Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 2.3q - 1992 - Mikkc (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2508)
Mikkc
huviline



Registreerunud 25.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: 9-3 Aero, 80 2.3q

postitati 18.10.11 06:15 Tsiteeri
Audi 80 2.3q - 1992 - Mikkc



Hei,


Aastad on möödunud ja mu eelmine auto A3(2004) on müüdud. Selle asemele sai soetatud midagi rootslaste poolelt , kuid kuna lubadus mitte kunagi enam esiveolist osta läks taaskord vett vedama , siis mõtlesin et ostaks talveks omale paugutamispilli.

Pill ise sai Iisakult nädalapäevad tagasi ära toodud , ning praeguse seisuga tegemist jagub. Mind isiklikult keretööd ei huvita , mul peamine et kast , mootor ja nelivedu korras oleks, mida nad ka suures osas on.


Paar pilti :

http://img845.imageshack.us/img845/7341/20111014153103.jpg


http://img225.imageshack.us/img225/8928/20111014153117.jpg

Autoga seoses üks küsimus : Kuna olen ilmselgelt ära harjunud uute manuaalidega , siis kas 80l ongi käigukang nn "vedel"( saan ringitada käigukangiga) või viitab see tõsisemale probleemile?

Tervitades,
Mikk


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 18.10.11 06:51 Tsiteeri


Käigukang kipub aastate möödudes jah vedelaks minema. Lülitus mehhanismis kuluvad peamiselt ära hoovastiku kuul (plastikust) ja hoovastiku liigendid, mis on kasti küljes ning see teeb käiguvahetuse oluliselt "vedelamaks" ning ebatäpsemaks. Seda asja on võimalik parandada Short Shifti näol või uute liigendite vahetamisel.

Muidu edu!


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 18.10.11 16:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Käigukang kipub aastate möödudes jah vedelaks minema. Lülitus mehhanismis kuluvad peamiselt ära hoovastiku kuul (plastikust) ja hoovastiku liigendid, mis on kasti küljes ning see teeb käiguvahetuse oluliselt "vedelamaks" ning ebatäpsemaks. Seda asja on võimalik parandada Short Shifti näol või uute liigendite vahetamisel.

Muidu edu!


Lisan veel Simo jutule, et kui käigukangi hoovastiku pesa käigukasti korpuses on juba väsinud, siis aitab ainult käigukasti vahetus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mikkc
huviline



Registreerunud 25.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: 9-3 Aero, 80 2.3q

postitati 18.10.11 16:41 Tsiteeri


Keegi teab kust hea hinnaga kasti küsida? :P

Muidugi tuleks ka mainida et auto on kere poolest hämmastavalt heas korras ning tehniliselt pole väga vigagi. Plaanis kõik vead likvideerida enen talve .;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 18.10.11 16:59 Tsiteeri


Mis Audi 80 see on 2,3 mootoriga? Ei teadnudki, et selliseid olemas on...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 18.10.11 17:38 Tsiteeri


Otsa peaks minema kindlalt 2.3 10vq, 2.3 20vq, 2.6q? Rohkem ei tea. Neid kaste natuke ikka on.
Esimesena muidugi tuleks enne kasti soetamist kindlaks teha kas sul hoovastiku pesa on kulunud.
Ehk, uus hoovastiku simmer panna ning vaadata kas hakkab õli välja ajama, kui ei on kõik korras.
Ning isegi kui sul kast oleks perf konditsioonis, siis on sellest ka ennem juttu olnud, et ükski audi "b3" ega "b4"
pole käiku vahetades tundunud selline kindel ja jäik, kui just tõesti pole installitud shortshifterit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 18.10.11 17:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real1
Mis Audi 80 see on 2,3 mootoriga?


B4 kerel NG 98 kw.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 18.10.11 19:45 Tsiteeri


Veits offtopicut, kas R4 ja 5 käigulisele masinale on ka shortshifterit või ei olene see üldse mootorist ja kastist?


Best ET 13,414@A4
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 19.10.11 11:46 Tsiteeri


034 ütleb selle peale, et shortshifter on kõikidele väikese kerega masinatele(80, 90, 4000). Mootoritest otseselt juttu pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 19.10.11 12:16 Tsiteeri


Antud Short Shift, mille mina USA-st tellisin, oli 01E kastile ning sobis ta B4 kere peal, muus osas jään vastuse võlgu, kas ka B5 näiteks peale läheb.
Eelnimetatud Short Shift


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.0% - SQL: 69.0%]