dasiil
huviline
Registreerunud 22.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.11 11:51
|
|
|
S-line tunnused?
Selline mure, et kuidas tunda ära, et pole mingi kodukootud s-line? Sooviks osta a6 avant 2,5td quattro (132kw) või siis uuema kerega 3.0td quattro
avant (165kw) või siis a4 alates 2005 aasta.
Neid S-line on jube palju seal müügis, aga kõik erinevad. Mõnel kuulutused suurelt, et tegemist S-line audiga aga peale s-line rooli pole mitte midagi
muud, mis viitaks s-linele
Mõnel ainult esivõre s-line jne.... Mõtlen, et kui osta s-line siis ei taha mingit porri saada.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 22.10.11 12:26
|
|
|
Kogu see S-line värk ongi üks porr, nagu ise ka ütled. Tekitab inimestes segadust ainult. Vähemalt on see minu arvamus. Kui tahad S-i siis osta ka
S.
Uuemal C6 kerel on õige S V10 mootoriga ja 5,2 l. Ja loomulikult Quattro.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Ott_S
klubiliige
Registreerunud 15.08.06
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B9
|
postitati 22.10.11 19:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kogu see S-line värk ongi üks porr, nagu ise ka ütled. Tekitab inimestes segadust ainult. Vähemalt on see minu arvamus. Kui tahad S-i siis osta ka
S.
Uuemal C6 kerel on õige S V10 mootoriga ja 5,2 l. Ja loomulikult Quattro. |
Sry for OT, aga päris huvitav vaade oleks 5.2 V10 esivedu 
Ja kas siis S6 ei olnud 5.0 või oli see RS6?
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 23.10.11 06:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ott_S
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kogu see S-line värk ongi üks porr, nagu ise ka ütled. Tekitab inimestes segadust ainult. Vähemalt on see minu arvamus. Kui tahad S-i siis osta ka
S.
Uuemal C6 kerel on õige S V10 mootoriga ja 5,2 l. Ja loomulikult Quattro. |
Sry for OT, aga päris huvitav vaade oleks 5.2 V10 esivedu 
Ja kas siis S6 ei olnud 5.0 või oli see RS6? |
RS6 on 5,0 V10 ja kahe turboga. Paljud ei tea ju sedagi, et S on alati ka nelivedu.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
dasiil
huviline
Registreerunud 22.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.11 18:49
|
|
|
ei lihtsalt oli üks a4 s-line mis tundus suht ok... http://www.auto24.ee/used/930631
aga käisin viljandis täna ühs vanemat a4 vaatamas mis pole s-line ja ega see polegi tähtis. Suht ok masin tundus, kuigi teepeale mind ei lastud
niisama kuna pole proov numbreid ja saab ainult saksa numbritega aga ainult siis kui kindel ostusoov. st liisingust positiivne vastus. http://www.auto24.ee/used/921384 väljast ja seest muidu ilus puhas ja mootor tegi ka
minumeelest ilusat häält. Kui nüüd positiivse vastusega sinna tagasi lähen ja tee peale lastakse mida peax selle mudeli puhul eriti jälgima ja kartma?
vabandan OT pärast
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 24.10.11 19:02
|
|
|
Autor Generaator M
Tsitaat: |
Uuematel mootoritel (mootori kooditähis algab B-tähega, alates 2003.a. - välja arvatud BFC) on klapiajam teistsuguse ehitusega ja see probleem pole
sedamoodi aktuaalne.
P.S. Väidetavalt on kõige hullem nukkvõllide rikkuja sellisel mootoril jätkuv tihe pikaajaline tühikäigul mootori käitamine (taksodele tüüpiline).
|
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=44100&page=4
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
|