3000. Loodan, et see on seotud katkise termostaadi, ehk poolkülma mootoriga. Koguaeg samas sellist jama pole.

Sildades on ka klobinaid aga nende likvideerimine pole keeruline.

Kui kellegil on antud probleemidega kogemusi siis igasugune info on teretulnud:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 25.10.11 18:48 Tsiteeri


Tüüpiline 2,5 laip.;) Termostaadi vahetus suht sama töö mis hammasrihma vahetus. Karterituulutuse vahetus on ka suht jube. Tehas käsib turbo eest võtta aga saab ilma ka. Sinine suits on vast puudulikest nookuritest mis osa karteris juba on. Termostaadis se kindlasti ei ole ja karterituulutus kah vaevalt. Sinine suits on põlematta kütus. Edasi ei lähe sest pooled klapid ei tööta ja turboreguleerklapi vaakummembraan lekib. Maisaa aru miks inimesed vabatahtlikult omale sellise õnnetuse ostavad. :D
Aga edu parandamisel kui korda saab on taga hea sõita küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 25.10.11 19:01 Tsiteeri


Rikkis õhulugeja teeb ka sellist nalja, et pöörded tõusevad uimaselt ja lõpus poob kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 25.10.11 19:08 Tsiteeri


Paistab, et Hitler on juba kätte maksnud.....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 19.11.11 14:27 Tsiteeri


Sellised "Hitler juba kätte maksnud" jmspostidvõiks olemata olla, eriti kui seal mingit tarka juttu sisaldu. Parastamisega võiksite kuskil mujal tegeleda.

Aga asjast ka siis.
Kuhu see kollektorist algav vaakum peaks jõudma?
http://i302.photobucket.com/albums/nn114/teidla91/Autod/IMG_7437.jpg

Praegu läheb põhirõhk veakoodide lugemiseks.
Kasutan sinist kaablit,Win7 ja VCDS 409.1
Ühendust saab ainult kliima ja inter. monitoriga. Muude kontrolleritega ühendamisel tuleb vastuseks- Cant synch baud rate või No response from controller. Portide seaded korras. Proovitud start baud 240-19200 ja siiani tulemuseta. Ainult ühe korra olen saanud käigukastiga ühendust, muidu ikka errorid.

Endal mõistus suht otsas sellel teemal:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 19.11.11 15:16 Tsiteeri


Sisselaskes olevat klappi liigutav voolik läheb paisupaagi all paremal pool paiknevasse klappi, pildil isegi peaaegu paistab, originaalis siirdub vasakult poolt kaarega, kinnitub nipukatega klapikambri kaane külge.

3000 pöörde sündroomil ja sinisel suitsul võib musttuhat põhjust olla, lahkunud nookurid ja vigane pump sealhulgas. Lahenduse leidmine on keeruline, kuna inimesi kes sellise masina hingeelu lõpuni jagavad praktiliselt polegi. Alustada tasuks vast lihtsamatest ja odavamatest asjadest. Termostaat sellist häda ei põhjusta, selle vahetus on niivõrd töömahukas, et mina ntx eraldi termostaati küll ei viitsiks vahetama hakata.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 19.11.11 15:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teitur
Praegu läheb põhirõhk veakoodide lugemiseks.
Kasutan sinist kaablit,Win7 ja VCDS 409.1
Ühendust saab ainult kliima ja inter. monitoriga. Muude kontrolleritega ühendamisel tuleb vastuseks- Cant synch baud rate või No response from controller. Portide seaded korras. Proovitud start baud 240-19200 ja siiani tulemuseta. Ainult ühe korra olen saanud käigukastiga ühendust, muidu ikka errorid.

Proovi VAG-COM 311.2 versiooni. Ma olen enda 2.8 ECU-le ainult sellega ligi saanud. Uuemate versioonidega on sama jutt, mis sa räägid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.11 15:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tüüpiline 2,5 laip.;) Termostaadi vahetus suht sama töö mis hammasrihma vahetus. Karterituulutuse vahetus on ka suht jube. Tehas käsib turbo eest võtta aga saab ilma ka. Sinine suits on vast puudulikest nookuritest mis osa karteris juba on. Termostaadis se kindlasti ei ole ja karterituulutus kah vaevalt. Sinine suits on põlematta kütus. Edasi ei lähe sest pooled klapid ei tööta ja turboreguleerklapi vaakummembraan lekib. Maisaa aru miks inimesed vabatahtlikult omale sellise õnnetuse ostavad. :D
Aga edu parandamisel kui korda saab on taga hea sõita küll.


BLA BLA BLAA.....oskad ikka tuju heaks teha omaarust eksole. Mul ajas ka sinist aga edasi astus sellegi poolest ja kui enam ei astunud sai kõik voolikud üle vaadata. Viga oli pihusti tagasivoolu voolikus mis oli mäda ja katki, vahetatud sai kõik voolikud ja probleeme enam ei esinenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 19.11.11 16:04 Tsiteeri


Oma arvutil on 311.2 ka peal, kuid sellega on tulemus sama. Sõbra XP arvutil sai ka proovitud 409.1 ja ikka sama lugu.

Pöörete jama diagnoosi panekuks olekski hädasti vaja arvutiga mootorile ligi saada. Saaks vähemalt suuna kätte kust otsima hakata. Sellepärast ei ole praegu ka midagi lammutama hakanud. Termostaati ma antud veas ei kahtlustagi ja selle vahetuse lükkasin edasi peale mõningast esiosa uurimist :D Sellega tegeleb hiljem, kui suuremad vead teada on.

Aga tänud teile asjalike kommentaaride eest. Leidub siin ka abivalmis inimesi:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 18.12.11 14:18 Tsiteeri


Väike uuendus

Sain nüüd VAG-COMi tööle. Suhtlemist segas vigane ABS aju, ühendasin lahti ja nüüd sain veakoodid kätte.

Mootoril siis N75 vigane ja muid asju ei näidanud. Kas vigaste eelsüüteküünalde kohta tulevad ka veakoodid või peab neid measure.blocksi alt vaatama?

ABS aju kahjuks taastatav ei ole. Lammaris saaks 200€ eest. Kui kellegil odavamalt pakkuda siis võtke ühendust. Mooduli kood on 0273004284.

Ja vägisi peab selle termostaadi ka ära vahetama ja paar rihma siis ka kohe. Praegu kütusekulu 15l sajale:D


Tuleks nüüd vaid lumi veel maha:P Masinat ostes lootsin samasugust talve nagu eelmine:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 18.12.11 15:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teitur
ABS aju kahjuks taastatav ei ole.

Mis põhjuseks toodi? Kas keegi on varem juba näppimas käinud? Üldjuhul on tüüpveaga ABS ajud taastatavad.

200€ on hirmkallis. 3 aastat tagasi leidus neid Tartu lammarites alla 100€ eest. Tüüpiliselt pead lammari oma ka uuesti remontima. Halvemal juhul üsna pea. Seega on mõttekas otsida võimalikult odav, kasvõi mittetöötav ja see lõplikult korda teha. Muuseas ka 1:1 sama koodiga moodul võib vajada VAG-COM-iga ümberkodeerimist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 18.12.11 15:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat:
Algselt postitas: teitur
ABS aju kahjuks taastatav ei ole.

Mis põhjuseks toodi? Kas keegi on varem juba näppimas käinud? Üldjuhul on tüüpveaga ABS ajud taastatavad.

200€ on hirmkallis. 3 aastat tagasi leidus neid Tartu lammarites alla 100€ eest. Tüüpiliselt pead lammari oma ka uuesti remontima. Halvemal juhul üsna pea. Seega on mõttekas otsida võimalikult odav, kasvõi mittetöötav ja see lõplikult korda teha. Muuseas ka 1:1 sama koodiga moodul võib vajada VAG-COM-iga ümberkodeerimist.


Mooduli emaplaat kutu ja uusi saada pole. 200 on kallis tõesti ja selle hinnaga ma seda praegu ostma ei hakka ka. Jama selles, et neid liigub suhteliselt vähe. Kodeerimise vajadusega olen kursis ja see on väike asi, saaks kuskilt töötava aju kätte, küll siis ka kodeeritud saab.


Kui kellegil on ideid, kust leida seda ABS aju (0273004284) kasvõi katkisel kujul, siis soovitused on teretulnud. Küsin järjest lammaritest praegu aga 200€ pakkumine on ainuke hetkel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 07.01.12 13:54 Tsiteeri


Plaanis oli see kuu teha rihmade vahetus aga uus aasta ei alanud hästi ja tõi uue vea:mad:
Kiirendades masinal vibra sees ja koliseb umbes käetoe kohast. Eile sai põgusalt viie minutiga vaadatud ka aga katted ees ja kardaani ei näinud.

Kus sellel kardaani vahepukk umbes asub? Loodan, et vahekast on terve:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 07.01.12 16:05 Tsiteeri


Vahekasti sel masinal pole :P


Best ET 13,414@A4
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 07.01.12 17:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
Vahekasti sel masinal pole :P


Õige küll jh:)

Äkki keegi saab etkast viiese automaatkasti joonise sebida, tahaks näha mis seal kõige tagumises osas on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 07.01.12 17:58 Tsiteeri


Torseen asub sel taga otsas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.01.12 17:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teitur
Mooduli emaplaat kutu ja uusi saada pole.

Kes sulle seda ütles?
Emaplaat ei ole üks detail, vaid koosneb paljudest komponentidest.
See, et üks paar senti maksev komponent seal õhtal võib olla ei tähenda suurt midagi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 07.01.12 18:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: teitur
Mooduli emaplaat kutu ja uusi saada pole.

Kes sulle seda ütles?
Emaplaat ei ole üks detail, vaid koosneb paljudest komponentidest.
See, et üks paar senti maksev komponent seal õhtal võib olla ei tähenda suurt midagi.


Elektroonika remondiga tegelevad inimesed ütlesid ja sellist detaili seal vahetada ei anna ega pole mõtet. Dialab ütles, et neid emaplaate ei ole ka eraldi saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 07.01.12 18:32 Tsiteeri


Mis seal abs ajus on siis sellist et korda ei saa? Siin on kümneid ajusid parantatud, millel on olnud se sama tüüpviga.
Muudesse vigadesse vahetaksin ärä; MAFi ja karterituuletuse-filtri tsükloni-suguseks, mis leidub uuematest mootoritest.


ps. Juhul ku ABS-aju purki on ise proovitud lahti teha valesti, on vägä tõenäoline et on värk on tuksi keeratud ja siis seda eriti
ei paranda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 07.01.12 18:38 Tsiteeri


Selles ongi asi, et minu aju puhul ei ole tegu selle külmjoote tüüpveaga vaid ongi üks spetsiifiline detail läbi.
Karterituulutus on korras ja õli välja ei aja. Vahetusse läheb N75 mis põhjustab seda põõrete kinnipoomise jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 08.01.12 13:22 Tsiteeri


Esialgsel vaatlusel tundub, et kardaani tagumine ots läbi. Loks on sees koos kõlksuga.

Kas neid otsi eraldi ka müüakse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 08.01.12 22:33 Tsiteeri


N75 mõjutab sul rõhu reguleerimist.

Sinine on ikkagi põlemata kütus (või halvemal juhul õli). Isegi, kui N75 ei ole töökorras, siis see üksi ei põhjustaks auto suitsemist.
Kontrolli üle rõhulekked, ilmselt leidub peale N75-e probleemi ka neid.

Kui tahad lahtiseletatud kujul, siis:
Õhulugeja mõõdab mootorisse minevat õhku ning annab selle informatsiooni edasi mootoriajule.
Mootoriaju piirab alati õhulugeja järgi sissepritsitavat kütusekogust niimoodi, et ei tekiks ülemäärast suitsu, seda eriti veel tehaseseades.
Kui sul on kuskil rõhuleke, siis õhulugeja signaal on kõrgem, kui tegelikult õhku mootorisse läheb, sest osa õhku sahiseb kuskilt välja. Selle tulemusena antakse ka liialt kütust peale ning auto hakkab suitsema.

Loogiline? :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 09.01.12 05:08 Tsiteeri


Rõhuleke (segu rikas)=must suits
Ebakvaliteetne pritse (pihustiotsad läbi või pritsenurk vale)=sinine vine
Diisel üldjuhul ajab vaid siis õlisinist kui turbo kuumkotta satub õli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 40.6% - SQL: 59.4%]