Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: "Parim remondikoht" (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 2069)
lunastaja
Bännitud



Registreerunud 20.09.11
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.11 17:12
"Parim remondikoht"



Miks see teema täiesti lambist ära kustutati?

Originaal teema cache:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:YUdbEDOWQYgJ:foorum.audiclub.ee/viewthread.php%3Ftid%3D100727+eesti+audi+kl ubi+p%C3%A4%C3%A4suke&cd=1&hl=et&ct=clnk&gl=ee&client=firefox-a

Tere foorumlased. Jällegi on põhjust siia kirjutada,ühest remonditöökojast, kus mehed ei saa oma töödega hakkama ja ei hakka vist kunagi saama ka,nagu mulle juba selgeks on saanud! Kirjutan selleks,et teisi hoiatada!
Audi A6 2,5TDI 1995 aasta oli remondis.
Probleem oli selles,et ajas jahutusvedelikku paisupaagi korgi vahelt välja, surve oli kõva paisupaagis,aga temperatuur seisis ilusti 90*C lõdvikud olid kivi kõvad.Tööde vastuvõtjale sai öeldud,et vaadaku kogu auto üle, kui midagi katki vahetage ära, või kui mingit vedelikku vähe pange juurde. Vastus oli:"jah", teeme ära ja vaatame kogu auto üle. Lisaks palusime vahetada uksehinged,mis ise viisime sinna(kasutatud ja korralikud)kuna vanad olid suure lõtkuga.
Auto läks remonti 28.08.11 ja kokkulepe oli ,et tehakse septembri alguseks korda. Helistati sealt firmast ja öeldi,et viga paisupaagi korgis,et vahetame ära ja siis on korras. Lisaks vahetati rihmad, rullikud ja veepump ja mootoriõli. Kokkulepitud, vahetavad ära ja saan korras auto kätte.
Auto käes, arve tasutud(2130 eurot),uksehinged reguleerimata,vahed nii suured, et pääsukesed lendavad läbi:)tegid korda selle. Pärast 130 km pikkust sõitu kapotialune jahutusvedelikku täis ja seis endine. Lubasid uuesti üle vaadata ja mõelda mis viga võiks olla. Töökotta tagasi sõites sai ka omapoolne arvamus asjast esitatud- et viga on kas plokikaanes või kaanetihendis. Mille nemad välistasid raudkindlalt. Kuna olid teinud plokikaanetihendi testi,mis näitas, et asi "peaaegu" korras(nende sõnul). Ja terve töökoda arvas, et viga ei saa selles olla. Töömehe arvamus oli, et viga ventilaatoris:) Mis ei saa olla loogiline,kuna ventilaator ei tekita survet mootorisse. Järgmine nendepoolne pakkumine oli, et vahetavad "igaks juhuks" radiaatori ära. Millest mina keeldusin, sest mootor ju ei kuumenenud üle ja temp oli ilusti 90*C.
Peale pikka jagelemist (meistriga) lubasid oma kulu ja kirjadega auto uuesti üle vaadata ja korda teha kiiremas korras. Meistri sõnad- jah, arve suur ja me teeme auto oma kulude ja kirjadega korda.
Palusime ka ühtlasi teha ära sillastend. Mida tehti 4 korda:) Tulemus-null. (kord rool viltu, kord auto kisub vasakule jne.) Ja ei saanudki tehtud. Väitsid et autol ühel rattal tsentreerimisrõngas puudub ja ei saagi sellepärast korralikult teha. Kuigi see ei tohiks tulemust muuta.
Järgmine päev kõne, auto korras. Sai uuritud, et mis siis viga oli...
Ja oh üllatust... plokikaane tihend läbi! Töömehed võtsid uuesti kogu kupatuse lahti,kuigi nad olid juba eelnevalt vahetanud rihmad ,rullikud, veepumba ja mootoriõli. Oleksid võinud kohe peale paisupaagi vahetust(mis oli tegelikult terve) alustada plokikaane maha võtmist, mida sai neile kohe soovitatud.
Autole järele minnes(15. sept.2011) esitati arve 428 euri! Kuhu jäi oma kuludega auto korda tegemine? Juhatajaga telefonis rääkides uurisime, et kuidas siis nii, et esitate veel lisaarve. Kui oli ju jutt, et teete auto korda, kuna oli nende töömeeste vale diagnoos.
Üllatus oli suur, kui juhatajaga rääkides sõimati nägu lihtsalt täis.Tema sõnad olid, et teda ei huvita, kui kaua läks ja et tema töömeeste apsakaga oli tegu. Ja ütles, et autot enne kätte ei saa, kui arve makstud ja kõik. Ise ei suvatsenud isegi mitte kohale tulla(või ei julgenud), et näost näkku asi ära klaarida.

Peale esimest korda,kui auto kätte saime olid vead järgmised,ehk siis tegemata tööd mille eest oli tasutud.

Vaakumivoolik lahti,enne oli kinni.Unustatud panemata.
Kapott ei tule lahti, halvasti reguleeritud. Enne avanes ilusti.
Kapoti kumm puudu, see mis käib tiiva peal,neljakandiline, enne oli küljes. Oli remondi käigus ära tulnud ja tagasi panemata.
Jahutusvedelik kaob ikka.
Uksed reguleerimata.
Tehti sillastend, mitu korda kusjuures ja ei saadud paika silda.Kontrollisid rattad ära, kõik oli korras ütles töömees.Küsisin milles viga, kehitas õlgu.
Roolivõimu õli vähe.
Udutuled ei põlenud.
Tagumised numbrituled ei põlenud.
Pool armatuuri pime,pirnid vahetamata.
Mootori alt pesu tegemata.
Peale selle oli töid veel,mis suudeti ikka kuidagi ära teha.


Osad asjad tehti korda,mis siin ülal nimetatud,osad pidin ikka ise tegema!
Flameko,teile niipalju,et olete ühed mõtetud lubajad mehed,kes oma lubadustest kinni ei pea!
Ära nüüd tule siia ennast õigustama,nagu sul ikka kombeks on olnud,et küll kõik teised on kurjad ja pahad,sina ei ole kunagi süüdi! Normaalsed töömehed võiksid ka otsida,kes sellist pläma suust välja ei ajaks ja teaks mida nad teevad! See ei ole esimene kord,kui ma sinuga puid ja maid pean jagama! Arvasin tõesti,et teil on asjad paremaks läinud,arvestades eelnevat korda, kui ma teil käisin. Aga pean kahjuks tunnistama,et muutusi ei ole toimunud!Kui hakkad ennast õigustama,panen siia foto materjali ka,siis näevad kõik,mismoodi tööd tehakse teil!
Autole järgi minnes,oli sõidetud autoga 200 + kilomeetrit.Nende jutt,nemad testisid ja proovisid.Ajuvaba!

Töid teostas Flameko OÜ.


Palun seda mitte kustutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.11 17:22


Registreeri mõni kasutajanimi veel ja saad oma peamisele kasutajale ka bänni.
Internet ei ole nii anonüümne kui sa loodad selle olevat.
Antud teema liideti varem selliste probleemide tarbeks loodud üldteemale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.9% - SQL: 76.1%]