Lehekülgi: 1 2 |
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 20.10.04 18:56
|
|
|
throttle switch - Ehk näitate kus asub see mootoril...
Niisiis ei leia ma "throttle switch" lülitit mida peaks mitu nuppu olema .
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 20.10.04 19:06
|
|
|
Mine mööda gaasitrossi kuni sisselaske kollektorini,seal kus asub nn gaasisiiber.Ühel pool on trossi kinnitamiseks selline poolkuu kujuline plastik ja
teisel pool peaks olema mustast plastmassist suht suur karp,mille sees asuvadki need kaks lülitit.
|
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 20.10.04 19:06
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Niisiis ei leia ma "throttle switch" lülitit mida peaks mitu nuppu olema . |
võiksin ka oma mootorist pildi siia panna kuid ei oska!
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 20.10.04 19:06
|
|
|
see asub sisselaske kollektori küljes, kus on gaasi siiber e. kuhu kinnitub gaasi tross. Seal asubki lüliti.
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 20.10.04 19:07
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
Mine mööda gaasitrossi kuni sisselaske kollektorini,seal kus asub nn gaasisiiber.Ühel pool on trossi kinnitamiseks selline poolkuu kujuline plastik ja
teisel pool peaks olema mustast plastmassist suht suur karp,mille sees asuvadki need kaks lülitit. |
Nii kohe lähen vaatan!
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 20.10.04 20:44
|
|
|
No seal nii väike ja kinnine karp... ühtegi lülitit seal pole ainult kolme juhtmega pistik läheb sinna külge.
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 20.10.04 20:48
|
|
|
mis ikka veelgi pullim kõigil näitab Turbo rõhku armatuuris mul mitte. ei ole enne turbomootoritega tegelenud, kus kohapeal seal kas seal kus
jahutuste ja muude hädade tuled põlema hakkavad?
või on mul teine armatuur pandud?
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 20.10.04 21:40
|
|
|
Oma arvutist Sa ei saa pilti otse foorumisse linkida...
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 20.10.04 21:42
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Oma arvutist Sa ei saa pilti otse foorumisse linkida... |
et ikka enne netti ülesse jne.?
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 20.10.04 21:45
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja JohnDoe2200T
mis ikka veelgi pullim kõigil näitab Turbo rõhku armatuuris mul mitte. ei ole enne turbomootoritega tegelenud, kus kohapeal seal kas seal kus
jahutuste ja muude hädade tuled põlema hakkavad?
või on mul teine armatuur pandud? |
Enamus Audi 200-d mida olen näinud, on ilma boosti näiduta kompus. Kui Su autol see näit oleks, asuks see kompus selle näidu all, kus Sul praegu on
kütuse hetkekulu näit.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 20.10.04 21:48
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Oma arvutist Sa ei saa pilti otse foorumisse linkida... |
et ikka enne netti ülesse jne.? |
Paratamatult, Sinu arvutist keegi ju pilti ei näe...
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 20.10.04 21:49
|
|
|
jah seal seda pole!
Ehk ütled mis andur peaks olema seal kus seguklapp liigub selline kolme sendi laiusele ulatuvate kõrvadega kuskile siisse lükatava otsaga nii
poolteist senti ja nagu mingi traat oleks seal anduriks. mul selline andur üle ja auku pole seal kollektori peal kuskil kuhu see sobida võiks.
Asoo et kas peaksin siis manomeetriga rõhku kontrollima?
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 20.10.04 22:22
|
|
|
niisiis pildid kõik seal näha mida kapotialt leidsin!
http://pilt.ee/JohnDoe2200TQ
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 20.10.04 22:25
|
|
|
Jah sellise värgi ma leidsin kuid nii ingliskeelsest värgist mul raske aru saada...
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.04 22:50
|
|
|
Oma väikese arunatukesega pakun, et see siiski peaks olema asi, mida otsid:
[img]www.pilt.ee/photo/224365/4284989/[/img]
|
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 21.10.04 05:55
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja margus
Oma väikese arunatukesega pakun, et see siiski peaks olema asi, mida otsid:
[img]www.pilt.ee/photo/224365/4284989/[/img] |
Jah seda ma tean etr see on see reguleeriv lüliti kuid seal pole ühtegi nuppu ja see ei käi ka lahti.... minu arust... mis ma temaga siis
peale hakkan.
ehk keegi teab mida selle anduriga peale hakata - see mis asub pildil kollektori peale panduna? http://www.pilt.ee/photo/224365/4285001/
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 21.10.04 05:58
|
|
|
eile õhtul üritasin mootorituld põlema saada selle 2 käigu ja 3 käiguga peenekslaskmisega ... no ei hakka põlema. muidu see pirn töötab
ilusti ja kunagi isegi pärnukandis korraks ka vilkus kui pöörded täiepeale lasin.
kas see testi värk kehtib ikka ka sellise masina kohta? (a 200 TQ mootoriga 1B)
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 21.10.04 08:40
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Tsitaat: | Esialgne postitaja margus
Oma väikese arunatukesega pakun, et see siiski peaks olema asi, mida otsid:
[img]www.pilt.ee/photo/224365/4284989/[/img] |
Jah seda ma tean etr see on see reguleeriv lüliti kuid seal pole ühtegi nuppu ja see ei käi ka lahti.... minu arust... mis ma temaga siis
peale hakkan.
ehk keegi teab mida selle anduriga peale hakata - see mis asub pildil kollektori peale panduna? http://www.pilt.ee/photo/224365/4285001/ |
Arvan, et see on sisselaske õhutemperatuuri andur. Peaks asuma sisselaskekollektoril ja mõõdab kollektori sisest temperatuuri. Kasutatakse, kuna
õhutihedus sõltub temperatuurist, st, et aju saaks kollektori rõhu ja seal oleva õhutemperatuuri järgi teada õige sisseimetava(puhutava) õhu
koguse...
eile õhtul üritasin mootorituld põlema saada selle 2 käigu ja 3 käiguga peenekslaskmisega ... no ei hakka põlema. muidu see pirn töötab ilusti ja
kunagi isegi pärnukandis korraks ka vilkus kui pöörded täiepeale lasin.
kas see testi värk kehtib ikka ka sellise masina kohta? (a 200 TQ mootoriga 1B)>
Kui jutust õigesti aru sain, siis üritasid veakoodi tõmmata ainult käike peeneks lastes?!? Päris nii see ka ei käi...
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 21.10.04 08:45
|
|
|
kõigepealt sellest andurist et kuda ma selle anduri sinna sisse saan, kuna tundub et sellel masinal vist pole sellist kohtagi!
Või käib sellel kollektoril mingi muu andur,
muidu õhupuhasti pool on küll mingi poldi ots nagu sisse keeratud ja juhe küljes, pole nagu seda uurinud mis värk see on.
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 21.10.04 08:53
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja JohnDoe2200T
kõigepealt sellest andurist et kuda ma selle anduri sinna sisse saan, kuna tundub et sellel masinal vist pole sellist kohtagi!
Või käib sellel kollektoril mingi muu andur,
muidu õhupuhasti pool on küll mingi poldi ots nagu sisse keeratud ja juhe küljes, pole nagu seda uurinud mis värk see on. |

Ulvar
PS: Kui kollane tuli on korras (süüte sissekeeramisel süttib), aga sõites põlema ei lähe, siis järelikult pole ka veakoode.
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 21.10.04 09:01
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Arvan, et see on sisselaske õhutemperatuuri andur. Peaks asuma sisselaskekollektoril ja mõõdab kollektori sisest temperatuuri. Kasutatakse, kuna
õhutihedus sõltub temperatuurist, st, et aju saaks kollektori rõhu ja seal oleva õhutemperatuuri järgi teada õige sisseimetava(puhutava) õhu
koguse...
|
Naah, õhukogust mõõdetakse õhumõõtjaga, ei õhutemp. andur, ega rõhuandur ei puhu toitesüsteemis pilli. Viimased mõjutavad ainult rõhku ja süüdet.
Mehhaaniline pritse you know...
Ulvar
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 21.10.04 09:09
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat: | Esialgne postitaja JohnDoe2200T
kõigepealt sellest andurist et kuda ma selle anduri sinna sisse saan, kuna tundub et sellel masinal vist pole sellist kohtagi!
Või käib sellel kollektoril mingi muu andur,
muidu õhupuhasti pool on küll mingi poldi ots nagu sisse keeratud ja juhe küljes, pole nagu seda uurinud mis värk see on. |

Ulvar
PS: Kui kollane tuli on korras (süüte sissekeeramisel süttib), aga sõites põlema ei lähe, siis järelikult pole ka veakoode. |
Temperatuuri sensorile seal cooleri küljes küll kohta pole ümar lõdviku ots ja kohe lõdvik otsas.
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 21.10.04 09:11
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Arvan, et see on sisselaske õhutemperatuuri andur. Peaks asuma sisselaskekollektoril ja mõõdab kollektori sisest temperatuuri. Kasutatakse, kuna
õhutihedus sõltub temperatuurist, st, et aju saaks kollektori rõhu ja seal oleva õhutemperatuuri järgi teada õige sisseimetava(puhutava) õhu
koguse...
|
Naah, õhukogust mõõdetakse õhumõõtjaga, ei õhutemp. andur, ega rõhuandur ei puhu toitesüsteemis pilli. Viimased mõjutavad ainult rõhku ja süüdet.
Mehhaaniline pritse you know...
Ulvar |
Jah võimalik et sellepärast ei regulligi kõrgetel pööretel mul seda süüdet kohe õigeks kuigi ma arvan et see kõrgetel pööretel koheselt
gaasi põhja vajutades võib olla puudulikust vaakumist.
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 21.10.04 09:19
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Temperatuuri sensorile seal cooleri küljes küll kohta pole ümar lõdviku ots ja kohe lõdvik otsas. |
Minu pilt oli võetud sjmautotechnik lehelt ja on MC mootorist, mis peaks olema siiski suht sama, kui 1B. KG'l näiteks on see andur kollektori
küljes, kohe selle Full Throttle lüliti kõrval. Ju Sul on seal siis mingi aretus tehtud, näiteks KG vahejahuti pandud vms.
Ulvar
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |