Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C4 TDi infot (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1617)
fireplay
huviline

Avatar


Registreerunud 03.02.09
Asukoht: Jõgeva,Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Q

postitati 12.10.11 18:43
Audi A6 C4 TDi infot



Tere

Plaan soetada Audi A6 C4 kerega.Mida soovitatakse,kas 85Kw või 103kw?
Kindlasti peab olema diisel,sedaan,manuaal


Huvi orbiiti jäänud masinad:

http://www.auto24.ee/used/918535

http://www.auto24.ee/used/901276

Teab keegi neist midagi?
Kui keegi tahab nõu anda sellel teemal,et loe neid teemasi siin igal pool,et terve foorum seda juttu täis neist mudelitest siis paluks seda juttu vältida.


Parimat,

fireplay


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.10.11 19:35


Võta parima hinna ja korrasoleku suhtega. 103kW on ehk nõks erksam, kuid 85kW kindlustus jääb veel pisut odavamasse klassi. Ökod ja piisavalt nobeda liikumisega mõlemad. Kummalgi pole teisest rohkem tüüpvigu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
fireplay
huviline

Avatar


Registreerunud 03.02.09
Asukoht: Jõgeva,Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Q

postitati 12.10.11 19:41


Arvestan öelduga.
Kuna automaailmas isiklikult ünsa võõras,siis igasugused nõuanded ja näpunäited ootatud
Mis need "tüüpvead" üldse on neil?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 12.10.11 19:41


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Kummalgi pole teisest rohkem tüüpvigu.

On küll.:D 85KW rihmapinguti venib täiesti tüüpiliselt laiali ning vähemalt vanasti sai seda ainult originaalosana mitte just eriti sõbraliku hinnaga. Kuigi masina ostmisel pole selline teadmine just eriti oluline.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
fireplay
huviline

Avatar


Registreerunud 03.02.09
Asukoht: Jõgeva,Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Q

postitati 12.10.11 19:47


Mis näitseks terve veermiku remont maksta võiks?

Või äkki on 1.9 TDI 66kw neil C4 kerega A6-tel parem valik?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.10.11 19:56


Mõlema tüüpviga on oma pikkusest tulenevalt kergpoolduma kippuv nukkvõll. Nii mõnigi siit klubist on vist seda kahes-kolmes osas kaanest välja korjanud. Samas ei ole see kindlasti nii suur probleem kui 2.5 V6 kergkuluvad nukad-nookurid. Mina võtaks ikkagi C4 A6-le pigem 2.5 R5 kui 1.9 R4.

Kui just täiega koliseva sillaga autot ei osta, pole sul C4 puhul terve veermiku remondi hinnaga küll eriti midagi peale hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 12.10.11 19:57


Tsitaat:
Algselt postitas: fireplay
Mis näitseks terve veermiku remont maksta võiks?

Või äkki on 1.9 TDI 66kw neil C4 kerega A6-tel parem valik?

1,9 on odavam hooldada motori kohapealt. Sillad on samad. Ja ikkagi võiks otsingut kasutada sellest teemast juttu vägapalju. Mõttetuu on igal uuel huvilisel uut teemat teha ju?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
fireplay
huviline

Avatar


Registreerunud 03.02.09
Asukoht: Jõgeva,Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Q

postitati 12.10.11 20:12


Tead,see otsing annab niipaljupaska kui otsima hakata,igasugune huvi kaob seda otsingut kasutada,101 teemat lappa läbi enne kui midagi asjaliku leida.
Sellepärast saigi mainitud,et ootaks ainult nõuandeid ja näppunäiteid tsiteeritud mudelite kohta.

Kuidas nende 103kw vs 85kw küttekuludega ka lood?Kas kõik 103kw-sed on 6k käigukastiga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 12.10.11 20:35


Tsitaat:
Algselt postitas: fireplay

Kuidas nende 103kw vs 85kw küttekuludega ka lood?Kas kõik 103kw-sed on 6k käigukastiga?


Kui köik timmis, siis kulutus OK.
On ka automaatkastiga ;), ka 85kw on 6.käigulise manuaalkastiga, kuigi vist on 103-st ka 5 manuaalina.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 12.10.11 20:55


Tsitaat:
Algselt postitas: fireplay
Tead,see otsing annab niipaljupaska kui otsima hakata,igasugune huvi kaob seda otsingut kasutada,101 teemat lappa läbi enne kui midagi asjaliku leida.
Sellepärast saigi mainitud,et ootaks ainult nõuandeid ja näppunäiteid tsiteeritud mudelite kohta.

Kuidas nende 103kw vs 85kw küttekuludega ka lood?Kas kõik 103kw-sed on 6k käigukastiga?

Mis sa arvad, et se teema teeb nüüd otsingu kasutamise lihtsamaks? Minuarust on parem otsida kui kõik mis mind selle auto kohta huvitab on ühes teemas?
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=56961&page=1&highlight=2,5 tdi 85 ja 103 erinevus#pid327889
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=6686&page=1
Kütusekulu on neil mootoritel sama. Käigukaste võib olla igasugust nii 5 kui 6 käigust. Kütusekulu on väha erinev. Kuid manuaalimeestel suvel kindlasti 6 liitri juures kui palju sõita siis vähem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.10.11 07:23


Tsitaat:
Algselt postitas: fireplay
Tead,see otsing annab niipaljupaska kui otsima hakata,igasugune huvi kaob seda otsingut kasutada,101 teemat lappa läbi enne kui midagi asjaliku leida.

Otsing annab sulle täpselt selle, mida sa küsid. Õpi küsima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
fireplay
huviline

Avatar


Registreerunud 03.02.09
Asukoht: Jõgeva,Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Q

postitati 13.10.11 11:50


Kui mina pean õppima küsima,siis sina õpi vastama
Aga tänud neile kes jagavad asjaliku infot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.5% - SQL: 66.5%]