ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 17.10.11 09:21
|
|
|
2,5 Tdi V6 mootori seadistamisvõimalustest
Nõrkemiseni on räägitud nende mootorite kehvadest külgedest, teeks nüüd eneseharimiseks natuke teoreetilist juttu.
Sissepritsehetke (rahvakeeli "süüte") reguleerimine. Nagu ma aru saan, peab sellel mootoril pritsehetk olema väga täpselt paigas (vist oli 2º
eüss?). Tavaliselt kõrgsurvepumbad kompenseerivad pritsehetke üsna suurtes piirides, kas sellisel mootoril on pumba enda reguleerimine pea olematu?
Juhtpihusti, mingis teemas leidsin veaotsingu kirjeldusel jutu juhtpihusti asukohast ning kontrollimisest, mispeale eneseharimise mõttes asusin kohe
masinalt juhtpihustit otsima, jäigi leidmata, kõik pihustid täpselt ühesugused, juhet ei jookse ühessegi?
Kütusekoguse reguleerimine. Vanadel pumpadel käis see kaane liigutamisega, mismoodi sellel masinal? Mootori aju seadistamisega või puudub selline
lihtviisil muutmise võimalus üldse?
Missugused üldse on Vag-com'i abil muudetavad seadistused mida peaks sellise mootori puhul jälgima ning mida saab muuta?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 17.10.11 09:23
|
|
|
Mootoriajus saab kütusekogust igate pidi kruttida, kui vaja.
Sissepritse hetke ("süüdet") saab ka sealt samast reguleerida.
Kas midagi VAG-COM-ga saab teha või mitte ma ei tea.
Kui midagi konkreetset plaanis, siis saan hakkama. Üldjoontes, kui kõik on stock ning ei käi õigesti on probleem mehaaniline ning aju kallale minna
vaja ei ole.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 17.10.11 09:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Mootoriajus saab kütusekogust igate pidi kruttida, kui vaja.
Sissepritse hetke ("süüdet") saab ka sealt samast reguleerida.
Kas midagi VAG-COM-ga saab teha või mitte ma ei tea.
Kui midagi konkreetset plaanis, siis saan hakkama. Üldjoontes, kui kõik on stock ning ei käi õigesti on probleem mehaaniline ning aju kallale minna
vaja ei ole. |
St kas ma saan õigesti aru, et pritsehetke ratta keeramisega ülitäpselt paika ajada ei olegi tarvis, et saab ka mootoriaju kaudu seadistada?
Konkreetsed plaanid puuduvad, lihtsalt üritan sella masina eripäradele pihta saada, ning veenduda, et kõik on ikka korras.
On mingisugune "hommikune" käivitusjärgne kamm mis sarnaneb siin kirjeldatud ülerõhuprobleemidele, kuid see ei ole ilmselt seadistuste teema. Kuigi hea oleks muidugi kui sellisest kammist lahti saaks.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 17.10.11 10:20
|
|
|
Juhtpihusti peab olema kõrvalistuja poolses kaanes salongipoolne. Juhe tuleb välja plokikaane ja klapikambrikaane vahelt välja.
|
|
|
|
reino11
huviline
Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.11 17:07
|
|
|
VAG-COM-iga saab kontrollida 2,5TDI puhul kõiki andureid ja süsteeme pihustitest püsikiirushoidjani.
Sissepritse ajastust saab ikka ainult kõrgsurvepumpa ringi ajava rihmaratta (nukvõlli otsas) keeramisega seadistada. 2 kraadi +-2 kraadi EÜSS
vahemikus peaks siis olema.
Käib see kontroll Basic Settingu 4 kanalis ja jälgida ja reguleeritakse tuleb hilist ajastust. Näit ise muutub ca 15 kraadi varase ja paigas süüte
puhul ca 2 kraadi hilise vahel.
EGR ja õhulugejat saab kontrollida Basic Settingu 3 kanalis ja seal peaks õhulugeja näit muutuma ca 200 ja 400 vahel. JNE
|
|
|
diffas
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI
|
postitati 17.10.11 17:56
|
|
|
Noh kui teate et kõike saab timmida, ma tahaksin teada kus sellel timmitakse tühjakäimise IQ:t? Ma ei ole ise leidnud sellist logini veel. :/
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 15.11.11 17:20
|
|
|
Nüüd olen täiesti segaduses. Ühelt poolt väidetakse, et pritsehetke reguleeritakse pumbaratta keeramisega, teisalt, et seadistamine käib ikkagi arvuti
vahendusel?!
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 15.11.11 18:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: diffas
Noh kui teate et kõike saab timmida, ma tahaksin teada kus sellel timmitakse tühjakäimise IQ:t? Ma ei ole ise leidnud sellist logini veel. :/
|
Login peaks olema 12233 ja siis adaption ch 1.
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Nüüd olen täiesti segaduses. Ühelt poolt väidetakse, et pritsehetke reguleeritakse pumbaratta keeramisega, teisalt, et seadistamine käib ikkagi arvuti
vahendusel?! |
Ikka mehaaniliselt, pumbarattast. Arvutiga saab graafikut muuta ehk chiptuning.
|
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 15.11.11 18:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Tsitaat: | Algselt postitas: diffas
Noh kui teate et kõike saab timmida, ma tahaksin teada kus sellel timmitakse tühjakäimise IQ:t? Ma ei ole ise leidnud sellist logini veel. :/
|
Login peaks olema 12233 ja siis adaption ch 1.
Võibolla valgustaksid teisi ka kuidas tühjakäimist seal ch nr kanali alt reguleeritakse? |
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 15.11.11 20:30
|
|
|
Ch 2
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 25.11.11 08:32
|
|
|
Mida reaalselt võib tähendada veateade:
0050(0) start of injection regulation 1100 control limit not reached
Peamiselt huvitaks vihjed, mis suunas liikuda, et sellist viga vältida.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 25.11.11 12:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Mida reaalselt võib tähendada veateade:
0050(0) start of injection regulation 1100 control limit not reached
Peamiselt huvitaks vihjed, mis suunas liikuda, et sellist viga vältida. |
Esimese asjana süüde liiga varajane ei suuda piisavalt sissepirite hetke reguleerida, et masin normaalselt käivituks.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 25.11.11 12:43
|
|
|
Minul tähendas see veakood seda, et pidin uue pumba ostma, kuna vana lihtsalt lõpuks lõpetas töölepingu. Kui ross-tech wikist otsida siis põhjused on
erinevad ja ei pea kohe pump katki olema
There are a number of possible reasons for this;1) Commencement of injection valve (N108) defective, this is indide the distributor pump.2) Needle
lift sender (G80) defective, number 3 injectior.3) Fuel tank empty.4) Fuel supply not OK., fuel shortage.5) Air in fuel system.6) Start of delivery
not OK, COI setting.The first thing to do is to set the Commencement Of Injection (COI) timing. To do this you need to get the engine temperature
above 85°c, select engine 01, basic settings 04, display group 000 and TDI timing graph.
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 25.11.11 15:02
|
|
|
Ok, tänks, lugemist ja süvenemist tükiks ajaks. Pumba vahetuseks esialgu ei lähe, piisava koguse diiselkütuse paaki lisamisel kõik ok. Pritsehetkega olen eksperimenteerinud, kuid nagu ma lisatud lingist loen,
siis ongi 1 põhjustest ebapiisav kütuse pealevool, st liiga paks kütus hommikul, ilmselt lihtne lahendus olukorrale puudub.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Kalle-
huviline
Registreerunud 05.06.08
Asukoht: Rakvere ligidal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5 TDI BMW 520i Nissan Sunny
|
postitati 15.12.11 12:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Nüüd olen täiesti segaduses. Ühelt poolt väidetakse, et pritsehetke reguleeritakse pumbaratta keeramisega, teisalt, et seadistamine käib ikkagi arvuti
vahendusel?! |
Reguleeritakse pumbaratta keeramisega, kontrollitakse arvutiga.
Aitan diagnostikaga. VCDS 805 ja VCDS 106.
|
|
|
|