rafaello
huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: audi
|
postitati 20.10.04 19:11
|
|
|
audi 100 89. 2.0E mootoritüüp ja halliandur
tahaks teada, kas keegi oskab öelda mis on selle libelink audi mootori (audi 100 89 a 2.0E R5) mootoritähis. Kas sellel ka üldse halliandur on. Tundub
et mõned sümptomid viitavad hallianduri rikkele (jääb vahest lambist seisma ja mingi aja pärast jälle kõik OK). Või võib veel millegi jama olla,
kommukas näiteks vms?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 20.10.04 19:18
|
|
|
kui tal on olemas jägaja, siis seal sees on hallikas.
|
|
|
rafaello
huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: audi
|
postitati 20.10.04 19:23
|
|
|
aga ega mootoritüüpi ei juhtu teadma. ja ega hallikat ei anna vist kuidagi kontrollida enne kui ta täitsa otsad annab või?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 20.10.04 19:33
|
|
|
mootori tähed on ploki peal kirjas, seal kus on mootori number.
|
|
|
rafaello
huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: audi
|
postitati 14.11.04 16:39
|
|
|
aga oskab öelda kuidas seda testida annab. foorumis juttu põhiliselt 2.6 mootorist. Igatahes jäi auto nüüd päris seisma ja säde kadunud. Või võib veel
olla kommutaatori probleem. Annab ka seda kuidagi ära testida?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 14.11.04 17:13
|
|
|
Saab testida. Võtad jägaja pistiku lahti, süütepoolist tulevale juhtmele paned küünla otsa, süüde sisse ja võtad kontrolllambi - ühe otsa ühendad
massi ning teise otsaga puudutad jägaja pistiku keskmist kontakti. Iga puudutusega peab tekkima säde ja bensupump peab tööle hakkama kui hakkab on
viga jägajas kui ei on viga mujal.
|
|
|
rafaello
huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: audi
|
postitati 14.11.04 17:30
|
|
|
tänud. aga kuidas kommukat saab kontrollida? kui saab. ja kas sain nii aru, et kui sädet ei tule on viga jagajas aga pump hakkab sellegipoolest tööle?
|
|
|
Varuosad
huviline
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi 200 121kw 89a
|
postitati 14.11.04 18:18
|
|
|
mootori tähis peaks sel olema RT
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 14.11.04 18:27
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja rafaello
tänud. aga kuidas kommukat saab kontrollida? kui saab. ja kas sain nii aru, et kui sädet ei tule on viga jagajas aga pump hakkab sellegipoolest tööle?
|
loe uuesti mu eelmine postitus läbi.
|
|
|