Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 1995a immo probleem (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 4871)
Andres23a
huviline



Registreerunud 17.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.11 12:31 Tsiteeri
Audi A4 1995a immo probleem



Probleem järgmine et ca 1nädal tagasi hakkas 1995a A4 immo jupsima - konkreetsel juhul on rooli alla paigaldatud immobilaiseri üks koponent. Selline valge plastkarbike kuhu jookseb sisse hunnik juhtmeid. Autot käivitama hakates annab karbi sees emaplaadil asuv relee imelikku lühisesarnast häält ning koheselt kustub spidoka peal punane ümmargune signaallamp kuhu joonistatud auto kujutis. Relee ise järgmine: http://www.tekkna.it/product/22289/SIEMENS-V23026-A1001-B201-MICRORELE%27-5VDC.asp

Lugesin foorumitest et üks võimalik vigadest on külmjoode. Jootsin bloki emalplaadil asuva sisendi jalad uuesti tinaga üle, probleem aga ei lahenenud. Täna masin täiesti tumm, ca 20min jooksul lihtsalt keeldus käivitumast ning veakirjeldus sama - süüdet andes väike surin immo "aju" relees ning seejärel vaikus, immo märgutulu kustub koheselt ning masin seisab. OK, leidsin antud relee analoogi datasheeti aadressil http://datasheet.octopart.com/V23026A1001B201-Tyco-Electronics-datasheet-19367.pdf ning mõtlesin, et vastavalt l3 lõpus toodud skeemile proovin relee plaadilt üldse lahti joota ning omavahel füüsiliselt ühendada jalad nr 5 ja 10, mis teoreetiliselt peaks relee ON-sisendile lülitama. Paraku pole ma väga vinge elektroonik neng peale teatud kõhklusmomenti otsustasin siiski tööst loobuda, kuna ei tea, milliseid tagajärgi võib tuua nimetatud komponendi oskamatu käsitsemine.

Jamasid oli selle immoga ka varem, siis ei õnnestunud masinat iga kord ei originaal ega ka tehnovõtmest käima panbna - armatuuril asuv ringikujuline auto märgisega märk jäigi vilkuma, aga viimase nädala jooksul lisandunud bloki relee surin on midagi totaalset uut ja kahjuks ka hullemat.

Mitmelt poolt on pakutud erinevates hooldustes ca alternatiivlahendust, kus immo killitakse mingi konkreetse lisamooduliga maha, maksab see lõbu ca 100€ ning masin käivitatav "suvalise" võtmega. See variant väga ei meeldi - masin küll suht vana, kuid ikkagi armas :)

Kes on analoogsete probleemidega kokku puutunud ning mis on teie hinnangul lahendusvariandid?

Andres


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
smi
huviline



Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 -95 92kw

postitati 17.10.11 14:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Andres23a
Mitmelt poolt on pakutud erinevates hooldustes ca alternatiivlahendust, kus immo killitakse mingi konkreetse lisamooduliga maha, maksab see lõbu ca 100€ ning masin käivitatav "suvalise" võtmega.


Kus kohtades sa käid et see nendel nii lihtne on. See peaks ju autovaraste pärusmaa rohkem olema. Normaalses kohas suudetakse enne ikka asjad korda teha, mitte ei vaadata vigadest kõrvale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Andres23a
huviline



Registreerunud 17.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.11 18:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: smi
Tsitaat:
Algselt postitas: Andres23a
Mitmelt poolt on pakutud erinevates hooldustes ca alternatiivlahendust, kus immo killitakse mingi konkreetse lisamooduliga maha, maksab see lõbu ca 100€ ning masin käivitatav "suvalise" võtmega.


Kus kohtades sa käid et see nendel nii lihtne on. See peaks ju autovaraste pärusmaa rohkem olema. Normaalses kohas suudetakse enne ikka asjad korda teha, mitte ei vaadata vigadest kõrvale.


Piisab kui paned googlisse otsingu "immo remont" vms ning sul on kohe mitu ettevõtet, kes sellise äriga tegelevad. Ühtlasi olen vähemalt 3lt tegelaselt saanud tagasisidet, et originaalimmo remont on kordades kirvem -uurisin siis veits Audi keskusest ning seal maksis ainult diagnostika ca 80€. Lisandub töö ja jupid. Siit võib edasi mõelda, mis hinna vennad lõpuks kokku keevitavad :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 17.10.11 18:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Andres23a
Probleem järgmine et ca 1nädal tagasi hakkas 1995a A4 immo jupsima - konkreetsel juhul on rooli alla paigaldatud immobilaiseri üks koponent. Selline valge plastkarbike kuhu jookseb sisse hunnik juhtmeid. Autot käivitama hakates annab karbi sees emaplaadil asuv relee imelikku lühisesarnast häält ning koheselt kustub spidoka peal punane ümmargune signaallamp kuhu joonistatud auto kujutis. Relee ise järgmine: http://www.tekkna.it/product/22289/SIEMENS-V23026-A1001-B201-MICRORELE%27-5VDC.asp

Lugesin foorumitest et üks võimalik vigadest on külmjoode. Jootsin bloki emalplaadil asuva sisendi jalad uuesti tinaga üle, probleem aga ei lahenenud. Täna masin täiesti tumm, ca 20min jooksul lihtsalt keeldus käivitumast ning veakirjeldus sama - süüdet andes väike surin immo "aju" relees ning seejärel vaikus, immo märgutulu kustub koheselt ning masin seisab. OK, leidsin antud relee analoogi datasheeti aadressil http://datasheet.octopart.com/V23026A1001B201-Tyco-Electronics-datasheet-19367.pdf ning mõtlesin, et vastavalt l3 lõpus toodud skeemile proovin relee plaadilt üldse lahti joota ning omavahel füüsiliselt ühendada jalad nr 5 ja 10, mis teoreetiliselt peaks relee ON-sisendile lülitama. Paraku pole ma väga vinge elektroonik neng peale teatud kõhklusmomenti otsustasin siiski tööst loobuda, kuna ei tea, milliseid tagajärgi võib tuua nimetatud komponendi oskamatu käsitsemine.

Jamasid oli selle immoga ka varem, siis ei õnnestunud masinat iga kord ei originaal ega ka tehnovõtmest käima panbna - armatuuril asuv ringikujuline auto märgisega märk jäigi vilkuma, aga viimase nädala jooksul lisandunud bloki relee surin on midagi totaalset uut ja kahjuks ka hullemat.

Mitmelt poolt on pakutud erinevates hooldustes ca alternatiivlahendust, kus immo killitakse mingi konkreetse lisamooduliga maha, maksab see lõbu ca 100€ ning masin käivitatav "suvalise" võtmega. See variant väga ei meeldi - masin küll suht vana, kuid ikkagi armas :)

Kes on analoogsete probleemidega kokku puutunud ning mis on teie hinnangul lahendusvariandid?

Andres



Vigast plokki ei ole minule veel ette juhtunud - kõik juhtumid on lahenenud viletsate ühenduste likvideerimisega ja tehtud neid ligi paarkümmend.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silkx
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1,9tdi. VW Corrado G60 1,8

postitati 17.10.11 19:05 Tsiteeri


Ise olin sunnitud pakutava varjandi vastu võtma, kuna immo remont oleks suht kalliks läinud. Rohkem jama kui asi väärt. Nii palju kui mina olen kuulnud siis neid kiipe toodetakse eestis. Seega arvan kui tootja üles leiaks, saaks liht inimene ka seda endale soetada.


Ise pooldan bensukat, aga oman diislit.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
reino11
huviline



Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 18.10.11 04:44 Tsiteeri


Need tehase immod on maha kärbanud küll! Igaks juhuks tuleks immo toitevoolud ära mõõta. Kui need korras siis üks variant on osta kasutatud immo juhtplokk ise kodus ära vahetada ja lohistada esindusse kus nad selle kodeerivad. Teine variant eeldaks näiteks VAG-COMile ligipääsu st osta uus immo plokk, sellel on turvakood peal millega saad kodus süsteemi kodeeritud, info leiab ross-tech wikist.Jõudu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DiaLAB
huviline



Registreerunud 04.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant

postitati 18.10.11 05:41 Tsiteeri


Kui auto omanik leiab, et auto originaal süsteem pole remontimist väärt ja on olemas töötav lahendus selle asendamiseks, siis pole ju mõtet jalgratast leiutada.

Me oleme ka mõned elule aidanud, seda küll originaalist loobumise teel.

http://www.dialab.ee/old-box.jpg

Originaali küljest jääb käiku plastikust korpus ja pistik :)
Midagi lõigata ja lõhkuda vaja ei ole.


http://www.dialab.ee - Chiptuning, DPF off, Adblue off, EGR off, DTC off, etc.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andres23a
huviline



Registreerunud 17.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 19.10.11 16:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reino11
Need tehase immod on maha kärbanud küll! Igaks juhuks tuleks immo toitevoolud ära mõõta. Kui need korras siis üks variant on osta kasutatud immo juhtplokk ise kodus ära vahetada ja lohistada esindusse kus nad selle kodeerivad. Teine variant eeldaks näiteks VAG-COMile ligipääsu st osta uus immo plokk, sellel on turvakood peal millega saad kodus süsteemi kodeeritud, info leiab ross-tech wikist.Jõudu!


Paeguseks asi nii kurb et auto keeldub absoluutselt käivitumast, seega jääb Digilabi pakutud variant ära, kuna masin ise Tallinnas ja nemad Tartus. Võrreldes Tallinna hindadega on nende pakkumine aga üsna bro - selgus et immo sootuks vahelt maha võtmine maksab seal üle 2x vähem kui Tallinnas immo petubloki ost ja paigaldus (viimane pakkumine oli summas 190€ :o )

Mis ise vahepeal avastasin - nn lühisehäält teeb emaplaadil asuv SIEMENS-V23026-A1001-B201 relee: http://www.tekkna.it/product/22289/SIEMENS-V23026-A1001-B201-MICRORELE%27-5VDC.asp

Parandage mind kui eksin, aga kogu antud tehaseimmo bloki emaplaadi ja seal asuvate mikroprosede fukntsioon on see, et relee vastavalt SEES või VÄLJAS asendisse lükata. Oletame et kui relee on SEES olekul, siis on ka immo peal ning vastupidi. Selle koodiga releed netist otsides leidsin küll teise tootja, kuid tõenäoliselt sama loogikaga töötava seadeldise. Vaadates relee skeemi aadressil http://datasheet.octopart.com/V23026A1001B201-Tyco-Electronics-datasheet-19367.pdf lehekülg 3, tundub mulle, et vaikimisi on ühendatud jalad nr 1 ja 5. Süüdet andes antakse signaal prosele, mis "ütleb" releele, et kõik korras ning võid oleku lükata VÄLJAS peale, ehk ühendatakse jalad nr 5 ja 10. Peale mida peaks toimuma magic ja masin käivitub. Ehk minu loogika kohaselt tuleks relee emaplaadilt lahti joota, ühendada jalgade nr 5 ja 10 kontaktid ning probleem peaks olema lahendatud (paraku immo funktsionaalsus ka maas)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 19.10.11 16:12 Tsiteeri


Minu mäletamist mööda saadab ikkagi immo ajule ka mingi kindla signaali. Kui seda ei tule, ei lähe auto käima ka.
Seda on võimalik ajust ära killida ühest EEPROM-st.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.10.11 16:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Andres23a
Tsitaat:
Algselt postitas: reino11
Need tehase immod on maha kärbanud küll! Igaks juhuks tuleks immo toitevoolud ära mõõta. Kui need korras siis üks variant on osta kasutatud immo juhtplokk ise kodus ära vahetada ja lohistada esindusse kus nad selle kodeerivad. Teine variant eeldaks näiteks VAG-COMile ligipääsu st osta uus immo plokk, sellel on turvakood peal millega saad kodus süsteemi kodeeritud, info leiab ross-tech wikist.Jõudu!


Paeguseks asi nii kurb et auto keeldub absoluutselt käivitumast, seega jääb Digilabi pakutud variant ära, kuna masin ise Tallinnas ja nemad Tartus. Võrreldes Tallinna hindadega on nende pakkumine aga üsna bro - selgus et immo sootuks vahelt maha võtmine maksab seal üle 2x vähem kui Tallinnas immo petubloki ost ja paigaldus (viimane pakkumine oli summas 190€ :o )

Mis ise vahepeal avastasin - nn lühisehäält teeb emaplaadil asuv SIEMENS-V23026-A1001-B201 relee: http://www.tekkna.it/product/22289/SIEMENS-V23026-A1001-B201-MICRORELE%27-5VDC.asp

Parandage mind kui eksin, aga kogu antud tehaseimmo bloki emaplaadi ja seal asuvate mikroprosede fukntsioon on see, et relee vastavalt SEES või VÄLJAS asendisse lükata. Oletame et kui relee on SEES olekul, siis on ka immo peal ning vastupidi. Selle koodiga releed netist otsides leidsin küll teise tootja, kuid tõenäoliselt sama loogikaga töötava seadeldise. Vaadates relee skeemi aadressil http://datasheet.octopart.com/V23026A1001B201-Tyco-Electronics-datasheet-19367.pdf lehekülg 3, tundub mulle, et vaikimisi on ühendatud jalad nr 1 ja 5. Süüdet andes antakse signaal prosele, mis "ütleb" releele, et kõik korras ning võid oleku lükata VÄLJAS peale, ehk ühendatakse jalad nr 5 ja 10. Peale mida peaks toimuma magic ja masin käivitub. Ehk minu loogika kohaselt tuleks relee emaplaadilt lahti joota, ühendada jalgade nr 5 ja 10 kontaktid ning probleem peaks olema lahendatud (paraku immo funktsionaalsus ka maas)?

Pole see nii lihtne kindlasti. Mootoriaju ja immoploki vahel toimub suhtlus ühte juhetpidi digitaalse signaalina. Mootori aju küsib immo plokilt luba kas võib mootorit käivitada. Kui remonti ei taha autot viia telli netist se immo killer ja pista vahele. Kui kardad ärandamist mõtle ise mingi katkestus välja toimib kindlasti paremini kui see originaal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andres23a
huviline



Registreerunud 17.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 19.10.11 16:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: Andres23a
Tsitaat:
Algselt postitas: reino11
Need tehase immod on maha kärbanud küll! Igaks juhuks tuleks immo toitevoolud ära mõõta. Kui need korras siis üks variant on osta kasutatud immo juhtplokk ise kodus ära vahetada ja lohistada esindusse kus nad selle kodeerivad. Teine variant eeldaks näiteks VAG-COMile ligipääsu st osta uus immo plokk, sellel on turvakood peal millega saad kodus süsteemi kodeeritud, info leiab ross-tech wikist.Jõudu!


Paeguseks asi nii kurb et auto keeldub absoluutselt käivitumast, seega jääb Digilabi pakutud variant ära, kuna masin ise Tallinnas ja nemad Tartus. Võrreldes Tallinna hindadega on nende pakkumine aga üsna bro - selgus et immo sootuks vahelt maha võtmine maksab seal üle 2x vähem kui Tallinnas immo petubloki ost ja paigaldus (viimane pakkumine oli summas 190€ :o )

Mis ise vahepeal avastasin - nn lühisehäält teeb emaplaadil asuv SIEMENS-V23026-A1001-B201 relee: http://www.tekkna.it/product/22289/SIEMENS-V23026-A1001-B201-MICRORELE%27-5VDC.asp

Parandage mind kui eksin, aga kogu antud tehaseimmo bloki emaplaadi ja seal asuvate mikroprosede fukntsioon on see, et relee vastavalt SEES või VÄLJAS asendisse lükata. Oletame et kui relee on SEES olekul, siis on ka immo peal ning vastupidi. Selle koodiga releed netist otsides leidsin küll teise tootja, kuid tõenäoliselt sama loogikaga töötava seadeldise. Vaadates relee skeemi aadressil http://datasheet.octopart.com/V23026A1001B201-Tyco-Electronics-datasheet-19367.pdf lehekülg 3, tundub mulle, et vaikimisi on ühendatud jalad nr 1 ja 5. Süüdet andes antakse signaal prosele, mis "ütleb" releele, et kõik korras ning võid oleku lükata VÄLJAS peale, ehk ühendatakse jalad nr 5 ja 10. Peale mida peaks toimuma magic ja masin käivitub. Ehk minu loogika kohaselt tuleks relee emaplaadilt lahti joota, ühendada jalgade nr 5 ja 10 kontaktid ning probleem peaks olema lahendatud (paraku immo funktsionaalsus ka maas)?

Pole see nii lihtne kindlasti. Mootoriaju ja immoploki vahel toimub suhtlus ühte juhetpidi digitaalse signaalina. Mootori aju küsib immo plokilt luba kas võib mootorit käivitada. Kui remonti ei taha autot viia telli netist se immo killer ja pista vahele. Kui kardad ärandamist mõtle ise mingi katkestus välja toimib kindlasti paremini kui see originaal.


Piisavalt argumenteeritud point. Kas oskad soovitada, mis nimega seda immokillerit otsida ja kas on tegu mingi univeraalse vahendiga, või loeb masina mudel, mootor, väljalaskeaasta jne? Tõenäoliselt ma küsin naiivseid küsimusi aga ärge kohe risti lööge kuna lubade ja auto omanik alles paar kuud olnud
:P ning selle aja jooksul kokku põrganud kõikvõimalike autoalaste tehniliste probleemidega, millest mul pool aastat tagasi õrna aimugi polnud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andres23a
huviline



Registreerunud 17.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 19.10.11 17:12 Tsiteeri


Ise küsin ise vastan ka. Ebay suhtkoht kubiseb neist, a la see isend: http://www.ebay.com/itm/AUDI-A4-S4-A6-S6-A8-S8-Avant-IMMO-VAG-immobilizer-/370368604329?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item563bb068a 9

...samas kättetoimetamisaeg alates 2 nädalast. Krt kurb on niikaua jala käia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.10.11 17:22 Tsiteeri


http://www.codecard.lt/immo/audi-vw/audi-vw-immobiliser-emulator/prod_21.html
Sihukese asja pistad diagnostika pistikusse ja võid ära sõita. To sinu näide on kallim ja valmisprodukt mille saad kohe pistikusse panna.
Aga se jutt ei sobi siia foorumisse ma arvan. Või siis õpetusena teistele, et paigaldage lisa vargakaitse!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andres23a
huviline



Registreerunud 17.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 19.10.11 22:06 Tsiteeri


Asi lahendatud ja case closed :cool: Tänud kõigile kaasa elamast!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AndresL
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003

postitati 24.10.11 11:57 Tsiteeri


Minul läks Esinduses see immo jama maksma 170 eurot. Sisaldas see diagnostikat, pisitarvikuid + töörahasid + uus immoplokk ( telliti rootsist ).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 24.10.11 12:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AndresL
Minul läks Esinduses see immo jama maksma 170 eurot. Sisaldas see diagnostikat, pisitarvikuid + töörahasid + uus immoplokk ( telliti rootsist ).


Esindus suudab hinnad meeletult kõrgeks ajada küll tavaliselt jah!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andres23a
huviline



Registreerunud 17.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.11 16:00 Tsiteeri


Mustamäel asuv autoteenindus kehitas paranduse suhtes ainult käsi, algselt pakuti immokilleri hinnaks 100, ent kui viisin auto õhtul sinna ja hommikul helistati, siis oli öö jooksul hind jupi eest müstiliselt 150€-ni kerkinud + paigaldus 40€!!! :o

Nagu nüüd tean, on paigaldus armatuurialuse lahtivõtt (kuni 3min), immoploki mahakruvimine ja avamine (1min), tühja karpi uue ploki asetus (0.5min) ning kogu eelnimetatud protsess tagurpidi. Kokku kuni 10min. Kusjuures nii armatuurialus kui immokarbike oli mul eelnevalt juba lahti tehtud ning tehnikul oleks sisuliselt jäänud ainult karbi sisu vahetus, mis võtab kokku ca 30sec. Et nagu mismõttes 40€?!

Keeldusin, viisin auto minema ning siis esitati veel diagnostikaarve ka 20€. Lõpuks sai asja ühe tubli mehe poolt ära tehtud, maksis sott ning masin sõidab jälle. Aga hea teada et originaalimmo saaks eelmainitud nurgatagusest salongist odavamalt ellu äratada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
coupe924
huviline



Registreerunud 02.10.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 230kw TDI

postitati 24.10.11 19:42 Tsiteeri


;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reino11
huviline



Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.11 05:09 Tsiteeri


Tere:D
See kuipalju ühel või teisel see ettevõtmine maksma läheb on ju ikkagi seotud sellega milles täpselt viga on ja kui pädev on töömees. Lihtsamal juhul korrastatakse olemasolev immo ära ja kui töötab siis on hästi aga kui sellest korrastusest pole mingit tolku st immo juhtplokk ise vigane siis aitab ainult vahetus. Immo juhtploki vahetamine on jah lihtne võta üks ära pane teine asemele + võtmete õpetamine ja see tegevus juba sõltub töömehe oskustest ja seadmete olemasolust. Ja Buuumi aegsetest suurtest ajakuludest võib kohati täna töömees ainult unistada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.5% - SQL: 68.5%]