Lehekülgi: 1 2 3 |
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 13.09.11 08:01
|
|
|
Audi A6 Avant 2.5 TDi - 1996 - akselbant
Paar nädalat tagasi ostetud isend. Edasi viib diisel mootor võimsusega 85kW ja automaat käigukast. Lisade poole pealt on kliima, 4x elektriaknad,
katuseluuk, püsikiirusehoidja, istmesoojendus.
Välimuse poole pealt ei ole pärl, kuid tehnika on hea. Eelmine omanik tegi 280 000 km juures mootori kapremondi.
304 000 km
Vahetatud õli ja filter ning kütuse ja õhufilter. Kõik pidurikettad ja klotsid. Tagumine parempoolne suport remkomplektiga renoveeritud.
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 19.09.11 08:56
|
|
|
Täna vahetasin välimise roolivarda otsa ära ning uus sai sama arv pöördeid tagasi pandud, kuid testisõidul selgus, et rool on natuke viltu nüüd. Kui
rooli otseks keeran, siis kisub vasakule ning kui lasen lahti siis sõidab otse ning ei kisu. Kas antud sümptomid viitavad sellele, et kokkujooks
nihkus paigast?
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.09.11 10:26
|
|
|
Kui sa uue rooliotsa keeraksid varda küljest ära ja tagasi paneksid täpselt sellesama keerates samapalju ringe siis ehk saaks ka tagasi omale kohale
sõiduomadusi muutmata. Aga kui sa keerasi sealt vana ära ja uue asemele, siis arvesta, et uus on kulumata ja vindiosa pikkus võib teine olla (keerad
küll samapalju tiire aga kui vindiosa on pikem jääb ots ikka varda suhtes väljapoole).
Ühesõnaga tahan sinna jõuda, et kui roolitsa vahetad tuleb ikka stendist läbi käia. Imestad isegi, et see rooliots pole sul ainus "kõver" jupp
sillas. Stendis soovitatakse käia isegi siis kui pole midagi vahetanud, kuid viimasest stendist on juba aastaid möödas, sest puksid on kummist ja need
aja jooksul vajuvad mõnevõrra oma ideaalasendist koormuse suunas kõrvale muutes nii jooksu kui ka külgkallet.
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 19.09.11 10:47
|
|
|
Tänan.
Ma arvan, et vahetan teise poole kah uue vastu välja ja siis stendi.
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 27.09.11 04:58
|
|
|
306500 vahetatud AKK õli koos juurdekuuluvaga. Silla stendi pole veel jõudnud, kuid enne talverehve teen kindlasti ära. Lähitulevikus lõikan kati
välja.
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 07.10.11 06:03
|
|
|
Eile sai tühi kat asendatud otse toruga. Kat oli enne tühjaks tehtud. Hääl muutus tunduvalt vaiksemaks. 2500-3000 on eriti erinevus tunda.
Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja
A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
|
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 25.10.11 07:26
|
|
|
Pole ammu midagi kirjutanud, sest polnud põhjust. Auto kestab hästi. Sillastendis käisin ära kuid reguleerimine jäi ära tänu õõtsade lõtkudele.
Novembris on plaanis siis esisilda värskendada uute amortidega, vedrudega, õõtsadega, tugilaagritega. Soovitage amorte + vedrud, et esisild oleks
võimalikult pehme. Ise arvan, et panen õliamordid + tavalised vedrud. Kuid olen kuulnud, et on olemas mingid pehmemad ja jäigemad vedrud?
Ja veel üks küsimus - kuhu jooksevad katuseluugi drenaa˛i kanalid?
Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja
A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
|
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.11 11:15
|
|
|
Kui võimalik, eelista gaasiamorte õli omadele. Õliamordid kipuvad kiiremini läbi minema ja talvel pakasega võivad kah esimestel kilomeetitel eriti
jäigad olla.
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 25.10.11 12:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Kui võimalik, eelista gaasiamorte õli omadele. Õliamordid kipuvad kiiremini läbi minema ja talvel pakasega võivad kah esimestel kilomeetitel eriti
jäigad olla. |
Tallinnas on õliamordid pehmemad. Räägin enda kogemusest, sest isal on 100 C4 2,3 ja ees on õliamordid ning väga meeldiv on nendega sõita. Kiirem
väsimine mind ei hirmuta, kuna töö teen ise ja hind on ka vastav.
Aga aidake mind vedrude valikuga.
Vedrud vaatasin siit
1. 4A5411105F
2. 4A5411105G
3. 4A5411105AB
Millised valida?
Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja
A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
|
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 10.11.11 06:17
|
|
|
Nädalavahetusel renoveerisin roolivardaid. Võtsin auto pealt maha ning asjad liikuma. Natuke määret ning uued rooliotsad ( vasak Meyle ja parem Swag).
Nüüd ei tohiks silla reguleerijal probleeme tekkida. Eile vahetasin mõlemad õõtsad (Optimal) ning stabilisaatori puksid (originaal). Vedrud jätan
esialgu vanad. Lähiajal siis rattalaagri ja amortide vahetus ja siis stendi.
309 tkm
Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja
A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
|
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 16.11.11 08:58
|
|
|
Nädalavahetusel tegelesin natuke autoga. Vahetasin esiamorte (AL-KO õli), parem amorditugi (Optimal) ja parem eesmine rattalaager(Optimal). Täna on
sillastendi aeg kinni pandud. Ainuke aga, et peale esisilla korrastamist on nüüd ilmunud naksud paremale pöörates vasaku ratta juurest. Arvatavasti
tugilaager, mis on uued olemas, kuid ei jõudnud veel külge panna.
Kas vigane amordilaager mõjutab oluliselt silla paika panemist?
Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja
A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
|
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 28.11.11 09:37
|
|
|
Eile hommikul oli parem peegli klaas jalutama läinud
Kui on pakkuda (parempoolne väike) siis u2u. Võib olla ka mitte töötava soojendusega!
Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja
A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
|
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 29.11.11 12:35
|
|
|
Eile sai auto uued tugilaagrid (Lemförder). Tänud kasutajale Fugitive kes tööd teostas ning aitas uue peegliklaasiga. Naksud on ikka alles. Täna proovisin roolilatti peale keerata, kuid see ei mõjutanud midagi. Rohkem
ei oska muud midagi kahtlustada, kui praak ammorti (ristilõtk). Roolilati keerasin tagasi ning kui aega ja sooja garaa˛i leian, siis proovin vanad
ammordid tagasi panna.
Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja
A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 10.12.11 13:53
|
|
|
Tegemist Cobra alarmiga. Pöördu www.alarm.ee või www.carsec.ee poole, nende kaudu on võimalik uusi pulte tellida/osta.
|
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 29.12.11 12:50
|
|
|
Eile tegelesin tagumiste ustega. Ukselukud leotasin diislis ning puhastasin suruõhuga. Pärast määrisin WD-40 ja paigaldasin uued trossid(vanad olid
väsinud ning tekitasid peavalu uste avamisel ning sulgemisel seest poolt) ja kasutatud heliisolatsiooni(puudusid teadmata põhjusel). Natuke
klaasiraamide timmimist ning uksed käivad väga hästi. Eile saabus turbo rõhu kell Hiinast. Testisin seda rõhuga ning näitab väga täpselt.
Paigaldamine jääb uude aastasse.
Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja
A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
|
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 10.01.12 08:16
|
|
|
312000 tkm
Vahetatud mootori õli (Fuchs 10w40) ja filter (MANN). Pudenenud piibud asendasin 6mm vasktoruga, mida ühendasin juhtmega ning katsin termokahaneva
rüüga. Esimeste külmadega käivitub auto hästi.
Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja
A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
|
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 23.01.12 09:02
|
|
|
Tere klubilised. Alates auto ostust on vaevanud väike probleem. Nimelt 1500 - 1800 rpm vahel tekib mootori töös vibratsioon nii tühikäigul kui ka
koormusel. Selline tunne nagu jätaks vahele. Milles võib viga olla?
Üks küsimus veel - vag-com näitas ühte mitte püsivat viga 00522 ECT Sensor Out OF Range. Kas see võib tuleneda eelsüüte nupust, mis katkestab ahela?
Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja
A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
|
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 30.01.12 09:09
|
|
|
Laupäeval paigaldasin turbo rõhu kella. Turbo puhub päris hästi 3000 rpm ja teise käiguga (atm) 1,1 bar. 1900 rpm hakkab rõhku koguma ja ühtlaselt
sõites 2000 rpm on rõhk 0,3 bar. Kas see on norm antud mootori juures? Tunde järgi võiks juba 1700 rpm juures rõhku koguma hakkama, siis ei oleks seda
vähest tõmblemist? Kevadel proovin küttekogust suuremaks timmida(praegu 4.7). Muidu auto käivitub hästi ning atm kast lumes ei tekita peavalu. Head
rehvid ja ronib päris hästi lumes.
Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja
A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
|
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 30.01.12 09:14
|
|
|
Kuna suverehvid on otsas, siis küsin Teie nõu. Millised rehvid osta kas Federal või Nankang 205/60 R16 mõõtu?
Tähtis on just müratase, et kumb on vaiksem ja pehmem.
Tänan
Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja
A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.12 08:04
|
|
|
Federali ei tea aga Nankang minule ei sobi. Kulusid meeletu kiirusega (2 hooaega kokku ca20 tuhat km) ja tõsine plastik rehvisegu mis salongis kõvasti
tunda andis. Muidu kui säästurehvi soovid siis lõuna naabritel on valik suurem ja soodsam.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 31.01.12 14:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: akselbant
Laupäeval paigaldasin turbo rõhu kella. Turbo puhub päris hästi 3000 rpm ja teise käiguga (atm) 1,1 bar. 1900 rpm hakkab rõhku koguma ja ühtlaselt
sõites 2000 rpm on rõhk 0,3 bar. Kas see on norm antud mootori juures? Tunde järgi võiks juba 1700 rpm juures rõhku koguma hakkama, siis ei oleks seda
vähest tõmblemist? Kevadel proovin küttekogust suuremaks timmida(praegu 4.7). Muidu auto käivitub hästi ning atm kast lumes ei tekita peavalu. Head
rehvid ja ronib päris hästi lumes. |
Kust sa turbo rõhukella ostsid?
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |