Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  29
Autor:
Pealkiri: Quattrorõõmud 2011/2012 (vaidlused veoskeemide üle kustutatakse hoiatamata!) (Vastuseid: 717 | Vaatamisi: 100515)
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Tesla

postitati 22.09.11 23:17 Tsiteeri
Quattrorõõmud 2011/2012 (vaidlused veoskeemide üle kustutatakse hoiatamata!)



Varakult harjutama


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 23.09.11 05:46 Tsiteeri
Quattrorõõmud 2011/2012 (vaidlused veoskeemide üle kustutatakse hoiatamata!)



Lihtsalt niisama vahemärkusena. Kas quattrorahvas on tähele pannud, et enamus internetis lekitatavaid kõvatamisevideoid on sõiduki driftimisel pööre vasakule ehk siis juht jääb ohutumasse auto külge :D. Üritage vähemalt selle teema raames kontras kurvide edukas läbimine ikka mõlemale poole endale selgeks saada :cool:.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 23.09.11 06:45 Tsiteeri
Quattrorõõmud 2011/2012 (vaidlused veoskeemide üle kustutatakse hoiatamata!)



Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Lihtsalt niisama vahemärkusena. Kas quattrorahvas on tähele pannud, et enamus internetis lekitatavaid kõvatamisevideoid on sõiduki driftimisel pööre vasakule ehk siis juht jääb ohutumasse auto külge :D. Üritage vähemalt selle teema raames kontras kurvide edukas läbimine ikka mõlemale poole endale selgeks saada :cool:.

KPS, sellele on ka tegelikult lihtner seletus. Nimelt kiirendamisel ja vasakule pööramisel tekkivat ülekoormust nimetatakse positiivseks koormuseks. Aeglustumisel ja paremale pööramisel tekkivat aga negatiivseks. Ja üldjuhtudel on positiivset koormust mugavam taluda kui negatiivset. Ehk sellest tingituna on trajektori valik just selline nagu ta näha on. Kuid kindlasti on seal ka mingi alateadliku enesealalhoiu instinkti osa sees.


_________________
www.andmebaas.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Tesla

postitati 23.09.11 06:57 Tsiteeri
Quattrorõõmud 2011/2012 (vaidlused veoskeemide üle kustutatakse hoiatamata!)



Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Lihtsalt niisama vahemärkusena. Kas quattrorahvas on tähele pannud, et enamus internetis lekitatavaid kõvatamisevideoid on sõiduki driftimisel pööre vasakule ehk siis juht jääb ohutumasse auto külge :D. Üritage vähemalt selle teema raames kontras kurvide edukas läbimine ikka mõlemale poole endale selgeks saada :cool:.

Kusjuures olen seda isegi märganud nii videotest kui ka enda puhul, et endal on enesetunne parem vasakule keerates. Eile mõtlesin ka, et peaks äkki teistpidi ka proovima. Vihmaga rehvikulu küll väike, kuid siiski on kulu suuremalt osalt ainult ühele poolele muidu.
Eks järgmistel klippidel pean meeles seda vahemärkust. :D


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 23.09.11 08:14 Tsiteeri
Quattrorõõmud 2011/2012 (vaidlused veoskeemide üle kustutatakse hoiatamata!)



Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Lihtsalt niisama vahemärkusena. Kas quattrorahvas on tähele pannud, et enamus internetis lekitatavaid kõvatamisevideoid on sõiduki driftimisel pööre vasakule ehk siis juht jääb ohutumasse auto külge :D. Üritage vähemalt selle teema raames kontras kurvide edukas läbimine ikka mõlemale poole endale selgeks saada :cool:.

Ringliiklus on sedapidi, ristmikul on sedapidi laugem (loe: saad pikemalt driftida) keerata, manuaalkastiga autoga saad vasaku käega paremini roolile toetuda jne. :) Eks UK-s oleks vastupidi. :) Samas jäärajal lased ju mõlematpidi kurve ühtmoodi. Aga samas, kui mõtlema hakata, on meil ringrajad ka üldjuhul vastupäeva ehk vasakkurve eelistavad. Huvitav, kas vasakpoolse liiklusega maades ongi see ka vastupidi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 23.09.11 11:04 Tsiteeri
Quattrorõõmud 2011/2012 (vaidlused veoskeemide üle kustutatakse hoiatamata!)



Oli nüüd seda teemat juba vaja. :D Nägin üht klubilist täna poes ja temagi nagu vana Quattropeer ütles, et eks talvel näeb. :D Nii tahaks juba lund :P


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 23.09.11 11:45 Tsiteeri
Quattrorõõmud 2011/2012 (vaidlused veoskeemide üle kustutatakse hoiatamata!)



Noo ma olen juba näinud unes lumesadu, paksu tuisku ja naastrehvide allapanekut :D. Ega see talv kaugel enam olla saa :D. Kuskilt on ka kõrvu jäänud, et oktoobri lõpuks lubatakse lund juba...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 23.09.11 15:21 Tsiteeri


Saaremaal ka harjutatakse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Evil9
huviline

Avatar


Registreerunud 09.01.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 Avant c4 2,2tq 20v; Audi A6 Allroad c6 3,0 TDI

postitati 23.09.11 15:26 Tsiteeri


Täna algas alles ametlikult kalendri järgi sügis. Mehed kes unistavad juba suvel lumest saavad olla ainult quattromehed :)


Nelikvedu - must have!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 23.09.11 15:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Evil9
Täna algas alles ametlikult kalendri järgi sügis. Mehed kes unistavad juba suvel lumest saavad olla ainult quattromehed :)

Mis k*radi suvel - mul on juba kevade tulekul kurb meel, et lumi ära jälle läks :D.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 23.09.11 15:44 Tsiteeri


Kurja, tuleks juba päris lumi maha :D Jõhvis tuli täna korralik rahe, tegi kõrvalisemad tänavad üsnagi libedaks, kus liiklust ei olnud...ja oi kui fun oli vahelduseks :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 23.09.11 15:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeuz
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Lihtsalt niisama vahemärkusena. Kas quattrorahvas on tähele pannud, et enamus internetis lekitatavaid kõvatamisevideoid on sõiduki driftimisel pööre vasakule ehk siis juht jääb ohutumasse auto külge :D. Üritage vähemalt selle teema raames kontras kurvide edukas läbimine ikka mõlemale poole endale selgeks saada :cool:.

KPS, sellele on ka tegelikult lihtner seletus. Nimelt kiirendamisel ja vasakule pööramisel tekkivat ülekoormust nimetatakse positiivseks koormuseks. Aeglustumisel ja paremale pööramisel tekkivat aga negatiivseks. Ja üldjuhtudel on positiivset koormust mugavam taluda kui negatiivset. Ehk sellest tingituna on trajektori valik just selline nagu ta näha on. Kuid kindlasti on seal ka mingi alateadliku enesealalhoiu instinkti osa sees.


Nõus ei puutu küll otseselt nelikveo alla kuid mul on mootorrattal ka vaskule pööramisest tagarehv rohkem kulunud.

Mis puutub quattro ja talv siis talv on sitt aastaaeg sest igasugu kulud on kõrgemad :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 23.09.11 16:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raemees
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeuz
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Lihtsalt niisama vahemärkusena. Kas quattrorahvas on tähele pannud, et enamus internetis lekitatavaid kõvatamisevideoid on sõiduki driftimisel pööre vasakule ehk siis juht jääb ohutumasse auto külge :D. Üritage vähemalt selle teema raames kontras kurvide edukas läbimine ikka mõlemale poole endale selgeks saada :cool:.

KPS, sellele on ka tegelikult lihtner seletus. Nimelt kiirendamisel ja vasakule pööramisel tekkivat ülekoormust nimetatakse positiivseks koormuseks. Aeglustumisel ja paremale pööramisel tekkivat aga negatiivseks. Ja üldjuhtudel on positiivset koormust mugavam taluda kui negatiivset. Ehk sellest tingituna on trajektori valik just selline nagu ta näha on. Kuid kindlasti on seal ka mingi alateadliku enesealalhoiu instinkti osa sees.


Nõus ei puutu küll otseselt nelikveo alla kuid mul on mootorrattal ka vaskule pööramisest tagarehv rohkem kulunud.

Mis puutub quattro ja talv siis talv on sitt aastaaeg sest igasugu kulud on kõrgemad :D


Head asjad ei saagi ju tasuta olla :D (loe siis sedasi: lumes hullamine on fun ja fun on hea..ja hea asi ei saa tasuta olla üldiselt :P)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 23.09.11 17:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: raemees
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeuz
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Lihtsalt niisama vahemärkusena. Kas quattrorahvas on tähele pannud, et enamus internetis lekitatavaid kõvatamisevideoid on sõiduki driftimisel pööre vasakule ehk siis juht jääb ohutumasse auto külge :D. Üritage vähemalt selle teema raames kontras kurvide edukas läbimine ikka mõlemale poole endale selgeks saada :cool:.

KPS, sellele on ka tegelikult lihtner seletus. Nimelt kiirendamisel ja vasakule pööramisel tekkivat ülekoormust nimetatakse positiivseks koormuseks. Aeglustumisel ja paremale pööramisel tekkivat aga negatiivseks. Ja üldjuhtudel on positiivset koormust mugavam taluda kui negatiivset. Ehk sellest tingituna on trajektori valik just selline nagu ta näha on. Kuid kindlasti on seal ka mingi alateadliku enesealalhoiu instinkti osa sees.


Nõus ei puutu küll otseselt nelikveo alla kuid mul on mootorrattal ka vaskule pööramisest tagarehv rohkem kulunud.

Mis puutub quattro ja talv siis talv on sitt aastaaeg sest igasugu kulud on kõrgemad :D


Head asjad ei saagi ju tasuta olla :D (loe siis sedasi: lumes hullamine on fun ja fun on hea..ja hea asi ei saa tasuta olla üldiselt :P)

Kaks jooksu rehve, purunenud klubi numbrialus ning kaks liitrit suurem küttekulu oli eelmise talve saavutus :D Madalate pööretega sõõrikuid teha on ikka lõbus :D Võiks juba kiiremini see talv tulla :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 23.09.11 18:32 Tsiteeri


No näed, ei saa tasuta miski :D Minul eelmine talv (niipalju, kui ma q-ga seda nautida sain) läks suuremate kadudeta, va 16 liitrine keskmine kütusekulu :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 23.09.11 19:01 Tsiteeri


Loodaks ka ikka lume tulekuks enda quattro tänavakõlbulikuks saada, varsti muidu viska jälle labidas a3-e pagassi:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 24.09.11 04:56 Tsiteeri


Midagi head..


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 24.09.11 12:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raemees
Mis puutub quattro ja talv siis talv on sitt aastaaeg sest igasugu kulud on kõrgemad :D


Ega lumerohke talv poolikutele masinatele kah odav ei ole. Kulud abiaednikule + põhiaednik koos kõblade, kobestite, labidate ja kühvlitega :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 25.09.11 06:50 Tsiteeri


Sesmõttes, et nagu videodelt näha ei pea quattrorõõmu jaoks olema just talv :)

Ja ega see külm talv oma -35 kraadiga ka nüüd hea pole. Pigem oleks hea soojem ja heitlikum ilm. Siis ju tuisku rohkem ja lörtsi kah, kus quattro ennast välja teenida saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 25.09.11 06:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: püstolettJa ega see külm talv oma -35 kraadiga ka nüüd hea pole. Pigem oleks hea soojem ja heitlikum ilm. Siis ju tuisku rohkem ja lörtsi kah, kus quattro ennast välja teenida saab.
Pigem ikka stabiilne -10, kui nulli kandis pendeldamine, kui lumevallid korra juba kõvaks sulanud, siis pole enam üldse nii lõbus - pehme pealispinna alt võib midagi ebameeldivalt tugevat valel hetkel välja ilmuda.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 25.09.11 10:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: püstolettJa ega see külm talv oma -35 kraadiga ka nüüd hea pole. Pigem oleks hea soojem ja heitlikum ilm. Siis ju tuisku rohkem ja lörtsi kah, kus quattro ennast välja teenida saab.
Pigem ikka stabiilne -10, kui nulli kandis pendeldamine, kui lumevallid korra juba kõvaks sulanud, siis pole enam üldse nii lõbus - pehme pealispinna alt võib midagi ebameeldivalt tugevat valel hetkel välja ilmuda.

Täpselt, ainus kadu, purunenud numbrialus, tuligi just kevadepoole ning sulaperioodil kus hanged olid juba jäätunud. Parem siis tõesti palju tuisku ning mõõdukat külma :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 26.09.11 10:02 Tsiteeri


Kuidas lõunanaabrid Q- rõõme naudivad. Kas lõhkumine või nautimine, seda otsustab igaüks ise. :D


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
quAttr0
huviline

Avatar


Registreerunud 08.09.11
Kasutaja on eemal


postitati 26.09.11 13:25 Tsiteeri


http://www.youtube.com/watch?v=xXuV0JWQ_bc

Midagi sarnast veel hea laulu saatel :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 26.09.11 13:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quAttr0
Midagi sarnast veel hea laulu saatel :P
Samas videos 1:15 peal on väga kenasti näha kuidas C4 EDL toimib:P


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 26.09.11 13:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quAttr0
http://www.youtube.com/watch?v=xXuV0JWQ_bc

Midagi sarnast veel hea laulu saatel :P

Ma värske quattro omanikuna veel ei tea, aga kas nelikveo normaalseks toimimiseks peabki gaas kogu aeg põhjas olema või miks nad niimoodi tõmblevad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  29
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 22.1% - SQL: 77.9%]