Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 100 c4 2.5tdi jäi sõidu pealt seisma? (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1697)
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 15.10.11 09:49 Tsiteeri
100 c4 2.5tdi jäi sõidu pealt seisma?



Probleem siis selles, et nagu pealkirjas nimetatud jäi lihtsalt sõidupealt seisma.
Algul arvasin, et tõmbas süüte valeks kuna seda sai alles reguleeritud ning äkki jäi nukkvõllipolt jäi veidikese lahti või midagi sarnast. Igatahes kõik oli paigas nii nagu peab(kella järgi paika pandud). Pärast seda vahetasin küttefiltri ära, aga ei midagi. Küte jõuab pihustisse ning ka pihusti pihustab ilusti, aga käiates ja tõmmates ei mitte üks mats, ajab ainult heledat tossu õrnalt välja. Aga kui vussu(karburaatori puhastusvahend) natukese sisselaskesse lasta siis läheb hetkeks käima küll.
Isegi pumba kaane võtsin pealt maha, et näha kas seal see reostaat liigub ilusti, ja liikus see ka süüte sisse lülitamisel normaalselt.

Äkki on kellegil samasugune anomaalia olnud, kes aitaks natukesegi selgust tuua selles jamas.
Et palju tal neid andureid ültse olla võib, mis sõitmist segaksid( nagu näiteks bensukal vända andur läheb, siis ei lähe ka ju käima jne.)
Igatahes jään ootama võimalikke varjante, mida oleks võimalik veel kontrollida või üle vaadata kodustes tingimustes, kuna präegu ju nädalavahetus ning ei ole võimalus kuhugi aega ka kinni panna.

Terv.
Janar.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 15.10.11 17:29 Tsiteeri


Kui mingit lisaimmot autol ei ole, on tõenäoliselt pumba teema. Ta küll jõuab mingit survet lüüa pihustitesse, aga ta kas teeb seda valel ajal või lööb liiga vähe. Pumba võlli purunemise välistaks kuna pihustiteni küte jõuab survega. Jääb üle variant, et pumba elektroonikaga mingi jama. Soovitaks alustuseks siiski veakoodi lugeda, ehk ütleb quandity adjusteriga mingit probleemi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 16.10.11 12:59 Tsiteeri


Lisa immot pole. Esmaspäeval panen aja kirja, eks siis selgub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 18.10.11 18:39 Tsiteeri


Viga oli siiski väga lihtne. Rihma oli nii täpselt üle visanud, et plunseri tõus jäi samaks, viskas selle tõusu järgmisele silindrile ning sellest piisaski. Ei osanud algul seda märki vaadata pumba pealt.

Igatahes suured tänud kasutajale rebane22, kes mu hädast välja päästis!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 11.11.11 13:33 Tsiteeri


Jahh,Priit(rebane22)on üks nõutud mees,raske on tema juurde löögile saada aga võttis vaevaks oma puhkuse ajal mu C4 dislal hooratast vahetada.Kahemassilise asemele läks siis ühemassiline hookas ja pidurimeistris taastatud ketas,neli tundi higistamist ja saigi valmis.
Igatahes suured tänud Priidule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.8% - SQL: 71.2%]