Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 100 C4 abs anduri eemaldamine (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1388)
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 09.10.11 19:41 Tsiteeri
100 C4 abs anduri eemaldamine



Sooviks siis teada saada, et kuidas selle kätte saaks. Mingit polti nagu näha pole, kust lahti keerata vms. Ei julge ka kohe jõuga hakata kangutama, seega ootaks targematelt vastust selle kohta. Täpsemalt siis vaja esimesi andureid lahti võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 09.10.11 19:51 Tsiteeri


Rooste hoiab teda kinni sel. Ja tervelt sa vaevalt kätte saad. Miks andur vaja ültse eemaldada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 09.10.11 20:07 Tsiteeri


Tõenäoliselt võid kohe hakata uut andurit otsima juba ja ka seda vedruhülssi, mis andurit paigal hoiab.
Torts keraamilist määret ei teeks ka paha, saad hiljem selle anduri kätte vajadusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 10.10.11 14:18 Tsiteeri


Andurit vaja selleks eemaldada, et uurida kas äkki on ots roostes ning siis ka paremini näha, kui kaugele see andur sisse ka läheks. Nimelt asi selles, et algul kustub abs-i tuli ära, aga sõites hakkab natukese aja pärast uuesti põlema ja nii palju kui ma olen leidnud otsingu abil ja targematelt ka nõu küsides, siis peaks viga olema selles, et andur on liialt kaugel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 10.10.11 14:23 Tsiteeri


Selleks ,et uurida pole vaja andurit välja kiskuda kui ta ei tule. Lihtsam on ju veovõlli ots välja võtta ja seest poolt uurida anduri roostet ja palju välja pesast ulatub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 10.10.11 14:40 Tsiteeri


Viga vöib ka selles olla, et andur on liialt lähedal ja igasugu mudru on tipu ära lihvinud.
Kulutab keskele augu ja veits vett/niiskust ajab asja lolliks/hukka.
Aiku pakkumine on parem, kui vana andurit löhkumata kätte ei saa ja uut asemele panna ei ole.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 10.10.11 14:45 Tsiteeri


Asi võib ka 5min laheneda, tõmbad anduri välja (katki ei lähe), puhastad ära ja paned tagasi. Nii palju, kui mina olen neid välja kiskunud, pole ükski kinni olnud eriliselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 10.10.11 14:50 Tsiteeri


Selle kakkumisega ongi see lugu, et täpselt 50:50 võimalus. Kui tuleb siis tuleb, kui ei siis ei. Riskiga peab arvestama alati kui ei viitsi poolteljeotsa välja tõmmata ja veidi rohkem vaeva näha. Ise pole seestpoolt aidates siiani mitte ühtegi suutnud ära lõhkuda, aga kõri on uut alati vaja läinud, sest üldjuhul originaalanduritel pole sellet peale hunniku roostet midagi järel :(. Teiseks on pooltelje otsa hammastiku puhastus niikuinii "must have" tegevus, mida on ABS anduri august tehes suhteliselt tüütu majandada ja seda väljas olles on ikka kordades lihtsam teha korralike töövahenditega. Ütleme siis nii, et see pole niikuinii kortermaja ees parklas toimetamise teema (noh võib ju, aga ...). Kui masin on mingi asisema mootoriga ja kaabliga laseb ABSi'le ligi, siis on asi kordades lihtsam diagnoosida, milline andur segast paneb vaiksel kiirusel igast andurist eraldi vagscope'ga graafikut joonistades.
Minu 2.3 AAR motoga isendi puhul pole ka ABSi readoutist võimalik kahjuks rääkida :(. Sorry, aga 100% ei oska midagi väita, et mõne 2.6 või muu motoga konkreetne isend readouti võimaldab :(. Ise tegelenud reeglina uuemate isendite ABSi muredega.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 16.10.11 18:00 Tsiteeri


Sai siis järgi uuritud ning mõlemal anduril on tipud maas ning augud sees. Hammasvööd sai ka puhtaks tehtud ning nüüd uute(kasutatud) andurite otsingul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.3% - SQL: 74.7%]