Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi S6 4,2 V8 - 1995 - siimlass (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2961)
siimlass
huviline

Avatar


Registreerunud 12.07.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 4.2 V8; Audi A3 S-Line 1.6 75kW

postitati 29.09.11 10:37 Tsiteeri
Audi S6 4,2 V8 - 1995 - siimlass



Sai siis suve keskel soetud endale Audi S6 4.2 V8 213kW.
Varustustase:
Sisustus:
tekstiilpolster
sportistmed
2x elektriliselt reguleeritavad istmed
4x istmesoojendused
tagaistme seljatugi allaklapitav
sportrool
nahkkattega käigukanginupp
nahkkattega käsipidurikang
käetugi ees (laekaga)
käetugi taga
carbon iluliistud salongis
jalamatid (tekstiilist)
Mugavusvarustus

kliimaautomaatik
4x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad)
toonitud klaasid
peeglid päikesesirmides (valgustusega)
kohtvalgustid

Tuled

Xenon
udutuled (eesmised, tagumine)
tulede korrektor

Audio, video, kommunikatsioon

BOSE stereo (originaal)
helivõimendi
kõlarid
subwoofer
6 cd CD Box
autotelefon
käed vabad süsteem

Eelnev omanik on autosse investeerinud omajagu (pidurite hooldus, piduri voolikute vahetus, piduri vedelike vahetus, roolivarda vahetus, sildade reguleerimne, rooliotsa parandus, hammasrihma vahetus, nukkvõlli vahtus, salongi õhufilter, uus termostaat, roolivõimu õli vahetus, uus kliima radikas, kliima täidetud, mootori õli vahetus, uus pöörete andur, uued amordid nii ees kui taga(KONI), uus roolivõimu pump, generaatori täielik remont, uus bensiini pump, cd box'i hooldus, kõik puksid vahetatud, sillastend, uus aku, kardaani vahepukk, käsipiduri trossid, pidurivoolikud ja üht teist veel).
Nädal aega sai autot nautida ja siis kiirendades rapsisin üle. Käigu vahetus ei olnud korralik ja tõmbasin seal midagi ära. Parandusse viies vahetati ära 1,2,3 käigu sünkrorisaatorid ja muhvid. Nädal aega hiljem uuesti. Sel korral polnud mitte midagi sellist nagu esimesel korral. Ei tea kas oli lihtsalt halb õnn või kehvalt tehtud töö. Nüüdseks on auto korras.
Eelmine omanik on kuskil tõsiselt rallimas käinud. On ära sõitnud esitiivad ja esi stange. Tiivad on matt värviga üle tehtud. Paneb küll mõtlema, miks ei võidud korraliku tööd teostada.
Mõned pildid ka :)


http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/349/485/08749293796fce.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/361/319/090409567e1a32.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/349/486/0874930457ee80.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/349/485/087492921e0ef3.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/361/319/0904095753f2d4.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
siimlass
huviline

Avatar


Registreerunud 12.07.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 4.2 V8; Audi A3 S-Line 1.6 75kW

postitati 29.09.11 13:52 Tsiteeri


Esiklaasi puhur ei tööta!? Oskab keegi ehk mingit nõu anda ? Kellegil on olnud kokkupuuteid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 29.09.11 14:02 Tsiteeri


Puhur ise ei tööta või lihtsalt esiklaasile ei puhu?


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 29.09.11 14:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siimlass
Esiklaasi puhur ei tööta!? Oskab keegi ehk mingit nõu anda ? Kellegil on olnud kokkupuuteid?


Näkku ja jalgadele puhub ilusti? Puhur on minu teada üks. Ehk siis kui näkku puhub, aga klaasile mitte, siis ilmselt ei liigu labad, mis õhku suunavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siimlass
huviline

Avatar


Registreerunud 12.07.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 4.2 V8; Audi A3 S-Line 1.6 75kW

postitati 29.09.11 14:09 Tsiteeri


Täpselt nii. Esiklaasile ainult ei puhu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 29.09.11 15:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siimlass
Täpselt nii. Esiklaasile ainult ei puhu.
Footwell/defroster flap positioning motor on siis selle jublaka nimi mis sul jukerdab. Asub juhi pool maki taga. Kuskil DIY all on ka selle kohta teema olemas kuidas neid mootoreid puhastada saab.

Viimase hädaga saab käsitsi +12v peale andmisega seda asja klaasile suunata, kuid siis lõppeb jalgadele õhu puhumine.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 29.09.11 16:01 Tsiteeri


Muidu väga kena aga mis asi see rooliotsa parandus on? Kummikotist 3 kilo hermetsit sisse? :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 29.09.11 16:14 Tsiteeri


Võtab nüüd kaks juhet,kui leidub ka midagi sellist mida pista sigareti süütajasse,kaks nõela oleks ka vaja.Võtad plokilt juhtmed tagant ja hakkad ümber suunama klappe,edasi ja tagasi.
Enam ei mäleta mis pistik oli aga foorumist leiad piisavalt infi selle kohta.Kui vool motot ei liiguta siis arvatavasti see õhtal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 29.09.11 16:23 Tsiteeri


Selline liigutamine on enamasti enesepettus, enda masinal sai seda korduvalt katsetatud ning aitas 2 päeva kuni 2 nädalat, siis paakus uuesti kinni.

Aitas ainult mootori eemaldamine, puhastamine ja kerge sissesõit peaaegu tühja 9v patarei otsas. Nüüd on juba üle aasta need muretult toiminud.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
siimlass
huviline

Avatar


Registreerunud 12.07.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 4.2 V8; Audi A3 S-Line 1.6 75kW

postitati 17.10.11 10:25 Tsiteeri


Esiklaasi soojaga on siis asi korras. Labad olid lihtsalt kinni jäänud ja aitas kenasti elektri peale laskmine nendele. Tänud abisõnade eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.5% - SQL: 68.5%]