Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 1,6 - 1988 - Foshow (Vastuseid: 38 | Vaatamisi: 5125)
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 16.10.11 11:25 Tsiteeri
Audi 80 1,6 - 1988 - Foshow



Ostsin siis umbes nädal aega tagasi audi 80 ;)
See on mul esimene audi ja ühtlasi ka esimene auto.

Ostsin ta Tallinnast ühe Soome kuti käest.

Auto ise oli tehniliselt täiesti käest ära lastud. puksid kolisesid, rehve polnud all enam ollagi ja mootor töötas diisli häälega.
Vana omanik oli 100% kindel et tal on kehtiv kindlustus ja ülevaatus. Kuid ennäe imet, ei olnudki.
Ta tuli autoga Tallinnast Keilasse ja ma viisin ta pärast tagasi ka. auto ülevaatamine ja proovisõit toimus keila statoilis korravalvurite valvsa pilgu all muide :D

Auto kannab nimetust audi 80 b3/typ 89. Aastaks on 1988, Eestisse toodud on ta aastal 2010.
Mootor on 1,6 monopritse 55kw.
Kere on punast värvi, "stock" välimus kere värvi stangedega (Y).
Lisadeks on tagumine udutuli, istmesoojendused ees, tagaklaasi soojendus ja kesklukk

Auto ostsin 340 euroga ja sain kaasa jooksu talverehve plekkvelgedel, Pioneeri mp3 maki, Denver Thunder(er) ovaalid, pioneeri kolmeribalised kõlarid, võimendi juhtmed, 2 paari päikseprille, lukuõli, Regio kaardid, kausitäie koeratoitu ja terve hunniku kassikarvu :)

Hetkeseisuga olen ära vahetanud esimesed poolraami puksid, stabika puksid, küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaane ja rootori, salongiradikast väljatuleva lõdviku, veepumba, kollektori ja karpa vahelise puksi ning õli ja õlifiltri.
Samuti valasin uue tosooli sisse kuna eelmine omanik ei tundnud sellist sõna :D

Veel tuleks vahetada radika küljes see andur (vent käib koguaeg), õõtshoova puksid ning amordi tugilaagrid.

Kui need asjad korda saaks siis oleks ainult iluvead : väike mõlk kund poolse esitiiva ülemises nurgas, kundepoolse tagumise stange serv on sissepoole veidi kumer, juhipoolne koopaäär on veidi roostes ja paar värviparandust ei teeks ka paha.

Seest on üsna korralik; puudu on ainult üks akna vända ots , käigukangi naha kinnitus vms. ja juhi iste veidike kulunud.

Paar pilti kah ;)
http://images51.fotki.com/v748/photos/4/1586044/10155135/Foto0561-vi.jpg
http://images40.fotki.com/v1300/photos/4/1586044/10155135/Foto0563-vi.jpg
http://images50.fotki.com/v1559/photos/4/1586044/10155135/211020111384-vi.jpg


Selline ta siis on.
Kommentaarid on teretulnud ;)


Foshow


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 16.10.11 14:11 Tsiteeri


Tegin pildid nähtavaks.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/300526_1854369539353_1844278153_1220250_2108776327_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/294267_1854370299372_1844278153_1220252_365572836_n.jpg

Kuri mode: Ära enam nii tee, pildid töötavate linkidena on reeglina põhjusega. Loe reegleid.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Remo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi

postitati 16.10.11 14:17 Tsiteeri


Njaa, minu Audimehe karjäär algas ka just samasuguse isendiga:cool:
Igal juhul edu!


Got ARB and nitrous?
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 16.10.11 14:26 Tsiteeri


Ukse alumine serv ja stange teist värvi? Ette valged, taha punased suunad ja valuvelg alla, isegi toonklaas ei teeks paha. Siis on minu arvates väga bueno. ;) Edu autoga!


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 16.10.11 18:44 Tsiteeri


Aitähh SimoQ ;)

Selle välimuse kohapealt niipalju, et enne teeks ikka veermiku ja mootori korda, siis hakkaks välimust nokitsema ;)?

Täna tegi sidur naljakat häält kui auto käima panin... aga see kadus kui siduri korra lahtutasin. Ei tea mis see oli?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.11 18:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Tegin pildid nähtavaks.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/300526_1854369539353_1844278153_1220250_2108776327_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/294267_1854370299372_1844278153_1220252_365572836_n.jpg


Pildid tehti linkideks nimelt, mitte kogemata.
Lugege reegleid härrased!

Ahjaa, reeglite link ka, kui ise sealt ülevalt reast ei leia: http://foorum.audiclub.ee/faq.php?page=forumrules


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 16.10.11 19:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Tegin pildid nähtavaks.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/300526_1854369539353_1844278153_1220250_2108776327_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/294267_1854370299372_1844278153_1220252_365572836_n.jpg


Pildid tehti linkideks nimelt, mitte kogemata.
Lugege reegleid härrased!

Ahjaa, reeglite link ka, kui ise sealt ülevalt reast ei leia: http://foorum.audiclub.ee/faq.php?page=forumrules


Oih :)

jälle targem ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 17.10.11 10:55 Tsiteeri


Nüüdseks on auto sõitnud minu juhtimisel juba 500 km ;).
Läbisõit on siis kusagil 376 tuhande kilomeetri ringis nüüdseks. :S

Eile hakkas rattalaager häält tegema. Vist on vasakpoolne, kuna paremale keerates kaob see hääl ära ?

Ja õhupuhasti poldid ei pea. tulevad mingi aja möödudes lahti ning seibid hakkavad kõrisema kui kiirendada... Mis oleks võimalikud lahendused probleemile ? olen proovinud teisi polte( nii lühemaid kui ka pikemaid) kuid tundub et karburaatori sees on keere ära väsinud.

Autol on juures veel mõningad häirivad helid mida ma veel ei suuda täpselt identifitseerida. Üritan amordi tugilaagrid, karpa poldid ja õõtsa puksid korda saada (tugilaagrid ja õõtsa puksid on vaja osta).

Ja tahaks veel küsida kellel on pakkuda:

Keskonsooli alumist osa koos käigukangi nahaga. Otsin korralikku, ilma lisakelladeta isendit.
Musta värvi akna vänta.
Pagasniku vaipu(eelmine omanik on need mingil põhjusel eemaldanud).
Sigareti süütajat.

Pakkumised kas u2u või Tel. 56747485. ;)

Samuti tahaks teada mis Firma Tugilaagreid ja pukse peaks kasutama, kuna ei tahaks lähiajal seda tööd uuesti ette võtta ;)

Et siis teadjamate õpetusõnad ja varuosa pakkumised on oodatud ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 17.10.11 11:12 Tsiteeri


Sellise raha eest tundub pildi järgi masinat olema küll ja küll, ära ainult hakka neid kollaseid suundi välja vahetama valgete ja punaste vastu, originaal on kenam IMO! Panna võiks vast pika tagatule, kui seda veel ei ole;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 17.10.11 13:35 Tsiteeri


Kollased suunad jäävad ! :D
Kuid asendan need vb kunagi. praegustel on mõlemal 2-3 cm mõra sees.

Ja kahetoonilist värvi ka taga ajama ei hakka.

Plaan on siis hetkel tuunimise koha pealt: Osram nightbreakerid ette kuna ei näe mittemidagi öösel :S, toonitud aknad, käetugi, peale talve ka valuveljed.
Kuid esmatähtis on siiski veermik ja mootor.

Oleks väga tänulik kui keegi oskaks seletada mulle kuidas ammordi tugilaagrite korrasolekut kontrollida. Kuna ülevaatusel öeldi et õõtsapuksid on korras. Kui saaks õõtsapukside vahetamine edasi lükata siis oleks väga 5.

Kuid tänaseks lähen jälle isikliku auto omamise rõõme nautima ;)
loodan et suksu alt ei vea. Eile oli selline tunne et kohe-kohe lendab mootor laiali kusagil kolkas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 18.10.11 10:00 Tsiteeri


Peaaegu täielik veanimekiri:


õtsapuksid või tugilaagrid (või mõlemad)

ventilaatori andur (vent käib koguaeg)

tagumine piduri peasilinder

õhufiltri kinnituspoldid ei püsi kinni

tagaklaasi soojendus ei tööta vist (ei võta akent puhtaks udust)?

pagasniku vaipkate puudu ning vesi oli pagasnikus kui ostsin

sidur tegi imelikku häält. ja seisva mootoriga siduri pedaal kriuksub

istmesoojendused ei tööta. voolu tuleb peale. umbes 11 V

mõned pirnid on läbi armatuuris

üks tagumine numbrituli ei põle

keskonsooli alumise osa käigukangi nahk on auguline ja kinnitatud mingisuguse roostevaba tükiga. samuti on seal neli kruviauku (telefonihoidik vist)

Kõlarikatted on ise tehtud, ning lahti ees

tagumine aknalaud on silikoniga koos

juhi istme polster on katki

esimesed istmed loksuvad veidi

väljas on kaks mõlki kunde pool ja värvikahjustused üle terve auto

radikas lekib kahest kohast

kesklukk teeb sellist häält nagu tahaks õli saada

hammasrihma katte ülemine osa kinnitus on ära murtud

akukate on puudu

üks esimene parktuli ei põle

üks esimestest rattalaagrtest on läbi

geneka rihma reguleermutter on kulunud. sellel hammakal on nukid maas.

Igasugune abi on teretulnud, olgu see siis vajalike varuosade või õpetusõnade kujul. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 20.10.11 13:35 Tsiteeri


õtsapuksid või tugilaagrid (või mõlemad)- tundub et õõtsapuksid pole kõige hullemad ja laagritel pole ka viga. aga mis kuradi kolks see on siis :S

ventilaatori andur (vent käib koguaeg) - soetan lähipäevil

tagumine piduri peasilinder- täiesti töökorras mõlemad, kuigi üv-l üks tagumine pidur oli null. Ei kujuta ette miks üv-l ei toiminud.

õhufiltri kinnituspoldid ei püsi kinni -võtsin vähe isoleeri ja kerisin ümber poltide ja keerasin poldid jõuga sisse. primitiivne, kuid toimib.

tagaklaasi soojendus ei tööta vist (ei võta akent puhtaks udust)? kuidas seda kontrollida kas töötab ? läheb soojaks või saab multimeetriga kusagilt mõõta ?

pagasniku vaipkate puudu ning vesi oli pagasnikus kui ostsin - Üks foorumi kasutajatest pakkus mulle seda juppi kuid ta ei ole veel vastanud mu kirjale.

sidur tegi imelikku häält. ja seisva mootoriga siduri pedaal kriuksub- enam ei ole kumbagi probleemi esinemist tähele pannud.

istmesoojendused ei tööta. voolu tuleb peale. umbes 11 V- Audi on niigi soe auto :D milleks neid istmesoojendusi veel vaja. Kunagi teen korda ikka.

mõned pirnid on läbi armatuuris- vahetan välja kui viitsimist on lammutada.

üks tagumine numbrituli ei põle- siis kui meelde tuleb siis ostan :D

keskonsooli alumise osa käigukangi nahk on auguline ja kinnitatud mingisuguse roostevaba tükiga. samuti on seal neli kruviauku (telefonihoidik vist)- Üks foorumi kasutajatest pakkus mulle seda juppi kuid ta ei ole veel vastanud mu kirjale.

Kõlarikatted on ise tehtud, ning lahti ees - kui kellegil on pakkuda siis u2u

tagumine aknalaud on silikoniga koos- Ei teagi täpselt mida sellega ette võtta. Kui keegi teab kuidas silikoni vaiba pealt kätte saab siis andke teada ;)

juhi istme polster on katki- kui kellegil on siis u2u ;)

esimesed istmed loksuvad veidi- ei ole süvenenud eriti sellesse teemasse kuid tundub et probleemiks on lihtne kulumine.

väljas on kaks mõlki kunde pool ja värvikahjustused üle terve auto- Veermiku teen enne korda.

radikas lekib kahest kohast- ostsin jahutusüsteemi hermeetikut. 4 euri maksis see väike pudel ja tundub et on seda raha väärt.

kesklukk teeb sellist häält nagu tahaks õli saada- kui kunagi aega leian siis uurin lähemalt.

hammasrihma katte ülemine osa kinnitus on ära murtud- kui kellegil on siis u2u ;)

akukate on puudu- Kui kellegil on siis u2u ;)

üks esimene parktuli ei põle- kui meeles on siis ostan pirni ;)

üks esimestest rattalaagrtest on läbi- ei olegi esimene. vaid mõlemad tagumised vist. tõstsin ükshaaval tungiga kõik rattad maast lahti ja loksutasin. esimestel ei leidnud loksu kuid tagumistel on loks. ja vist on taga üks õõtsapuks ka läbi.

geneka rihma reguleermutter on kulunud. sellel hammakal on nukid maas- Kellel on siis u2u ;)

Rattaid vasakule umbes poole peale välja keerates kostub sõites kolks-kolks-kolks-kolks eest parema ratta juurest :S ise ei saa pihta mis see on. kui keegi teab millega tegu võiks olla siis võib teada anda. Hetkel ei julge väga sõita selle pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 20.10.11 19:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Foshow
õtsapuksid või tugilaagrid (või mõlemad)- tundub et õõtsapuksid pole kõige hullemad ja laagritel pole ka viga. aga mis kuradi kolks see on siis :S



Tuleb välja et hoopis oli veovõlli ots :D lendas täna Teine õuepeal laiali :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taunts!!!
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Allroad 3.0tdi, Jeep Grand Cherokee 2.7 120kW, Audi 100 2.8 128Kw Quattro

postitati 20.10.11 20:30 Tsiteeri


Heh, pidin sulle just käima variandi välja et võib-olla on veovõlli ots :)
Oma eksil, mis oli ka B3, hakkas ka naksuma, pärast lahti võttes tuli sealt ainult puhas roostepuru välja.


Kann denn leistung sünde sein?
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 21.10.11 09:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taunts!!!
Heh, pidin sulle just käima variandi välja et võib-olla on veovõlli ots :)
Oma eksil, mis oli ka B3, hakkas ka naksuma, pärast lahti võttes tuli sealt ainult puhas roostepuru välja.


võimalik et midagi on veel seal viga kuna veovõlli ots tegi alles mingi 20 km enne laiali lendamist sellist spetsiifilist naksu, ja seda ka ainult siis kui rattad olid teatud maale välja keeratud.

Asi päris roostes veel ei olnud õnneks, uue saan õhtu poole kui mu vend tuleb.
Maksma läks siis uus võlli ots 30 euri.
laen kohe-kohe mõned pildid ka albumisse kusagile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 21.10.11 09:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Foshow
radikas lekib kahest kohast- ostsin jahutusüsteemi hermeetikut. 4 euri maksis see väike pudel ja tundub et on seda raha väärt.


Minu kogemus - auto eelmine omanik oli ka seda kakaod sinna sisse kallanud ja auto ostu järgselt umbes nädala pärast tuli tõdeda, et selline variant on üks paras roppus. Ostu hetkel seda "pisiasja" muidugi ei mainitud, aga mis parata. :D

Ehk siis mina ostaksin uue radika või võtaks lammutusest korras oleva.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 21.10.11 10:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audi100C2
Tsitaat:
Algselt postitas: Foshow
radikas lekib kahest kohast- ostsin jahutusüsteemi hermeetikut. 4 euri maksis see väike pudel ja tundub et on seda raha väärt.


Minu kogemus - auto eelmine omanik oli ka seda kakaod sinna sisse kallanud ja auto ostu järgselt umbes nädala pärast tuli tõdeda, et selline variant on üks paras roppus. Ostu hetkel seda "pisiasja" muidugi ei mainitud, aga mis parata. :D

Ehk siis mina ostaksin uue radika või võtaks lammutusest korras oleva.


Hakkas uuesti läbi laskma või milles probleem oli ?

Siiamaani on mul nagu pidanud, aga minu lekked ei olnud suured: alt nurgast oli niiske radikas koguaeg ja ülevalt nurgast tilkus. paisupaagist kadus 24 tunni jooksul kusagil 1-2 cm tosooli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 21.10.11 10:35 Tsiteeri


Pilte näeb Siit


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 21.10.11 11:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Foshow
Hakkas uuesti läbi laskma või milles probleem oli ?


Meie autod küll erinevad nagu siga ja kägu, aga üldiselt oli nii, et süsteem läks umbe ja igalt poolt kus võimalik hakkas välja pressima seda sodi koos jahutusvedelikuga. Vahetatud sai kõik millega see sodi kokku puutus.

Samas ma ei tea mitu purki sinna seda sisse kallatud oli. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 21.10.11 11:17 Tsiteeri


Kui sinna mingisugune ulme kogus kallatud oli siis muidugi :D

Ma panin 0,2 l seda möga sisse, pisike pudel oli, peal oli et pudeli sisu 10l jahutusvedeliku sisse.
Veepumba vahetusel tuli umbes 9l Tosooli välja, niiet kogused peaksid enamvähem olema.

Ja nendel mögadel võib vahe ka sees olla ju ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 21.10.11 11:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Foshow
Ja nendel mögadel võib vahe ka sees olla ju ?


Nagu ütlesin, siis seda kogust mis sinna läks, ei tea ma tänase päevani. :D Ausalt ei ole väga kursis ka sellega, et mis vahed on nendel poes müüdavatel mögadel.

Kui kinni peab on hästi, aga jah, mina investeeriks pigem vahetusosasse. Uus on ikkagi uus, või siis vähemasti töötav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 21.10.11 11:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audi100C2


Uus on ikkagi uus, või siis vähemasti töötav.


Üldjuhul on see tõesti nii, kuid antud juhul töötab vana ka edasi ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 21.10.11 18:27 Tsiteeri


Sain veovõlli otsa vahetatud kuid kolin jäi endiselt alles.

veovõlli otsa vahetades selgus et õõtshooba küljes olev sarniir on hoopiski läbi.
Lõpuks on selle kolina allikas selgunud, kuid nüüd ei julge autoga sõita väga.

Ja tuleb välja et vanal klassivennal seisab kodus kolmveerand b3 quattrot 1,8 mootoriga :D
kunagi teen väikese tripi ja lähen võtan sealt mis võtta annab (Y)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jarvequattro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.01.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c4 Tdi Quattro ja Audi a8 d2 Tdi Quattro

postitati 21.10.11 19:03 Tsiteeri
tervist!



Mul tekis selline küsimus et kas 1.6 monopritset on olemas? Minu teada on 1.6 karbussiga mootor ,välja arvatud need mis on 1.6 74 kW ja need on juba elektrilise pritsega ja b4 peal. Piltide peal on ka minu arust karbussiga mootor see, vähemalt osad detailid viitavad sellele. Võib olla ma eksin, eks ole minu targemaid inimesi kes teab audi mootoridest rohkem. Aga edu autoga. Audi on hea auto.:) Ja esimesed autoks sobib hästi kuna lihtne ja odav hooldada.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 21.10.11 20:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jarvequattro
Mul tekis selline küsimus et kas 1.6 monopritset on olemas? Minu teada on 1.6 karbussiga mootor ,välja arvatud need mis on 1.6 74 kW ja need on juba elektrilise pritsega ja b4 peal. Piltide peal on ka minu arust karbussiga mootor see, vähemalt osad detailid viitavad sellele. Võib olla ma eksin, eks ole minu targemaid inimesi kes teab audi mootoridest rohkem. Aga edu autoga. Audi on hea auto.:) Ja esimesed autoks sobib hästi kuna lihtne ja odav hooldada.:)


No Tere!

monopritse peaks ta olema. vähemalt nii olen ma aru saanud. 51 kw peaks olema tavaline karpa? ja 74kw juba mingi kõvem aparaat?

Targemad võivad parandada ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.4% - SQL: 54.6%]