Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi A6 Avant 2.5 TDi - 1996 - akselbant (Vastuseid: 56 | Vaatamisi: 14674)
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 13.09.11 08:01 Tsiteeri
Audi A6 Avant 2.5 TDi - 1996 - akselbant



Paar nädalat tagasi ostetud isend. Edasi viib diisel mootor võimsusega 85kW ja automaat käigukast. Lisade poole pealt on kliima, 4x elektriaknad, katuseluuk, püsikiirusehoidja, istmesoojendus.

Välimuse poole pealt ei ole pärl, kuid tehnika on hea. Eelmine omanik tegi 280 000 km juures mootori kapremondi.

304 000 km
Vahetatud õli ja filter ning kütuse ja õhufilter. Kõik pidurikettad ja klotsid. Tagumine parempoolne suport remkomplektiga renoveeritud.


http://mb1.live.hot.ee/rps/D/2215631.jpg



http://mb2.live.hot.ee/rps/D/2508785.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 19.09.11 08:56 Tsiteeri


Täna vahetasin välimise roolivarda otsa ära ning uus sai sama arv pöördeid tagasi pandud, kuid testisõidul selgus, et rool on natuke viltu nüüd. Kui rooli otseks keeran, siis kisub vasakule ning kui lasen lahti siis sõidab otse ning ei kisu. Kas antud sümptomid viitavad sellele, et kokkujooks nihkus paigast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 19.09.11 10:26 Tsiteeri


Kui sa uue rooliotsa keeraksid varda küljest ära ja tagasi paneksid täpselt sellesama keerates samapalju ringe siis ehk saaks ka tagasi omale kohale sõiduomadusi muutmata. Aga kui sa keerasi sealt vana ära ja uue asemele, siis arvesta, et uus on kulumata ja vindiosa pikkus võib teine olla (keerad küll samapalju tiire aga kui vindiosa on pikem jääb ots ikka varda suhtes väljapoole).

Ühesõnaga tahan sinna jõuda, et kui roolitsa vahetad tuleb ikka stendist läbi käia. Imestad isegi, et see rooliots pole sul ainus "kõver" jupp sillas. Stendis soovitatakse käia isegi siis kui pole midagi vahetanud, kuid viimasest stendist on juba aastaid möödas, sest puksid on kummist ja need aja jooksul vajuvad mõnevõrra oma ideaalasendist koormuse suunas kõrvale muutes nii jooksu kui ka külgkallet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 19.09.11 10:47 Tsiteeri


Tänan.
Ma arvan, et vahetan teise poole kah uue vastu välja ja siis stendi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 27.09.11 04:58 Tsiteeri


306500 vahetatud AKK õli koos juurdekuuluvaga. Silla stendi pole veel jõudnud, kuid enne talverehve teen kindlasti ära. Lähitulevikus lõikan kati välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 07.10.11 06:03 Tsiteeri


Eile sai tühi kat asendatud otse toruga. Kat oli enne tühjaks tehtud. Hääl muutus tunduvalt vaiksemaks. 2500-3000 on eriti erinevus tunda.


Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 25.10.11 07:26 Tsiteeri


Pole ammu midagi kirjutanud, sest polnud põhjust. Auto kestab hästi. Sillastendis käisin ära kuid reguleerimine jäi ära tänu õõtsade lõtkudele. Novembris on plaanis siis esisilda värskendada uute amortidega, vedrudega, õõtsadega, tugilaagritega. Soovitage amorte + vedrud, et esisild oleks võimalikult pehme. Ise arvan, et panen õliamordid + tavalised vedrud. Kuid olen kuulnud, et on olemas mingid pehmemad ja jäigemad vedrud?
Ja veel üks küsimus - kuhu jooksevad katuseluugi drenaa˛i kanalid?


Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 25.10.11 11:15 Tsiteeri


Kui võimalik, eelista gaasiamorte õli omadele. Õliamordid kipuvad kiiremini läbi minema ja talvel pakasega võivad kah esimestel kilomeetitel eriti jäigad olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 25.10.11 12:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
Kui võimalik, eelista gaasiamorte õli omadele. Õliamordid kipuvad kiiremini läbi minema ja talvel pakasega võivad kah esimestel kilomeetitel eriti jäigad olla.


Tallinnas on õliamordid pehmemad. Räägin enda kogemusest, sest isal on 100 C4 2,3 ja ees on õliamordid ning väga meeldiv on nendega sõita. Kiirem väsimine mind ei hirmuta, kuna töö teen ise ja hind on ka vastav.

Aga aidake mind vedrude valikuga.
Vedrud vaatasin siit

1. 4A5411105F
2. 4A5411105G
3. 4A5411105AB

Millised valida?


Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 10.11.11 06:17 Tsiteeri


Nädalavahetusel renoveerisin roolivardaid. Võtsin auto pealt maha ning asjad liikuma. Natuke määret ning uued rooliotsad ( vasak Meyle ja parem Swag). Nüüd ei tohiks silla reguleerijal probleeme tekkida. Eile vahetasin mõlemad õõtsad (Optimal) ning stabilisaatori puksid (originaal). Vedrud jätan esialgu vanad. Lähiajal siis rattalaagri ja amortide vahetus ja siis stendi.
309 tkm


Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 16.11.11 08:58 Tsiteeri


Nädalavahetusel tegelesin natuke autoga. Vahetasin esiamorte (AL-KO õli), parem amorditugi (Optimal) ja parem eesmine rattalaager(Optimal). Täna on sillastendi aeg kinni pandud. Ainuke aga, et peale esisilla korrastamist on nüüd ilmunud naksud paremale pöörates vasaku ratta juurest. Arvatavasti tugilaager, mis on uued olemas, kuid ei jõudnud veel külge panna.

Kas vigane amordilaager mõjutab oluliselt silla paika panemist?


Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 28.11.11 09:37 Tsiteeri


Eile hommikul oli parem peegli klaas jalutama läinud:mad:
Kui on pakkuda (parempoolne väike) siis u2u. Võib olla ka mitte töötava soojendusega!


Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 29.11.11 12:35 Tsiteeri


Eile sai auto uued tugilaagrid (Lemförder). Tänud kasutajale Fugitive kes tööd teostas ning aitas uue peegliklaasiga. Naksud on ikka alles. :o Täna proovisin roolilatti peale keerata, kuid see ei mõjutanud midagi. Rohkem ei oska muud midagi kahtlustada, kui praak ammorti (ristilõtk). Roolilati keerasin tagasi ning kui aega ja sooja garaa˛i leian, siis proovin vanad ammordid tagasi panna.


Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 29.11.11 12:56 Tsiteeri


No aga tule uuesti ja vaatame üle :) Võid ise ka seal toimetada kui tahtmist on.

Tsitaat:
Algselt postitas: akselbant
Eile sai auto uued tugilaagrid (Lemförder). Tänud kasutajale Fugitive kes tööd teostas ning aitas uue peegliklaasiga. Naksud on ikka alles. :o Täna proovisin roolilatti peale keerata, kuid see ei mõjutanud midagi. Rohkem ei oska muud midagi kahtlustada, kui praak ammorti (ristilõtk). Roolilati keerasin tagasi ning kui aega ja sooja garaa˛i leian, siis proovin vanad ammordid tagasi panna.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 10.12.11 12:22 Tsiteeri


Tere klubilised.
Proovisin ammorte vahetada, kuid tulemuseta. Panin uued ammordid tagasi. Hakkasin kahtlustama juhiukse alumist uksepiita millel on suur loks sees. Naks kostub äkkilisel pidurdamisel ja järsul kohaltvõtul ning paremale rooli pöörates. Kui pöörata järsku siis on mitu naksu, kuid rahulikul pööramisel kostub üks naks või on täitsa vait. Kuna kõik (eesmine veermik ja sillaosad) on mitu korda üle käidud ning kõik on korras, siis muusika valjemaks ja naksu ei kuule absoluutselt;)

Kuna autoga sain ainult ühe komplekti võtmeid, siis uurisin võimalusi teiseks komlektiks.
Alustasin võtmest: Reval pakkus uue võtme hinnaks 1xx EUR, emulaator 65 EUR, mina sain kokkuklapitava immoga võtme 40 euroga.
http://mb3.live.hot.ee/rps/D/2266594.jpg
Kellel on huvi, siis võite siia pöörduda!


Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 10.12.11 12:29 Tsiteeri


Gemini pult?

http://www.gemini.ee/
vanas rahas oli pult + kodeerimine 500EEK


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 10.12.11 13:53 Tsiteeri


Tegemist Cobra alarmiga. Pöördu www.alarm.ee või www.carsec.ee poole, nende kaudu on võimalik uusi pulte tellida/osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 14.12.11 11:30 Tsiteeri


Soetasin VagCom kaabli ning ühendasin oma autole - tulemuseks ei näidanud ühtegi viga mootoris ega atm kastis.

http://mb1.live.hot.ee/rps/D/2268903.bmp

http://mb1.live.hot.ee/rps/D/2268904.bmp

Targemad diislimehed võiksid kommenteerida minu auto nätajaid. Tänan!


Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 29.12.11 12:50 Tsiteeri


Eile tegelesin tagumiste ustega. Ukselukud leotasin diislis ning puhastasin suruõhuga. Pärast määrisin WD-40 ja paigaldasin uued trossid(vanad olid väsinud ning tekitasid peavalu uste avamisel ning sulgemisel seest poolt) ja kasutatud heliisolatsiooni(puudusid teadmata põhjusel). Natuke klaasiraamide timmimist ning uksed käivad väga hästi. Eile saabus turbo rõhu kell Hiinast. Testisin seda rõhuga ning näitab väga täpselt. Paigaldamine jääb uude aastasse.


Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 10.01.12 08:16 Tsiteeri


312000 tkm
Vahetatud mootori õli (Fuchs 10w40) ja filter (MANN). Pudenenud piibud asendasin 6mm vasktoruga, mida ühendasin juhtmega ning katsin termokahaneva rüüga. Esimeste külmadega käivitub auto hästi.


Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 23.01.12 09:02 Tsiteeri


Tere klubilised. Alates auto ostust on vaevanud väike probleem. Nimelt 1500 - 1800 rpm vahel tekib mootori töös vibratsioon nii tühikäigul kui ka koormusel. Selline tunne nagu jätaks vahele. Milles võib viga olla?
Üks küsimus veel - vag-com näitas ühte mitte püsivat viga 00522 ECT Sensor Out OF Range. Kas see võib tuleneda eelsüüte nupust, mis katkestab ahela?


Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 30.01.12 09:09 Tsiteeri


Laupäeval paigaldasin turbo rõhu kella. Turbo puhub päris hästi 3000 rpm ja teise käiguga (atm) 1,1 bar. 1900 rpm hakkab rõhku koguma ja ühtlaselt sõites 2000 rpm on rõhk 0,3 bar. Kas see on norm antud mootori juures? Tunde järgi võiks juba 1700 rpm juures rõhku koguma hakkama, siis ei oleks seda vähest tõmblemist? Kevadel proovin küttekogust suuremaks timmida(praegu 4.7). Muidu auto käivitub hästi ning atm kast lumes ei tekita peavalu. Head rehvid ja ronib päris hästi lumes.


Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 30.01.12 09:14 Tsiteeri


Kuna suverehvid on otsas, siis küsin Teie nõu. Millised rehvid osta kas Federal või Nankang 205/60 R16 mõõtu?
Tähtis on just müratase, et kumb on vaiksem ja pehmem.

Tänan


Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.12 08:04 Tsiteeri


Federali ei tea aga Nankang minule ei sobi. Kulusid meeletu kiirusega (2 hooaega kokku ca20 tuhat km) ja tõsine plastik rehvisegu mis salongis kõvasti tunda andis. Muidu kui säästurehvi soovid siis lõuna naabritel on valik suurem ja soodsam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 31.01.12 14:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: akselbant
Laupäeval paigaldasin turbo rõhu kella. Turbo puhub päris hästi 3000 rpm ja teise käiguga (atm) 1,1 bar. 1900 rpm hakkab rõhku koguma ja ühtlaselt sõites 2000 rpm on rõhk 0,3 bar. Kas see on norm antud mootori juures? Tunde järgi võiks juba 1700 rpm juures rõhku koguma hakkama, siis ei oleks seda vähest tõmblemist? Kevadel proovin küttekogust suuremaks timmida(praegu 4.7). Muidu auto käivitub hästi ning atm kast lumes ei tekita peavalu. Head rehvid ja ronib päris hästi lumes.

Kust sa turbo rõhukella ostsid?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.7% - SQL: 53.3%]