AudiA6V6
huviline
Registreerunud 04.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.6 V6 1996
|
postitati 04.09.11 10:37
|
|
|
Audi A6 C4 armatuuris hoiatustuled
Tere!
Minu mure seisneb selles, et armatuuris põlevad kaks hoiatustuld: klaasipesuvedelik otsas, piduriklotsid/kettad vajavad vahetust. Paak on
klaasipesuvedelikku täis, hiljuti sai vahetatud ka kettad ja klotsid uute vastu. Diagnostika ei näita ühtegi viga, andurid on töökorras. Kust viga
otsida?
|
|
|
tiitk
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,4Q 2004
|
postitati 05.09.11 06:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AudiA6V6
Tere!
Minu mure seisneb selles, et armatuuris põlevad kaks hoiatustuld: klaasipesuvedelik otsas, piduriklotsid/kettad vajavad vahetust. Paak on
klaasipesuvedelikku täis, hiljuti sai vahetatud ka kettad ja klotsid uute vastu. Diagnostika ei näita ühtegi viga, andurid on töökorras. Kust viga
otsida? |
Piduriklotsidele minevad juhtmed tavaliselt lähevad katki mootoriruumist tiivakoopasse mineku kohalt, kusjuures isolatsioon on enamasti veel terve.
Minul lõigati need juhtmed kapoti all läbi ja keerati kokku.
|
|
|
AudiA6V6
huviline
Registreerunud 04.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.6 V6 1996
|
postitati 05.09.11 06:23
|
|
|
Tänan info eest
Tere tiitk, tänud info eest. Huvitav, kas juhtmeid keerab kokku Tallinnas Forss või peab ise tegema? Kas uue kaablite vedamine on keeruline või mitte?
Kui juhtmed kokku panna, siis peaks eelis olema see, et autot käivitades näitab armatuuris, et kõik on korras, kui nüüd aga armatuuris pirnid välja
keerata siis ta seda ei näita. Või ma eksin? Ma tean, et osad remondiettevõtted on väga jäigal seisukohal sellistes olukordades, kus auto tehnilisi
omadusi ei taheta muuta (nt EGR pimedaks jne).
|
|
|
tiitk
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,4Q 2004
|
postitati 05.09.11 06:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AudiA6V6
Tere tiitk, tänud info eest. Huvitav, kas juhtmeid keerab kokku Tallinnas Forss või peab ise tegema? Kas uue kaablite vedamine on keeruline või mitte?
Kui juhtmed kokku panna, siis peaks eelis olema see, et autot käivitades näitab armatuuris, et kõik on korras, kui nüüd aga armatuuris pirnid välja
keerata siis ta seda ei näita. Või ma eksin? Ma tean, et osad remondiettevõtted on väga jäigal seisukohal sellistes olukordades, kus auto tehnilisi
omadusi ei taheta muuta (nt EGR pimedaks jne). |
Ise väga lihtsalt tehtav. uue juhtme vedamine on vist üsna keeruline- vähemalt mul remondimees seda tegema ei hakanud (palju sa ikka piduriklotse
lõpuni kulutad, iga rehvivahetuse juures saad ju näed ka paksuse ära. Sama lambike süttib ka hüdraulika rikke korral- seda ta siis ka näitab. Ku pirni
välja keerad- ei näita midagi.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 05.09.11 06:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AudiA6V6
Tere tiitk, tänud info eest. Huvitav, kas juhtmeid keerab kokku Tallinnas Forss või peab ise tegema? Kas uue kaablite vedamine on keeruline või mitte?
Kui juhtmed kokku panna, siis peaks eelis olema see, et autot käivitades näitab armatuuris, et kõik on korras, kui nüüd aga armatuuris pirnid välja
keerata siis ta seda ei näita. Või ma eksin? Ma tean, et osad remondiettevõtted on väga jäigal seisukohal sellistes olukordades, kus auto tehnilisi
omadusi ei taheta muuta (nt EGR pimedaks jne). |
See tuluke vist ei ole ainult kulumisanduri jaoks, vaid ka muude pidurisüsteemi rikete jaoks või ma eksin? Igatahes ei ole teatud piirides see
kaablite vedamine keeruline, kui öleiad üles koha, kust on katki ehk siis kust maalt oleks plaan asja kokkukeerata, siis ei ole ka mingi eriline
probleem sinna jätkud teha ja asi ikkagi õigesti tööle panna!
|
|
|
AudiA6V6
huviline
Registreerunud 04.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.6 V6 1996
|
postitati 05.09.11 06:42
|
|
|
Tänan info eest
Tere audi_a4_v6, tänan vastamast. Autoteenindus ei leidnud masinal mitte ühtegi riket pidurisüsteemis ning arvati, et pidurite kuluvuse anduri massi
kaabel on viga saanud. Vaatan mida Forss kostab, kas nad on suutelised vea leidma ning juhtmed kokku keerama või siis jätkama vigastatud kohast
uutega. Kui läheb liiga kulukaks teeninduses, siis pean ise kõpitsema, kas jätku tegema või kokku keerama.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 05.09.11 06:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AudiA6V6
Tere audi_a4_v6, tänan vastamast. Autoteenindus ei leidnud masinal mitte ühtegi riket pidurisüsteemis ning arvati, et pidurite kuluvuse anduri massi
kaabel on viga saanud. |
Seda küll jah, ma mõtlesin seda pirnikeeramist, et siis ei näita ka enam oluliste vigade puhul ju! Seda, kas Forss suudab viga leida või mitte, saad
sa teada peale vea avastamist, samuti saad sa siis teada ka töö hinna, enne seda minu arust suht mõtetu arutada ja heietada teemal, et kas nüüd leiate
vea 15min või läheb pool tundi, see pole mingi õli või piduriklotside vahetus, kus enamasti kindel summa
|
|
|
AudiA6V6
huviline
Registreerunud 04.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.6 V6 1996
|
postitati 05.09.11 06:54
|
|
|
Tänan info eest
Tänud audi_a4_v6. Uurin mis Forss räägib ning siis annan siia ka teada kuidas läks.
|
|
|
AudiA6V6
huviline
Registreerunud 04.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.6 V6 1996
|
postitati 17.09.11 08:20
|
|
|
Annan tagasisidet
Kirjutan siia selgituseks mis siis viga oli. Kaablid on siiski kõik korras, õnneks. Viga oli selles, et klaasipesu vedeliku pump töötas ainult
poolenisti, mitte nii nagu peab. Seetõttu ka põles selle kohta asjalik ikoon. Mis aga puutub pidurite tulesse, siis seal oli tagumine vasakpoolne
klots kulunud ning seetõttu andis häiret. Pump vahetatud, klotsid vahetatud, nüüd ei põle armatuuris enam ühtegi hoiatavat tulukest. Soovisin minna
Forss-i remonti, aga seal on järjekorrad 3,5 nädalat pikad alates sellest suvest. Flamenko autohooldusesse sain aja 5 päevaga. Teenindusega jäin
rahule, eriti meeldis see, kuidas helistati ja räägiti mis avastati ja mis vajab tegemist - sellest peaksid enamus õppima. Mind tabas aga meeldiv
üllatus, kui päev peale remonti helistati teenindusest ja uuriti kas kõik töötab korrektselt ja kas muresid ei ole, vastasin et jäin tööga rahule ja
tänasin viisakalt. Ka siit võiks midagi õppida teised remonditöökojad!
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 17.09.11 18:21
|
|
|
Kas tõesti on c4-l anduriga tagumised piduriklotsid?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 17.09.11 18:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kas tõesti on c4-l anduriga tagumised piduriklotsid? |
Mina ei tea küll, et minu omal midagi sellist taga oleks.
|
|
|
|
AudiA6V6
huviline
Registreerunud 04.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.6 V6 1996
|
postitati 18.09.11 05:32
|
|
|
Hei
Tegu on autoga, millele paigaldati tollal kõik võimalikud asjad (kliima, püsikiirus, 4x el aknad, puitu imiteerivad liistud salongis, elektriline
katuseluuk jne).
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 18.09.11 05:43
|
|
|
Mul on tegu täpselt samade lisadega A6-ga Tagumisi piduriklotse olen ise vahetanud korduvalt ja pole nendel klotsidel kulumisandured. Äkki said
mllestki valesti aru või aeti veidi ......
Sama lugu on klaasipesu vedeliku koguse anduriga. Anduril pole ei sooja egas külma sellest kas pump töötab või mitte. Tuluke läheb põlemas siis kui
vedeliku kogus langeb alla lubatu, nii et ...
Ja veel ütleks ,et klotside vahetus ei ole nii suur raketiteadus ,et selleks on raha vaja teenendusele anda. Iga vähegi mutrivõtit peos hoidev mees
suudab selle kodustes tingimustes ise ära teha.
|
|
|
AudiA6V6
huviline
Registreerunud 04.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.6 V6 1996
|
postitati 18.09.11 05:46
|
|
|
Kiri
Täitsa huvitav, pean üle täpsustama.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 18.09.11 06:14
|
|
|
Mis siin ikka täpsustada, kui klotsid hakkavad oma lõpule väga lähedale jõudma ja piduriõli on täidetud uute klotsidega normini, siis annab kulunud
klotsidega hoiatust õlitase täpselt sama tule kaudu, mis esimeste klotside kulumisklemmid. Ideaalis, kus miski ei leki, on see esimene "sõnum"
juhile, et võiks nagu asja üle vaadata/vaadata lasta - "targemad" valavad muidugi õli juurde ja pidurite seisukorda ei süvene . Taga pole tõesti sellel isendil kuni lõpuni välja ühtegi kulumisandurit ja
õigupoolest ma väga ei tea, et kuni ~2003'i neid üldse oleks. C6 kerel hakati kasutama elektroonilist käsipidurit ja sealt siis juba tulid igasugu
muud toredad vajadused kasvõi tagumiste klotside vahetuseks (vag kaabliga näppimise protseduurid klotsivahetusel jne.).
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
AudiA6V6
huviline
Registreerunud 04.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.6 V6 1996
|
postitati 18.09.11 06:51
|
|
|
Minu viga
Minu viga, vaatasin arve pealt järgi, ikka esimene vasakpoolne (mõlemad sai vahetatud uute vastu), ei tea kuidas lipsas sisse vasakpoolne tagumine.
Lugesin Flamenko autohoolduse kohta foorumist ning seal palju negatiivset tagasisidet, endal pole küll nuriseda millegi üle.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 18.09.11 11:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AudiA6V6
Minu viga, vaatasin arve pealt järgi, ikka esimene vasakpoolne (mõlemad sai vahetatud uute vastu), ei tea kuidas lipsas sisse vasakpoolne tagumine.
Lugesin Flamenko autohoolduse kohta foorumist ning seal palju negatiivset tagasisidet, endal pole küll nuriseda millegi üle. |
No sinu probleemid olid nii primitiivsed ka, et kui ka seal oleks midagi ära jamatud, siis ma ei tea
|
|
|