studiosus
huviline
Registreerunud 29.12.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.11 18:48
|
|
|
Vana ukse vahetus uue ja tsinkimata vastu
Tekkis üks küsimus, millele siit ega mujalt kohe vastust ei leidnudki. Nimelt milline on vahe tsinkimata ja tsingitud keredetaili vahel pikemas
perspektiivis?
Autol vahetati kasko korras välja üks uks ning väidetavalt ei leitud kasutatud ja vana (mis oleks olnud siis tsingitud), vaid lõpuks soovitati panna
uus ja originaal, kuid tsinkimata. Vahetus nüüd tehtud ja uus uks küljes, samas ikkagi jäi kripeldama, et kas siiski oleks pidanud laskma neil kauem
otsida ja kasutatud uks panna? Ning kas uut ust siis tõesti ei saa kuidagi tsinkida?!?
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 11.10.11 18:54
|
|
|
Kui sa seda autot u. 10 a ei plaani kasutada, siis arvatavasti ei peaks muretsema rooste pärast, vähemasti sel juhul kui mingeid metallini ulatuvaid
kriime, täkkeid ei saa.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 11.10.11 19:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: studiosus
Nimelt milline on vahe tsinkimata ja tsingitud keredetaili vahel pikemas perspektiivis?
|
Ei suutnud kirjutamatta jätta, aga esimene mõte oli Audi vs Opel.
|
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.11 19:22
|
|
|
OT aga kas võrdled Audit Opeliga sellepärast et Audi ei roosteta nii palju kui Opel ? Ei saanud lihtsalt ütlemata jätta, et Audi on roostekindluselt
küll üle keskmise hea aga tipus istub ikkagi vankumatult Volvo, millele järgneb tükk tühja maad ja siis tulevad alles teised Rääkides terasest masinatest siis.
Kust tulevad ilma tsinkimata uksed ? Kas tänapäeval tehakse Audisid mis pole tsingitud või on tegemist vanema autoga ? Ja kui tuli lihtsalt tsinkimata
tehase uks ja keskmise tasemega töökoda värvib selle üle, läheb see uks paari aasta jooksul roostesse.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 11.10.11 19:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
OT aga kas võrdled Audit Opeliga sellepärast et Audi ei roosteta nii palju kui Opel ? Ei saanud lihtsalt ütlemata jätta, et Audi on roostekindluselt
küll üle keskmise hea aga tipus istub ikkagi vankumatult Volvo, millele järgneb tükk tühja maad ja siis tulevad alles teised Rääkides terasest masinatest siis.
Kust tulevad ilma tsinkimata uksed ? Kas tänapäeval tehakse Audisid mis pole tsingitud või on tegemist vanema autoga ? Ja kui tuli lihtsalt tsinkimata
tehase uks ja keskmise tasemega töökoda värvib selle üle, läheb see uks paari aasta jooksul roostesse. |
No ma olen näinud ka Volvisid mis ussitavad julmalt, aga tõesti, Volvo kohapealt ei oska kaasa rääkida. Aga kuna puutun tööalaselt pidevalt kokku
90nendate lõpuaastate Omegatega, siis võin julgelt väita, et 10 aastat vanem Audi on Opelist ikka mitu korda üle. Ja kui sa ütled üle keskmise hea.
Siis eksid minuarust rängalt. Kui paljudel Audidel on karbid läbi, põhi auklik, pagass auklik, ukse alumised servad otsas jne. Mersu, bemm, japsid
ameeriklased kõigil neil on need hädad küljes. Just lõpetasin ühe 2002 aasta Eestist ostetud Navara kerelappimise. Omaniku kommentaar oli, et meenutab
ta esimese Lada remonti.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 11.10.11 19:41
|
|
|
Loe ja imesta.
Ameeriklastest on roostekindlamad chevy/pontu mahtuniversaalid, kerepaneelid lihtsalt plastist, ka Trabandi vöiks esikohale tösta , küll aga "busside" raam vötab ussi ligi.
B-osade kohta olen kuulnud ütlust, et kui maaler B-osalt tehase krunti korralikult ei eemalda, siis pole paari aasta pärast ilmuv mullike midagi
uut.
Tsinkimine peaks olema keemiline protsess (kui pidada tehase kindlust silmas), seega maaler ei saa seal suurt midagi toimetada...siinkohal vöin ka
muidugi rängalt eksida.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
studiosus
huviline
Registreerunud 29.12.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.11 21:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Kust tulevad ilma tsinkimata uksed ? Kas tänapäeval tehakse Audisid mis pole tsingitud või on tegemist vanema autoga ? Ja kui tuli lihtsalt tsinkimata
tehase uks ja keskmise tasemega töökoda värvib selle üle, läheb see uks paari aasta jooksul roostesse. |
Ilmselt otse tehasest tulevad? Autoks on A4 (B7). Aga kui ta tõesti peaks roostetama hakkama, siis võiks justkui eeldada, et mul on täielik õigus
pretensiooni esitamiseks - mulle väideti, et ega seal suurt vahet pole, kas tsingitud või tsinkimata, v.a. see, et kriimudest peaks hoolikamalt
hoiduma. Samas kasko omamise põhimõte peaks ju olema, et saad tagasi täpselt samas konditsioonis auto... võta nüüd kinni, kumb variant tõesti parem
on.
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 11.10.11 21:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Kust tulevad ilma tsinkimata uksed ? |
Varuosi ei tsingita, olgu ta A või B osa.
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.11 08:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Kust tulevad ilma tsinkimata uksed ? |
Varuosi ei tsingita, olgu ta A või B osa. |
No näed siis - jälle sain targemaks
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.11 08:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Kust tulevad ilma tsinkimata uksed ? |
Varuosi ei tsingita, olgu ta A või B osa. |
Kust selline info pärineb?
|
|
|
ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 12.10.11 11:51
|
|
|
Paljuski sõltub sellise uue a või b osa detaili vastupidavus keretöökojas tehtud tööst. Olen näinud variante, kus see niigi kehva b-osa on seestpoolt
täiesti värvimata (selle nn kaitsekrundi all) ja väljast lastakse üle. Sel juhul on kiire roosteteke garanteeritud. Kui uus detail vähegi korralikult
kruntida-värvida nii seest kui väljast, võiks ta ikka mõned aastad ilma igasugu roosteta vastu pidada.
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 12.10.11 12:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristoff
Varuosi ei tsingita, olgu ta A või B osa. |
Kust selline info pärineb? |
B osade mitte-tsinikimise info pärineb omast kogemusest ning A osa info Laurilt.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 12.10.11 13:45
|
|
|
Olen kord romulast ise ukse välja ajanud, et töökoda kindlustuselaksu lappides tsinkimata uut B-osa juppi ei paneks. Tsingitud kere on üks (rauast)
Audi põhilistest väärtustest ja mina selles osas järeleandmisi ei teeks.
|
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 12.10.11 14:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Olen kord romulast ise ukse välja ajanud, et töökoda kindlustuselaksu lappides tsinkimata uut B-osa juppi ei paneks. Tsingitud kere on üks (rauast)
Audi põhilistest väärtustest ja mina selles osas järeleandmisi ei teeks. |
Sama siin kunagi kapotiga! Kuigi hinnad on tihti võrdsed tasub korralik originaalosa ennem soetada.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 12.10.11 15:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black Rabbit
Sama siin kunagi kapotiga! Kuigi hinnad on tihti võrdsed tasub korralik originaalosa ennem soetada. | Häda on siis, kui pole kasutatud
peast neid juppe eriti saada. Ma ikka arvasin et A osa on võrdse kvaliteediga kui tehasest tulnu (sh tsingitud).
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
|
studiosus
huviline
Registreerunud 29.12.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.11 20:24
|
|
|
Küsin veelkord targematelt nõu - probleem nüüd selles, et peale ukse vahetust on auto tagaklaas pidevalt seestpoolt udune. Täpselt samas kohas
seisvatel autodel aga mitte. Ilmselt tuleb siis niiskust kusagilt sisse? Kas seda võis kuidagi põhjustada ukse vahetus?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.10.11 20:45
|
|
|
Eks uuri uksetihendeid, et kas kuskile vahet sisse ei jää. Katsu ka mattide alt põrandat, et ega see niiske ole? Põhjus võib vabalt ka
kokkusattumusena ummistunud kojameeste aluses äravoolus vms olla.
Kui suur vigastus üldse oli? Kas auto on sedaan või avant? Viimasel juhul kas vahetati ehk ka liimitud tagumine küljeaken?
|
|
|
|
studiosus
huviline
Registreerunud 29.12.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.11 21:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Eks uuri uksetihendeid, et kas kuskile vahet sisse ei jää. Katsu ka mattide alt põrandat, et ega see niiske ole? Põhjus võib vabalt ka
kokkusattumusena ummistunud kojameeste aluses äravoolus vms olla.
Kui suur vigastus üldse oli? Kas auto on sedaan või avant? Viimasel juhul kas vahetati ehk ka liimitud tagumine küljeaken? |
Tänud, vaatan esmalt uksetihendid üle ja mattide alt samuti. Vigastus oli suht väike, üks ca 10 cm kõrgune pikivagu (mõlk) umbes poole ukse laiuses.
Auto sedaan, seega ilmselt tagumist küljeakent ei puututud.
|
|
|
Renks
huviline
Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.11 14:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: studiosus
Tekkis üks küsimus, millele siit ega mujalt kohe vastust ei leidnudki. Nimelt milline on vahe tsinkimata ja tsingitud keredetaili vahel pikemas
perspektiivis?
Autol vahetati kasko korras välja üks uks ning väidetavalt ei leitud kasutatud ja vana (mis oleks olnud siis tsingitud), vaid lõpuks soovitati panna
uus ja originaal, kuid tsinkimata. Vahetus nüüd tehtud ja uus uks küljes, samas ikkagi jäi kripeldama, et kas siiski oleks pidanud laskma neil kauem
otsida ja kasutatud uks panna? Ning kas uut ust siis tõesti ei saa kuidagi tsinkida?!? |
Kui endiselt kripeldab, kas vahetatud detail on tsingitud või mitte, siis on seda võimalit ka tagantjärgi kontrollida.
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 18.10.11 19:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: studiosus
Tekkis üks küsimus, millele siit ega mujalt kohe vastust ei leidnudki. Nimelt milline on vahe tsinkimata ja tsingitud keredetaili vahel pikemas
perspektiivis?
Autol vahetati kasko korras välja üks uks ning väidetavalt ei leitud kasutatud ja vana (mis oleks olnud siis tsingitud), vaid lõpuks soovitati panna
uus ja originaal, kuid tsinkimata. Vahetus nüüd tehtud ja uus uks küljes, samas ikkagi jäi kripeldama, et kas siiski oleks pidanud laskma neil kauem
otsida ja kasutatud uks panna? Ning kas uut ust siis tõesti ei saa kuidagi tsinkida?!? |
Kui tegemist Audi originaalosa uksega, siis see on ette valmistatud ja töödeldud vastavalt Audi standarditele ja on võrdväärne tehases paigaldatuga.
Kokkuvotteks, kui uue originaalosa keredetaili kattekihti värviettevalmistuse käigus ei lõhuta ja värvitakse korralikult, siis on roostekindlus sama,
mis tehasest
Toomas
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 18.10.11 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Tsitaat: | Algselt postitas: studiosus
Tekkis üks küsimus, millele siit ega mujalt kohe vastust ei leidnudki. Nimelt milline on vahe tsinkimata ja tsingitud keredetaili vahel pikemas
perspektiivis?
Autol vahetati kasko korras välja üks uks ning väidetavalt ei leitud kasutatud ja vana (mis oleks olnud siis tsingitud), vaid lõpuks soovitati panna
uus ja originaal, kuid tsinkimata. Vahetus nüüd tehtud ja uus uks küljes, samas ikkagi jäi kripeldama, et kas siiski oleks pidanud laskma neil kauem
otsida ja kasutatud uks panna? Ning kas uut ust siis tõesti ei saa kuidagi tsinkida?!? |
Kui tegemist Audi originaalosa uksega, siis see on ette valmistatud ja töödeldud vastavalt Audi standarditele ja on võrdväärne tehases paigaldatuga.
Kokkuvotteks, kui uue originaalosa keredetaili kattekihti värviettevalmistuse käigus ei lõhuta ja värvitakse korralikult, siis on roostekindlus sama,
mis tehasest |
Lisaks siia veel Audi originaalosade TEST
Toomas
|
|
|
|