Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 2.0 - 2001 - martinhunt (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2112)
martinhunt
huviline

Avatar


Registreerunud 09.01.08
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.0 multitronic B6- eelmine, Audi A6Q tiptronic 3.0TDI C6, BMW 523 E39, BMW 520 E39, BMW 728 E38

postitati 20.10.11 15:57 Tsiteeri
Audi A4 2.0 - 2001 - martinhunt



Mõtlesin siin et kirjutan nüüd enda eelmisest autost kuna ei näe erilist mõtet teemat luua kui oled alles auto saanud.
Esmaemotsioon on ikka teine kui see mis aasta pärast tunned.

Nimelt minu esimene auto. Audi A4, B6, 2.0, 96 kw, multitronic, 2001 a
Sisult oli ta täiesti baasvarustus, ainus asi mis oli oli käigukast!

Soovitaksin soojalt seda autot kuna temaga oli mul muretuid km küll ja küll. 4 aastaga tuli 100 000 km ära.
Ostsin 150 000 km pealt ning nüüd kus ta otsa sai tuli ette 250 000 km

Esimese remondi asjana oli süütepool, asi vahetatud kimasin edasi.
Järgmise talve alguses kohe sama jama, vahetasin ka kõik ülejäänud.

Peale seda järgnes täishooldus.

Juba tundsin et auto hakkab raha vajama ning seal tulid hädad :)

Eelmisel talvel kulus mul kogu raha mis vähegi kuluda sai just autole.

Pesulast tulles sain oma vitsad selle kummi lutiga mis on aju juures! Nimelt oli see umbes ning vaakumvõimendi tõmbas ennast. Ei saanud kohe aru ning järgneval päeval oli kogu pidurisüsteem aia taga ;)
Laiali nagu konservikarp!
Parandus ca 1000 euri.
Peale seda vahetasin enamus jupid esisillas ning amordid.
Ca 800 euri.

Peale seda olid mõningad probleemid anduritega kuid suutsin ka need likvideerida hetkega. ;)

Peale seda hakkasin kaaluma et müün maha ja ostan miskit muud. Ei jõudnud väga mõeldagi kui Liivalaial üks Opel tuli tagant sisse ca 50-70 kui seisin foori all. Peale pauku juba tajusin, auto müüdud :D

Nüüd siis peaksin kätte saama oma uue auto, kõikide rõõmuks võin tõdeda et audi Forever :P
Autoks siis Audi A6, 3.0 tdi Quattro, 2005 a. Eripäraks valge nahksisu ;)

Aga pöördudes A4 juurde tagasi tulles, kuuldavasti räägitakse kui sõidad audiga siis arvesta hooldus/remondiks ca 100 euri kuu kuid minul kulus 60 euri kuude lõikes. Seega tegemist väga hea autoga.
Multitronicu ostjale: kui tahad et kast püsib, vaheta õli regulaarselt, ning ära sõida rullnoklikult. Lume pealt asfaldile kerimised jne.

Proovin ka mõningaid pilte lisada mis parimad 4 aasta jooksul.

http://img822.imageshack.us/img822/7991/p6210527.jpg

Uploaded with ImageShack.us

http://img687.imageshack.us/img687/6720/p6180244.jpg

Uploaded with ImageShack.us



http://img257.imageshack.us/img257/5576/13463.jpg

Uploaded with ImageShack.us


http://img59.imageshack.us/img59/3994/13462.jpg

Uploaded with ImageShack.us


Kõik ventilatsioonist, kütest ning jahutusest!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 20.10.11 16:10 Tsiteeri


Kas see auto nüüd päris 70-ga sisse tuli on kaheldav, kui need viimased pildid ikka on peale avariid tehtud, pigem ikka ca 20-30 oli see kiirus:P Muidu kas esisild hakkas vist kuskil 200tuh peal hääli tegema jah, aga miks siis kohe kõik vahetati? Umbes nii need kestavad, enda omal ca 180tuh ees ja pole veel midagi vahetanud ja pole vaja ka veel, eks varsti näeb. See akualune kummilutt (kui see põhjustas üleujutuse ja pidurite rikke) eemaldati miski tehasekampaania korras, aga ka minu masinal jõudis see enne natuke kurja teha, läks lisavaakumpump ca40eur (kasutatud varuosa). Süütepoolidel oli ka suht alles tehasepoolne tagasikutsumine, mingi seeria vahetati välja. Kasti remont oli sul võibolla juba enne sind ära tehtud, need päris alguseaja multid kipuvad seda esimest ümberehitust nõudma ma olen kuulnud ja kogenud, peale seda pidavat kestma:)
Palju muidu kütusekulu reaalselt oli ka, kas said näiteks maanteel tehasenormi kanti? Ma nagu kuidagi alla 7l ei saa, pigem 7,5-8 ja keskmine koos 30% linnaga on 9.

PS lumelt asfaldile kerimisel võiks nagu veojõukontroll asja rahustada, siis ei lõhu kasti ka!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martinhunt
huviline

Avatar


Registreerunud 09.01.08
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.0 multitronic B6- eelmine, Audi A6Q tiptronic 3.0TDI C6, BMW 523 E39, BMW 520 E39, BMW 728 E38

postitati 20.10.11 16:20 Tsiteeri
:)



Kiiruses kahtlejatele pilt tagant otsa sõitjast! Tõestamaks et audi tugev ja eks tabas õiget kohta aga mite enda jaoks!


http://img62.imageshack.us/img62/1155/31705929576880044999210.jpg

Uploaded with ImageShack.us


Kõik ventilatsioonist, kütest ning jahutusest!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martinhunt
huviline

Avatar


Registreerunud 09.01.08
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.0 multitronic B6- eelmine, Audi A6Q tiptronic 3.0TDI C6, BMW 523 E39, BMW 520 E39, BMW 728 E38

postitati 20.10.11 16:22 Tsiteeri
Kütusekulu



Sain kord arvutuslikult 6,2 kütuse kuluks. Käisin tartus läbi viljandi. Tlnas paak täis ning pärast ka.

Linnas väga janune.


Kõik ventilatsioonist, kütest ning jahutusest!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 20.10.11 16:31 Tsiteeri


No eks tagant otsa sõitjal lähebki rohkem katki, sest tihti ei tule mats otse stangesse (nagu ka sel pildil mitte), mina jään enam vähem oma pakutud kiiruse juurde, aga vahet pole, b6 on tugev auto, eriti tagant, seda on ka tagant postisõidu testid näidanud, kus b6 vist isegi mingi auhinna sai.
Kütusekulu poolelt siis oled küll hästi saanud, 6,2 ongi tehase maanteekulu, kui ma ka 225 ja suurema ratta asemel tehasemõõdu paneks, siis vast saaks kah, a6 on sul vist automaadina grammike janusem:)
Edu a6-ga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.1% - SQL: 66.9%]