Lehekülgi: 1 2 3 4 |
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.10.11 18:22
|
|
|
Tagasi audi roolis. Mis värvi ja kas eestis varem sõitnud?
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 10.10.11 19:06
|
|
|
Kuulutuses on kirjas ju et rihm vahetatud? Endalegi otsin sellist masinat kuid avanti. Edu uue autoga.
|
|
|
Kenwood
huviline
Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 ; MB
|
postitati 10.10.11 19:44
|
|
|
Väga viis valik , kadedaks teevad need 2.5TDI quattrod . Korra juba
mõtlesin, et võiks helistada ja uurida asja lähemalt, et äkki tooks ära mingi valemiga, aga noo jah. Kus sa sellega, korralikud isendid talutavas
hinnas kaovada suht kiirelt.
Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.11 05:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Kuulutuses on kirjas ju et rihm vahetatud? Endalegi otsin sellist masinat kuid avanti. Edu uue autoga. |
Jah ongi 20 000km tagasi vahetatud aga enesekindluseks teen seda ise sammuti ja lasen märgid ülevaadata+süüde.
Keegi oskab sellele C4 16 tollisele talverehvi mõõtu soovitada. Hetkel all originaal 205/55 r16 aga selline niidirulli tunne, et mahuks väga palju
suurem rehv alla. Hakkan lähi ajal ostma aga mis mõõt oleks parim, rõhk mugavusel mitte ilul.
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 11.10.11 19:25
|
|
|
Õnnitlen hea valiku puhul. Sai isegi seda uudistatud kui tuli. Oli suht korralik isend ja varustus ka. Edu! 1 C4 TDIQ jälle juures.
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.11 07:27
|
|
|
Kiirelt vaja leida sellele masinale airbagiga rool, hea kui s-rool aga ka tavaline oleks heas korras hea. Kellel on üle siis helistage 5120741. Või
soovitage kus nägite (mõni romula) jne. Käisin läbi Tallinna ja keila vahelised romulad ei neil pole isegi tavalist rooli
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 13.10.11 07:46
|
|
|
Veoexpert lammutusest küsisid? Vääna külas.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.11 08:10
|
|
|
Jah...neil oli 1 tavaline ja see sama räbal nagu minulgi.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.11 05:25
|
|
|
Eile sai autoga tervepäev tegeletud, sai suurehoolduse ja ülevaatuse tehtud:
Kõik piduriketad + klotsid (Ferodo XS), tagumine vasaksupport sai uue kobli+remondikomp.
Es.al.õõtshoova puks 4tk,rooliotsad 2tk, esimeste amortide ülemised padjad 2tk, tagumine vasak varda ots.
Õhufilter, salongifilter, õlifilter, kütusefilter, õli mootorisse Gulf formula G (5w-40).
Hammasrihm 2tk, veepump, hammasrihma pingutus.
Jahutusvedelik (punane), termostaat.
Generaatori rihm.
Roolivõimu õli uus, tagadiffer+käigukast uus õli (Gulf),pidurivedelik uus.
Kardaani simmerling (tagumine)
Sai veel puhastatud esimesed tuled seest poolt ja nüüd näitavad väga hästi.
Sammuti sain ka õhtul uue rooli mis vaja peale saada, vanal vaja kruvid läbipuurida, sest ristpea üle keeratud.
Vaja teha veel silla reguleerimine ja auto ongi valmis ja ei tohiks esinedaei ühtegi tehnilist viga.
Pidurid läksid 3 kordaparemaks, roolivõim kõvasti kergemaks, jahutustemp. tõuseb nüüd 90ni kiirelt ja sujuvalt. Süüde on parem sest liigub madalalt
jõuliselt ja paremini.
Nüüd saan öelda, et auto korras ja olen väga rahul
Auto oli tegemisel priidu juures (tänud priit)
Sai ka korralik (nahast S6 pealt tavaline,tänud klubilisele ) ostetud ja täna peale pandud. Nüüd salong näeb kah viisakas välja. Ainuke asi mis on
jäänud on elektri kala kaitse nr 14. kus on siis elektri istmed, tagurdus tuled, airbagi kontroll ja midagi veel. Vea otsimiseks on juba ots lahti
tehtud, istmed ja tagumised tuled tagant võetud ja viga ära ei kadunud. Aga selle vea jaoks peaks üks mees olemas olema kes seda tööd ei karda ja
mõistab. Kui selle asja korda saab siis on kõik korras ja ei ühtegi viga
ega puudust
Ls 353600
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.11 14:43
|
|
|
Täna sai korda kõrvalistuja poolne ukse avamine seest poolt. Nimelt tross tuli oma pesast välja, sai tehtud lisa seib mis teda pesas kinni hoiab.
Tegin ka numbri alused paremaks, vanad oli suht nõrgad ja plärisesid. Sai uksehingesid puhastatud ja sisse määritud ja selgus (oli varem juba näha),
et juhi oma vajab vahetust (väga kulunud).
Üritasin seda toonklaasi liimi maha pesta (ülevaatusel ja arvele võttes pidin silme ees kile maha katkuma) aga suht tulutult, tuleb mingit keemiat rakendada ilmselt...hetkel loobusin ja läheb ootele.
Valmistun talvele vastu minna aga kahtlen sügavalt akus, sest minu jaoks tundmatu firma ja vähemalt 4-5 aastat vana ja juba praegu annab märku, et
pole uus. Käivitamis hetkel kiskus alla 10v kiskuma. Seega mida soovitate ja mis suurusega jne.
Kasutasin ja otsingut aga seal leidsin vaid kirumist, et exide on jama jne... Mis oleks hea varuga aku A6 c4 tdi103kw-le, sest ega sinna istme alla
väga suur ei mahu.
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.11 16:08
|
|
|
Enda masinale plaanis soetada selline aku. Peaks täpselt ära mahtuma ja ressurssi jaguma.
VARTA
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.11 13:45
|
|
|
Tänud Ghosti (Sõle) meestele kes minu a6-le korraliku signa paigaldasid. Saan kah nüüd puldist avada ja sulgeda. Enam pole kartust, et läheb lolliks.
Aga endiselt on elektri probleem kaitse nr14 mille alla siis ka signalisatsioon kuulub... kahjuks signa välja vahetus ei eemaldanud ka lühist mis
selles ahelas on.
Sinna kuuluvad el.istme soojendused (lahti ühendatud), tagurdamise tuled (ühendasin lahti), keskonsooli nuppude valgustus, airbag kontroll
lamp/süsteem, signalisatsioon (välja vahetatud vana) ja rohkem nagu polegi. Juhe juba koos mis seda teha võib, sest katsetanud ja lahti ühendanud
peaaegu kõik aga ei midagi. Oskab keegi soovitada mõnda pädevat elektriku või aitab viga otsida tasu eest (kes elktri hästi sellel autol tunneb).
Homme proovin vahetada ka turbo ära, sest tunde järgi käib minu omal võll raskemini ringi kui teistel samadel turbodel (võimalik, et minu hallukad).
Tänud Priidule kellelt soodsalt sai teise turbo. Vahetan ära ka pihustite tagasivoolu.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 28.10.11 15:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
Tänud Ghosti (Sõle) meestele kes minu a6-le korraliku signa paigaldasid. Saan kah nüüd puldist avada ja sulgeda. Enam pole kartust, et läheb lolliks.
Aga endiselt on elektri probleem kaitse nr14 mille alla siis ka signalisatsioon kuulub... kahjuks signa välja vahetus ei eemaldanud ka lühist mis
selles ahelas on.
Sinna kuuluvad el.istme soojendused (lahti ühendatud), tagurdamise tuled (ühendasin lahti), keskonsooli nuppude valgustus, airbag kontroll
lamp/süsteem, signalisatsioon (välja vahetatud vana) ja rohkem nagu polegi. Juhe juba koos mis seda teha võib, sest katsetanud ja lahti ühendanud
peaaegu kõik aga ei midagi. Oskab keegi soovitada mõnda pädevat elektriku või aitab viga otsida tasu eest (kes elktri hästi sellel autol tunneb).
Homme proovin vahetada ka turbo ära, sest tunde järgi käib minu omal võll raskemini ringi kui teistel samadel turbodel (võimalik, et minu hallukad).
Tänud Priidule kellelt soodsalt sai teise turbo. Vahetan ära ka pihustite tagasivoolu. |
Mismoodi see turbo ringikäimise raskuse määramine käib? Tundub kuidagi naljakas või on mingid probleemid ka seoses turboga?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 28.10.11 16:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
Tänud Ghosti (Sõle) meestele kes minu a6-le korraliku signa paigaldasid. Saan kah nüüd puldist avada ja sulgeda. Enam pole kartust, et läheb lolliks.
Aga endiselt on elektri probleem kaitse nr14 mille alla siis ka signalisatsioon kuulub... kahjuks signa välja vahetus ei eemaldanud ka lühist mis
selles ahelas on.
Sinna kuuluvad el.istme soojendused (lahti ühendatud), tagurdamise tuled (ühendasin lahti), keskonsooli nuppude valgustus, airbag kontroll
lamp/süsteem, signalisatsioon (välja vahetatud vana) ja rohkem nagu polegi. Juhe juba koos mis seda teha võib, sest katsetanud ja lahti ühendanud
peaaegu kõik aga ei midagi. Oskab keegi soovitada mõnda pädevat elektriku või aitab viga otsida tasu eest (kes elktri hästi sellel autol tunneb).
Homme proovin vahetada ka turbo ära, sest tunde järgi käib minu omal võll raskemini ringi kui teistel samadel turbodel (võimalik, et minu hallukad).
Tänud Priidule kellelt soodsalt sai teise turbo. Vahetan ära ka pihustite tagasivoolu. |
Kui ma ei eksi, siis selle sama kaitsme all on ka klaasipesudüüside soojendus (sa võibolla ei teagi, et sul need olemas on), neis võib vabalt lühis
olla, sest need ussitavad kiirelt. Ma enda kunagisel c4-l taastasin need soojendused ära ja kogematta lasin vahepeal kokku, lõi ka kaitsme välja ja
siis ka need sinu kirjeldatud asjad ei töötanud, kusjuures airbagi tuli jäigi põlema ka uue kaitsmega iga kord ca 2minutiks, nüüd aga uus omanik
(kulufield) lasi juhtme külge panna ja selle häire kustutada.
Kui sa tõlgid ära kaitsmekarbi kaanel need kaitsmete nimetused, siis seal ka see klaasipesudüüsi soojendus kirjas minu arust
Vaata seal kapoti all klaasipesudüüside juures on väikesed plastik korgid, võta need ära ja seal peaks pistikud olema kuskil, tõmba juhtmest, siis
saad pistikud lahti ja proovida, kas on viga neis.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.11 16:27
|
|
|
To: Automees
Näpu vahel keerates võlli saad ju tundest aru. Nimelt siis ostetud turbol käis väga kergelt ringi, minul raskemalt ja vastupidi nagu oli takistus ees
mida aga uus turbo ei teinud. Priidul oli ka näidata ka üks turbo millel ei suutnud mina oma sõrmedega mitte millimeetritki ringiajada (tuli sõitva
auto pealt ennem surma). Keerutasin paraleelselt 2 turbot k-14 ja sellel uuemal käis ringi tunduvalt kergemalt. Minu enda vanal on raskem ja effekt
ongi selline, et kuni 3500 rpm ei saa arugi, et autol oleks turbo aga peale seda läheb hästi edasi ja nagu oleks ok. Kui võll mingil põhjusel raskelt
käib siis on selge, et madalatel pööretel kus vähem gaase ei liiguta teda piisavalt kiirelt ringi, et saaks õhku peale toota jne. Eks proovin ära siis
saab täpsemalt teada milles iva või oli muutusi... nii või naa lasen ühe taastada ja selleks oli ka 2 turbot kokku vaja. Ühega sõidan ja teise saadan
ära taastamiseks.
To: audi_a4_v6:
Suured tänud, see oligi hetkel mida ma ei teadnud ja püüan kontrollida. Ja mul on soojendus olemas neil aga ei teadnud kas on selle nr.14 all.
Airbag jääbki põlema nii kauaks (alaa 1min kuni 2 min) sest on viga sees ajaloos (tuleb nullida), see on normaalne nähtus ja nii peabki tegema. Sest
kui vahel kaitse toimib 30 minutit siis kustub bag ära (1min-2min) ja sammuti ülevaatusel (kui kaitse toimis) oli bag korras ja kustus kontroll
lambike ülevaataja kontrollimisel. Ise ei taha uskuda, et airbag lühist teeb, sest see oleks ka näha. Olen seda palju maha võtnud ja ka uue soetanud
(kasutatud näol toimiva auto pealt).
Sillad said ka täna stendis paika.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.10.11 13:18
|
|
|
Kõigepealt peab tänama audi_a4_v6 kasutajat. Tänu teile sain oma elektri veast lahti. Nimelt oligi pesuridüüride soojendus juhtmetes asi. Kuna keegi
kunagi arvas, et ei raatsi osta soojendustega düüse ja oli pandud tavalised oli ta juhtmed lihtsalt düüsi juurest läbi lõiganud. Seega höörusid need
kapoti sees ringi ja tekkitasid lühise. Inimene oli nii lais, et ei viitsinud isegi pistikut tagant võtta vaid hammustas juhtmed läbi. Korrastasin
asja ära ja nüüd vaja osta õiged tüüsid ja pistikud olemas/terved ja töötab.
Kõik lisavarustus mis selle kaitsme all oli töötab nüüd, eriti hea meel 4*istmesoojendusest.
Sai siis turbot lahatud ja uuritud ja priidu soovitustel sai asjale lähenetud teisiti kui lihtsalt vahetusega. Nimelt oli turbo korras, lihtsalt turbo
ja wastegate vaheline rõhutoru oli mingit tahma ja öksudeerunud jama täis terver pikkuses ja ka düüsid kinni. Seega ei saanudki turbo normaalselt
töötada sest wastegate kinni ja ei liikunud normaalselt. Kõik sai puhastatud ja ka wg liikuma pandud. Test sõidul oli erinevus väga meeldiv. On tunda
kuidas turbot ka 2000 rpm juures kui ennem sain alles selle asja olust aru 3000-3500 rpmist. Autol jõudu tunduvalt rohkem ja kiirendus väga hea.
Esimesed testi peenestused lõi paar korda julmalt musta tahma ja siis ärkas elu. Ilmselt seda jama oli wg ja turbo täis. Nüüd saan rahul olla, sest
tehnilislt poolelt pole enam ühtegi pisiviga. Kõik mis on töötab nii nagu vaja ja kõik võimalikud hooldused tehtud.
Järgmisena võttan ette salongi, sest esiistmete nahk kulunud, mingi audio paigaldus, püsikas+kompuuter paigaldada.
Ja viimaseks kere pisiiluvead
Olen autoga väga rahul arvestades kui odavalt on midagi saada sellele ja kui lihtne tehnika seal on
|
|
|
fred2103
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.10.11 18:42
|
|
|
Andsid Priidule turbo tagasi ?
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.10.11 21:17
|
|
|
Loomulikult mitte...õigel turbo mehel on alati teine varuks võtta. See
nüüd minu oma ja saadan ühe neist varsti taastamisse lätti arvatavasti, sest eestis seda tööd ei tehta (balanseerimis pinki pole).
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.11 15:49
|
|
|
Täna paigaldasin autole turbokella, et näha kuidas turbo töötab. Testimisel oli üllatus suur, et kui ruttu spoolib ja millal saavutab max rõhu
(originaal seades). Kuna kiirendades lööb 1bar ja kohe solenoid avab wastegate-i ja langetab 0.9 bari peale (jääb hoidma seda ega kõigu) siis arvan,
et kõik on hea. Ise nagu olen kuulnud, et originaal softiga on sellel mootoril 0.9 bar max rõhk. Ja oli ka näha/tunda, et eelnevalt tehtud tööst
(wastegate torude puhastamine) oli palju kasu, sest 1700 rpm hakkab rõhku koguma ja spoolib kiirelt.
Igaljuhul oli asja mõtte selles, et jälgida turbo tootlust juhul kui kahtlus tekkib või mingi tunne, et mootoril midagi viga.
Nüüd homme tuleb välja mõelda kuhu ta paigaldada täpselt. Täna läks nii kiirelt pimedaks, et ei jõudnud seda tööd teha.
On ka küsimus peas, et kuidas sellel masinal saab kelladel kella aega õigeks (pikkad kellad)...proovisin kõike neid kahte nuppukeerata ja vajutada ja
ei saa aru mida peaks tegema, et see kell spidoplokkis õigeks saada.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 04.11.11 16:05
|
|
|
Kellast on siin juttu olnud, aga üldiselt otsi kellast kõige kaugemat vasakpoolset nupukest armatuuris (või enam vähem sinna kanti) ja siis kas keera
ühele poole ja hoia või tõmba välja poole ja keera ja hoia, nii see loogika tavaliselt audil on
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 04.11.11 22:56
|
|
|
Vasakpoolset tuleb jah enda poole tõmmata ja siis kas nõksutades keerata või hoida keeratuna, olenevalt siis kui palju on vaja aega muuta. Kui hoida
keeratuna, siis võib kellaosuti suht kiirelt end liigutama hakata
Aga auto ise on aus ja nagu näha hoolitsetakse ka tema eest hästi. Kui rõhukella paika saad, siis sooviks pilti näha. Endalgi väike huvi selle
paigalduse vastu. Küll on kahju, et kompus diislil rõhu näitamise valikut ei ole
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.11.11 13:31
|
|
|
Tänud vihje eest...seda ma eile ei proovinudki, et tõmmata ja keerata vasakule. See toimis ja sain kella aja korda. Lammutasin täna armatuuri palju,
et kuhu kella paigaldada. Kiskusin spido pulkadeks mõtes, et panen originaal kella (ajanäitaja) asemele aga kui seda nägi mu teine pool siis pistis
karjuma, et kell peab olema. Siis jäi see valik ära. Proovisin panna teda keskmise soojendusribide sisse aga mulle see ei meeldinud. Ainuke reaalne
koht jäi veel järgi rooli kõrvale armatuuri sisse auk teha aga ei tahtnud retsida. Tegin siis nii, et panin ta hoopis rooli alla panipaiga vasakusse
nurka selliselt, et saan ta ära tõsta sealt, et silma all poleks (kui pole vaja) ja ei peaks armatuuri sisse auke tegema. Hetkel jäi siis see plaan
pausile (lõplik koht) kuni saab mõteid koguda aga tundub, et "teise poolega" nõu pidades on ainuke varjant a piilarisse osta talle alus ja
paigaldada sinna. Siis ei retsi armatuuri ära ja saab igakell ilma järel nähtudeta eemaldada.
Kuna mu õrnem pool sõidab ka selle masinaga siis on ka temal oma sõna öelda, meeldigu või mitte. Ausalt öeldes ma ei kujutaks ettegi enam kuidas ilma sellise kellata hakkama saada. Vaid "perse tunde järgi"
asju ei määra. igaljuhul sain veits testida ja tulemused: 1800 rpm=0.3 bar, 2000rpm=0.5bar ja 2200=0.7bar, ja 2500=1.0 bar mille langetab kohe 0.9
barile ja jääb hoidama. Testisin kolmada ja neljada käiguga, sest 1 ja 2 käik on liiga ruttu piirajas, et midagi jälgida. Kui keegi tulevikus endalegi paigaldab siis hea minu pealt võrrelda pöörete
järgi kas siis parem või halvem minu omast. Mingi pildi annab.
Kusjuures meenus ka selline asi, et seoses eelneva turbo torude puhastamisega on kütte kulu langenud. Seegi loogiline, sest varem põletasküttet rohkem
aga õhku sai madalalt vähem (kui mitte avariireziimi ei löönud kogu aeg).
Hetkel ei oska rohkem midagi korda teha ja alustaks vaikselt nii öelda värskendamisega, sest esimesed istmed vajavad uut nahka ja heli läbi selle
Gamma pole minu jaoks rahuldav.
Kas keegi oskab öelda kas sellele masinale istuvad A8 poleeritud 5 labaga veljed alla 17"? Minu lemmikud aga raske saada.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 05.11.11 14:59
|
|
|
Hangi kuskilt lühikeste kelladega diisli tahokas millel all ääres digikell, siis saad rõhukella õigesse kohta panna.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |
|