Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 Avant 2.8 Quattro - 1998 - Plinger (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2169)
Plinger
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb

postitati 31.08.11 12:32 Tsiteeri
Audi A4 Avant 2.8 Quattro - 1998 - Plinger



Väike ülevaade ja meelespea Audist, mis sai hoolealuseks 25.08.2011.

Mark: Audi
Mudel: A4
Mootor: 2,8 V6 142kw
Keretüüp: Avant
Käigukast: manuaal (5-käiku)
Värvus: must met.
Vedav sild: nelikvedu
Sn: 210800km.
Väljalaskeaasta: 1998

Varustusest võiks ära mainida:

Kliimaautomaatik, püsikiirusehoidja, 4x elektrilised aknad, 2x istmesoojendused, 4x turvapadjad, esitulede pesurid.

Eelnevalt liiklesin samasuguse kerega, aasta vanema A4-ga, millel rebisid vaid 2 ratast 110kw abil, nüüd on asi pisut rõõmsam :)

Liikur veeres hoovile nädal tagasi ja nii enda meelespeaks panen siia kirja, mis praeguseks tehtud on ja tegemist vajaks.

28.08.2011 õlivahetus: sisse sai kallatud Castrol STW 10w40, sn 210600km
29.09.2011 hammasrihmavahetus koos sinna juurde kuuluvaga, sn 210800km

Väiksematest asjadest sai vahetatud salongifilter, kojamehed, oranzid küljesuunad tumedate vastu. Samuti oli saba andnud keskluku vaakumpump, mis tundub A4 tüüpviga olevat. Samamoodi ütles selle mootor üles eelmisel autol. Soetatud sai töötav analoogne pump ja elektroonika vanalt ümber joodetud, sai täitsa toimima, ainult et ühel uksel on vaakumleke, mistõttu ei toiminud see uks ega tagumise luugi kesklukk. Lähemalt uurides selgus, et luku sees olev kummist membraan on mõrane. Hetkel sai sellele vaakumvoolikule pime ette pandud, et luuk vähemasti toimiks kuni uue membraani leian.

Kiiremas korras tuleks veel vahetada esimesed vedrud. Juhipoolsel on alumine keerd murdunud ja istub vedrutaldrikul pisut halvasti. Tartu lammutustest sobivaid vedrusid ei leidnud, ilmselt tuleb poest uued tellida. Või kui kellelgi on sellisele isendile sobivaid pakkuda, oleksin tänulik. Vedrul on ka veel mingid märgistused-värvilaigud (1 roheline, 3x roosa ), aga mina oma feissbukis ja juutuubis käimise oskusega ei suutnud netiavarustest leida, mida need täpselt tähendama peaksid :) Poest öeldi, et tegemist võib olla, kas tehase sport- või tugevdatud vedruga, aga täpsemalt ei teadnud nemadki, võta nüüd kinni. Väidetavalt pidid sinna sobima kõik a4 v6 mootoriga masina vedrud.

Samuti on läbi juhipoolne rooliots, mille uus suguvend riiulis vedrusid ootab, et koos tööle hakata :)
Kundepoolne ülemine õõts on samuti lõtkuga ja annab endast märku. Vuran veidi ringi ja ootan, kuni mõni veel vigurdama hakkab, ei tahaks neid pudinaid ükshaaval vahetama hakata.

Ka püsikiirusehoidjaga on väike probleem, see nimelt ei tööta :) Probleemi lahkamiseni ei ole veel siiani jõudnud, aga plaanis on. Kaitsmed on kontrollitud ja terved. Kui kellelgi on aimu, kuidas jätkata, võib näpunäiteid jagada.

Hetkel ei tulegi rohkemat meelde. Kui miskit uut, panen kirja. Seniks aga mõned pildid:

http://inkuonu.planet.ee/Audi/3.jpg
http://inkuonu.planet.ee/Audi/1.jpg
http://inkuonu.planet.ee/Audi/2.jpg
http://inkuonu.planet.ee/Audi/4.jpg
http://inkuonu.planet.ee/Audi/Seest2.jpg
http://inkuonu.planet.ee/Audi/Seest.jpg

Plinger


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mikkk
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 + A6 C7

postitati 31.08.11 13:36 Tsiteeri


Ilus, soliidne Avant! Vaatan, et sisustus on tehasest päris rikkalik saanud - nahktuba, S-rool, käetugi jne.
Esisilla osas on küll seisukoht õige, et kui JUBA, siis juba kõik pudinad korraga ära vahetada.
Püsikiirushoidja osas võid läbi astuda PFG OÜ nimelisest ettevõttest Ravila tänaval, ehk oskavad sind seal aidata selle murega. ;)
Mis muud kui palju lund talveks rataste alla ja jõudu edaspidiseks!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Plinger
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb

postitati 31.08.11 18:16 Tsiteeri


Varustuse osas tõesti midagi halba öelda ei saa, täitsa mugav eksemplar :)
Püsikiirusehoidja osas võtan selle firmaga ühendust, tänan info eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Plinger
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb

postitati 01.09.11 14:48 Tsiteeri


Täna sai likvideeritud keskluku vaakumleke. Tagumises ukselukus olev kummist membraan oli mõrane ja sai vahetatud terve vastu. Enam ei unda vaakumpump tühja ja kõik lukud toimivad nii nagu peab, tore :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Plinger
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb

postitati 09.09.11 06:33 Tsiteeri


Eile said vahetatud esimesed vedrud. Alla läksid eelmistest pisut kõrgemad, Lesjöforsi toodang sedapuhku. Kuigi on plaan kogu esisillakomplekt taastamisse viia, vahetasin praegu ära ühe rooliotsa ja õõtsa, mis omadega päris läbi olid. Kui keegi oskab veel soovitada, kus Tartus lasta mitte just toimiv püsikiirusehoidja üle vaadata, oleks tore :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 09.09.11 06:55 Tsiteeri


Kas sellel mootoril ei ole juba ilma trossita gaasi pedaal? Kui on ilma, siis peaks ka originaal püsikiiruse paigaldamine suht lihtne olema - kang, kaabledus ja arvutiga selgeks. Diislimehed siin päris korralikult harrastavad sellist toimingut.
Kuid jah... eelduseks on, et pedaal EI käi trossiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Plinger
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb

postitati 09.09.11 07:23 Tsiteeri


Sellel peaks minu teada siiski trossiga olema. Originaal kang on küljes, kaitsmed kontrollitud, aga püsikas ei tööta. Endal kaablit ka pole, et uurida, mis värk on. Ilmselt tuleb kuhugi pädeva elektrooniku juurde viia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 09.09.11 07:56 Tsiteeri


Vaata üle ka pedaalide juures olevad nö. lülitid. Kipuvad olema lihtsaim põhjus püsika mittetoimimiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Plinger
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb

postitati 20.09.11 08:48 Tsiteeri


Lõpuks on ka esisild vaikne. Eile sai stabilisaatori nö vardad vahetatud, mis olid vägagi väsinud. Ühe poole oma tuli väga kergelt, aga teine oli nii mõnusasti oksüdeerunud, et tuli relakaga läheneda, aga lõpp hea, kõik hea. Imelik on kohe sõita kui sillas mingit kobinat ei ole :)
Käisin ka püsikiirusehoidja probleemi kohta asja uurimas. Tõenäoliselt on asi püsika ajus, mis on kõige levinum viga, aga võib ka juhtuda, et kuskil mingi jama vaakumiga. Seda peaks nüüd mingi hetk kontrollima minema. Aga muidu on kõik hästi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.0% - SQL: 74.0%]