Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Tule klaasid lähevad seestpoolt uduseks (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2850)
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 22.10.04 05:57 Tsiteeri
Tule klaasid lähevad seestpoolt uduseks



Esitulede klaasid lähevad seestpoolt uduseks alati peale pesulas käimist. Sama seis ka vihmase ilma korral. Tule klaasid on terved ja samuti peaks terve olema ka tulede tagumine korpus. Kuidas sellest lahti saada?

On keegi üldse antud asjaga võidelnud?


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.04 06:29 Tsiteeri


järelikult ei ole ikka korpus terve...või tuleb niiskus tuleklaasi ja korpuse vahelt sisse...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rr10
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 100/2.3E (HETKEL JUBA OMANIKKU VAHETANUD)

postitati 22.10.04 06:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Jürarrak
Esitulede klaasid lähevad seestpoolt uduseks alati peale pesulas käimist. Sama seis ka vihmase ilma korral. Tule klaasid on terved ja samuti peaks terve olema ka tulede tagumine korpus. Kuidas sellest lahti saada?

On keegi üldse antud asjaga võidelnud?

Vene ajal valati natuke piduriõli pirniaugust laternasse ja sinna alla ta jäigi loksuma.Tegi asja väga säravakssäravaks.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silver
huviline



Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.04 06:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja rr10
Vene ajal valati natuke piduriõli pirniaugust laternasse ja sinna alla ta jäigi loksuma.

Miks ma küll ei usu, et Jürarrak seda teha sooviks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Horde
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 1,8

postitati 22.10.04 06:56 Tsiteeri


Sama probleem minugi masinal aegajalt. Kuna mul masina suht vanakene arvan, et need tihendid mis klaasi ja korpuse vahel on suht jäigad ja kuskilt immitseb ehk läbi(Või on vastupidi - et tule sees niipalju umb ja kondents sees ):-)).
Kui tuld lahti võtta (A80 - b3) klambritest mis klaasi vastu korpust hoiab siis seal vahel on tihend.
Kas keegi on neid tulede tihendeid vahetanud oma masinal? Soovitab eesti kliimas vastupidavat tihendit?

PS! .. ei ole autode koha pealt eriti pädev :-(
tervitades,
horde


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 22.10.04 06:57 Tsiteeri


Piduriõli ei vähendanud mingil määral seda "udu" ... asja point oli korrosioonikaitses.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 22.10.04 07:08 Tsiteeri


Pilduriõli pole jah see lahendus mis kõne alla tuleks :)

Kas tuleklaaside seestpoolt mingi kodentsivastase ainega kokku tegemine ei oleks abiks? On olemas ju keemiat, millega tehakse salongiklaasid seestpoolt kokku, mis taksitavad klaaside uduseks minemist.
Või siis teha tule klaasi ja korpuse vaheline tihend ning korpuse tagumine prinivahetuskaane tihend silikoonsprayga kokku?


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 22.10.04 07:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Jürarrak
Või siis teha tule klaasi ja korpuse vaheline tihend ning korpuse tagumine prinivahetuskaane tihend silikoonsprayga kokku?


see võib täitsa aidata, a mis spray, pane tavalist neutraalset läbipaistvat, ring peale ja näpuga siledaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 22.10.04 08:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja rass
Tsitaat:
Esialgne postitaja Jürarrak
Või siis teha tule klaasi ja korpuse vaheline tihend ning korpuse tagumine prinivahetuskaane tihend silikoonsprayga kokku?


see võib täitsa aidata, a mis spray, pane tavalist neutraalset läbipaistvat, ring peale ja näpuga siledaks.


ee, mismoodi siis prini vahetamine peale seda välja nägema hakkab? :P


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 22.10.04 11:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Piduriõli ei vähendanud mingil määral seda "udu" ... asja point oli korrosioonikaitses.
Vähendab küll, piduriõli on vägagi hügroskoopne (vettimav) ja ta imeb veeauru endasse. Seepärast tulebki piduriõli aegajalt pidurisüsteemis vahetada, et ta seal ka end mingi aja jooksul vett täis imeb. Muide, sama lugu on soolaga, Jürarrak, pane tule sisse peotäis jämesoola. :P

Niiskus ilmselt tuleb sinna sisse siiski klaasi ja reflektori (korpuse) vahelt. Ürita sealse tihendiga midagi ette võtta. Kasvõi silikooniga hermeetilisemaks muuta. Ajutiselt ehk aitaks ka pirniavast fööniga kuuma kuiva õhuga tule sisemuse kuivatamine.

Mul seisab kuskil Holts'i uduvastane spray, aga minu arvates sellest aknaklaaside siseküljel küll erilist tolku polnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rr10
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 100/2.3E (HETKEL JUBA OMANIKKU VAHETANUD)

postitati 22.10.04 11:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Black
Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Piduriõli ei vähendanud mingil määral seda "udu" ... asja point oli korrosioonikaitses.
Vähendab küll, piduriõli on vägagi hügroskoopne (vettimav) ja ta imeb veeauru endasse. Seepärast tulebki piduriõli aegajalt pidurisüsteemis vahetada, et ta seal ka end mingi aja jooksul vett täis imeb. Muide, sama lugu on soolaga, Jürarrak, pane tule sisse peotäis jämesoola. :P

ja VATTI KA vahele, siis seisab soolatops paremini püsti.:P:P



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 22.10.04 15:55 Tsiteeri


Vastused lähevad aina põnevamateks.Kui auto pole avariiline ehk tuleklaasi pole vahetatud või korpus pole katki siis pääreb niiskus tule sisse tagantpoolt.Tuleb järgi vaadata see luuk mille kaudu lampi vahetatakse või pistiku ühendused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Al
huviline



Registreerunud 30.09.04
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B3 ja C4 Audid

biggrin.gif postitati 22.10.04 18:01 Tsiteeri


Mu autol oli esitulega sama jama ,võtsin tule lahti tegin puhtaks ja panin tule korpuse ja klaasi vahelisele tihendile mõlemale poole kummiliimi peale.Siiamaani pole enam uuesti uduseks läinud .


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 27.10.04 13:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Jürarrak
Pilduriõli pole jah see lahendus mis kõne alla tuleks :)

Kas tuleklaaside seestpoolt mingi kodentsivastase ainega kokku tegemine ei oleks abiks? On olemas ju keemiat, millega tehakse salongiklaasid seestpoolt kokku, mis taksitavad klaaside uduseks minemist.
Või siis teha tule klaasi ja korpuse vaheline tihend ning korpuse tagumine prinivahetuskaane tihend silikoonsprayga kokku?

Pane need niiskust imavad terakesed nagu kingakarpides on :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.0% - SQL: 63.0%]