Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 6 7 |
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 03.11.16 16:22
|
|
|
B4 ventilaatori vahetus on hommikukohvi kõrvale sobiv ja umbes sama kaua kestev. C4 pead ikka natuke vaeva nägema asja kallal.
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 03.11.16 17:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranel
Kas c4 soojendusmootor tuleb siis mingi ulme nipiga ära? Endal sai hiljuti just B4-l vahetatud. Kõrvaistujapoolne laegas küljest ära, juhtmed lahti ja
siis õige nurga all sai ventika kätte. |
Tsitaat: | Algselt postitas: audicabrio
B4 ventilaatori vahetus on hommikukohvi kõrvale sobiv ja umbes sama kaua kestev. C4 pead ikka natuke vaeva nägema asja kallal. |
Nii ta on jah. Kliimaga versioonil pm 2 valikut. Kliima eest ära(seega kliima vaja tühjaks lasta) või siis kakud selle kobaka välja, mis tähendab, et
armatuurialune puhtaks ja jahutusvedelik välja. Kliima tühjaks laskmine ja ära võtmine on ikka kõvasti kergem. Aga no aega võtab ikka jah. Mõned on
saanud nii ka, et tõmbavad kobakat välja poole ja siis kuidagi jukerdavad ära. Ma nii ei saanud, see kobakas ei paindunud ikka mitte kuidagi. Ja
lihtsam oli kliima eest kakkuda. Pärast veel kobakat tõmmates, tuleb see tagumiste soojenduste lotu ära ja siis peab niikuinii salongi puhtaks
kakkuma.
Hetkel suht kalla ja talla. Sai auto ära pestud nii seest kui väljast ja ka vaha sai peale. Niipalju siis uudist, et piduripedaal suht raske olnud
viimasel ajal(juba enne S pidureid) ja avastasin vaakumlekke. See sai nüüd korda, kuid ikka raske. Sai vaakumit testitud ja vaakumpump läbi.
Termostaat sai ka ära vahetatud. Aga see R5 diisel ikka linnavahel võtab aega, et soojaks minna. Maanteepeale saad, siis ilusti õigel temperatuuril.
Ja tundub, et see talv ka vaja jälle papp ette visata.
Ahjaa ja talvekaid ka pole veel. Nädalavahetusel ehk saan.
Ehk keegi teab või on kursis, kas vaakumpumba remondikomplekti ka müüakse? Neid klappe jms? Või on mõistlikum uus vaakumpump osta või leida mõni
kasutatud pump? Uus pidavat miskit 100euri ringi jääma.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 03.11.16 17:34
|
|
|
Uus vaakumpump ja saad selle mure, koos toimivate piduritega unustada.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 03.11.16 18:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sector
Tsitaat: | Algselt postitas: ranel
Kas c4 soojendusmootor tuleb siis mingi ulme nipiga ära? Endal sai hiljuti just B4-l vahetatud. Kõrvaistujapoolne laegas küljest ära, juhtmed lahti ja
siis õige nurga all sai ventika kätte. |
Tsitaat: | Algselt postitas: audicabrio
B4 ventilaatori vahetus on hommikukohvi kõrvale sobiv ja umbes sama kaua kestev. C4 pead ikka natuke vaeva nägema asja kallal. |
Nii ta on jah. Kliimaga versioonil pm 2 valikut. Kliima eest ära(seega kliima vaja tühjaks lasta) või siis kakud selle kobaka välja, mis tähendab, et
armatuurialune puhtaks ja jahutusvedelik välja. Kliima tühjaks laskmine ja ära võtmine on ikka kõvasti kergem. Aga no aega võtab ikka jah. Mõned on
saanud nii ka, et tõmbavad kobakat välja poole ja siis kuidagi jukerdavad ära. Ma nii ei saanud, see kobakas ei paindunud ikka mitte kuidagi. Ja
lihtsam oli kliima eest kakkuda. Pärast veel kobakat tõmmates, tuleb see tagumiste soojenduste lotu ära ja siis peab niikuinii salongi puhtaks
kakkuma.
Hetkel suht kalla ja talla. Sai auto ära pestud nii seest kui väljast ja ka vaha sai peale. Niipalju siis uudist, et piduripedaal suht raske olnud
viimasel ajal(juba enne S pidureid) ja avastasin vaakumlekke. See sai nüüd korda, kuid ikka raske. Sai vaakumit testitud ja vaakumpump läbi.
Termostaat sai ka ära vahetatud. Aga see R5 diisel ikka linnavahel võtab aega, et soojaks minna. Maanteepeale saad, siis ilusti õigel temperatuuril.
Ja tundub, et see talv ka vaja jälle papp ette visata.
Ahjaa ja talvekaid ka pole veel. Nädalavahetusel ehk saan.
Ehk keegi teab või on kursis, kas vaakumpumba remondikomplekti ka müüakse? Neid klappe jms? Või on mõistlikum uus vaakumpump osta või leida mõni
kasutatud pump? Uus pidavat miskit 100euri ringi jääma. |
Tegelikult on ka 3 võimalus kus ei pea nii palju lammutama ja töö on tehtav 1h
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 03.11.16 19:15
|
|
|
Võiks seda võimalust lähemalt kirjeldada? Või on lihtsalt kuuldus, et saab lihtsamalt?
|
|
|
karatemark
huviline
Registreerunud 01.02.15
Asukoht: Jõhvi-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6
|
postitati 03.11.16 19:33
|
|
|
Ise vahetasin vaakumpumba need klapid ära ja tegin seest break cleaneriga puhtaks. Toimib ilusti.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 03.11.16 19:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audicabrio
Võiks seda võimalust lähemalt kirjeldada? Või on lihtsalt kuuldus, et saab lihtsamalt? |
Lihtsalt tuleb eemaldada see kummi lõõts mis on seal mootori korpuse ees. Peale seda võtad rauasae lehe ja lõikad sinna esimesele korpusele kaks soont
nii ,et mootor koos ventikaga läbi mahub. Hiljem paned selle jupi sinna tagasi ja vahedele paned silikoni peale. Nii on juba päris mitmel autol saanud
teha kuna pole erilist isu nii palju lammutada.
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 12.11.16 17:55
|
|
|
Hei!
Sai siis vaakumpump remonditud, kuid ikka ei toimi. Pedaal ikka üsna tuim ja raske. Milles veel viga võib olla? Seal sees olevas xkolvirõngas vms?
Igaljuhul sai lõpuks talvekad ka alla. Tänud freeserile, läbi kelle lõpuks veljed sain. Velgedeks tulid siis Riali 17"x7.5" ET38. Rehvideks Federal
Himalaya WS2 mõõdus 225/45 R17.
Mõni pilt ka siis:
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 29.11.16 07:13
|
|
|
Tervist!
Vahepeal natuke midagi toimunud ka.
Esiteks sai tagumine kojamees ära kaotatud, kuna kojameeste kang andis otsad(just see ette lükkamise osa). Kuid põhiliselt sellepärast, et ilusam
oleks ja ma ei kasutanud kojameest.
Teiseks sai siis tehase OBD2 pistik peale pandud(toimib, testitud) ja kolmandaks rõhukell ka. Vaakumpump ei toimi ikkaveel, seega see vaja uus ilmselt
osta. Muidu sõidab ja suhteliselt kalla ja talla re˛iimis olnud.
Veidi pildimaterjali ka:
OBD2 pistik OEM kohas
Rõhukell, saab värvi muuta, peak boosti sättida jne. Ja tegu elektroonilise kellaga, mitte analoogiga.
Väike video ka kella testimisest:
https://www.youtube.com/watch?v=iTsZNewj8P4
Rõhku ehitab siis 1.4bar ja hoiab ilusti, mingi 3.5-4k pöörde peal langeb ~1.1-1.2bar peale. Ühesõnaga chip toimib nagu näha.
Mingil teatud pöördel ja teatud käiguga ehitab vahepeal ka 1.5bar ja tsipa peale. Videos näha ka siis viimase sõidu max boosti, mis saavutas.
Ja paar talvisemat pilti ka:
sector
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 14.12.16 00:19
|
|
|
Heihei!
Mõned vead siis mis vajaksid likvideerimist hetkel...Geneka rihm viliseb külmaga aeg ajalt, spidoplokis paar tulukest surnud, samuti lõpetas koostöö
el. ventika relee, mis sai uus tellitud. Ja jätkuvalt vaakumpump kutu ja pole asendust leidnud. Mõtlen kas võtta see uus ligi või mitte, väidetavalt
volvo oma pidi odavam olema, aga uurides olid mõlemad sama hinnaga ehk siis 79€. Ja keegi ehk oskab miskit nõu anda klotside märgutule kohapealt? Juba
ammu põlenud ja vaikselt häirib juba, kuid proovisin nii lühisesse ajada kui lihtsalt ühendada ja neid liigutada, ei kao ära. Kettad, klotsid uued
seega ei tohiks nagu vilkuda ta seal autocheckis. Muud vist midagi polegi.
Ahjaa, samuti sai ka püsikas ja uus S rool ostetud, mis tahab nahatust. Lasen ilmselt rooli koos käigukangikotiga nahatada. Ja kui kellegil vedeleb S6
PLUS käigukangi nuppu, mis oleks kasvõi enam vähem seisus, siis andke teada U2U! Endaoma on üsna väsinud, värv pealt kulunud ja nahk samuti päris uus
pole.
Ja on kellegil mingit mõtet, kuidas originaal Delta CC makile USB saada? YATOUR vist ei toimi selle makiga?
Nii kui finatsseis paraneb, teen kohe kõik korda ja tuleb samuti mõned jubinad tellida ja tahaks ka kompressiooni ära mõõta, lihtsalt huvi pärast. Ja
starter samuti vaja remontida. Väsinud teine juba.
|
|
|
indrek1000
huviline
Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Mõisaküla / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 Avant 2,5TDIQ, vaz 21013, passat
|
postitati 14.12.16 00:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sector
OBD2 pistik OEM kohas
sector |
Kõnele lähemalt
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 14.12.16 01:42
|
|
|
Tsitaat: |
Kõnele lähemalt |
Midagi väga kõneleda pole siin. C5 pealt sain OBD pistiku. kapotialt K ja L keskkonsooli, sai kokku tinutatud ja kõik. Kuna C5 ja enamikel uuematel L
line pole, siis L sai veetud aga mitte ühendatud. K line sai aga ühendatud. Kaitsme/releekarbis kapotiall on K ja L liinide kruviterminalid, mille alt
saab kenasti voolu võtta, ega pea mingit pornot tegema. Seega nagu originaal. Pistiku auguvalmidus keskkonsoolis olemas. Ja pistik käib vajutatava
klõpsakaga konsoolist välja ja lihtselt sisse lükates jääb pessa kinni. Nii lihtne see ongi. Sai tehtud, et oleks mugavam ja kaasaegsem arvutit taha
panna, kui mitme juhtmega kapotiall mässata.
|
|
|
indrek1000
huviline
Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Mõisaküla / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 Avant 2,5TDIQ, vaz 21013, passat
|
postitati 14.12.16 09:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sector
Tsitaat: |
Kõnele lähemalt |
Midagi väga kõneleda pole siin. C5 pealt sain OBD pistiku. kapotialt K ja L keskkonsooli, sai kokku tinutatud ja kõik. Kuna C5 ja enamikel uuematel L
line pole, siis L sai veetud aga mitte ühendatud. K line sai aga ühendatud. Kaitsme/releekarbis kapotiall on K ja L liinide kruviterminalid, mille alt
saab kenasti voolu võtta, ega pea mingit pornot tegema. Seega nagu originaal. Pistiku auguvalmidus keskkonsoolis olemas. Ja pistik käib vajutatava
klõpsakaga konsoolist välja ja lihtselt sisse lükates jääb pessa kinni. Nii lihtne see ongi. Sai tehtud, et oleks mugavam ja kaasaegsem arvutit taha
panna, kui mitme juhtmega kapotiall mässata. |
Olen täitsa nõus, et asi vähe käepärasem. Kui vaja sõidu ajal mõõta, siis pisut kehva sealt kapotialt vedada ja logida.
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
postitati 14.12.16 09:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sector
Ja on kellegil mingit mõtet, kuidas originaal Delta CC makile USB saada? YATOUR vist ei toimi selle makiga?
|
Töötab ikka.
Kasutavad CD boxi jaoks sama signaali.
Lihtsalt pead juhtmed õigesse kohta panema.
Kas obd-le mingi katte ka paned?
SalmA
Some seek forgiveness, others escape...
|
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 14.12.16 14:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SalmA
Tsitaat: | Algselt postitas: sector
Ja on kellegil mingit mõtet, kuidas originaal Delta CC makile USB saada? YATOUR vist ei toimi selle makiga?
|
Töötab ikka.
Kasutavad CD boxi jaoks sama signaali.
Lihtsalt pead juhtmed õigesse kohta panema.
Kas obd-le mingi katte ka paned?
SalmA |
Enamasti kõik yatourid mis müügil ebays vähemalt, on alati kirjas, et excluding Delta CC...sellepärast mõtlengi, et ehk ei toimi? Aga OBDl ikka kate
peal. Ta on originaal kohas ja seal see riie peal. Käsipiduri kangi kõrval selles väikeses sahtlis. Riide maha tõmbad siis C4del seal OBD augu
valmidus lihtsalt.
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 06.01.17 01:53
|
|
|
No tervist!
Vahepeal siis miskit toimunud ka.
Geneka rihm viliseb, seega see vaja ära vahetada ja genekaga üldse mingi imelik kala. Kui auto pikemalt seisnud a'la 1ööpäev, siis käima pannes aku
tuli jääb virvendama ja laadimist ei näita. Vastavalt gaasi andes siis seier kõigub ja akutuli kaob ja tuleb tagasi. Kuid peale mingi 100m sõitu või
5min käimist on kõik jälle ok....Kas siis tõesti genekarihm libiseb külmaga nii palju? Sest soojalt ta ei vilise, ainult külmalt. Ja tavaliselt kui
vilin vaikseks jääb või ära kaob, tuleb ka laadimine tagasi. Või on siis dioodiplokk vms läbi. Starter üsna uimane, tahaks ilmselt uusi pukse...ja
üllatus üllatus, nii kui auto 2 päeva seisis ja -15 väljas näitas. Enam käima ei lähe. Proovisin mõned korrad kedrata, ei miskit...Ilmselt siis
eelsüüteküünlad läbi? Need tuleb ära kontrollida. Vaatan ehk saan homme ta käima ikka. Tõmmata ka eriti ei tahaks.
Järgmine nädal siis plaan selline:
*Geneka rihm uus
*Küünlad kontrollida ja vajadusel vahetada(BOSCH)
*Silindrite surved ära mõõta
Ja samuti ka uued pihustiotsad vahetusse ja stendi.
Pihustiotsad siis 0.280 suurusega. Ilmselt tulevikus vahetan 0.260 peale välja vms. Aga hetkel lihtsalt hea võimalus nad mõistliku hinnaga soetada.
Samuti sai ostetud ka K24 7000 koos 20vt wastegate ja lõõtsaga. Järgmine nädal loodetavasti saan ka 10vt kolle ja downpipe flantsi. Siis hakkab ehitus
pihta. Samuti tellin ka Vemsi 3BAR map sensori ära ja ilmselt ka manual boost controlleri. Downpipe suhtes ei tea veel, kas korraga 3" teha või siis
jääb originaal ja seda modifitseerida...Loodetavasti saab kiirelt valmis ikka, kuna tahaks 21 jaanuaril uphill snowdragil osaleda.
Igaljuhul, loodan, et autol süda terve ja mingeid probleeme pole ega teki nüüd ja, et viga oleks ikka küünaldes....muidu hakka veel otsima ka, mis
kurat viga olla võib.
Pidurite saaga sai ka lõpu uue vaakumpumba näol...oeh, on ikka head pidurid küll!
Samuti el. ventikas undab koguaeg, tõmbasin relee välja ja panin uue...ikka sama jama, mingi andur läbi? Hetkel kaitse väljas, see undab iga
temperatuuri ja ilmaga.
Aga aitab lobast, paar pildikest ka
Eks siis näha ole kuna ja mis ja kuidas jne, mis üllatusi selle teekonna peale tuleb ja igast muud huvitavat.
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 06.01.17 15:07
|
|
|
Nonii...motivatsioon täielikult kadunud hetkel. Auto käima ei lähe. Eelsüüteküünalde piipudele voolu peale ei tule, kõrvalistuja uks enam lahti ei käi
jne. Lõbus see C4 omamine ikka.
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 07.01.17 08:22
|
|
|
Vaata küünalde kaitse üle, asub kõrvalistuja jalgade all, mootoriaju kõrval mustas karbikeses - 80A lehtkaitse.
Ventika mure loodetavasti lahendab jahutusradiaatori küljes oleva temp anduri vahetus - ilmselt paneb andur villast ja jääb mulje, et radikas on kuum,
sellest lülitatakse ka ventikas järgi.
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 08.01.17 05:57
|
|
|
12.9 poldid pane ka ikka, muidu juhtub nii nagu minul, kus poldid andsid järgi ja pakud pooleks.
|
|
|
indrek1000
huviline
Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Mõisaküla / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 Avant 2,5TDIQ, vaz 21013, passat
|
postitati 08.01.17 23:43
|
|
|
Sain omad vitsad eelmine talv ja suvel tehti pendiksi vahetus starteril. Aku ja küünlad uueväärsed, küte statoilist ja küttefilter vahetatud hooajas
korra. Käivitusega veel probleeme pole olnud.
Kliima peaks ka kohe el ventika järgi lööma?
Ustega on nii ja naa, käivad vahelduva eduga tead. Enamjaolt pääseb ikka
ligi. Võtmega orgiat ma ka ei korralda, käib puldist. (Sõber tuli hommikul tund hiljem tööle ja selgus, et pärast pikka katset avada võtmega uks, oli
võti peos koos lukusüdamikuga. )
Ainus mis jaheda tulekut segab, on salongiradikas, sest selle soojusjuhtivus on alla igasuguse arvestuse, ilmselt mingi järelturu toode.
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 18.01.17 21:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: atsee
Vaata küünalde kaitse üle, asub kõrvalistuja jalgade all, mootoriaju kõrval mustas karbikeses - 80A lehtkaitse.
Ventika mure loodetavasti lahendab jahutusradiaatori küljes oleva temp anduri vahetus - ilmselt paneb andur villast ja jääb mulje, et radikas on kuum,
sellest lülitatakse ka ventikas järgi. |
Tänud! Tuleb andur üle vaadata jah.
----------------------------------------------------------
Vahepeal toimunust siis veidike jutukest.
Nii, käima läks mingi -5ga ilusti. Aku sai täis laetud ja ketrab kiiremini küll, et ehk polegi starter kutu. Eelsüütekate kaitse oli pooleks, sinna sai uus pandud. Samuti saabusid 0.280 pihustiotsad, tänud freeserile!
Auto läks siis tegemisse mõned päevad tagasi:
Kompressiooni mõõtmine
Eelsüütekate kontroll, vajadusel vahetus
Pihustiotsade vahetus ja stend
Tuju on mega hetkel. Kompressioon oli 28-30. Eelsüütekad ei olnud lõpuni välja keeratud ja üks oli lühises. Sellepärast lõi ka kaitsme läbi. Olid nad
pooleldi oma elu ära ka juba elanud. Uued boschid said sisse. Pihustiotsad vahetatud. Tahm on ränk. Algul käivitus päris kaua jne. Selgus, et süüde jube hiline ja kütus täiesti maha keeratud. Kütus sai siis hetkel
3.5 peale keeratud ja süüde sai ka paika. Nüüd käib poolest pöördest ja liigub chipiga võrreldes kõvasti paremini. Ja pidevalt talda andes on öö taga
loomulikult. Järgmisena siis K24 ja siis seadesse.
Ustega oli samuti naljakas lugu, tegin nad seest lahti ja mure lahendatud. Võibolla oli siis mõni tross külmunud või miskit...Igaljuhul sellega ka
korras. Sumpaotsad tuleb samuti alla keerata, sest auto tagument ikka süsimust. Kuigi ei tahaks küll neid otsasid eriti maha keerata....Talve sai samuti nauditud siin mõnda aega ja kolmanda käigu tõmbega viskas
silikooni sisselaske küljest ära. Klamber oli otsad andnud, sinna sai siis kordades tugevam ja laiem klamber pandud. Nüüd vast sellega ka korras.
Veidike pildimaterjali ka:
Esimene kaitse.(vahetasin ära ja auto kätte sain siis olevat teine ka läinud)
Talverõõme nautimas
Süüte ja kütuse paika panek
Ja hetkel torust välja tulev aur
|
|
|
indrek1000
huviline
Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Mõisaküla / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 Avant 2,5TDIQ, vaz 21013, passat
|
postitati 22.01.17 22:54
|
|
|
Mis süüte kuuma mootoriga panid? Väärtus kõigub minimaalselt? Ise sõidan 5,4 ja 0,9-1,2 BTC oli vist. Väga mahedalt käib, ei lõuga üldse.
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 23.01.17 04:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indrek1000
Mis süüte kuuma mootoriga panid? Väärtus kõigub minimaalselt? Ise sõidan 5,4 ja 0,9-1,2 BTC oli vist. Väga mahedalt käib, ei lõuga üldse.
|
Algul oli miskit 4.5 ATDC ja ikka jube hiline. Nüüd sai 4 BTDC. Enne pihustiotsade vahetust kõikus küll. Kuid nüüd minu mäletamist mööda ei kõikunud.
Kui, siis jah minimaalselt. Mootor käib samuti vaikselt, kuid hüppab miskipärast. Samuti iga käivitusega süüde miskipärast muutus 1-2 kraadi
võrra...ei teagi kas see normaalne või hakkab miski ära surema.
|
|
|
indrek1000
huviline
Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Mõisaküla / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 Avant 2,5TDIQ, vaz 21013, passat
|
postitati 29.01.17 22:36
|
|
|
See kaunis hiline jah. Veakoodi peaks lööma vist? Liiga varajaseks
keerad, tuleb ka viga sisse. Väike kõikumine on vast okei. Kui mootori temp maas, siis ongi süüde varajasem. Mis TÜV arvab sellest hallist massist?
Mina kannatan endajaoga igatahes triipe maha joonistada... Ideaalis
otsiks ikka rohkem ja jahedamat õhku, sest talvel suurema jahedaga mahub põlemiskambrisse rohkem õhku, ja tahmab ka vähem.
|
|
|
sigar101
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.2 quattro 101kw 90a, Audi A6 2,5 TDI quattro 103kw 97a, Audi S6 C4 2,2 20vt quattro 169kw 96a, Seat Leon Top sport
|
postitati 30.01.17 05:38
|
|
|
Silma mõõdu järgi oli mul sama tahmaga 1,5-1,6 tahma kogus.
Ilma koormuseta teeb ainult väikese popsu, võrreldes sellega kui kolmandaga tühjaks lasta
Praegu on mul süüde tehase märgis ja kütus 6-7, tahmab minimaalselt.
Auto hakkab A tähega
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 6 7 |