Audi Avant
huviline
Registreerunud 26.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.04 05:58
|
|
|
Rihma vahetus
Kas on võimalik kontrollida, et kas rihm vajab vahetust või mitte? Kui on, siis kus kohas?
Kuid, kui ei ole, siis milline koht Tallinnas oleks parim hinna/kvaliteedi suhtega, kus vahetatakse ära rihm koos rullikutega ning palju selline töö
umbkaudu või maksma minna?
|
|
|
tom
huviline
Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw
|
postitati 26.10.04 06:00
|
|
|
tahaks ka huvi pärast teada, et kus siukest head soodsat kohta muidu on....
|
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 26.10.04 06:06
|
|
|
Võid ju visuaalselt vaadata, aga sellega midagi kindlat teada küll ei saa. Seega ainuke kindel asi on rihm koos sinna juurde kuuluvaga ära vahetada.
|
|
|
audi5000
huviline
Registreerunud 04.07.04
Asukoht: sindi
Kasutaja on eemal
Auto: ammustel aegadel oli
|
postitati 26.10.04 15:16
|
|
|
mul läks nii
2,3 rihm rullik ja vahetus kokku 1000- (pärnus atp hoovipealses kohas.) rihma ja rulli ostsin aavest.
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 26.10.04 15:40
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Audi Avant
Kas on võimalik kontrollida, et kas rihm vajab vahetust või mitte? Kui on, siis kus kohas?
Kuid, kui ei ole, siis milline koht Tallinnas oleks parim hinna/kvaliteedi suhtega, kus vahetatakse ära rihm koos rullikutega ning palju selline töö
umbkaudu või maksma minna? |
V6ga on asi keerulisem kuid soovitan vahetuse teha kohas kus osatakse ka mootor pärast ära reguleerida.
Normaalsema hinnaga kohtadest on Tallinnas näiteks Autex.
www.hot.ee/autexa/
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 26.10.04 15:42
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Black Rabbit
Tsitaat: | Esialgne postitaja Audi Avant
Kas on võimalik kontrollida, et kas rihm vajab vahetust või mitte? Kui on, siis kus kohas?
Kuid, kui ei ole, siis milline koht Tallinnas oleks parim hinna/kvaliteedi suhtega, kus vahetatakse ära rihm koos rullikutega ning palju selline töö
umbkaudu või maksma minna? |
V6ga on asi keerulisem kuid soovitan vahetuse teha kohas kus osatakse ka mootor pärast ära reguleerida.
Normaalsema hinnaga kohtadest on Tallinnas näiteks Autex.
666 4246 |
|
|
|
kollerimees
huviline
Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Touareg
|
postitati 26.10.04 16:02
|
|
|
mul läks 2.8 rihmavahetus 3100.- koos tööga.Vahetati rullikud,rihm,veepump ja tosool.Tauf-autos küsiti kokku 5500.-
auto nr 27
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 26.10.04 16:40
|
|
|
Mul läks 2,8 rihm koos juurdekuuluvaga u. 2200- eeki, muidugi rihma ise vahetasin ja käib nagu kell.
To: Black Rabbit, mida pead silmas reguleerimise all, niipalju kui mina tean, pole seal miskit reguleerida rohkem, kui rihm õieti peal, siis ei saa
miskit paigast minna ju.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 26.10.04 16:44
|
|
|
V6 motol on nukad koonuste peal,ja iga kord kui rihma vahetatakse lüüakse rihmarattad koonuselt lahti.ja kinni keeratakse alles peale rihma vahetust
ja pingutamist.Nukkade vahele käib spetsiaalne rakis,et nukkade kraadid jääksid ideaali.Sellest on siin enne jahutud küll ja küll.Moto jääb käima
muidugi,aga kas ka täisvõimsusel ja norm kütusekuluga?Samas kui nukasimmer peaks jooksma,mida sa siis teed?
|
|
|
|
CarlosSQ
huviline
Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 Avant TDi
|
postitati 26.10.04 17:45
|
|
|
minul läks koos rullikuga ja teiste rihmadega ~1900 eeki. aga vahetasin ise.
There's lots of spirit in everyone!!!
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 26.10.04 18:32
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
V6 motol on nukad koonuste peal,ja iga kord kui rihma vahetatakse lüüakse rihmarattad koonuselt lahti.ja kinni keeratakse alles peale rihma vahetust
ja pingutamist.Nukkade vahele käib spetsiaalne rakis,et nukkade kraadid jääksid ideaali.Sellest on siin enne jahutud küll ja küll.Moto jääb käima
muidugi,aga kas ka täisvõimsusel ja norm kütusekuluga?Samas kui nukasimmer peaks jooksma,mida sa siis teed? |
Minul ei muutunud küll nagu midagi, kütust läheb sama palju ja mootor käib ka nii nagu enne. Aga krt teab ega igat pisimuutust kõrvaga kuulegi. Ma ka
nüüd veidi targem ei teadnud sellest miskit enne ning lähen ja lasen asja vist ikka üle kontrollida.
Tänud 
|
|
|