Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C3(Typ44) 2.0 85kw/ 2.3 100kw (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1910)
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 02.09.11 22:28 Tsiteeri
Audi 100 C3(Typ44) 2.0 85kw/ 2.3 100kw



Kumba mootorit eelistada? Töökindluse, ökonoomsuse kohapealt :)
Ja no edasiastumise poole pealt võiks ka arvamust jagada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
magiorav
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2

postitati 02.09.11 23:19 Tsiteeri


2.0-i kohta ei oska midagi öelda, aga 2.3 astub küll hästi edasi. 2.3-l on ainult üks tüüpviga ja selleks on pritsepea. Kui jahid ökonoomsust, siis ma arvan, et oleks mõtekam valida 2.0.
Loodan, et oli natukenegi abi;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 03.09.11 00:12 Tsiteeri


Mõlemad tarbivad sama palju. Kahe vahel valides valiksin igal juhul 2.3.


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.11 00:24 Tsiteeri


Olen omanud mõlemaid ja hetkel tundub, et 85kw R5 (mis müügis ka hetkel) on 2,3 erksam. Aga see võib tunduda mulle vaid. Küttekulud jooksevad ühte auku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 03.09.11 12:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mario81
Olen omanud mõlemaid ja hetkel tundub, et 85kw R5 (mis müügis ka hetkel) on 2,3 erksam. Aga see võib tunduda mulle vaid. Küttekulud jooksevad ühte auku.


Ehk annad enda auto lingi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 04.09.11 08:22 Tsiteeri


Enda 2,3´me kütuse kulu oli 10,2 sajale (linn/maante, 50/50) ja see oli arvutuslik kulu.


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 04.09.11 11:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arro
Enda 2,3´me kütuse kulu oli 10,2 sajale (linn/maante, 50/50) ja see oli arvutuslik kulu.


Quattro?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 05.09.11 06:52 Tsiteeri


Jah, tegemist on quattro´ga.


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 05.09.11 07:17 Tsiteeri


C3 kere... mõlemad ju R5 ja mehhaanilise pritsega, seega töökindluselt ei ole mingit vahet. Uuena oli teravama minekuga kindlasti 2,3. Üldiselt muidugi 2,3 kukkus vatuke uimasem välja kui seda oli 2,2 100Kw. 2,0R5 on just madalatel pöörelet sitke, seega p...sedyno jaoks tundub terav igapäeva liikluses. Kütusekulu erinevus minimaalne, selle järgi neid mootoried küll osta ei tasu. Vaata, et käivituks ilma olulise käiamiseta ja et tühikäik oleks nii külmalt kui soojalt ühtlane.
Kui eelmine omanik on olnud ökotamise fänn ja pidevalt väljasuremise piiril makismaalselt kõrge käiguga põristanud, siis ei pruugi see 2,3 paremini edasi käia kui 2,0D, seega see kumb-paremini-edasi-käib-teema on väga suhteline
Kokkuvõttes - ostad ju üle 20 aasta vanust autot, seega osta konkreetse auto terviklikku seisukorda. Katkisena uut juppi ootav auto ei käi ei hästi edasi ega võta ka üldse bena (kui kütuse lekket muyidugi ei ole).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.8% - SQL: 75.2%]