Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C4 armatuuris hoiatustuled (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3215)
AudiA6V6
huviline

Avatar


Registreerunud 04.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.6 V6 1996

postitati 04.09.11 10:37 Tsiteeri
Audi A6 C4 armatuuris hoiatustuled



Tere!
Minu mure seisneb selles, et armatuuris põlevad kaks hoiatustuld: klaasipesuvedelik otsas, piduriklotsid/kettad vajavad vahetust. Paak on klaasipesuvedelikku täis, hiljuti sai vahetatud ka kettad ja klotsid uute vastu. Diagnostika ei näita ühtegi viga, andurid on töökorras. Kust viga otsida?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tiitk
huviline



Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,4Q 2004

postitati 05.09.11 06:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AudiA6V6
Tere!
Minu mure seisneb selles, et armatuuris põlevad kaks hoiatustuld: klaasipesuvedelik otsas, piduriklotsid/kettad vajavad vahetust. Paak on klaasipesuvedelikku täis, hiljuti sai vahetatud ka kettad ja klotsid uute vastu. Diagnostika ei näita ühtegi viga, andurid on töökorras. Kust viga otsida?

Piduriklotsidele minevad juhtmed tavaliselt lähevad katki mootoriruumist tiivakoopasse mineku kohalt, kusjuures isolatsioon on enamasti veel terve. Minul lõigati need juhtmed kapoti all läbi ja keerati kokku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AudiA6V6
huviline

Avatar


Registreerunud 04.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.6 V6 1996

postitati 05.09.11 06:23 Tsiteeri
Tänan info eest



Tere tiitk, tänud info eest. Huvitav, kas juhtmeid keerab kokku Tallinnas Forss või peab ise tegema? Kas uue kaablite vedamine on keeruline või mitte? Kui juhtmed kokku panna, siis peaks eelis olema see, et autot käivitades näitab armatuuris, et kõik on korras, kui nüüd aga armatuuris pirnid välja keerata siis ta seda ei näita. Või ma eksin? Ma tean, et osad remondiettevõtted on väga jäigal seisukohal sellistes olukordades, kus auto tehnilisi omadusi ei taheta muuta (nt EGR pimedaks jne).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tiitk
huviline



Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,4Q 2004

postitati 05.09.11 06:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AudiA6V6
Tere tiitk, tänud info eest. Huvitav, kas juhtmeid keerab kokku Tallinnas Forss või peab ise tegema? Kas uue kaablite vedamine on keeruline või mitte? Kui juhtmed kokku panna, siis peaks eelis olema see, et autot käivitades näitab armatuuris, et kõik on korras, kui nüüd aga armatuuris pirnid välja keerata siis ta seda ei näita. Või ma eksin? Ma tean, et osad remondiettevõtted on väga jäigal seisukohal sellistes olukordades, kus auto tehnilisi omadusi ei taheta muuta (nt EGR pimedaks jne).

Ise väga lihtsalt tehtav. uue juhtme vedamine on vist üsna keeruline- vähemalt mul remondimees seda tegema ei hakanud (palju sa ikka piduriklotse lõpuni kulutad, iga rehvivahetuse juures saad ju näed ka paksuse ära. Sama lambike süttib ka hüdraulika rikke korral- seda ta siis ka näitab. Ku pirni välja keerad- ei näita midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 05.09.11 06:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AudiA6V6
Tere tiitk, tänud info eest. Huvitav, kas juhtmeid keerab kokku Tallinnas Forss või peab ise tegema? Kas uue kaablite vedamine on keeruline või mitte? Kui juhtmed kokku panna, siis peaks eelis olema see, et autot käivitades näitab armatuuris, et kõik on korras, kui nüüd aga armatuuris pirnid välja keerata siis ta seda ei näita. Või ma eksin? Ma tean, et osad remondiettevõtted on väga jäigal seisukohal sellistes olukordades, kus auto tehnilisi omadusi ei taheta muuta (nt EGR pimedaks jne).


See tuluke vist ei ole ainult kulumisanduri jaoks, vaid ka muude pidurisüsteemi rikete jaoks või ma eksin? Igatahes ei ole teatud piirides see kaablite vedamine keeruline, kui öleiad üles koha, kust on katki ehk siis kust maalt oleks plaan asja kokkukeerata, siis ei ole ka mingi eriline probleem sinna jätkud teha ja asi ikkagi õigesti tööle panna!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AudiA6V6
huviline

Avatar


Registreerunud 04.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.6 V6 1996

postitati 05.09.11 06:42 Tsiteeri
Tänan info eest



Tere audi_a4_v6, tänan vastamast. Autoteenindus ei leidnud masinal mitte ühtegi riket pidurisüsteemis ning arvati, et pidurite kuluvuse anduri massi kaabel on viga saanud. Vaatan mida Forss kostab, kas nad on suutelised vea leidma ning juhtmed kokku keerama või siis jätkama vigastatud kohast uutega. Kui läheb liiga kulukaks teeninduses, siis pean ise kõpitsema, kas jätku tegema või kokku keerama.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 05.09.11 06:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AudiA6V6
Tere audi_a4_v6, tänan vastamast. Autoteenindus ei leidnud masinal mitte ühtegi riket pidurisüsteemis ning arvati, et pidurite kuluvuse anduri massi kaabel on viga saanud.


Seda küll jah, ma mõtlesin seda pirnikeeramist, et siis ei näita ka enam oluliste vigade puhul ju! Seda, kas Forss suudab viga leida või mitte, saad sa teada peale vea avastamist, samuti saad sa siis teada ka töö hinna, enne seda minu arust suht mõtetu arutada ja heietada teemal, et kas nüüd leiate vea 15min või läheb pool tundi, see pole mingi õli või piduriklotside vahetus, kus enamasti kindel summa:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AudiA6V6
huviline

Avatar


Registreerunud 04.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.6 V6 1996

postitati 05.09.11 06:54 Tsiteeri
Tänan info eest



Tänud audi_a4_v6. Uurin mis Forss räägib ning siis annan siia ka teada kuidas läks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
AudiA6V6
huviline

Avatar


Registreerunud 04.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.6 V6 1996

postitati 17.09.11 08:20 Tsiteeri
Annan tagasisidet



Kirjutan siia selgituseks mis siis viga oli. Kaablid on siiski kõik korras, õnneks. Viga oli selles, et klaasipesu vedeliku pump töötas ainult poolenisti, mitte nii nagu peab. Seetõttu ka põles selle kohta asjalik ikoon. Mis aga puutub pidurite tulesse, siis seal oli tagumine vasakpoolne klots kulunud ning seetõttu andis häiret. Pump vahetatud, klotsid vahetatud, nüüd ei põle armatuuris enam ühtegi hoiatavat tulukest. Soovisin minna Forss-i remonti, aga seal on järjekorrad 3,5 nädalat pikad alates sellest suvest. Flamenko autohooldusesse sain aja 5 päevaga. Teenindusega jäin rahule, eriti meeldis see, kuidas helistati ja räägiti mis avastati ja mis vajab tegemist - sellest peaksid enamus õppima. Mind tabas aga meeldiv üllatus, kui päev peale remonti helistati teenindusest ja uuriti kas kõik töötab korrektselt ja kas muresid ei ole, vastasin et jäin tööga rahule ja tänasin viisakalt. Ka siit võiks midagi õppida teised remonditöökojad!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 17.09.11 18:21 Tsiteeri


Kas tõesti on c4-l anduriga tagumised piduriklotsid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 17.09.11 18:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Kas tõesti on c4-l anduriga tagumised piduriklotsid?


Mina ei tea küll, et minu omal midagi sellist taga oleks.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AudiA6V6
huviline

Avatar


Registreerunud 04.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.6 V6 1996

postitati 18.09.11 05:32 Tsiteeri
Hei



Tegu on autoga, millele paigaldati tollal kõik võimalikud asjad (kliima, püsikiirus, 4x el aknad, puitu imiteerivad liistud salongis, elektriline katuseluuk jne).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 18.09.11 05:43 Tsiteeri


Mul on tegu täpselt samade lisadega A6-ga Tagumisi piduriklotse olen ise vahetanud korduvalt ja pole nendel klotsidel kulumisandured. Äkki said mllestki valesti aru või aeti veidi ......

Sama lugu on klaasipesu vedeliku koguse anduriga. Anduril pole ei sooja egas külma sellest kas pump töötab või mitte. Tuluke läheb põlemas siis kui vedeliku kogus langeb alla lubatu, nii et ...

Ja veel ütleks ,et klotside vahetus ei ole nii suur raketiteadus ,et selleks on raha vaja teenendusele anda. Iga vähegi mutrivõtit peos hoidev mees suudab selle kodustes tingimustes ise ära teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AudiA6V6
huviline

Avatar


Registreerunud 04.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.6 V6 1996

postitati 18.09.11 05:46 Tsiteeri
Kiri



Täitsa huvitav, pean üle täpsustama.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 18.09.11 06:14 Tsiteeri


Mis siin ikka täpsustada, kui klotsid hakkavad oma lõpule väga lähedale jõudma ja piduriõli on täidetud uute klotsidega normini, siis annab kulunud klotsidega hoiatust õlitase täpselt sama tule kaudu, mis esimeste klotside kulumisklemmid. Ideaalis, kus miski ei leki, on see esimene "sõnum" juhile, et võiks nagu asja üle vaadata/vaadata lasta - "targemad" valavad muidugi õli juurde ja pidurite seisukorda ei süvene :(. Taga pole tõesti sellel isendil kuni lõpuni välja ühtegi kulumisandurit ja õigupoolest ma väga ei tea, et kuni ~2003'i neid üldse oleks. C6 kerel hakati kasutama elektroonilist käsipidurit ja sealt siis juba tulid igasugu muud toredad vajadused kasvõi tagumiste klotside vahetuseks (vag kaabliga näppimise protseduurid klotsivahetusel jne.).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AudiA6V6
huviline

Avatar


Registreerunud 04.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.6 V6 1996

postitati 18.09.11 06:51 Tsiteeri
Minu viga



Minu viga, vaatasin arve pealt järgi, ikka esimene vasakpoolne (mõlemad sai vahetatud uute vastu), ei tea kuidas lipsas sisse vasakpoolne tagumine.
Lugesin Flamenko autohoolduse kohta foorumist ning seal palju negatiivset tagasisidet, endal pole küll nuriseda millegi üle.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 18.09.11 11:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AudiA6V6
Minu viga, vaatasin arve pealt järgi, ikka esimene vasakpoolne (mõlemad sai vahetatud uute vastu), ei tea kuidas lipsas sisse vasakpoolne tagumine.
Lugesin Flamenko autohoolduse kohta foorumist ning seal palju negatiivset tagasisidet, endal pole küll nuriseda millegi üle.


No sinu probleemid olid nii primitiivsed ka, et kui ka seal oleks midagi ära jamatud, siis ma ei tea:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.2% - SQL: 67.8%]